Zoeken in blog

Gastenboek
  • Prachtig
  • Kolorowanki
  • ¿Qué Festividades Se Celebran Los Lunes Bancarios?
  • Productos Y Servicios Bancarios Operativos
  • Eternity Jewelry Explained

    Druk op onderstaande knop om een positief berichtje achter te laten in mijn gastenboek (let wel : obsceniteiten worden eruitgeflikkerd !)

    Neem ook een kijkje op mijn andere bloggen SNOR en BUDOKA,
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Motortoerisme...mijn hobby
    Motortoerisme... mijn passie
    Enkele korte flashes uit mijn motorrijderscarrière die begon in 1972. Regelmatig een korte impressie van de nieuwste modellen. Ook komen de meest gekke motoren aan bod alsmede bijzondere verkeerssituaties. Treffens en andere activiteiten. En niet te vergeten mijn collectie 'Politie-bikes'en badges.
    27-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder zwaar gewond
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Langs de Ardooiesteenweg in Roeselare kwam het dinsdagavond tot een zware frontale botsing tussen een motorrijder uit Roeselare en een personenwagen.

    De motorrijder plofte frontaal op de wagen die uit de tegenovergestelde richting kwam.

    Hij werd met verwondingen naar het ziekenhuis overgebracht.

    De autobestuurder bleef ongedeerd.

    27-05-2015 om 15:06 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder komt om bij ongeval in Fleurus

    In het Henegouwse Fleurus is gisteren een motorrijder omgekomen na een ongeval.

    De motorrijder zou frontaal zijn aangereden door een autobestuurder, die daarna is gevlucht.

    Het 50-jarige slachtoffer overleed ter plaatse. 

    De motorrijder uit Châtelet overleed gisteravond rond 21 uur.

    Volgens de eerste vaststellingen van de lokale politie week een voertuig af van de rijweg en botste het frontaal met de motorrijder.

    De bestuurder zou daarna zonder te stoppen zijn gevlucht.

    Getuigen verwittigden de hulpdiensten, die ter plaatse kwamen.

    Het slachtoffer kon echter niet meer gereanimeerd worden en overleed ter plaatse aan zijn verwondingen.

    Het parket van Charleroi kwam in de loop van de avond naar de plaats van de feiten.

    De lokale politie opende een onderzoek.

    28-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder geeft levensgevaarlijke chauffeur terechte kopstoot

    Ja, soms vlammen motards gevaarlijk dicht bij je wagen en schrik je je af en toe halfdood als er plots één tegen gestoorde snelheid voorbijraast (er zullen altijd cowboys op stalen rossen bestaan).

    Maar dat geeft je nog niet het recht om de snelle tweewielers van de weg te rammen.

    Een lesje dat onderstaande chauffeur nu wel geleerd heeft...


    Jake en Daniel zijn twee Amerikaanse motorrijders die regelmatig samen de baan op gaan.

    Onlangs liep dat bijna helemaal fout toen een vierwielige tegenligger op de verkeerde kant van de weg reed en de motomakkers bijna overhoop vlamde. 

    Op de koop toe sprong de roekeloze chauffeur uit zijn wagen en gaf hij de motard op zijn flikker omdat zijn kinderen in de auto zaten en die dus ontsnapt waren aan een levensgevaarlijk ongeval.

    Dat eigenlijk híj in fout was, kwam niet aan bod in zijn onzinnige boutade.

    Gelukkig dat de andere motard tussenbeide komt en een meer dan terechte kopstoot geeft aan de dwaze chauffeur.

    Zal ie niet te gauw meer doen dan, hopen we…

    http://www.clint.be/entertainment/motorrijder-geeft-levensgevaarlijke-chauffeur-terechte-kopstoot-video

    28-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2016 Yamaha YZ en WR offroad modellen gelanceerd
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Door de achteroverhellende cilinder met 4 kleppen, het speciaal gevormde 'snaking' uitlaatsysteem en een zeer efficiënte ‘front facing’ inlaat heeft deze motorfiets zijn status als één van de meest concurrerende crossmotoren bevestigd. Door zijn vermogen om 'rechtstreeks uit de kist' te kunnen winnen, Yamaha's hoge mate van betrouwbaarheid en duurzaamheid, is de Yamaha YZ450F een duidelijke keuze voor vele lokale, nationale en internationale crossers. Voor het modeljaar 2016 hebben de ingenieurs van Yamaha's zich meer gefocussed op het verfijnen van de YZ450F, waarbij de nadruk lag op het leveren van meer bruikbaar vermogen en het optimaliseren van de rijeigenschappen. Yamaha's MX ontwikkelingsteam volhardde in het perfectioneren met vier belangrijkste doelstellingen: 
    - Optimale start met behulp van een elektronische ‘Launch Control’ systeem;
    - Verbeterde remkracht en meer controle tijdens het aanremmen;
    - Meer effectieve veerinstellingen, waardoor betere rijeigenschappen, meer tractie achter en grip vóór wordt gecreëerd;
    - Het bereiken van een soepeler en makkelijker motorkarakter voor een betere controle, zonder dat dit ten koste gaat van het vermogen.

    ‘Launch Control’ systeem (LCS)
    Races kan men winnen of verliezen tijdens de start op weg naar de eerste bocht. Om de rijder in deze situatie een belangrijk voordeel te geven, is de 2016 YZ450F standaard uitgerust met een nieuw ontwikkeld geavanceerd ‘Launch Control’ systeem (LCS), hierdoor heeft men gegarandeerd een snellere acceleratie direct vanaf de start. Dit prestatiebevorderende elektronisch systeem zorgt voor een preciezer motortoerental om het aanwezige motorvermogen te optimaliseren. Daarmee voorkomt het ‘Launch Control’ systeem het onnodig spinnen van het achterwiel en ook de neiging tot een wheelie tijdens de start in de 1ste en de 2de versnelling. In tegenstelling tot sommige andere ‘Launch Control’ systemen is het nieuwe Yamaha ‘Launch Control System’ een systeem dat voortdurend via de ECU de vermogensafgifte aanpast aan de terreinomstandigheden. Simpel te activeren bij stationair toerental door een knop aan de linkerzijde van het stuur, hoeft de rijder zich alleen nog maar te concentreren op het moment van de start en de positionering van zijn machine.

    Verbeterde remkracht en meer controle tijdens het aanremmen
    Er is geen twijfel mogelijk, krachtig en beheersbaar kunnen aanremmen is één van de belangrijkste kenmerken van een winnend ontwerp. Om deze reden is de 2016 YZ450F uitgerust met een grotere remschijf (Ø 270 mm) in het voorwiel, die niet alleen zorgt voor meer remcontrole maar ook een aanzienlijke verbeterde doseerbare remkracht.

    Effectieve veerinstellingen, voor meer tractie achter en meer grip vóór
    Voor een optimale tractie achter en voorwielgrip zijn een aantal belangrijke wijzigingen in het volledige veersysteem doorgevoerd. De toonaangevende AOS (Air-Oil-Separate) upside-down voorvork heeft herziene compressie- en reboundinstellingen, om onder alle omstandigheden een betere beheersbaarheid in de ‘whoop’ en bulten secties te geven. Deze veranderingen worden aangevuld door het gebruik van nieuwe ‘triple clamps’ die de voorvork 25mm meer offset geven, 3mm meer ten opzichte van het vorige model. Hierdoor heeft de rijder onder alle terreinomstandigheden op een perfecte balans, een hoge graad van wendbaarheid, een uitstekende stabiliteit en prima rijeigenschappen.

    Ook de achterwielophanging heeft voor de 2016 versie de nodige veranderingen ondergaan. Zo heeft deze nu een gemodificeerde ‘low-speed’ en ‘high-speed’ compressiedemping voor een superieure schokabsorptie. Door toepassen van een nieuwe 56 Nm achterveer, bij het vorige model was dit 58 Nm, heeft dit in combinatie met de aangepaste upside-down voorvork onder alle terreinomstandigheden meer efficiënte en effectieve rijeigenschappen.

    Aangepast motorkarakter, voor een nog betere controle
    Het motorblok van de 2016 YZ450F wordt gekenmerkt door een soepeler en makkelijker motorkarakter voor een nog betere controle. De vierkleppen cilinderkop maakt gebruik van gewijzigde in- en uitlaat nokprofielen met een hogere lift van de uitlaatklep wat door de lagere overlap een aanzienlijk efficiëntere verbranding geeft met meer aanspreekbaar vermogen in het lage en het midden toerengebied. Voor soepeler schakelen en een nog nauwkeuriger koppelingsgevoel, heeft het 2016 model een verfijnd design van de transmissie. Wijzigingen omvatten onder andere een nieuwe koppelingskorf, evenals een vernieuwde schakelveer met 20% meer veerkracht. Deze veranderingen zorgen voor snel en efficiënt schakelen, zelfs wanneer de rijder op een meer agressieve manier schakelt.

    Herzien ontwerp van het chassis
    Met de doelstelling van een continue verbetering van het totale pakket, profiteert het 2016 chassis van een aantal kleine, maar belangrijke wijzigingen die zijn doorgevoerd om onder alle terreinomstandigheden verbeterde rijeigenschappen te bewerkstelligen. Voor een hogere stijfheid is niet alleen de swingarm 12mm breder, maar is ook het onderste gedeelte van het chassis waar de swing-arm in zit aangepast. Het herontwerpen van de stalen motorsteunen is het laatste verbeterpunt om de stijfheid van het 2016 chassis te garanderen.

    Yamaha Power Tuner
    Via de optionele Yamaha Power Tuner kunnen de bezitters van een YZ450F het motormanagement op een makkelijke manier aanpassen aan de verschillende rijomstandigheden. Dit eenvoudig te bedienen apparaat kan men zonder gebruik van een extra computer rechtstreeks verbinden met de motor. Voor 2016 is de software van de Yamaha Power Tuner geoptimaliseerd en voorzien van nieuwe fabrieksinstellingen.
    2016 YZ450F – Kenmerken
    * Elektronisch ‘Launch Control’ systeem (LCS)
    * Nieuwe nokkenassen met geoptimaliseerde kleptiming
    * Geraffineerde koppeling en schakelmechanisme
    * Grotere diameter remschijf vóór (Ø 270 mm)
    * Nieuwe afstelling van achtervering en herziene voorvork offset
    * Geraffineerde chassisontwerp
    * Optionele Yamaha Power Tuner met gewijzigde instellingen

    Limited Edition 60th Anniversary
    In 1955 vervaardigde Yamaha haar eerste motorfiets, de 125cc 2-takt YA-1. En om Yamaha Motor Corp. haar 60ste verjaardag te markeren en om hulde te brengen aan de talrijke racelegendes die successen hebben gevierd, zal de 2016 YZ450F gelimiteerd beschikbaar zijn in een speciale geel/zwarte 'Speedblock' uitvoering. Evenals het bijzondere kleurenschema zal de beperkt leverbare en unieke YZ450F Limited Edition 60th Anniversary standaard worden uitgerust met een Akrapovic slip-on uitlaatdemper, GYTR koppelingsdeksel, speciale handbeschermers en de Yamaha Power Tuner.

    Beschikbare kleuren:
    - Racing Blue
    - Yellow Speedblock (Limited Edition 60th Anniversary)

    Beschikbaarheid
    De 2016 YZ450F is leverbaar vanaf half augustus 2015. De adviesverkoopprijzen van zowel de 2016 YZ450F als de 2016 YZ450F Limited Edition 60th Anniversary zal in een later stadium bekend gemaakt worden.

    YZ250F – Achieving Total Control
    De YZ250F werd zowel in Europa als in de Verenigde Staten door de media geprezen als een van de beste crossmotoren in zijn klasse. Met Cooper Webb (winnaar 2015 AMA 250 Supercross) en Jeremy Martin (winnaar 2014 AMA Pro Motocross) is Yamaha met de nieuwste generatie YZ250F dan ook het meest toonaangevende merk in de 250cc 4-takt klasse. Uitgerust met een geavanceerd vierkleppen motorblok met achteroverhellende cilinder, speciaal gevormde 'snaking' uitlaatsysteem en een uiterst efficiënt ‘front facing’ inlaat, staat de YZ250F bekend om zijn uitstekende prestaties en wendbaarheid.

    Voor het modeljaar 2016 hebben de technici van Yamaha Motor op vier belangrijke punten een aantal belangrijke wijzigingen doorgevoerd:
    - Het bereiken van een meer beschikbaar vermogen in het midden en hoog toerentalgebied;
    - Optimaliseren van het koppeling- en schakelmechanisme;
    - Effectievere veerinstellingen voor meer tractie achter en grip vóór;
    - Verbeterde remkracht en meer controle tijdens het aanremmen.

    Meer beschikbaar vermogen in het midden en hoog toerentalgebied
    Voor een nog betere gasrespons en acceleratie, is de 2016 YZ250F voorzien van een nieuwe lichtgewicht zuiger en drijfstang. Door gebruik te maken van een dunnere zuigerkroon en een kortere zuigerpen heeft de 2016 YZ250F niet alleen meer vermogen onderin, maar ook aanzienlijk meer beschikbaar vermogen in het midden en het hogere toerentalgebied. Voor een hoge mate van betrouwbaarheid is de nieuwe lichtgewicht zuiger voorzien van extra ribben aan de onderzijde. Mede hierdoor en door de nieuw ontworpen koeling van de zuiger, loopt de motor stabieler rond en levert deze betere prestaties. Als aanvulling op deze nieuwe componenten heeft de drijfstang een verbeterde warmtebehandeling ondergaan, wat weer garant staat voor een verhoogde duurzaamheid.

    Om een meer lineair ‘vermogen’ te creëren is de krukas van de 2016 YZ250F uitgerust met extra tegengewicht en een nieuw ontworpen balansas. Het nieuwe ontwerp geeft een aanzienlijk evenwichtiger motor die een sterk gevoel van lineair vermogen communiceert over een breed toerenbereik. De nieuwe configuratie resulteert ook in een reductie van trillingen, waardoor de 2016 YZ250F sterker en soepeler is. Ook is de ECU verfijnd voor een nog betere vermogensafgifte.

    Optimaliseren van het koppeling- en schakelmechanisme
    Voor soepeler schakelen en een nog nauwkeuriger koppelingsgevoel, heeft de 2016 YZ250F net zoals de 2016 YZ450F een verfijnd design van de transmissie. Wijzigingen omvatten onder andere een nieuwe koppelingskorf, evenals een vernieuwde schakelveer met 20% meer veerkracht. Deze veranderingen zorgen voor snel en efficiënt schakelen, zelfs wanneer de rijder op een meer agressieve manier schakelt.

    Effectievere veerinstellingen voor meer tractie achter en grip vóór
    Voor een optimale tractie achter en voorwielgrip zijn een aantal belangrijke wijzigingen doorgevoerd in het volledige veersysteem. Op basis van de input van de fabriek- en testrijders van Yamaha Motor, heeft de 2016 YZ250F herziene voor- en achterwielophanging instellingen om onder alle omstandigheden een betere beheersbaarheid in de ‘whoop’ en bulten secties te geven.

    Verbeterde remkracht en meer controle tijdens het aanremmen
    Er is geen twijfel mogelijk, krachtig en beheersbaar kunnen aanremmen is één van de belangrijkste kenmerken van een winnend ontwerp. Om deze reden is de 2016 YZ250F dan ook uitgerust met een grotere remschijf (Ø 270 mm) in het voorwiel, die niet alleen zorgt voor meer remcontrole maar ook een aanzienlijke verbeterde doseerbare remkracht.

    Yamaha Power Tuner
    Via de optionele Yamaha Power Tuner kunnen de bezitters van een YZ250F het motormanagement op een makkelijke manier aanpassen aan de verschillende rijomstandigheden. Dit eenvoudig te bedienen apparaat kan men zonder gebruik van een extra computer rechtstreeks verbinden met de motor. Voor 2016 is de software van de Yamaha Power Tuner geoptimaliseerd en voorzien van nieuwe fabrieksinstellingen.
    2016 YZ250F – Kenmerken
    * Nieuwe lichtgewicht zuiger
    * Aangepaste drijfstang
    * Geoptimaliseerde krukas en balansas
    * Nieuwe ECU mapping
    * Grotere diameter remschijf vóór (Ø 270 mm)
    * Geraffineerde koppeling- en schakelmechanisme
    * Herziene afstelling van de achtervering

    Limited Edition 60th Anniversary
    In 1955 vervaardigde Yamaha haar eerste motorfiets, de 125cc 2-takt YA-1. En om Yamaha Motor Corp. haar 60ste verjaardag te markeren en om hulde te brengen aan de talrijke racelegendes die successen hebben gevierd, zal de 2016 YZ250F gelimiteerd beschikbaar zijn in een speciale geel/zwarte 'Speedblock' uitvoering. Evenals het bijzondere kleurenschema zal de beperkt leverbare en unieke YZ250F Limited Edition 60th Anniversary standaard worden uitgerust met een Akrapovic slip-on uitlaatdemper, GYTR koppelingsdeksel, speciale handbeschermers en de Yamaha Power Tuner.

    Beschikbare kleuren:
    - Racing Blue
    - Yellow Speedblock (Limited Edition 60th Anniversary)

    Beschikbaarheid
    De 2016 YZ250F is leverbaar vanaf eind augustus 2015. De adviesverkoopprijzen van zowel de 2016 YZ250F als de 2016 YZ250F Limited Edition 60th Anniversary zal in een later stadium bekend gemaakt worden.

    2016 WR250F
    Sinds de introductie van de 2015 WR250F heeft dit model al vele successen geboekt en staat Yamaha aan de top in de ruige en veeleisende enduro-wereld.

    Geïnspireerd op de nieuwste generatie YZ250F en voorzien van een speciaal ontwikkeld motorblok en een geavanceerd aluminium chassis, is de WR250F voor het modeljaar 2016 voorzien van nieuwe zwarte velgen en nieuw graphics.

    Beschikbaarheid
    De 2016 WR250F is leverbaar vanaf oktober 2015.

    De adviesverkoopprijs van de 2016 WR250F, inclusief standaard Competitie Kit, zal in een later stadium bekend gemaakt worden.

    Originele Yamaha accessoires
    Yamaha Motor heeft voor alle 2016 Competitie en 2016 Enduro modellen een breed scala aan originele accessoires beschikbaar en omvat alles, van gereedschappen, service onderdelen, uitlaatdempers tot diverse GYTR en speciale race kit onderdelen.

    Race kit onderdelen die in nauwe samenwerking met Yamaha Rinaldi R&D (YRRD) zijn ontwikkeld.

    Kenmerken 2016 Competitie modellen
    2016 YZ250 kleur Racing Blue Nieuwe zwarte velgen en nieuwe graphics
    2016 YZ125 kleur Racing Blue Nieuwe zwarte velgen en nieuwe graphics
    2016 YZ85LW kleur Racing Blue Nieuwe zwarte velgen en nieuwe graphics
    2016 TTR-110E kleur Racing Blue Nieuwe graphics
    2016 PW50 kleur Racing Blue Nieuwe graphics

    Beschikbaarheid
    De 2016 YZ250, de 2016 YZ125, de 2016 TTR-110E, de 2016 YZ85LW en de 2016 PW50 zijn leverbaar vanaf eind september 2015. De adviesverkoopprijzen van de 2016 Competitie modellen zullen in een later stadium bekend gemaakt worden.

    01-06-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2015 Ducati Monster Stripe 821 en 1200
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Voor 2015 werd de Monster familie uitgebreid met een nieuwe en exclusieve versie gericht op de motorrijder met de hoogste eisen: De Monster Stripe. Onthuld op EICMA 2014 en nu beschikbaar bij Ducati Dealers in een 821 en 1200 S versie. 

    De Monster 1200 S Stripe onderscheidt zich door een exclusieve rode lak met dubbele witte strepen op het spatbord, tank en zadelcover van de buddyseat, een rood frame en zwarte wielen. Bovendien is de Monster 1200 S Stripe uitgerust met een rood stuurkuipje, riemcovers van carbon en een Ducati Performance kenteken plaathouder van aluminium. De motor, aangedreven door een 1198 cc Testastretta 11° DS blok met een maximaal vermogen van 145 pk bij 8.750 tpm, heeft een Trellis frame die bevestigd is aan de cilinderkoppen en de enkelzijdige swingarm. De instelling van het rijwielgedeelte bestaat uit een 48 mm Öhlins voorvork en een volledig instelbare Öhlins achter schokbreker. De voorzijde is uitgerust met Brembo M50 remklauwen met 330 mm schijven. De Monster 1200 S Stripe beschikt over een TFT instrumentenpaneel, Rij Modi, het Ducati Safety Pack met instelbaar ABS (3 niveaus) en DTC (Ducati Traction Control) instelbaar in acht niveaus. De motor heeft velgen met Y-vormig spaakdesign, LED knipperlichten, voorspatbord uit Carbon en een in hoogte verstelbaar zadel.

    Eveneens heeft de Monster 821 Stripe het exclusieve rode patroon met dubbele witte strepen op het spatbord, tank en zadelcover van de buddyseat, het rode frame en de zwarte wielen. De 821 cc Testastretta 11° motor levert een maximum kracht van 112 Pk bij 9.250 tpm, terwijl het Trellis frame bevestigd is aan de cilinderkoppen. Het rijwielgedeelte bestaat uit een 43 mm Kayaba voorvork – volledig instelbaar op de Stripe versie – en een Sachs unit achteraan, aanpasbaar in veervoorspanning en uitgaande demping, die een progressief linksysteem activeert die bevestigd zit aan de verticale cilinder enerzijds en de dubbelzijdige, aluminium swingarm anderzijds. De dubbelzijdig swingarm, die korter is dan bij de Monster 1200, voorziet de Monster 821 van een nog betere wendbaarheid met precies rijgedrag voor optimaal rijplezier. De Monster 821 Stripe is voorzien van een LCD instrumentenpaneel, Rij Modi, het Ducati Safety Pack, die rijder laat kiezen tussen drie verschillende instellingen van de ABS en acht verschillende DTC (Ducati Traction Control) levels. Het zadel is in hoogte verstelbaar en ten slotte is de Monster 821 Stripe voorzien van een rood stuurkuipje.

    Zelfs op de Monster 821 Stripe en Monster 1200 S Stripe kan de Nieuwe Ducati officiële verlenging van de fabrieksgarantie Ever Red worden toegepast.

    02-06-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder verongelukt in Lille
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Aan de Lichtaartsesteenweg in Poederlee is woensdagmiddag de 34-jarige motorrijder

    Ken De Trogh uit Wechelderzande om het leven gekomen bij een zwaar verkeersongeval.

    De Trogh reed rond 12.15 uur met zijn moto in de richting van Poederlee en verloor in de bocht even voorbij de eierveiling de controle over zijn stuur.

    De motorrijder belandde in de gracht links van de weg en reed vervolgens te pletter tegen een gemetste duiker van de oprit naar een boerderij.

    Motor en berijder werden meer dan tien meter ver weggeslingerd.

    ‘Ik heb de crash gehoord’, zegt veeboer Bert Matthys.

    03-06-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Een 28-jarige motard uit Ingelmunster raakte woensdagmorgen zwaargewond bij een ongeval langs de Noordkaai in Izegem.

    Een Roemeense trucker die een uit de tegenovergestelde richting kwam, merkte de jonge motorfietser niet op.

    Toen de vrachtwagen afsloeg om een tankstation op te rijden, kwam het tot een botsing.

    De hulpdiensten brachten het slachtoffer zwaargewond over naar het ziekenhuis.

     Hij verkeerde niet in levensgevaar.

    03-06-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem

    Een 28-jarige motard uit Ingelmunster raakte woensdagmorgen zwaargewond bij een ongeval langs de Noordkaai in Izegem.

    Een Roemeense trucker die een uit de tegenovergestelde richting kwam, merkte de jonge motorfietser niet op.

    Toen de vrachtwagen afsloeg om een tankstation op te rijden, kwam het tot een botsing.

    De hulpdiensten brachten het slachtoffer zwaargewond over naar het ziekenhuis.

    Hij verkeerde niet in levensgevaar.





    03-06-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hond mee met baasje op Vespa

    Golden retriever MOJO rijdt met motorpak en helm aan mee in zijspan.

    Van zodra het weer een beetje mee zit, trekken Serge Robesyn (53) uit Ledegem en zijn golden retriever Mojo de wijde wereld in.

    Serge op zijn Vespa en Mojo, met motorpak en helm, in de zijspan.

    "We zijn begonnen met een kort ritje, nu gaat hij een hele dag mee op Vespatocht."

    Serge kocht twee jaar geleden een Vespa.

    "Ik heb dat altijd al mooie tweewielers gevonden.

    Als ik zo'n mooie, oude Vespa tegenkom langs de weg, gooi ik mijn remmen dicht om uit te stappen.

    Ik kan er naar blijven kijken, als was het een klompje goud."

    Serge trekt er vaak samen met andere Vespaliefhebbers op uit door het Vlaamse landschap.

    "Soms zijn we een heel weekend weg met de Oostendse Vespaclub.  Mojo is nu al twee jaar bij mij, ongeveer even lang als ik mijn Vespa heb, en ik vond het altijd enorm jammer dat ik hem moest achterlaten als ik voor een dag of twee dagen erop uit trok.

    Dus zocht ik een manier om hem te kunnen meenemen."

    Na lang zoeken, vond Serge een zijspan die kon gemonteerd worden aan zijn Vespa.

    "Ik haalde er de stoel uit en bekleedde de binnenkant met tapijt. Ik liet mijn Vespa en zijspan in dezelfde kleuren spuiten. Ik legde er nog een comfortabel hondenligkussen in en Mojo kon met me mee.

    Op het internet vond ik een hondenmotorpakje in zijn maat en ik knutselde zelf een kinderfietshelmpje om tot een helm voor Mojo."

    Een paar maanden geleden, in februari, was Mojo klaar voor vertrek.

    "Ondertussen was hij geen puppy meer. Ik had wat schrik dat hij niet meer zou willen meerijden. We zijn daarom voorzichtig gestart: met een ritje van tweehonderd meter en terug.

    Een dag later waagden we ons aan een kilometer rijden en zo breidden we de afstanden steeds meer uit. Mojo rijdt ondertussen braaf een hele dag mee, van 's morgens vroeg tot 's avonds.

    Op de bagagedrager achterop staat zijn koffertje: met drinkwater, hondensnoepjes,..."

    Serge rijdt tachtig kilometer per uur met Mojo mee, op een goeie weg haalt hij soms snelheden tot honderd per uur.

    "Ik let altijd erg goed op en Mojo heeft uiteraard ook een veiligheidsgordel om. Mojo is mijn goeie vriend, ik zou het mezelf niet vergeven mocht er iets met hem gebeuren."

    En Mojo geniet ervan. "Honderd procent zeker ben je dat natuurlijk nooit", geeft Serge toe.

    "Maar hij maakt er geen probleem van om in en uit de Vespa te stappen. Onderweg kijkt hij voortdurend rond, naar de koetjes in de wei, de vogels die voorbij vliegen,... Alleen thuis blijven, vindt hij ongetwijfeld pakken minder tof. Ik ga ook nooit met hem

    rijden als het regent."

    Serge en Mojo hebben onderweg natuurlijk veel bekijks.

    "Mochten we een euro krijgen telkens als iemand een foto van ons neemt, we zouden al aardig wat verdiend hebben.  Eigenlijk vind ik dat best leuk, want ik heb veel tijd en moeite in mijn zijspan gestopt.

    Binnen de Vespawereld zijn we ook wel gekend, want we bezoeken geregeld wel eens Vespatreffens.  Er zijn een aantal mensen die Mojo graag ambassadeur zouden willen maken van alle Vespaclubs in België.

    Maar het is nog afwachten wat daarvan in huis komt."










    07-06-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Zware brand in motozaak
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zondagmiddag is in Ruddervoorde een zware brand ontstaan in de motozaak van Nico Hautekiet langs De Leiteweg.

    Dit is een officieel verdeler van de merken Aprillia, Ducatti, Kawasaki, Yamaha en KTM.

    Verschillende brandweerkorpsen uit de streek gingen ter plaatse om de vuurzee te bestrijden, die tot kilometers ver te zien was.

    De schade is aanzienlijk, naar de precieze oorzaak is het nog gissen.

    07-06-2015 om 14:44 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hondjes op de motor...
    Met de hond op stap met de motor...




































    Bijlagen:
    img_2149.jpg (62.1 KB)   

    08-06-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'Bendeoorlog verwacht in België'

    De federale politie verwacht ook hier een bikersoorlog: 'De toestand is zorgwekkend. Nooit waren er zoveel criminele motorbendes. Ook van de gewone motorclubs is zeker 80 procent aan een criminele bende gelieerd.'

    De voorbije tijd waren er in Nederland en Duitsland grote politieacties tegen 'criminele motorbendes'. In België wordt dat milieu van nabij gevolgd door de cel Highsider van de federale politie. De speurders moeten om veiligheidsredenen anoniem blijven. 'De toestand is zorgwekkend', aldus de cel Highsider in Knack. 'Ik verwacht een bikersoorlog in België, en wel om drie redenen. Ten eerste om hun territorium af te bakenen, nu Nederland en Duitsland de druk opschroeven. Ten tweede moet de criminele koek onder steeds meer spelers verdeeld worden, wat vaak tot extreem geweld leidt. En ten derde hebben de Outlaws nog altijd een rekening te vereffenen met de Hells Angels.'

    In 2011 kwam het al tot een clash toen drie brothers van de Outlaws doodgeschoten werden door een Hells Angel in Maasmechelen. Sindsdien is er nog een 'explosieve groei' gevolgd volgens de cel Highsider: 'De toestand is zorgwekkend. Nooit waren er zoveel criminele motorbendes en nooit waren er meer leden. Zeker meer dan duizend. En dan zwijgen we nog over de honderden andere motorclubs die gedwongen worden om kamp te kiezen. Zeker 80 procent van alle clubs is al aan een motorbende gelieerd. Slechts weinig clubs slagen erin hun neutrale status te behouden.'

    Alles wat geld opbrengt

    Wel acht op tien leden van motorbendes heeft een strafblad, aldus Highsider. Waaruit bestaan hun criminele activiteiten dan wel? 'Alles wat geld opbrengt. Hoofdzakelijk productie en handel in drugs. Zwendel in gestolen motorfietsen en onderdelen. Afpersing of racketeering. De seksindustrie. Wie individueel in de criminaliteit gaat, moet toestemming vragen aan de president van de club en een deel van de opbrengsten afstaan.'

    ADVERTENTIE

    Ondanks de groei van de motorbendes is het aantal speurders in de cel Highsider teruggebracht van vijf op twee. Bij de recente Nederlandse operatie tegen de Bandidos, waarbij ook in België huiszoekingen plaatsvonden, was de cel niet betrokken: 'We waren niet vooraf ingelicht en hebben achteraf geen feedback gekregen, wat toch raar is. De internationale samenwerking staat nog niet op punt, toch niet wat de politie betreft.'

    In het verleden mislukten pogingen om de motorbendes als criminele organisatie of privémilitie te verbieden. Maar vorige week stelde het kabinet van Binnenlandse Zaken voor om het lidmaatschap van die bendes strafbaar te stellen, bijvoorbeeld op basis van de uiterlijke emblemen. De 'president' van de Outlaws in Maasmechelen reageert alvast laconiek: 'Als de emblemen verboden worden, trekken de bikers er wel een hesje over. Maar ze blijven rijden.'





    11-06-2015 om 07:55 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder sterft na frontale klap

    Bij een verkeersongeval in de Rijkestraat in Strijpen is gisterennamiddag een motorrijder om het leven gekomen.

    Tim Rouckhout (28) uit Zottegem botste in een bocht op een auto die uit de andere richting kwam.

    De motard die nog maar drie maanden geleden was getrouwd, is nog in allerijl naar het ziekenhuis gebracht, maar daar overleed hij.

    Het ongeval gebeurde om 15.30 uur op de N454 tussen Roborst en Strijpen, waar de Rijkestraat verschillende bochten maakt.

    In één ervan ging het fout voor Tim Rouckhout, die met zijn motorfiets in de richting Zottegem reed.

    Het kwam tot een frontale aanrijding, waarbij de motorrijder met het hoofd tegen de voorruit van de tegenligger botste en een tiental meter werd weggekatapulteerd.

    Een MUG-team van het Algemeen Ziekenhuis Sint-Elisabeth in Zottegem snelde nog ter plaatse om het slachtoffer te reanimeren.

    De man is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht, waar hij later in de middag aan de opgelopen verwondingen is overleden

    De bestuurder van de auto, Sven Maes uit Brakel, bleef bij de zware crash ongedeerd, maar verkeerde wel in shock.

    De Peugeot 208 waarmee hij reed, was welgeteld één dag oud en had nog maar 120 kilometer op de teller staan.

    Het parket Oost-Vlaanderen, afdeling Oudenaarde, stuurde een verkeersdeskundige ter plaatse om de precieze omstandigheden van het ongeval te achterhalen.

    Uit de bevindingen van de expert moet blijken welke van de twee betrokken voertuigen over de middenstreep is gereden.

    Als gevolg van dat onderzoek bleef de weg tussen Zwalm en Zottegem lange tijd afgesloten.

    De straat heeft op vlak van verkeersveiligheid een kwalijke reputatie.

    Er gebeurden al vaker zware ongevallen.

    Voertuigen hebben op het bochtige traject geen uitwijkmogelijkheid, doordat de fietspaden er een stuk hoger liggen en een borduur vormen.

    Motorrijder Tim Rouckhout woonde met zijn vrouw en twee kleine kinderen aan de Welzijnstraat in Zottegem.

    Het koppel was nog maar drie maanden geleden getrouwd.

    Ter nagedachtenis van de verongelukte Zottegemnaar werden er gisterenavond al bloemen neergelegd op de plaats van het ongeval en stond er ook een kaars.





    13-06-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder sterft na val in gracht in Koekelare

    In het West-Vlaamse Koekelare is vanochtend een 29-jarige man om het leven gekomen, nadat hij met zijn motor in een gracht was terechtgekomen.

    Dat meldt het parket van Brugge. Bij het ongeluk waren geen andere voertuigen betrokken.

    Het ongeval gebeurde vanochtend vroeg op de weg tussen Koekelare en Eernegem.

    Op de grens tussen beide gemeenten belandde de 29-jarige D.B. met zijn motor in de gracht.

    De precieze omstandigheden van het ongeval zijn niet bekend.

    Er zijn geen ooggetuigen en het lichaam van D.B. werd pas later opgemerkt.

    Het parket gaat ervan uit dat de motorrijder na een bocht de controle verloor over het stuur en daardoor in de gracht belandde.

    Er werd dan ook beslist om geen verkeersdeskundige ter plaatse te sturen.

    14-06-2015 om 22:30 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24-jarige motorrijder overleden na botsing
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bij het zware ongeval op de N45 in Aalst, is een 24-jarige motorrijder om het leven gekomen na een aanrijding met een personenwagen.

    Dat meldt de Dendermondse afdeling van het Oost-Vlaamse parket.

    Het ongeval gebeurde op de N45 in de richting van Ninove, ter hoogte van de rotonde met de Churchillsteenweg.

    De motorrijder kwam in aanrijding met een personenwagen, zegt het parket.

    "De motorrijder, een 24-jarige jongeman uit Gooik, overleed ten gevolge van de opgelopen verwondingen.

    Het parket stelde een verkeersdeskundige aan en voert een onderzoek naar de precieze oorzaak en omstandigheden van het ongeval."

    De rijbaan was door het ongeval een tijdlang versperd.

    15-06-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze anonieme motoren helpen Antwerpse politie verkeershooligans klissen

    De Antwerpse politie heeft twee sportieve en wendbare BMW-enduromotoren aangekocht om beter te kunnen optreden tegen verkeersovertredingen en agressief rijgedrag in de stad.

    De motoren - en de politieagenten die ze besturen - zijn bovendien anoniem, zodat ze niet opvallen in het verkeer.

    'De lokale politie merkt steeds meer egoïsme, toegenomen ongeduld, zenuwachtigheid en onverdraagzaamheid in het verkeer'

    Bedoeling van de nieuwe motoren is dat ze beter dan gewone politiemotoren - die veel meer opvallen - of anonomie auto's - die niet zo wendbaar zijn in het stadscentrum - de strijd kunnen aangaan met agressief en roekeloos rijgedrag.

    Daarom worden ze ook specifiek ingezet in kleine straten en zone 30, om op die manier overtreders op heterdaad te kunnen betrappen. Twintig agenten zijn daartoe opgeleid.

    Het Antwerpse stadsbestuur besliste al in 2013 om de motoren aan te kopen.

    "De lokale politie merkt steeds meer egoïsme, toegenomen ongeduld, zenuwachtigheid en onverdraagzaamheid in het verkeer", zo argumenteerden de schepenen en burgemeester Bart De Wever (N-VA) toen.

    "Door gericht verkeerstoezicht wil de afdeling verkeer deze problematiek aanpakken.

    Het opsporen van dit type bestuurders, hen effectief staande houden en hen onmiddellijk confronteren met hun daden is niet evident en vereist een bijzondere inzet van personeel en middelen."

    "De anonieme motorvoertuigen worden in probleemwijken ingezet", zo bevestigt ook Johan Vermant, woordvoerder van De Wever in Gazet Van Antwerpen.

    "De aangekochte motoren zijn erg dynamisch en wendbaar en bewegen zich gemakkelijker dan combi's in de straten.

    De lokale politie weet ook zeer goed waar ze de meeste kans maakt overtreders te pakken."

    Voor de kenners: de twee aangekochte motoren zijn enduromotoren, een kruising tussen een crossmotor en een wegmotor, van het type BMW F800 GS met een tweecilindermotor van 85 pk en een gewicht van 214 kg bij volle tank. Beide motoren samen

    kostten de stad 20.083,87 euro, zo blijkt uit het collegebesluit van december 2013.





    17-06-2015 om 15:59 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder stabiel, maar nog in levensgevaar na aanrijding

    Een 29-jarige motorrijder uit Hasselt is gisteren betrokken geraakt bij een verkeersongeval in Rapertingen bij Hasselt en verkeert nog in levensgevaar.

    Zijn toestand is evenwel voorlopig stabiel. De man kwam in aanrijding met een terreinwagen.

    De zware klap gebeurde op de Luikersteenweg, ter hoogte van het kruispunt van de Mombeekdreef.

    De terreinwagen draaide vanop de Luikersteenweg de Mombeekdreef in, waarbij de motorrijder op het voertuig knalde.

    18-06-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorongeval in de Botlek
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Aan de Professor Gerbrandyweg in de Botlek heeft een eenzijdig ongeval plaatsgevonden met een motorfiets. De bestuurder is met onbekend beenletsel afgevoerd naar het ziekenhuis. De verkeersongevallendienst doet onderzoek naar de toedracht van het ongeval.

    19-06-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rondrit Ommegang StDenijs 21 juni 2015

    Rondrit Ommegang StDenijs door MSK Kickstart Handzame.

    21 juni 2015


    StDenijs



    (inschrijvingstafel)


      


    Koffie ---



    –-- Helkijn/Spiere –-- (Scheldebrug Spiere)



    –-- Warcoing –-- Saint Leger –-- (Kerkhof)


    (Let op het bord... "ge moogt daar niet inrijden met de moto !!!"–-- Leers Nord –-- Nechin –--


    Templeuve –-- Caseaux –-- Blandain –-- (Franse grens)



    –-- Baisieux –-- Campain en Pevele –-- Le Bureau –-- Wannehain –-- Bachy –-- La Poesterie –--


    Genech –--Nomain –-- (Nomain bord )



    –-- 11.30u Controle 1 (Café de la Poste)



    –-- Aix les Orchies –-- Landas –-- (silo of watertoren ?)


     


    –-- Beuvry la Forêt –-- Sars et Rosières –-- Brillon –-- (rare kerk-toren)

     

     


    –-- Tiloy les Machiennes –-- Machiennes –-- Warlaing –-- (over de brug La Scarpe)


     

    (drinkwaterfabriek Wardignies-Hamage)



    –-- Waudignies –-- Hamage –-- (centrale Hornaing ligt stil)

     


    –-- (muziekoptreden in centrum)

     


    –-- Escaudain –-- (= de poort naar Henegouwen) –-- (terril) = opgestapelde steenslag als afvalproduct van de mijnbouw ---



    –-- Helesmes –-- Hansnon –-- ( huis Juste Monier)

     

     


    –-- Petit Hasnon –-- (brug Scarpe)

    www.pnr-scarpe-escaut.fr/fr/index.aspx



    –-- Petit Castaine –-- Bousignies –-- Brillon –-- Alène D'Or –-- Rosult –--

    Legelles –-- Rumegies –-- (poorten hoeves)

     


    –-- 13u10 Controle 2 (Le Vert Pont)

     

     


    –-- (levelosolaix@gmail.com)

    http://www.lavoixdunord.fr/region/aix-lez-orchies-naissance-de-l-association-velo-sol-aix-ia16b12082n2221920



    –-- (douanier) Frans-Belgische grens ---



    Ook aan de grenspost in Beveren, ook wel ’t Cappeltje genoemd, staat een schuilhuisje uit 1870. Voor de Europese eenmaking was hier een belangrijke grensovergang. 

    In 1993 werden de grenscontroles afgeschaft en kwam er een vrij verkeer van personen en goederen. Maar opgelet, hier kan je nog altijd gecontroleerd worden door de “vliegende” of mobiele douane.

    Kunstenaar Erik Dupont ontwierp het prachtige kunstwerk van Camiel, de zittende douanier.  Je vindt Camiel terug voor het douanehuisje.

     

    –-- (L'Elnon-rivier en de Pont Cailloux)



    –-- (Belgische grens) –-- Brunehaut –-- Rongy –-- (Chateaux Howardries)


    –-- La Glanerie –-- (reuzenstoet)


    –-- (moto memorial)

    Ook dit is een kunstwerk van Erik Dupont die de douaniers gemaakt heeft...



    Een geestige anekdote in volle oorlogstijd... Deze onbekende Amerikaanse motorrijder is - nadat de geallieerden vanuit Normandië

    door Frankrijk trokken - helemaal alleen naar de Belgische grens afgedwaald, en is op die manier de eerste geallieerde die telt als

    'bevrijder' van ons land !!!

    Op zijne Harley !

     


    –-- Rumes –-- Esplechin –-- (mooie kapel van Notre Dame de Lourdes)


     Notre Dame de Lourdes, Chapelle d'Esplechin


    –-- Froidmont –-- (zendmast RTBF)


     


    –-- industriezone Doornik west –-- (Chateau Ramegnies-chin)

    Op de weg Kortrijk -Doornik naast de toegang van het Instituur StAndre staat het in 1876

    gebouwde Chateau de Villers, genoemd naar zijn bouwheer Edmond van Villers Grandchamps.

    Dit kasteel, in bak- en blauwe steen, is een typisch voorbeeld hoe er in de late 19de eeuw

    in Vlaamse neorenaissance werd gebouwd. Na de oorlog in 1945, kwam het domein in bezit

    van de Orde van Sint Andre. Deze was vroeger gevestigd in Doornik, maar het was na de bombardementen in '45

    dat de gemeenschap zich verplaatste naar Ramegnies-Chin. Het vroegere domein (13 ha) wordt thans grotendeels

    ingenomen door schoolgebouwen, de resterende halve hectare behoort nog bij het kasteel.

    Het kasteel is in zeer mooie staat (wordt momenteel nog gerenoveerd) en werd reeds in 2005 door Olivier Debruyne

    ingericht als kamers voor studenten en zalen voor seminaries en banketten.


     
     

     

     
     

    –-- (kleinste watertoren van België)


    –-- Bailleul –-- Pecq –--Mt Saint Aubert –-- Molenbaix –-- (Kasteel De Ghellinck)



    –-- Pottes –-- (Scheldebrug Helchin)



    –-- StDenijs.


    21-06-2015 om 18:49 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedenksteen voor alle verongelukte motorrijders
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In Blauberg (Herselt) aan de kerk is de eerste gedenksteen in België onthuld ter nagedachtenis voor alle verongelukte motorrijders.

    “We willen hiermee de aandacht vestigen op de veiligheid en stilstaan bij het overlijden van onze makkers”, zegt initiatiefnemer Gerrit Lahey, die zelf zijn zoon 2 jaar geleden verloor in een motorongeval.

    “Na de onthulling doen we ook nog een motortocht van 53 kilometer om onze vrienden en familieleden die we verloren hebben, te herdenken.”

    Voor de tocht kwamen zo’n 250 motards van over heel Vlaanderen opdagen.

    24-06-2015 om 03:03 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben Guy Vandendriessche
    Ik ben een man en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gewezen rijkswachter en veiligheidsagent.
    Ik ben geboren op 04/06/1955 en ben nu dus 68 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: motortoerisme, terrariumdieren, plastic modelbouw, snorrenclub,....
    Archief per week
  • 25/07-31/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 31/12-06/01 2008
  • 22/12-28/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 04/12-10/12 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 25/12-31/12 2006
  • 12/12-18/12 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 25/04-01/05 2005
  • 11/04-17/04 2005
  • 04/04-10/04 2005
  • 28/03-03/04 2005
  • 14/03-20/03 2005
  • 28/02-06/03 2005
  • 21/02-27/02 2005
  • 17/01-23/01 2005
  • 15/11-21/11 2004
  • 25/10-31/10 2004
  • 11/10-17/10 2004
  • 27/09-03/10 2004
  • 06/09-12/09 2004
  • 16/08-22/08 2004
  • 09/08-15/08 2004
  • 26/07-01/08 2004
  • 12/07-18/07 2004
  • 05/07-11/07 2004
  • 28/06-04/07 2004
  • 31/05-06/06 2004
  • 24/05-30/05 2004
  • 10/05-16/05 2004
  • 03/05-09/05 2004
  • 19/04-25/04 2004
  • 12/04-18/04 2004
  • 05/04-11/04 2004
  • 29/03-04/04 2004
  • 15/03-21/03 2004
  • 01/03-07/03 2004
  • 02/02-08/02 2004
  • 29/12-04/01 2004
  • 13/10-19/10 2003
  • 08/09-14/09 2003
  • 01/09-07/09 2003
  • 25/08-31/08 2003
  • 04/08-10/08 2003
  • 14/07-20/07 2003
  • 07/07-13/07 2003
  • 09/06-15/06 2003
  • 12/05-18/05 2003
  • 14/04-20/04 2003
  • 07/04-13/04 2003
  • 17/03-23/03 2003
  • 10/03-16/03 2003
  • 17/02-23/02 2003
  • 27/01-02/02 2003
  • 14/10-20/10 2002
  • 30/09-06/10 2002
  • 26/08-01/09 2002
  • 29/07-04/08 2002
  • 29/04-05/05 2002
  • 15/04-21/04 2002
  • 18/03-24/03 2002
  • 04/03-10/03 2002
  • 04/02-10/02 2002
  • 28/01-03/02 2002
  • 31/12-06/01 2002
  • 24/12-30/12 2001
  • 17/12-23/12 2001
  • 26/11-02/12 2001
  • 03/09-09/09 2001
  • 20/08-26/08 2001
  • 13/08-19/08 2001
  • 30/07-05/08 2001
  • 25/06-01/07 2001
  • 11/06-17/06 2001
  • 30/04-06/05 2001
  • 19/02-25/02 2001
  • 23/10-29/10 2000
  • 16/10-22/10 2000
  • 21/08-27/08 2000
  • 14/08-20/08 2000
  • 17/07-23/07 2000
  • 19/06-25/06 2000
  • 27/09-03/10 1999
  • 09/08-15/08 1999
  • 21/06-27/06 1999
  • 17/08-23/08 1998
  • 15/06-21/06 1998
  • 01/06-07/06 1998
  • 29/12-04/01 1998
  • 16/06-22/06 1997
  • 17/03-23/03 1997
  • 30/12-05/01 1997
  • 26/08-01/09 1996
  • 05/08-11/08 1996
  • 15/07-21/07 1996
  • 10/06-16/06 1996
  • 08/05-14/05 1995
  • 20/03-26/03 1995
  • 06/03-12/03 1995
  • 03/10-09/10 1994
  • 26/09-02/10 1994
  • 12/09-18/09 1994
  • 05/09-11/09 1994
  • 29/08-04/09 1994
  • 15/08-21/08 1994
  • 04/07-10/07 1994
  • 23/05-29/05 1994
  • 09/05-15/05 1994
  • 25/04-01/05 1994
  • 11/04-17/04 1994
  • 03/01-09/01 1994
  • 26/12-01/01 1995
  • 04/10-10/10 1993
  • 13/09-19/09 1993
  • 06/09-12/09 1993
  • 30/08-05/09 1993
  • 16/08-22/08 1993
  • 09/08-15/08 1993
  • 26/07-01/08 1993
  • 12/07-18/07 1993
  • 05/07-11/07 1993
  • 28/06-04/07 1993
  • 21/06-27/06 1993
  • 07/06-13/06 1993
  • 31/05-06/06 1993
  • 17/05-23/05 1993
  • 03/05-09/05 1993
  • 26/04-02/05 1993
  • 19/04-25/04 1993
  • 05/04-11/04 1993
  • 29/03-04/04 1993
  • 15/03-21/03 1993
  • 08/03-14/03 1993
  • 02/11-08/11 1992
  • 19/10-25/10 1992
  • 10/08-16/08 1992
  • 30/03-05/04 1992
  • 03/02-09/02 1992
  • 16/09-22/09 1991
  • 01/07-07/07 1991
  • 03/06-09/06 1991
  • 27/05-02/06 1991
  • 13/05-19/05 1991
  • 29/04-05/05 1991
  • 01/04-07/04 1991
  • 04/03-10/03 1991
  • 31/12-06/01 1991
  • 17/12-23/12 1990
  • 10/12-16/12 1990
  • 03/12-09/12 1990
  • 15/10-21/10 1990
  • 08/10-14/10 1990
  • 01/10-07/10 1990
  • 03/09-09/09 1990
  • 27/08-02/09 1990
  • 06/08-12/08 1990
  • 30/07-05/08 1990
  • 16/07-22/07 1990
  • 25/06-01/07 1990
  • 18/06-24/06 1990
  • 11/06-17/06 1990
  • 04/06-10/06 1990
  • 28/05-03/06 1990
  • 14/05-20/05 1990
  • 07/05-13/05 1990
  • 30/04-06/05 1990
  • 16/04-22/04 1990
  • 09/04-15/04 1990
  • 02/04-08/04 1990
  • 26/03-01/04 1990
  • 19/03-25/03 1990
  • 12/03-18/03 1990
  • 05/03-11/03 1990
  • 26/02-04/03 1990
  • 05/02-11/02 1990
  • 13/11-19/11 1989
  • 16/10-22/10 1989
  • 18/09-24/09 1989
  • 11/09-17/09 1989
  • 04/09-10/09 1989
  • 14/08-20/08 1989
  • 07/08-13/08 1989
  • 31/07-06/08 1989
  • 26/06-02/07 1989
  • 03/04-09/04 1989
  • 27/02-05/03 1989
  • 22/08-28/08 1988
  • 01/08-07/08 1988
  • 13/06-19/06 1988
  • 02/05-08/05 1988
  • 18/04-24/04 1988
  • 04/04-10/04 1988
  • 07/03-13/03 1988
  • 30/11-06/12 1987
  • 08/06-14/06 1987
  • 30/03-05/04 1987
  • 23/03-29/03 1987
  • 11/08-17/08 1986
  • 05/05-11/05 1986
  • 31/03-06/04 1986
  • 24/03-30/03 1986
  • 03/03-09/03 1986
  • 24/02-02/03 1986
  • 30/12-05/01 1986
  • 03/06-09/06 1985
  • 06/05-12/05 1985
  • 11/03-17/03 1985
  • 04/02-10/02 1985
  • 09/07-15/07 1984
  • 25/06-01/07 1984
  • 12/03-18/03 1984
  • 05/03-11/03 1984
  • 02/01-08/01 1984
  • 24/12-30/12 1984
  • 11/07-17/07 1983
  • 27/06-03/07 1983
  • 21/03-27/03 1983
  • 14/03-20/03 1983
  • 28/06-04/07 1982
  • 16/07-22/07 1979
  • 11/08-17/08 1975

    Inhoud blog
  • Motorrijder uit Oostende om het leven gekomen
  • Dodelijk ongeval in Moorsele
  • Dodelijk ongeval op de Groendalseweg in Bleiswijk
  • DODELIJK ONGEVAL OP N8 IN HEESTERT
  • Motorambulance
  • Vluchtmisdrijf in Torhout
  • Koninklijke Marechaussee kiest wederom voor Yamaha
  • DRIE VIERDE VAN DE MOTORONGEVALLEN GEBEURT TUSSEN APRIL EN OKTOBER
  • Aantal motorongevallen op tien jaar met kwart gedaald
  • BIVV roept weggebruikers op na motorongevallen: "Wees extra voorzichtig"
  • Motorrijder laat het leven bij ongeval in Kuurne
  • Motorongeval in bocht oprit A29
  • Zero Police Motorcycles in California
  • De motor van de toekomst...
  • Kersverse bruid overleden na aanrijding met motorrijder
  • Motorrijders als Kerstman in Brussel
  • Gibbs Biskji
  • Chauffeur maait motard van de weg
  • Motard staat weer recht na mislukte wheelie op snelweg
  • Humanoïde bikerrobot van Yamaha kan helemaal alleen moto rijden
  • Motorrijder sterft nadat hij door kapel reed
  • Zero Motorcycles
  • Nieuwe badges voor nieuwe uniformen wegpolitie Antwerpen en Gent
  • de motorrijders van Hatzoloh
  • Helft Belgische motorrijders niet verzekerd voor lichamelijke schade
  • Motorpolitie Marokko krijgt camera op helm
  • Motard van 36 sterft na zware klap op N49
  • Doodgeschoten verpleegster stuurde motorbende op ex af
  • Zwaar motorongeval in Waaslandhaven
  • motorrijder sterft tijdens ritje met vrienden
  • Mustang Pony 320 1947
  • Motorrijder overleden na ongeval op circuit in Zolder
  • Porcaro, de stad van de motorrijders
  • Gearresteerde tiener moet geboeid meelopen met motor van agent
  • Gestolen motorfiets terug bij eigenaar
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Twee doden na motorongeval
  • Chauffeur was onder invloed van alcohol toen hij jong koppel doodreed
  • Quadbestuurder levensgevaarlijk gewond
  • Bestuurder motorfiets komt om het leven na ongeval op Rijksweg te Roeselare
  • Motorrijder (60) komt om bij ongeval in Lichtervelde
  • Gedenksteen voor alle verongelukte motorrijders
  • Rondrit Ommegang StDenijs 21 juni 2015
  • Motorongeval in de Botlek
  • Motorrijder stabiel, maar nog in levensgevaar na aanrijding
  • Deze anonieme motoren helpen Antwerpse politie verkeershooligans klissen
  • 24-jarige motorrijder overleden na botsing
  • Motorrijder sterft na val in gracht in Koekelare
  • Motorrijder sterft na frontale klap
  • 'Bendeoorlog verwacht in België'
  • Hondjes op de motor...
  • Zware brand in motozaak
  • Hond mee met baasje op Vespa
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder verongelukt in Lille
  • 2015 Ducati Monster Stripe 821 en 1200
  • 2016 Yamaha YZ en WR offroad modellen gelanceerd
  • Motorrijder geeft levensgevaarlijke chauffeur terechte kopstoot
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Fleurus
  • Motorrijder zwaar gewond
  • Motorrijder zwaargewond bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Zwaar motorongeval in Neeroeteren
  • Orlando Bloom laat zich eens goed gaan
  • Motorrijder verongelukt
  • Motorrijder
  • Overlever motorongeval toont hoe ze de draad weer oppikt
  • Motorrijder komt om bij ongeval
  • Waaghals rijdt op 1 wiel op Ring rond Brussel
  • 100-jarige Liske opnieuw op de motor
  • Een 'opfrissing' helpt ongevallen voorkomen
  • Motorrijder sterft na ongeval op brug over E17
  • Dodelijk ongeval met motorrijder op Assesteenweg te Herne
  • motorrijder dood in Ternat
  • Nieuwe politiemotoren Antwerpen
  • Motorrijder gewond na aanrijding
  • Vader van zes kinderen sterft bij motorongeval
  • Police Use Electric Chariot Scooter , Fast Motorised Off Road Segway
  • Motorrijder overleden na ongeluk Zoutelande
  • Motorrijder boord zich in auto
  • Jonge motorrijder verongelukt in Ingelmunster
  • Motorrijder verongelukt op gladde weg...
  • Motor op de spoorwegen geglipt door zand
  • Oekraïense ex-international Gusin sterft in motorongeval
  • 17de Mosseltreffen - Oostende
  • beelden dodelijk motorongeval gebruikt in campagne voor veiliger verkeer
  • Schokkend: Roekeloze motorrijder filmt eigen dood
  • Motorrijder zwaar gewond in StDenijs
  • Nieuw scherm en herstellingen aan PC800
  • Nieuwe KMar-motorfiets: Yamaha FJR 1300A
  • 33ste Krabbetreffen - Rollegem 17 augustus 2014
  • Aanrijding tussen motorrijder en bestelwagen in Hoevenen
  • 13de Olf Oest treffen - Torhout 16 augustus
  • 15de Walkerstreffen - Rijmenam 10 augustus 2014
  • Graafschapstreffen 2014
  • Nederlandse motoragent omgekomen bij achtervolging
  • Twee doden bij motorongeval aan Leuvense vaart
  • 1ste motorrit Paddy's Pub - Zottegem 3 augustus 2014
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Antwerpen
  • Dodelijk motorongeval in Frasnes-lez-Anvaing
  • Competentietreffen - Ieper 2 augustus 2014
  • Motorrijder overleden, passagier kritiek na ongeval
  • Motorrijder verongelukt, passagier kritiek
  • Manneken Pis Treffen Geraardsbergen 27 juli 2014
  • BMW R1200RT (2014) uit circulatie !
  • Snelheidscontrole op Engelse wegen
  • Jaar rijverbod voor dodelijk motorongeval
  • 2 DODEN BIJ ZWAAR MOTORONGELUK
  • 2 doden bij zwaar motorongeluk
  • Izegems motorrijder lichtgewond
  • 53ste Ronde van West-Vlaanderen : Menen 29 mei 2014
  • Drago-treffen Izegem 25 mei 2014
  • Ongeval met motor, bestuurder spoorloos
  • Motor Union Belgische Politie Treffen tvv ALS-Liga
  • Dendertoerrit zondag 11 mei 2014
  • 1ste Flamengostreffen Torhout 4 mei 2014
  • Coast Tour 2014
  • Honda Gold Wing Airbag
  • Ducati Diavel
  • Toerrit Reglement voor groepsrijden
  • 23ste Houtlandroute - Torhout 20 april 2014
  • Yamaha MT-09
  • 24e Zomertreffen Tsjamp Wevelgem zondag 13 april
  • Harley Davidson Street 750
  • Motorrijder komt om het leven in Zomergem
  • Yamaha SR400
  • 18-jarige motorrijder komt om het leven in Eernegem
  • Motards frissen rijkunsten op
  • Meer dodelijke ongevallen met motorrijders in 2013
  • Jonge motorrijder komt om het leven na ongeval in Ichtegem
  • Motorrijder zwaargewond bij botsing in Wakken
  • Motorrijder omgekomen bij ongeval in Hechtel-Eksel
  • MV Agusta Brutale 800 Dragster
  • Motorrijder (30) overleeft klap tegen paal niet in Lede
  • Yamaha Ténéré XT 1200ZE
  • Ducati Monster 1200S
  • Nieuwe politiejassen Antwerpse motards
  • ZERO SR : the iMOTO
  • Vroegere diensthoofddeksels bij de NMBS
  • Nog geen motorkeuring...
  • Santa is coming !
  • Motorrijdster buiten levensgevaar na aanrijding
  • Vrouw vat zelf vuur na motorongeval
  • Herfstmist
  • Moto Toerkalender 2014
  • Nieuwe aanwinst PC 800 parelmoer
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • 23-jarige motorrijder overleden bij ongeval in Herfelingen
  • Motorongeval in Lissewege
  • Bij een motorongeval in Sint-Andries komen 2 mensen om het leven
  • Motorrijder komt om het leven bij ongeval in Hooglede
  • Genkenaar (23) week na motorongeval overleden
  • Motorrijder ­wandelt weg na valpartij
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Noirefontaine
  • Motorrijder gewond
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • Grote bijeenkomst van Hells Angels in Gent
  • Honderdvijftig trikes en motoren verwacht in Neerwinden
  • Motorrijder (19) bezweken aan verwondingen
  • rouwregister geopend voor Christof Van Mullem
  • Het Koninklijk Motorrijdersescorte
  • Verdachte vriend van vermiste Marijke Francis sterft in ongeval
  • Motorrijder overleefd aanrijding in Ingelmunster
  • Drie gewonden bij botsing tussen auto en politiemotor in Ingelmunster
  • Geen rijbewijs bij 1 motorongeval op 5
  • Metalzanger komt om het leven bij motorongeval
  • Twee zwaargewonden bij motorongeval te BACHTE-MARIA-LEERNE
  • Broers verongelukken op vijf kilometer van elkaar
  • Twee agenten laten het leven bij motorongeval
  • Motorrijder verongelukt in Opglabbeek
  • Man en vrouw komen om bij zwaar motorongeval in Brugge
  • Motorrijder (39) maakt dodelijke smak tegen geparkeerde truck
  • Boer verwisselt tractor na dodelijk motorongeval
  • Motorrijden ligt voorlopig een tijdje stil...
  • Weginspecteurs van Rijkswaterstaat op de motor
  • Lijsttrekker N-VA breekt enkel bij motorongeval
  • Motorrijder gewond bij verkeerd manoeuvre auto
  • Motorrijder gewond in ongeval Eizeringen
  • Motorrijder raakt zwaargewond bij ongeval in Reningelst
  • Motorrijder levensgevaarlijk gewond bij aanrijding in Nevele
  • Motorrijder (48) verongelukt bij frontale aanrijding in Moen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Stoumont
  • Belgische bestuurder rijdt motorrijder dood in Franse departement Gard
  • Motorrijder maakt dodelijke val in Diest
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Moto Treffens Vlaanderen 2012
  • 11de Kanaaltreffen Oudenburg 5 aug 2012
  • 13de Terrasrit – Zelzate 4 augustus 2012
  • 9de Mega 'Tour de France' Houthulst 29 juli 2012
  • Motorrijder (22) komt om op racecircuit in Mettet
  • Dronken motorrijder zwaargewond na ongeval in Dendermonde
  • Motorrijder verongelukt in Alveringem
  • Motorrijder komt om het leven op N8 in Alveringem
  • Motorrijder verongelukt in Huldenberg

    Pacific Coast 800 USA
  • Pacific Coast 800 USA

  • TGPCHPCMY2KMR+8
  • The Great Pacific Coast Highway Pacific Coast Motorcycle Year 2008 Motorcycle Ride

  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List
  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List

  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast
  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast

  • MV Pacific Coast Nederland
  • MV Pacific Coast Nederland

  • Foto

    PC800
  • Honda Pacific Coast (PC800) Owner/iPCRC Registry

  • PC France
  • PC France

  • Foto

    Web PC
  • Web PC

  • Foto

    IPCRC
  • IPCRC

  • PC Italia
  • PC Italia

  • PC naamlijst
  • PC naamlijst

  • PC Russia
  • PC Russia

  • Bikes !
  • Bikes !

  • Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs