Zoeken in blog

Gastenboek
  • Prachtig
  • Kolorowanki
  • ¿Qué Festividades Se Celebran Los Lunes Bancarios?
  • Productos Y Servicios Bancarios Operativos
  • Eternity Jewelry Explained

    Druk op onderstaande knop om een positief berichtje achter te laten in mijn gastenboek (let wel : obsceniteiten worden eruitgeflikkerd !)

    Neem ook een kijkje op mijn andere bloggen SNOR en BUDOKA,
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Motortoerisme...mijn hobby
    Motortoerisme... mijn passie
    Enkele korte flashes uit mijn motorrijderscarrière die begon in 1972. Regelmatig een korte impressie van de nieuwste modellen. Ook komen de meest gekke motoren aan bod alsmede bijzondere verkeerssituaties. Treffens en andere activiteiten. En niet te vergeten mijn collectie 'Politie-bikes'en badges.
    16-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Cuba
    Politie-motoren : Cuba


    16-08-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nederlandse motoragenten ook voortaan in geel uniform
     
     

    Motoragenten ook voortaan in geel uniform



    In de politieregio Twente hebben vanaf vandaag de vertrouwde witte tenues van de motoragenten plaats gemaakt voor knalgele pakken en helmen.
    Vanaf maart van dit jaar zijn alle politieregio’s bezig om in het gele tenue stapsgewijs in te voeren. In Twente rijden vanaf vandaag alle motorrijders in het geel met gele helm.



    De kleding van de verkeers-, water- en spoorwegpolitie en agenten te paard is aangepast aan de Europese richtlijn voor opvallende kledij bij werk langs de weg. Gewone agenten blijven blauw dragen, maar hebben wel een geel vest dat ze over het uniform kunnen aantrekken.


    14-08-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder zwaar gewond na frontale botsing

    Motorrijder zwaar gewond na frontale botsing

    Beetgumermolen - Zondagavond is een motorrijder op de Menamerdyk in Beetgumermolen zwaar gewond geraakt.
    Op de kruising met de Franskeleane nam de auto waarschijnlijk de binnenbocht waarna de motor frontaal bovenop de auto knalde. Twee ambulances en een aantal politievoertuigen kwamen ter plaatse om eerste hulp te verlenen, daarna is het slachtoffer overgebracht naar het ziekenhuis in Leeuwarden.

    10-08-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.9de Rondrit MTC The Walkers - Rijmenam 10 aug 2008

    9de Rondrit MTC The Walkers 
    Rijmenam 10 aug 2008


    10-08-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (10 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijders en vangrails
    Motorrijders en vangrails

    07-08-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6de MV The Twins Treffen - Hamme 3 aug 2008

    6de MV The Twins Treffen 
    Hamme 3 aug 2008


    03-08-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hanezoekers Toer - Tollembeek 3 aug 2008

    Hanezoekers Toer
    Tollembeek 3 aug 2008


    03-08-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kanaaltreffen Oudenburg 3 aug 2008

    Kanaaltreffen Oudenburg
    3 augustus 2008



    Het was alsnog een zonnige start en we waren nog geen 10 minuten aan het rijden of een eerste bezienswaardigheid dook voor ons op :
    een machtige 
    'Witte Molen'  gelegen aan de Osseweg op de grens van Roksem en Bekegem, aan de oude Zeeweg.
     


    Oorspronkelijk was dat een stookmolen die de naam "Rockxem-molen" had meegekregen. De huidige bakstenen bergmolen werd gebouwd in 1843 door Pieter Dierickx Visschers en zijn echtgenote Francisca Strubbe.
    In de molenromp zit een steen waarop staat "PDV/FS/1843" (PDV = Pieter Dierickx Visschers, FS = Francisca Strubbe). Deze bouwheer had in 1841 in een openbare verkoping "een woonhuys, koorn-wind-molen en oliestandaert-molen, oliekelder, roskot en verder gerief" gekocht van de gebroeders Monteyne. Bij de herbouw werden vele balken uit voorgaande houten molen opnieuw gebruikt. Enkele inscripties wijzen hier op. In drie hoekstukken van het vroegere vangwiel - voorheen een armwiel - staat "Pieter Vieubled 1793" en op een balk op de steenzolder lezen we "1796". De Witte Molen is een bergmolen oorspronkelijk ingericht als graan- en oliemolen met een oliekelder in de wal. De staande as of koningsspil draait op een balk op de benedenverdieping en was voorzien van een schijfloop om het steen- en wentelwiel aan te drijven.
    Er zijn twee maalgangen, haverplet en buil. Boven iedere maalstoel is een kleine stelling met een as die voorzien is van vier handspaken voor het uittrekken van het klauwijzer.
    Nadat de molen lange tijd in het bezit was van de familie Dierickx Visschers werd die in 1965 gekocht door handelaar-landbouwer Edouard Gailliaert. In 1994 nam de stad Oudenburg de molen in erfpacht voor 27 jaar, met de bedoeling de molen maalvaardig te herstellen.
    In 2002-2003 werd de restauratie beëindigd.
    Nu pronkt "De Witte Molen" terug in het Oudenburgse landschap.
    Je kan de Witte Molen elke eerste zondag van de maand in de namiddag bezoeken. De toegangsprijs bedraagt 1,50 euro per persoon en kinderen (tussen 8 en 15 jaar) betalen 0,75 euro.


    Vervolgens liep het traject over tal van fietsroutes :

    De Utfanc-route.

    Utfanc is een Middeleeuwse naam voor een uitgestrekt heidegebied langs de noord westelijke rand van het Wijnendaalse plateau.
     


    Aan de kerk van Ichtegem kan men de stalen coureur bewonderen die doet terugdenken als wielerhelden Jules Van Hevel en Richard Depoorter.

    De Boskapelroute (44 km)

    De Boskapel werd in de 19de eeuw gebouwd door de edelman Auguste de Tserclaes de Wommersom als dank voor een genezing. In 1875 werd het gebouwtje eigendom van de Bekegemse kerkfabriek. Sinds 1948 is er op Pinkstermaandag een jaarlijkse bedevaart naar de kapel. Deze werd ingericht door Pastoor Nijs. In de meimaand wordt er de rozenkrans op zondag om 19.00 u. op maandag, woensdag en vrijdag om 20.00 u gebeden. Op de eerste zondag van oktober wordt er een bedevaart gehouden van de kerk van Bekegem naar de Boskapel.




    In het bosdomein van 'Tudor' in
    St Michiels-Varsenare kon je extra zuurstof opsnuiven.


    De Yperleetroute.

    Het Land van Permeke heeft de fietser voldoende gelegenheden om bewegwijzerde fietsroutes te fietsen. Jabbeke is een ideale plaats om 2 mooie fietsroutes aan te vangen. Zo heb je de fietsroute 'Permeke Achterna' en de 'Yperleetroute'.

    De 'Yperleetroute' loopt grotendeels om en rond de route 'Permeke achterna' maar is iets langer qua afstand.

    Permeke Achterna Route

    De fietsroute Permeke Achterna is gemaakt naar Kunstenaar Constant Permeke die geboren werd te Antwerpen op 31/07/1886.
    Zijn landhuis met ateliers te Jabbeke werd door de provincie West Vlaanderen aangekocht en tot provinciaal museum Constant Permeke ingericht. Aan dit museum start de fietsroute.


    Tegen dat we aan de A10-brug te Jabbeke waren begon het jammergenoeg te regenen.



    Tegen de middag trokken de regenwolken gelukkig iets weg en was het tijd voor een broodje en dat kon het best op een bankje in centrum Varsenare.



    En daar kwam een konvooi oude klepper-tractoren voorbij.



    Een eerste controle vond plaats in 't Dobberke, het clubhouse van MTC Down Under, terug in Oudenburg.



    Na deze checkpoint rijden we opnieuw over de A10 waar we een mooi zicht kregen op de windmolens van Gistel.



    En dat het om een 'kanaaltjes-treffen' ging was ons in dit tweede gedeelte overduidelijk : het landschap rondom Snaaskerke was doorkruist met zulke beekjes en kanaaltjes.
    Gelukkig kwam de zon er af en toe door...



    We reden ook een stukje op de Schoorbakkers-fietsroute langs het IJzer-kanaal, zoals hier in Slijpe.
    In Pervijze moesten we de Schoorbakkersbrug over.



    Even verder een tweede controle : 't Witte Huis in Veurne.



    Molens genoeg in deze Polderstreek van de Westhoek, zoals deze
     Oude Zeedijkmolen in Veurne.

    Oude Zeedijkmolen VEURNE

    http://www.molenechos.org/molen.php?AdvSearch=840

    Op de grens van Pervijze en Lampernisse rijden we langs deze kleine Russisch-Orthodoxe kerk.





    En hierbij stelt zich de vraag :
    Als je nu met een meisje aan de gang bent of je bent getrouwd met een inwoonster van onderstaande gemeente, heb je dan een 'oere' aan je been ?



    En de uitvinder van onderstaande flauwe grap mogen ze voor mijn part een eindje wegstoppen...



    De Roesbruggebrug in Roesbrugge.
    Zegt dat maar eens 10 keer vlug na elkaar !



    14.00u : tijd voor een koffiepauze. En waar kan je dat dan beter doen dan in een rustieke (ogenschijnlijk rustige) taveerne zoals dit Hof van Commerce (doet me een beetje aan Izegem denken...).
    Maar wat bleek : dit eetcafe zat tsjokvol gasten, groepen en families die zich rijkelijk te goed deden aan het wekelijkse 'breughelbuffet à volonté !

    Het interieur alleen al is een bezoekje waard : antiek van voor tot achter en tot in de nok gevuld met heiligenbeelden !



    De bazin was zelfs zo sportief om nog even charmant te poseren in haar deurgat.



    Even halt houden bij deze schande...de molenruïne in Pollinkhove.







    Lees er alles over op
    http://www.molenechos.org/molen.php?AdvSearch=877


    In Lo-Reninge de Lovaart over.
    Een bootje zat er klem en diende te wachten tot de opgeroepen sasmeester er aan kwam.



    Hier kom je dan ook die mooi-klinkende namen van restaurants tegen, zoals De Lisdodde (Lo-Reninge) of De Hooipiete (Fintele).





    We rijden een eind langs de IJzer op de 'Noordzee Vlaanderen Fietsroute'.



    http://www.euroreizen.be/fietswandel/recrea/lf1.htm


    De Westhoek is vooral gerenomeerd om zijn kapelletjes.
    Je vindt ze er in alle maten en groottes, zoals deze Oudekapelle, gelegen langs de Boterlandroute, richting StJacobskapelle.



    In StJacobskapelle staat ook dit
    prachtige koperen beeld van de 'Pelgrim'.



    Meer op http://www.gosantiago.be/

    Controlepost 3 : De IJzerhoeve, een camping in Diksmuide.


    (een beetje rood-op-een-rijtje)

    De IJzertoren, boven de vlasvelden uit...



    Ik zei het al : kapellen in alle maten en stijlen, zoals onderstaande kapel 'Troost in Nood', die dan nog eens uitermate mooi is ingericht.





    We passeren de oude en de nieuwe IJzertorens.
    Meer info op http://www.wo1.be/ned/database/dbDetail.asp?TypeID=15&SubTypeID=33&ItemID=5363 
    of gewoon even googelen naar 'ijzertoren'...



    Even verder de wereldberoemde site waar nog restanten van loopgraven uit de Eerste Wereldoorlog teruggevonden werden.



    Het kreeg de naam van 'De Dodengang'

    Deze bestaat uit twee evenwijdige loopgraven gegraven in de dijk van de IJzer over een lengte van 400 meter. Dicht bij het water ligt de gevechtsloopgraaf, daarachter de steunloopgraaf.
    Verder vindt u hier waarnemers- en schietposities, bunkers en op het einde van de gang, de Duitse bunker, de muizenval bestaande uit twee observatieposten (sector van de petroleumtanks en rechteroever van de IJzer) en enkele meters erachter een bunker met schietposities.

    De Ruiterschans is dan weer een echt fort van zandzakken op twee niveaus met zijn mitrailleuseposten, zijn scherpschutters- en waarnemersposities, zijn signalisatiepost, de ondergrondse doorgang naar de eigenlijke Dodengang.
     








    Even een halte inlassen in Zevekote-Gistel om de achterliggende deelnemers gade te slaan.



    Dit is iets wat je als organisator moet vermijden :
    motorrijders overtredingen doen begaan !



    En dit waren de trofeeën.



    Er waren 301 inschrijvingen en jammergenoeg een ongeval te betreuren.
    Maar al bij al nog een geluk bij een ongeluk : een schouderbreuk is te genezen. je zal er wel een tijdje zo bij lopen...


    Spoedig herstel gewenst aan deze onfortuinlijke motorrijdster !




    http://www.mtcdownunder.be/

    03-08-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (8 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Thailand

    Deze politieman moet op patrouille met een scooter en staat in verbinding met zijn kantoor via een GSM !
    Gespot in Pattaya - Thailand

    Image:Thai Policeman on Motorbike with Cellphone - Pattaya Thailand.jpg

    01-08-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Cuba

    In Cuba is het ten strengste verboden om personeel in uniform te fotograferen, maar toen het hem vriendelijk gevraagd werd, stemde hij toe voor één kiekje.

    Image:Cuban Police & Motorcycle 01.jpg

    Ook deze omgebouwde Yamaha Virago doet er ook nog dienst...

    Image:Cuban Police Yamaha Virago.jpg


     

    29-07-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6de Benefiet-treffen Moen 2008

     

    Zondag 20 juli 2008

    6de BENEFIET-TREFFEN

    t.v.v.

    “KIND & KANKER”

    -         Volledig bepijlde rit van ongeveer 160 km doorheen Vlaamse en Waalse wegen.

    -         Inschrijving van 8.30 uur tot 11.30 uur in zaal “T.A.P”, Stationsstraat 2 te Moen.

    -         Inschrijving: 8 € (koffie bij start + 2 consumptie “TAP”)

    -         5-tal bekers

    -         Vertrek colonne om 16.00 uur stipt van sporthal “Michelsberg” in Spiere

    -         Daarna in zaal T.A.P. te Moen vanaf 17.00 uur:

    optreden van covergroep “Plugged” en daarna dj. “Hans”

    Gratis Inkom en iedereen is welkom!

     

    Hoe zaal T.A.P. vinden?

    Pijltjes staan geplaatst vanaf afrit 3 (Zwevegem-Kortrijk Oost) op de E17.

            Inlichtingen: Moense moto-vrienden (MVC TAHNEE)

                      Alain Naessens 0473/23.54.27

                      Moreels Hans   0477/50.67.24

             MVC.tahnee@skynet.be

    test003.jpg

    Vertrekpunt TAP

    Klik op foto voor groot formaat

    Inschrijvingstafel

    Klik op foto voor groot formaat

    En als je in die streek rondrijdt, kom je onvermijdelijk op de Kluisberg terecht. We hebben hem maar liefst 3 maal op en af gereden.

    Klik op foto voor groot formaat

    Het is de streek van de wielrenners en de wielertoeristen, en voor die gasten zijn er dan ook de 'Ronde van Vlaanderen-' en de 'Vlaamse Ardennen-'routes, met de Koppenberg als doorduwer...

    Klik op foto voor groot formaat

    Een eerste controle in de herberg 'De Bergrust' te Gijselbrechtegem.
    Niet dat het voor ons motorrijders zo lastig was, maar het was behoorlijk warm aan het worden en een verfrissing op een terrasje wordt dan niet weggeslagen...

    Klik op foto voor groot formaat

    Voor trikes en side-cars was het een spannende dag, want we reden op wegeltjes waar die drivers amper door konden...

    img_5105.jpg

    Rond Anzegem zaten we op de 'Gapers-route'.

    Klik op foto voor groot formaat

    Groot-Zwevegem doet telkenjare zijn uiterste best om de overbruggingen te bebloemen.
    Hier de brug over het verbindingskanaal Schelde-Leie te Knokke-Zwevegem.

    Klik op foto voor groot formaat

    In Moen vinden we dan weer de 'Bossen-route' en de 'Driemolen-route' terug.

    Die vinden we daar ook terug...de 'padden-oversteek'.

    Klik op foto voor groot formaat

    De overbrugging te Moen aan de St.Denijsstraat...

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Toch even stoppen aan dat oude stukje Moense vaart met die St.Pieters-ophaalbrug...

    Klik op foto voor groot formaat

    Tweede controle in'tBallonske,
    clublokaal van de Moense Motorvrienden...
    Maar ze mogen toch wel eens een spons op hun neon zetten !

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Verder tegen StDenijs reden we stukjes 'Streuvels-route' af.
    Daar deze witte Honda Pacific Coast vastgelegd.

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Een landelijke weg tussen eindeloze tarwevelden.
    Men hoort daar alleen het gesjirp van de sprinkhanen en het gesjilp van een vogeltje...
    en vandaag af en toe het gebrom van motoren !

    Klik op foto voor groot formaat

    Even de Mont St.Aubert in Kain op en af...

    Klik op foto voor groot formaat

    ... de Scheldebrug in Pecq...

    Klik op foto voor groot formaat

    ... tot aan het Sportcomlplex St.Michielsberg in Spierre-Helkijn...

    Klik op foto voor groot formaat 
    Klik op foto voor groot formaat

    ... van waaruit het in kolomme via Avelgem en Heestert terug naar Moen ging.

    Klik op foto voor groot formaat 
    Klik op foto voor groot formaat 
    Klik op foto voor groot formaat 
    Bij aankomst werden we alvast vergast met een knap optreden van de rockband 'Plugged' met muziektoppers uit de jaren '70/'80.

    Klik op foto voor groot formaat 
    Klik op foto voor groot formaat 
    Klik op foto voor groot formaat


    20-07-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een PC-moordenaar

    Iemand die een Pacific Coast als op onderstaande afbeeldingen zo toetakeld,
    verdiend het zelfs niet op een fiets te rijden !

    Honda Pacific Coast Ratbike - side view

    Pacific Coast Tourer - rear section

    PC800 Honda - Frontal

    Lees alles over deze viespeuk op
    www.advrider.com/forums/showthread.php?t=265019

    17-07-2008 om 22:06 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De PC site van Jan


    Een mooie, maar vooral leuke PC800-site
    is deze van Jan op

    http://pc800.questofmystery.com/




    17-07-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Tsjechie

    Politie-motoren : Tsjechie

    16-07-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PC-filmpjes

    Filmpjes van Pacific Coast Riders op :

    http://nl.youtube.com/watch?v=OKLianHAAuc


    http://www.youtube.com/watch?v=6c9T_HgGL7E



    16-07-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een PC-forum in de UK
    Honda PC800 Owners Site and Forum

    Image 

    http://pc800.co.uk/index.php

    15-07-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Taiwan

    Taiwan Police op BMW

    Image:Taiwan Police on BMW motorcycle.jpg

    13-07-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : India
    Deze Hero Honda Passion werd gespot midden een toegangsweg naar de vertrekhal (welbepaald terminal 1B) op Delhi Airport in India.
    Niet echt een politiemotor, maar toch bereden door een motoragent.
    Zijn verklaring : zijn dienstmotor was voor herstelling in de garage en reed daarom maar met zijn eigen bike.
    Hij mocht daar eveneens ook gelijk waar mee parkeren... !



    http://www.iloveindia.com/bikes/hero-honda/passion-plus.html

    13-07-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Cambodja
    Cambodia Police motorcycle

    13-07-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corbie-treffen Kaster 2008

    Zondag 13 juli.
    Een dagje vrij, mooi weertje en een motorfiets : wat moet je nog meer hebben voor een gezellige dagrit !



    Keuze te over : motortreffens in Hoeselt, Waregem,...
    En dan kreeg ik een advertentie in het oog van de Corbiefeesten in Kaster, annex motortreffen.



    Kaster is gelegen in het zuiden van West- Vlaanderen. 
    en is een deelgemeente van
    Anzegem.
    Het dorp ligt in de uitlopers van de Vlaamse Ardennen.

    Bij het inschrijven kregen we een t-shirt (foto volgt) en een briefing met een bonnetje voor twee belegde broodjes en twee drankbonnetjes.




    We reden hoofdzakelijk de 'Route Paysagére' af en kwamen heel mooie plekjes tegen.

    In het Zuiden van Henegouwen, in het natuurgebied van de Scheldevallei en flirtend met de dichtbijgelegen Franse grens, is die route Paysagère uitgetekend. Deze route is een uitstekende manier om kennis te maken met het landelijke Henegouwen.
    (De volledige beschrijving van de route vindt u in Motoren&Toerisme 12/2006.


    De moeite om even af te stappen was deze van onder tot boven begroeide molen-ruine van de 'Moulin Allard' in het gehucht Vezonchaux op het grondgebied Maubray-Antoing.
    Het zijn de restanten van een korenmolen van het type 'stenen grondzeiler' uit de 19de eeuw en is nog in private handen.



    Kenmerken : een brede kuip en boven elkaar geplaatste vensters
    Het 'gevlucht' en de inrichting zijn verwijderd.
    Het is geen geclasseerd monument, zonder molenaar en uiteraard niet toegankelijk voor bezoek.

    Tegen de middag werden we opgevangen op de Scheldekaaien te Peruwelz
    (Quai de Paray-Vieille-Poste), waar we onze pistolet-bonnetjes konden verzilveren.






    Ik zei het al, mooie plekjes.
    Hier ergens te velde in Pipaix...








    Heel eigenaardig is het dorpskerkje die helemaal weggestopt zit achter deze reusachtige kastanjeboom...




    Ze hebben daar ook een lekker biertje uit hun eigen brouwerij...
    BISET-CUVELIER
    Een overzicht van de labels...












































    Altijd een beetje spannend, zo'n foto op een overweg...





    ... ergens in de bossen tussen Frasnes-les-Anvaing en Ellezelles...





    Deze prachtige zwarte Honda Goldwing 1800 reed een heel eind met mij mee.
    Hier kwam hij onverwachts uit een klein weggetje in het 'muziekbos' te Ronse.







    Ook Filip op zijn blauwe machine kwam de boswegel uitgekropen... jammer dat hij niet heel gaaf is...



    Het was reeds tegen drie uur als ik het centrum van Zulzeke binnenreed en aan het kerkhof lonkte een knus bankje mij uitnodigend uit voor een stop. Trouwens ik kreeg al een klein hongertje.



    Ik had nog wat rijsttaartjes meegenomen en dat was een ideale plek om ze rustig 'soldaat te maken'.




    Ondertussen raasden de groepjes motoren voorbij...



    Aan de kerkhofmuur van het beschermde kerkje van StJan-in-de-olie is nog een wachthuisje te zien die indertijd gebruikt werd door de plaatselijke 'belleman'...



    Even verder de Hotondmolen op de Hotondberg in Zulzeke, grondgebied Kluisbergen.
    In de volksmond, De Hotond, dateerd deze restant van een koren- en oliemolen van het type 'stenen grondzeiler met brede kuip' uit 1684.
    Een grondzeiler is een
    windmolen die vanaf de grond kan worden bediend. Door de gedrongen bouw scheren de draaiende wieken over het erf rondom de molen. De molen wordt door de molenaar vanaf de grond opgezeild
    Het gevlucht en het rad werden kort na 1945 verwijderd. Alleen de trap is nog aanwezig omdat hij ingericht is als uitkijktoren.
    Het is een niet-beschermd monument zonder molenaar.
    Hij is nog in private handen.



    De parking van een warenhuis te Anzegem was de verzamelplaats van waaruit we in kolomme terug reden naar Kaster.

             
    Maar eerst was er nog tijd voor een hamburger of een braadworst, waar Filip (met de blauwe moto) gretig gebruik van maakte !




    De kolomme arriveert terug in Kaster.
    Met zijn allen naar de feesttent voor de prijsuitreiking.
    Eigenaardig genoeg zakten de meesten reeds huiswaarts en ontliepen daarbij hun prijs.




    Die waren toegekend aan de oudste en de jongste deelnemer, de grootste clubvertegenwoordiging en de verstkomende mannelijke en vrouwelijke deelnemer.

    13-07-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben Guy Vandendriessche
    Ik ben een man en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gewezen rijkswachter en veiligheidsagent.
    Ik ben geboren op 04/06/1955 en ben nu dus 68 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: motortoerisme, terrariumdieren, plastic modelbouw, snorrenclub,....
    Archief per week
  • 25/07-31/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 31/12-06/01 2008
  • 22/12-28/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 04/12-10/12 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 25/12-31/12 2006
  • 12/12-18/12 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 25/04-01/05 2005
  • 11/04-17/04 2005
  • 04/04-10/04 2005
  • 28/03-03/04 2005
  • 14/03-20/03 2005
  • 28/02-06/03 2005
  • 21/02-27/02 2005
  • 17/01-23/01 2005
  • 15/11-21/11 2004
  • 25/10-31/10 2004
  • 11/10-17/10 2004
  • 27/09-03/10 2004
  • 06/09-12/09 2004
  • 16/08-22/08 2004
  • 09/08-15/08 2004
  • 26/07-01/08 2004
  • 12/07-18/07 2004
  • 05/07-11/07 2004
  • 28/06-04/07 2004
  • 31/05-06/06 2004
  • 24/05-30/05 2004
  • 10/05-16/05 2004
  • 03/05-09/05 2004
  • 19/04-25/04 2004
  • 12/04-18/04 2004
  • 05/04-11/04 2004
  • 29/03-04/04 2004
  • 15/03-21/03 2004
  • 01/03-07/03 2004
  • 02/02-08/02 2004
  • 29/12-04/01 2004
  • 13/10-19/10 2003
  • 08/09-14/09 2003
  • 01/09-07/09 2003
  • 25/08-31/08 2003
  • 04/08-10/08 2003
  • 14/07-20/07 2003
  • 07/07-13/07 2003
  • 09/06-15/06 2003
  • 12/05-18/05 2003
  • 14/04-20/04 2003
  • 07/04-13/04 2003
  • 17/03-23/03 2003
  • 10/03-16/03 2003
  • 17/02-23/02 2003
  • 27/01-02/02 2003
  • 14/10-20/10 2002
  • 30/09-06/10 2002
  • 26/08-01/09 2002
  • 29/07-04/08 2002
  • 29/04-05/05 2002
  • 15/04-21/04 2002
  • 18/03-24/03 2002
  • 04/03-10/03 2002
  • 04/02-10/02 2002
  • 28/01-03/02 2002
  • 31/12-06/01 2002
  • 24/12-30/12 2001
  • 17/12-23/12 2001
  • 26/11-02/12 2001
  • 03/09-09/09 2001
  • 20/08-26/08 2001
  • 13/08-19/08 2001
  • 30/07-05/08 2001
  • 25/06-01/07 2001
  • 11/06-17/06 2001
  • 30/04-06/05 2001
  • 19/02-25/02 2001
  • 23/10-29/10 2000
  • 16/10-22/10 2000
  • 21/08-27/08 2000
  • 14/08-20/08 2000
  • 17/07-23/07 2000
  • 19/06-25/06 2000
  • 27/09-03/10 1999
  • 09/08-15/08 1999
  • 21/06-27/06 1999
  • 17/08-23/08 1998
  • 15/06-21/06 1998
  • 01/06-07/06 1998
  • 29/12-04/01 1998
  • 16/06-22/06 1997
  • 17/03-23/03 1997
  • 30/12-05/01 1997
  • 26/08-01/09 1996
  • 05/08-11/08 1996
  • 15/07-21/07 1996
  • 10/06-16/06 1996
  • 08/05-14/05 1995
  • 20/03-26/03 1995
  • 06/03-12/03 1995
  • 03/10-09/10 1994
  • 26/09-02/10 1994
  • 12/09-18/09 1994
  • 05/09-11/09 1994
  • 29/08-04/09 1994
  • 15/08-21/08 1994
  • 04/07-10/07 1994
  • 23/05-29/05 1994
  • 09/05-15/05 1994
  • 25/04-01/05 1994
  • 11/04-17/04 1994
  • 03/01-09/01 1994
  • 26/12-01/01 1995
  • 04/10-10/10 1993
  • 13/09-19/09 1993
  • 06/09-12/09 1993
  • 30/08-05/09 1993
  • 16/08-22/08 1993
  • 09/08-15/08 1993
  • 26/07-01/08 1993
  • 12/07-18/07 1993
  • 05/07-11/07 1993
  • 28/06-04/07 1993
  • 21/06-27/06 1993
  • 07/06-13/06 1993
  • 31/05-06/06 1993
  • 17/05-23/05 1993
  • 03/05-09/05 1993
  • 26/04-02/05 1993
  • 19/04-25/04 1993
  • 05/04-11/04 1993
  • 29/03-04/04 1993
  • 15/03-21/03 1993
  • 08/03-14/03 1993
  • 02/11-08/11 1992
  • 19/10-25/10 1992
  • 10/08-16/08 1992
  • 30/03-05/04 1992
  • 03/02-09/02 1992
  • 16/09-22/09 1991
  • 01/07-07/07 1991
  • 03/06-09/06 1991
  • 27/05-02/06 1991
  • 13/05-19/05 1991
  • 29/04-05/05 1991
  • 01/04-07/04 1991
  • 04/03-10/03 1991
  • 31/12-06/01 1991
  • 17/12-23/12 1990
  • 10/12-16/12 1990
  • 03/12-09/12 1990
  • 15/10-21/10 1990
  • 08/10-14/10 1990
  • 01/10-07/10 1990
  • 03/09-09/09 1990
  • 27/08-02/09 1990
  • 06/08-12/08 1990
  • 30/07-05/08 1990
  • 16/07-22/07 1990
  • 25/06-01/07 1990
  • 18/06-24/06 1990
  • 11/06-17/06 1990
  • 04/06-10/06 1990
  • 28/05-03/06 1990
  • 14/05-20/05 1990
  • 07/05-13/05 1990
  • 30/04-06/05 1990
  • 16/04-22/04 1990
  • 09/04-15/04 1990
  • 02/04-08/04 1990
  • 26/03-01/04 1990
  • 19/03-25/03 1990
  • 12/03-18/03 1990
  • 05/03-11/03 1990
  • 26/02-04/03 1990
  • 05/02-11/02 1990
  • 13/11-19/11 1989
  • 16/10-22/10 1989
  • 18/09-24/09 1989
  • 11/09-17/09 1989
  • 04/09-10/09 1989
  • 14/08-20/08 1989
  • 07/08-13/08 1989
  • 31/07-06/08 1989
  • 26/06-02/07 1989
  • 03/04-09/04 1989
  • 27/02-05/03 1989
  • 22/08-28/08 1988
  • 01/08-07/08 1988
  • 13/06-19/06 1988
  • 02/05-08/05 1988
  • 18/04-24/04 1988
  • 04/04-10/04 1988
  • 07/03-13/03 1988
  • 30/11-06/12 1987
  • 08/06-14/06 1987
  • 30/03-05/04 1987
  • 23/03-29/03 1987
  • 11/08-17/08 1986
  • 05/05-11/05 1986
  • 31/03-06/04 1986
  • 24/03-30/03 1986
  • 03/03-09/03 1986
  • 24/02-02/03 1986
  • 30/12-05/01 1986
  • 03/06-09/06 1985
  • 06/05-12/05 1985
  • 11/03-17/03 1985
  • 04/02-10/02 1985
  • 09/07-15/07 1984
  • 25/06-01/07 1984
  • 12/03-18/03 1984
  • 05/03-11/03 1984
  • 02/01-08/01 1984
  • 24/12-30/12 1984
  • 11/07-17/07 1983
  • 27/06-03/07 1983
  • 21/03-27/03 1983
  • 14/03-20/03 1983
  • 28/06-04/07 1982
  • 16/07-22/07 1979
  • 11/08-17/08 1975

    Inhoud blog
  • Motorrijder uit Oostende om het leven gekomen
  • Dodelijk ongeval in Moorsele
  • Dodelijk ongeval op de Groendalseweg in Bleiswijk
  • DODELIJK ONGEVAL OP N8 IN HEESTERT
  • Motorambulance
  • Vluchtmisdrijf in Torhout
  • Koninklijke Marechaussee kiest wederom voor Yamaha
  • DRIE VIERDE VAN DE MOTORONGEVALLEN GEBEURT TUSSEN APRIL EN OKTOBER
  • Aantal motorongevallen op tien jaar met kwart gedaald
  • BIVV roept weggebruikers op na motorongevallen: "Wees extra voorzichtig"
  • Motorrijder laat het leven bij ongeval in Kuurne
  • Motorongeval in bocht oprit A29
  • Zero Police Motorcycles in California
  • De motor van de toekomst...
  • Kersverse bruid overleden na aanrijding met motorrijder
  • Motorrijders als Kerstman in Brussel
  • Gibbs Biskji
  • Chauffeur maait motard van de weg
  • Motard staat weer recht na mislukte wheelie op snelweg
  • Humanoïde bikerrobot van Yamaha kan helemaal alleen moto rijden
  • Motorrijder sterft nadat hij door kapel reed
  • Zero Motorcycles
  • Nieuwe badges voor nieuwe uniformen wegpolitie Antwerpen en Gent
  • de motorrijders van Hatzoloh
  • Helft Belgische motorrijders niet verzekerd voor lichamelijke schade
  • Motorpolitie Marokko krijgt camera op helm
  • Motard van 36 sterft na zware klap op N49
  • Doodgeschoten verpleegster stuurde motorbende op ex af
  • Zwaar motorongeval in Waaslandhaven
  • motorrijder sterft tijdens ritje met vrienden
  • Mustang Pony 320 1947
  • Motorrijder overleden na ongeval op circuit in Zolder
  • Porcaro, de stad van de motorrijders
  • Gearresteerde tiener moet geboeid meelopen met motor van agent
  • Gestolen motorfiets terug bij eigenaar
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Twee doden na motorongeval
  • Chauffeur was onder invloed van alcohol toen hij jong koppel doodreed
  • Quadbestuurder levensgevaarlijk gewond
  • Bestuurder motorfiets komt om het leven na ongeval op Rijksweg te Roeselare
  • Motorrijder (60) komt om bij ongeval in Lichtervelde
  • Gedenksteen voor alle verongelukte motorrijders
  • Rondrit Ommegang StDenijs 21 juni 2015
  • Motorongeval in de Botlek
  • Motorrijder stabiel, maar nog in levensgevaar na aanrijding
  • Deze anonieme motoren helpen Antwerpse politie verkeershooligans klissen
  • 24-jarige motorrijder overleden na botsing
  • Motorrijder sterft na val in gracht in Koekelare
  • Motorrijder sterft na frontale klap
  • 'Bendeoorlog verwacht in België'
  • Hondjes op de motor...
  • Zware brand in motozaak
  • Hond mee met baasje op Vespa
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder verongelukt in Lille
  • 2015 Ducati Monster Stripe 821 en 1200
  • 2016 Yamaha YZ en WR offroad modellen gelanceerd
  • Motorrijder geeft levensgevaarlijke chauffeur terechte kopstoot
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Fleurus
  • Motorrijder zwaar gewond
  • Motorrijder zwaargewond bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Zwaar motorongeval in Neeroeteren
  • Orlando Bloom laat zich eens goed gaan
  • Motorrijder verongelukt
  • Motorrijder
  • Overlever motorongeval toont hoe ze de draad weer oppikt
  • Motorrijder komt om bij ongeval
  • Waaghals rijdt op 1 wiel op Ring rond Brussel
  • 100-jarige Liske opnieuw op de motor
  • Een 'opfrissing' helpt ongevallen voorkomen
  • Motorrijder sterft na ongeval op brug over E17
  • Dodelijk ongeval met motorrijder op Assesteenweg te Herne
  • motorrijder dood in Ternat
  • Nieuwe politiemotoren Antwerpen
  • Motorrijder gewond na aanrijding
  • Vader van zes kinderen sterft bij motorongeval
  • Police Use Electric Chariot Scooter , Fast Motorised Off Road Segway
  • Motorrijder overleden na ongeluk Zoutelande
  • Motorrijder boord zich in auto
  • Jonge motorrijder verongelukt in Ingelmunster
  • Motorrijder verongelukt op gladde weg...
  • Motor op de spoorwegen geglipt door zand
  • Oekraïense ex-international Gusin sterft in motorongeval
  • 17de Mosseltreffen - Oostende
  • beelden dodelijk motorongeval gebruikt in campagne voor veiliger verkeer
  • Schokkend: Roekeloze motorrijder filmt eigen dood
  • Motorrijder zwaar gewond in StDenijs
  • Nieuw scherm en herstellingen aan PC800
  • Nieuwe KMar-motorfiets: Yamaha FJR 1300A
  • 33ste Krabbetreffen - Rollegem 17 augustus 2014
  • Aanrijding tussen motorrijder en bestelwagen in Hoevenen
  • 13de Olf Oest treffen - Torhout 16 augustus
  • 15de Walkerstreffen - Rijmenam 10 augustus 2014
  • Graafschapstreffen 2014
  • Nederlandse motoragent omgekomen bij achtervolging
  • Twee doden bij motorongeval aan Leuvense vaart
  • 1ste motorrit Paddy's Pub - Zottegem 3 augustus 2014
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Antwerpen
  • Dodelijk motorongeval in Frasnes-lez-Anvaing
  • Competentietreffen - Ieper 2 augustus 2014
  • Motorrijder overleden, passagier kritiek na ongeval
  • Motorrijder verongelukt, passagier kritiek
  • Manneken Pis Treffen Geraardsbergen 27 juli 2014
  • BMW R1200RT (2014) uit circulatie !
  • Snelheidscontrole op Engelse wegen
  • Jaar rijverbod voor dodelijk motorongeval
  • 2 DODEN BIJ ZWAAR MOTORONGELUK
  • 2 doden bij zwaar motorongeluk
  • Izegems motorrijder lichtgewond
  • 53ste Ronde van West-Vlaanderen : Menen 29 mei 2014
  • Drago-treffen Izegem 25 mei 2014
  • Ongeval met motor, bestuurder spoorloos
  • Motor Union Belgische Politie Treffen tvv ALS-Liga
  • Dendertoerrit zondag 11 mei 2014
  • 1ste Flamengostreffen Torhout 4 mei 2014
  • Coast Tour 2014
  • Honda Gold Wing Airbag
  • Ducati Diavel
  • Toerrit Reglement voor groepsrijden
  • 23ste Houtlandroute - Torhout 20 april 2014
  • Yamaha MT-09
  • 24e Zomertreffen Tsjamp Wevelgem zondag 13 april
  • Harley Davidson Street 750
  • Motorrijder komt om het leven in Zomergem
  • Yamaha SR400
  • 18-jarige motorrijder komt om het leven in Eernegem
  • Motards frissen rijkunsten op
  • Meer dodelijke ongevallen met motorrijders in 2013
  • Jonge motorrijder komt om het leven na ongeval in Ichtegem
  • Motorrijder zwaargewond bij botsing in Wakken
  • Motorrijder omgekomen bij ongeval in Hechtel-Eksel
  • MV Agusta Brutale 800 Dragster
  • Motorrijder (30) overleeft klap tegen paal niet in Lede
  • Yamaha Ténéré XT 1200ZE
  • Ducati Monster 1200S
  • Nieuwe politiejassen Antwerpse motards
  • ZERO SR : the iMOTO
  • Vroegere diensthoofddeksels bij de NMBS
  • Nog geen motorkeuring...
  • Santa is coming !
  • Motorrijdster buiten levensgevaar na aanrijding
  • Vrouw vat zelf vuur na motorongeval
  • Herfstmist
  • Moto Toerkalender 2014
  • Nieuwe aanwinst PC 800 parelmoer
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • 23-jarige motorrijder overleden bij ongeval in Herfelingen
  • Motorongeval in Lissewege
  • Bij een motorongeval in Sint-Andries komen 2 mensen om het leven
  • Motorrijder komt om het leven bij ongeval in Hooglede
  • Genkenaar (23) week na motorongeval overleden
  • Motorrijder ­wandelt weg na valpartij
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Noirefontaine
  • Motorrijder gewond
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • Grote bijeenkomst van Hells Angels in Gent
  • Honderdvijftig trikes en motoren verwacht in Neerwinden
  • Motorrijder (19) bezweken aan verwondingen
  • rouwregister geopend voor Christof Van Mullem
  • Het Koninklijk Motorrijdersescorte
  • Verdachte vriend van vermiste Marijke Francis sterft in ongeval
  • Motorrijder overleefd aanrijding in Ingelmunster
  • Drie gewonden bij botsing tussen auto en politiemotor in Ingelmunster
  • Geen rijbewijs bij 1 motorongeval op 5
  • Metalzanger komt om het leven bij motorongeval
  • Twee zwaargewonden bij motorongeval te BACHTE-MARIA-LEERNE
  • Broers verongelukken op vijf kilometer van elkaar
  • Twee agenten laten het leven bij motorongeval
  • Motorrijder verongelukt in Opglabbeek
  • Man en vrouw komen om bij zwaar motorongeval in Brugge
  • Motorrijder (39) maakt dodelijke smak tegen geparkeerde truck
  • Boer verwisselt tractor na dodelijk motorongeval
  • Motorrijden ligt voorlopig een tijdje stil...
  • Weginspecteurs van Rijkswaterstaat op de motor
  • Lijsttrekker N-VA breekt enkel bij motorongeval
  • Motorrijder gewond bij verkeerd manoeuvre auto
  • Motorrijder gewond in ongeval Eizeringen
  • Motorrijder raakt zwaargewond bij ongeval in Reningelst
  • Motorrijder levensgevaarlijk gewond bij aanrijding in Nevele
  • Motorrijder (48) verongelukt bij frontale aanrijding in Moen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Stoumont
  • Belgische bestuurder rijdt motorrijder dood in Franse departement Gard
  • Motorrijder maakt dodelijke val in Diest
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Moto Treffens Vlaanderen 2012
  • 11de Kanaaltreffen Oudenburg 5 aug 2012
  • 13de Terrasrit – Zelzate 4 augustus 2012
  • 9de Mega 'Tour de France' Houthulst 29 juli 2012
  • Motorrijder (22) komt om op racecircuit in Mettet
  • Dronken motorrijder zwaargewond na ongeval in Dendermonde
  • Motorrijder verongelukt in Alveringem
  • Motorrijder komt om het leven op N8 in Alveringem
  • Motorrijder verongelukt in Huldenberg

    Pacific Coast 800 USA
  • Pacific Coast 800 USA

  • TGPCHPCMY2KMR+8
  • The Great Pacific Coast Highway Pacific Coast Motorcycle Year 2008 Motorcycle Ride

  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List
  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List

  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast
  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast

  • MV Pacific Coast Nederland
  • MV Pacific Coast Nederland

  • Foto

    PC800
  • Honda Pacific Coast (PC800) Owner/iPCRC Registry

  • PC France
  • PC France

  • Foto

    Web PC
  • Web PC

  • Foto

    IPCRC
  • IPCRC

  • PC Italia
  • PC Italia

  • PC naamlijst
  • PC naamlijst

  • PC Russia
  • PC Russia

  • Bikes !
  • Bikes !

  • Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs