Zoeken in blog

Gastenboek
  • Prachtig
  • Kolorowanki
  • ¿Qué Festividades Se Celebran Los Lunes Bancarios?
  • Productos Y Servicios Bancarios Operativos
  • Eternity Jewelry Explained

    Druk op onderstaande knop om een positief berichtje achter te laten in mijn gastenboek (let wel : obsceniteiten worden eruitgeflikkerd !)

    Neem ook een kijkje op mijn andere bloggen SNOR en BUDOKA,
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Motortoerisme...mijn hobby
    Motortoerisme... mijn passie
    Enkele korte flashes uit mijn motorrijderscarrière die begon in 1972. Regelmatig een korte impressie van de nieuwste modellen. Ook komen de meest gekke motoren aan bod alsmede bijzondere verkeerssituaties. Treffens en andere activiteiten. En niet te vergeten mijn collectie 'Politie-bikes'en badges.
    20-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrolijk weerzien PC-leden

     Toilet Reading

    Het was op een zonnige rustige zondagnamiddag, ik zat in een vergadering, toen plots mijn gsm begon te trillen...
    Super Remote
    Lap mijne zondag naar de wieken...

    GrrrGrrrGrrr

    "Hey Guy, zijde gij thuis ?"


    Nog een geluk dat de beller op het schermpje van mijn toestel staat anders had ik het raden wie dat wel zou kunnen zijn. Onze vriend François (de swa) uit Olen, een boegbeeld in het Vlaamse motorrijderswereldje en de bezieler van de Honda Pacific Coast Motor-beweging in België, was met de Nederlandse PC-collega Wim Peeters (helemaal uit Zeeland) afgezakt naar Waregem voor een meeting met nog een andere collega-PC-motorrijder Frank 'alias Boma'... maar dan ZONDER SNOR !


    "...of ik het leuk zou vinden als ze even langskwamen..."


    Ja natuurlijk, wat dacht je...?

    yesyesyes
    De afspraak was gemaakt omstreeks 16.00u, vooreerst nog vlug enkele gebakjes gaan ophalen en de koffietafel klaarzetten voor de gasten.


    16.05u : drie prachtig-blinkende PC-motoren (een magenta, een rode en een grijze) parkeerden zich voor mijn garage. De breedglimlachende Cois stapt van zijn ijzeren ros (zoals John Wayne dat indertijd ook deed in zijn cowboy-films...), gevolgd door de 'peeters' en ' den boma'.
    Ik was wat blij die gasten nog eens terug te zien na al die jaren.



    Na het innige omhelzen van mijn vrouwtje Herlinde, vlogen de zware motorjassen op de bank (ik begin nu al in het 'hollands' te schrijven ook...) en floreerden we van het ene gespreksonderwerp naar het andere. Ondertussen serveerden Herlinde en onze kleine Milan de taartjes en de koffie.

    Eating PieEating Pie



    De idee om mijn eigen PC-motor een ander kleurtje te geven( ik zou hem het liefst laten herspuiten in het ei-geel / zoals die wagens van de firma Telenet) , kwam ook terug op tafel te liggen.



    Wim Peeters die een crack is in zulke klussen, deed me een interessant voorstel. Probleem is dat ik niet zo'n 'handige harry' ben in het demonteren en monteren van motoren en onderdelen. We gingen met z'n allen een kijkje nemen naar mijn peeceetje.
    “Geen punt” zei Wim, “in een uurtje zijn alle onderdelen nodig voor de spuitcabine, eraf”, en peuterde prompt een ventilatiekast uit de kuip.
    "Kwestie dan alleen nog van die stukken 'spuitklaar' te zetten."
    Moet ik toch maar eens over nadenken...


    Het was omstreeks 17.30u als ze startklaar op hun motoren zaten om terug huiswaarts te rijden. Maar eerst nog eens samen op de foto !






    Daags nadien kreeg ik van François onderstaand mailtje :

    Hallo Guy, Herlinde en kinderen.

    Bedankt voor het warme ontvangst dat ons te beurt viel in Izegem.

    Het was heel leuk om nog eens oude vrienden terug te zien, vele herinneringen kwamen weer spontaan naar boven en hebben we bij jullie een hele fijne namiddag gehad, al was het dan nog van korte duur, dit is zeker voor herhaling vatbaar.

    We kijken alvast uit naar de foto's, hopelijk zijn  ze een beetje gelukt.

    Groetjes en tot een volgende gelegenheid.

    François


    Bedank François, moet je zeker nog eens overdoen en breng dan maar meteen de ganse bende mee ! 

    Meer weten over PC en Co ?
    http://www.pc800.nl/

    20-04-2009 om 15:37 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    31-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Win een Fatboy met jouw chocosnor



    Win een Fatboy met jouw Chocosnor

    Iedereen heeft na een flinke slok melk wel eens een melksnor gehad.
    Maar heb je jezelf wel eens een echte chocosnor aangemeten?

    De nieuwe Optimel Chocolademelk, de allereerste chocolademelk die 0% vet bevat en waaraan geen suiker is toegevoegd, is op zoek naar de allermooiste chocosnorren.
    Dus neem een flinke slok Optimel Chocolademelk, maak een foto en stuur hem op naar
    Optimel. Je kunt trouwens ook op een bestaande foto een chocosnor plakken.
    Als jouw foto de meeste stemmen ontvangt, win jij een van de 50  Fatboys (een chocoladebruine, natuurlijk)!

    31-03-2009 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijders met oranje politiehelmen
     

    Motorrijders met oranje politiehelmen

    Automobilisten die een oranje helm zien naderen, denken meteen aan politie.



    Steeds meer motorrijders schaffen zich uit veiligheidsoverwegingen een fluo-oranje politiehelm aan.
    'Automobilisten haasten zich opzij wanneer ze zo'n oranje helm zien naderen, omdat ze denken dat de politie in aantocht is.'

    Met de eerste lentestralen komen ook de motorrijders weer in groten getale naar buiten. Wat daarbij opvalt, is dat steeds meer motards zich een feloranje helm hebben aangemeten.
    'Ze doen dat vooral uit veiligheidsoverwegingen',
    zegt Erwin Steegmans, woordvoerder van de Motorcycle Action Group (MAG).
    'De helm heeft twee voordelen: je valt beter op in het verkeer dan met eender welke andere helm. En nog een voordeel: omdat de motorrijders van de politie - de zwaantjes - met een helm van dezelfde kleur rijden, denken veel automobilisten dat de politie in aantocht is en gaan ze netjes opzij. Da's voor ons motorrijders ook meegenomen om door het drukke verkeer te geraken.'

    De opmars van de fluo-oranje helmen is al een tijdje bezig, maar komt nu echt op kruissnelheid.
    'Enkele collega's hebben zo'n helm eens uitgetest, met goede resultaten. Dat heeft anderen ertoe aangezet om ook zo'n helm aan te schaffen.'

    Volgens Steegmans is het perfect legaal om met zo'n oranje 'politiehelm' rond te rijden.
    'Er staat nergens in de wet dat je je helm niet fluo-oranje mag schilderen.'

    Dat zegt ook Fernand Blieck, de verdeler van Lazer-helmen in de Benelux.
    Hij verdeelt deze fluo-oranje helmen nu ook aan particulieren.

    'We leverden dit type helmen vroeger alleen aan de politie. Maar geleidelijk aan kwam ook de vraag van particulieren om zo'n exemplaar te mogen kopen. En ik moet zeggen: de verkoop loopt als een trein. Ik heb van de politie bovendien nog geen enkele opmerking gekregen dat het niet zou mogen. En mocht die kritiek er toch komen: er zijn nog heel wat andere tinten oranje voorradig.' (lacht)
    'Het fenomeen doet zich trouwens ook in Nederland voor', zegt Blieck.
    'Maar omdat de politie daar met gele helmen rondrijdt, is bij onze noorderburen fluogeel de modekleur.'

    Steegmans ziet maar één gevaar.
    'Het effect dat je met zo'n oranje helm uitlokt, dooft natuurlijk uit wanneer er te veel van zulke helmen komen. Dan gaat misschien zelfs de politie last krijgen om vlot door het verkeer te geraken.'

    Anderzijds willen niet alle motorrijders via de kleur van hun helm met de politie worden geassocieerd. Een grote groep associeert zijn hobby nog steeds met een groot gevoel van vrijheid. En luidens die filosofie ben je de politie met haar boetes en controles dan liever kwijt dan rijk.
    'Laten we zeggen dat zo'n oranje helm toch vooral voor de veiligheidsfreaks onder de motorrijders is weggelegd', zegt een ervaren motorrijder, die bij zijn zwarte helm blijft zweren.

    In 2007 kwamen bij motorongevallen op onze wegen nog 166 motorrijders om het leven,
    800 geraakten zwaargewond.


    Merk op !

    De laatste nieuwe motorhelmen van onze 'zwaantjes' zijn niet meer oranje, maar ROOD !

    15-03-2009 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.101 redenen om een harley te kopen.
     



    "101 redenen om een Harley te kopen/rijden"


    1.  Harley liefhebbers vind je overal ter wereld en zijn één grote familie.

    2.  Harleys maken veel herrie (of met een beetje hulp krijg je dat best voor mekaar).

    3.  Ze zijn beeldschoon.

    4.  Iedereen wil er een hebben.

    5.  Er zijn duizenden onderdelen verkrijgbaar, zodat je een Harley kunt maken die helemaal precies bij je past.

    6.  Je hebt ze in de meest afschuwelijke kleuren, met rare figuren, en niemand vindt dat ze er vreselijk of raar uitzien. Ze lijken gewoon op Harleys.

    7.  Je vindt altijd wel een liefhebber die een Harley kan repareren.

    8.  Zelfs een oude, afgeragde Harley ziet er nog goed uit.

    9.  Ze hebben een lange, rijke historie en erfenis.

    10. Iedereen kan erop rijden.

    11. Iedereen herkent een Harley.

    12. Je kunt een Harley tatoeage laten zetten.

    13. Je kunt een Harley bumpersticker aanschaffen.

    14. Ze behouden hun waarde, de meeste in ieder geval, zelfs na jaren.

    15. Er zijn veel liedjes over Harleys. Er zijn zelfs cd-collecties van Harley muziek.

    16. Je kunt meer onderdelen voor Harleys op ruilbeurzen en vlooienmarkten vinden dan voor elke andere motor.

    17. Voor een Harley kun je eerder een lening krijgen dan voor een andere motor.

    18. Je kunt een complete Harley krijgen met een radio; comfyzitting met armsteunen; een groot nuttig windscherm; solide zadeltassen en een koffer, en toch zal niemand je aanzien voor een oude knar als je erop rijdt.

    19. Je hoeft je nooit af te vragen waar je je extra geld aan zult uitgeven.

    20. Een Harleyrijder kun je altijd wel een leuk origineel cadeautje geven.

    21. Je kunt je aansluiten bij een Harley club, een bandana dragen en net doen of je een Hells Angel bent en door de week je gewone leventje hervatten zonder serieus in problemen te komen.

    22. Een oude Harley die staat te verroesten in een schuur is waarschijnlijk altijd nog van waarde voor iemand anders.

    23. Als je Harley weggezet is voor de winter, voel je je nooit bespottelijk als je naar de garage gaat om er even op te zitten of een beetje chroom te polijsten.

    24. Als je zegt dat je je bike gaat schoonmaken, weet je wederhelft altijd wat je de eerste paar uur van plan bent en hoeft zich nooit zorgen te maken.

    25. Het maakt je weer aan het lachen wanneer je een slechte dag hebt.

    26. Het is een manier voor de lokale politie om hun salaris te verdienen terwijl ze zich constant afvragen of je een aso-biker bent of dat er onder dat leer misschien een invloedrijke jurist of rechter zit.

    27. Het geeft je de kans om elke soort metaalpolish en autoreiniger van de ijzerhandel uit te proberen.

    28. De tweede jeugd van elke man is veel leuker op een Harley.

    29. Zelfs een kleine Harley is een grote bike.

    30. Je hoeft geen limoengroen of roze leren motorpak te dragen om op een Harley te rijden.

    31. Je zult veel eerder geneigd zijn een pak melk en de krant te halen als je op je Harley naar de winkel kunt rijden.

    32. Je kunt een Harley pet dragen en er lang niet zo kinderachtig uitzien als 99 procent van de mensen die basketbalpetten dragen (behalve natuurlijk als je hem andersom draagt, waardoor iedereen onmiddellijk in de gaten heeft dat je een mietje bent...).

    33. Anders dan met sportmotoren hoef je in ieder geval niet naar de chiropractor na meer dan vijftien minuten op je Harley te hebben gereden.

    34. Je hoeft nooit uit te leggen of je ervoor te verontschuldigen waarom je je keus voor een Harley gemaakt hebt.

    35. Niemand vraagt je ooit er even een stukje mee te racen.

    36. Er is iets ongelooflijk bevredigends aan die zware tweecilinder-roffel.

    37. Je hebt altijd iets om over te praten met andere Harleyrijders.

    38. Je kunt altijd een onderdeel voor elke Harley vinden dat niet meer verkocht wordt, maakt niet uit hoe oud het is.

    39. Het chroom zit op de juiste plaats, maar je kunt er altijd wat bij opzetten of er wat afhalen en het ziet er nog steeds goed uit.

    40. Als je twee Harleys hebt, zijn mensen nog veel jaloerser dan wanneer je er maar een hebt.

    41. Ze hebben maar één carburateur om af te stellen.

    42. Ze hebben klasse.

    43. Als je op je veertigste een andere motor rijdt, denken mensen dat je óf gek bent, óf nog niet volwassen. Als je een Harley rijdt op je veertigste, denken mensen dat je jong van geest bent en klasse hebt.

    44. Harleyrijders hebben altijd iets om over te praten op feestjes.

    45. Natuurlijk kun je op andere motoren ook naar Amsterdam of Groningen rijden, maar waarom zou je?

    46. Vrouwen die Harleys rijden zien er sexy, zelfverzekerd en onafhankelijk uit.

    47. Je motor schoonmaken wordt een daad van liefde en respect bij een Harley.

    48. Harleyrijders hebben een beter seksleven. Echt waar!

    49. Harleyrijders worden wereldwijd erkend. Draag een Harley-pet of T-shirt waar ook ter wereld en gegarandeerd dat er iemand naar je toekomt om over je bike praten.

    50. Mensen kunnen eindeloos praten over de technische voordelen en ergonomie van andere motoren, maar als alles is gezegd, stappen Harleyrijders op hun motor en rijden met een glimlach weg.

    51. Harleyrijders hebben altijd een moersleutel bij de hand om aan iemand te lenen.

    52. Harleyrijders hoeven nooit bang te zijn dat hun Harley vrienden vragen hun geld te lenen.

    53. Harleyrijders leren al snel 'Nee' te zeggen, vooral tegen mensen die vragen of ze hun motor mogen lenen. Deze vaardigheid komt goed van pas als ze in aanraking komen met verkooplui, Jehovah's getuigen en kinderen.

    54. Harleyrijders kijken alle richtingen op als ze door het centrum van de stad rijden.

    55. Als andere motorrijders chagrijnig voor het verkeerslicht wachten, staan Harleyrijders er vrolijk met elkaar te praten en te lachen.

    56. Harleyrijders hoeven zich geen zorgen te maken dat hun motor niet meer van deze tijd is door nieuwe technologie.

    57. Huwelijken zijn langduriger en stabieler met een Harley want de echtgenoot is veel te druk met z'n motor om zich ook nog eens een keer om andere vrouwen te bekommeren. En de vrouw weet altijd waar manlief uithangt als hij niet in huis is. Hij is in de garage, iets aan het polijsten, of aan het opscheppen door een rondje door de stad te maken.

    58. Als iemand vraag: "Wat rijd je," begrijpt iedereen: "Harley." Het maakt ze niet uit wat het model is. Als je zegt een GSX... of een CBR... of een Intruder... of een ST100... of wat voor merk dan ook, moet je eerst uitleggen wie de fabrikant is en wat voor motor het is. Waarbij gelijk de interesse bekoelt...

    59. Je ontmoet meer mensen bij motorshows en -races die Harleys rijden.

    60. Snelheid maakt niet uit op een Harley.

    61. Harleys maakt zelfs goede ratbikes.

    62. Er zijn zelfs Harley rally's.

    63. Als je van snelheid en power houdt, koop dan een Buell en je hebt nog steeds een Harley. Als mensen je vragen wat het is en je het hun vertelt, zijn ze prettig verrast en zeggen ze dingen als: "Wauw, ik wist niet dat ook zúlke maakten!..."

    64. Er zijn meer Harleyrijders op maakt niet uit wat voor bijeenkomst dan elke andere motorrijder.

    65. Harley geeft nog steeds demonstraties en testritten.

    66. Ook al reed hij in 1953 een Triumph Thunderbird, iedereen gelooft nog steeds dat Marlon Brando in de film The Wild One op een Harley reed. Harley creëert zijn eigen mythologie...

    67. Wanneer je naar andere Harleyrijders zwaait op de autoweg, zwaaien ze terug.

    68. Harley is trots op zijn mensen en zijn mensen zijn trots op Harley. Harley-Davidsons worden niet gemaakt op een onpersoonlijke lopende band die motorfietsen per ton uitspuugt, het is niet zomaar een consumptieproduct, het wordt gemaakt door mensen die erom geven, die erin geloven.

    69. Je glimlacht meer per kilometer, zelfs in de regen!

    70. Niet alleen tijdens maar ook voor en na het rijden op een Harley-Davidson kom je helemaal los van stress en de dagelijkse sleur.

    71. Harleyrijders weten dat als je twee Harleys hebt je niet rijk bent, als je twee Harleys hebt ben je blut!

    72. Plastic-phantastic-rijders zullen nooit je gereedschap lenen... geen schroefje!

    73. Harley Davidsons voelen beter dan elke andere motor. Als je rijdt voel je het gerommel door je heen trillen.

    74. Je hoeft niet de hele motor eruit te halen om eraan te werken.

    75. Je kunt elke stijl zitting vinden voor elk willekeurig jaar.

    76. Je kunt er een van de grond af aan opbouwen, en iedereen vindt hem cool.

    77. Als je gevraagd wordt om uit te leggen hoe je het gedaan hebt, snap je er niks meer van.

    78. Je kunt er flink dronken om worden!

    79. Hoe ouder je bent, hoe beter; al je nutteloze gereedschap laat je pacemaker regelmatiger kloppen...

    80. Simpel gezegd: "Ze zijn groot, slecht en zien er goed uit!!!!!"

    81. Je kunt een leuke, grote, zachte zitting krijgen voor je leuke, grote, zachte achterwerk.

    82. Als mensen vragen: "Is er dan geen wachtlijst?", zeg je ze: "Ja zeker, ik heb 33 jaar en negen Japanners gewacht"

    83. De samenhorigheid onder de Harleyrijders is bijna familiair te noemen.

    84. Helpt je buren niet hun hele weekend te verslapen!

    85. Je levert een bijdrage aan het fatsoenlijk doorsmeren van de snelweg.

    86. Tonnen extra eiwitten van dat defect verlies je al rollin' on en smilin' wide!

    87. Weet je nog die ouderwetse trilapparaten voor je buik? Bedenk je maar eens hoeveel strakker je kunt worden door alleen al een ritje naar de supermarkt!

    88. Ze zijn het meest praktisch van alle motorfietsen -- plaats genoeg voor alles wat je altijd al had mee willen nemen... en dan nog iets meer.

    89. Het is een stukje fitnessapparatuur -- je moet een hele goede conditie hebben, al is het alleen maar om hem weer rechtop te krijgen als hij omgevallen is.

    90. Je hoeft niet je hele midlifecrisis tot in details uit te leggen -- "heb een Harley gekocht" volstaat.

    91. Als iemand je in het verkeer afsnijdt, en jou in zijn spiegels ziet, heb je de "Motorrijder op een Harley"-intimidatiefactor aan jouw kant.

    92. Als je vastzit in saaie werkbesprekingen, denk je gewoon aan die prachtige lange weg met die grote gave bochten.

    93. Een Harley is erg economisch doordat je per liter benzine meer kilometers rijdt!

    94. Je kunt voorbij tuffen met 20 kilometer per uur en er nog steeds vervaarlijk uitzien.

    95. Als alles misgaat, kun je het smelten en je hebt genoeg ijzer om een locomotief te bouwen.

    96. Zie het als een opknapbeurt voor je hersenen -- spring erop, rijd een paar kilometer en het is verbazingwekkend hoeveel helderder je de dingen ziet.

    97. Maakt niet uit hoe je eruit ziet - "Hij rijdt Harley" verklaart alles.

    98. Je hoort dat lekkere "plop"-geluidje als ze het asfalt raken.

    99. Verlost je van al je spanningen - eventjes flink mee wiebelen en slingeren.

    100. Als iemand vraagt wat voor kleur die heeft, zeg je gewoon: "meest chroom"!

    101. Omdat je er al eentje wilde vanaf je elfde, en dat is een hele poos geleden!


      (http://luc-de-pompier.skynetblogs.be/archive-month/2008-02)

    10-03-2009 om 15:14 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rare mootootjes
     Santa Bike

     Nano-seconde

     pilot-bike


    Op sleep...

    04-03-2009 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Undertaker Bike


     De bike voor de begrafenisondernemer.

    Of zie je liever deze ?








    (foto's : Michael J. King)

    03-03-2009 om 18:40 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwaantje spelen...
     
    Schorremorrie omverrijden, joggers wegkegelen, katten platrijden... maar pas op dat je zelf niet crasht op de auto's.
    Ik heb het twee minuten gespeeld, en had er al meer dan genoeg van.

    Nu jullie !

    Kijken op http://www.owensworld.com/flashgames/play.php?id=137


    03-03-2009 om 18:33 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winter close : daar gaan we weer !
     

    Een motor is voor de meeste mensen een vrijetijdsobject. Het is een manier om even an de drukte te ontsnappen. Motorrijden ontspant, zowel op gorte als op kleine wegen.
    Zelfs woon-werk-verkeer krijgt een andere dimensie...


    Het is dit jaar 40 jaar geleden dat 'Easy Rider' in de bioscoopzalen draaide. Menig jongenskamer werd in het begin van jaren '70 opgesierd met posters van Hopper en Fonda op hun Harley's.
    Het was een ander soort motorrijden dan men tot dan toe hier gewend was.





    De jaren '60 betekenden het einde van de motor als utilitair vervoermiddel. De auto was het nieuwe gebruikstoestel, de motor een vrijetijdsvoertuig, vooral voor de jongeren. De Japanse merken kwamen toen met goedkopere, kwalitatief betere, modernere en vooral meer spectaculaire producten op de markt dan de Europese fabrikanten. Ze slaagden erin een hele nieuwe generatie voor hun brommers en motoren te winnen. Je ging dan wel met de auto of met de trein naar het werk, in het weekend was de motor voor de uitstapjes, voor dat 'easy-rider'-gevoel.





    De motormarkt kende echter een dipje in de jaren '80, maar daarna volgde een sterke heropleving, mede dank zij de populariteit van het custom-segment. De 'ouderen' herontdekten de motor. Het huis was afbetaald, de kinderen het nest uit... er was weer geld voor leuke dingen.



    Veel van die 'nieuwe' motorrijders maakten de overstap naar de makkelijker te berijden toermotoren en enduro-machines.

    Met die zware confortabele motoren maakten ze weekendtrips, korte vakanties en niet zelden een heuse wereldtrip. Op hun lijstje stond zeker de Route 66 en het Amerika dat ze kenden uit de films.


    Menig reisverhaal vindt zijn weg naar de motorbladen. De exploten van mediafiguren als de Britse filmacteurs Ewan McGregor en Charley Boorman spreken tot de verbeelding; Met hun zware BMW-enduro-motoren trokken ze via Rusland en Azië naar Alaska en langs Canada rond naar New York. In 2007 was er de Afrika-trip met Kaapstad als eindbestemming. En tussendoor deed Boorman nog even mee aan de Dakar-rally. Hun avonturen vinden een vervolg in een succesvolle reeks DVD's en een drukbezochte website http://www.bigearth.co.uk/html/landing.html.





    De laatste jaren is er sprake van een nieuwe trend. De gemotoriseerde tweewieler is niet meer enkel een hobby- of droomartikel. Het dichtslibbende verkeer maakt van het motorrijwiel opnieuw een nuttig vervoermiddel. Niet omdat motorrijders zich geen auto kunnen veroorloven zoals vroeger het geval was (een beetje motor tegenwoordig kost even veel als een kleine auto), maar uit pure noodzaak en frustratie : ze wille gewoon niet meer uren in de file staan ! 'Met de motor kom je overal doorheen'', zoals de slogan zegt.



    En met de gespecialiseerde kledij, zowel voor de winter als de zomer, voor zonnige dagen als bij regenweer, hebben we geen excuus meer om onze machine niet uit de stal te halen.

     Horizon 




    De wet laat sinds enkele jaren automobilisten toe om met hun rijbewijs B ook met een scooter of een motor te rijden zonder dat ze daarvoor een apart motorrijbewijs A moeten halen. Er zijn amper voorwaarden : de automobilist moet minstens 2 jaar in het bezit zijn van een rijbewijs B en de motor of scooter mag een cilinderinhoud van ten hoogste 125cc hebben en slechts 15 pk produceren. Sindsdien kende de 125cc-klasse een enorme groei als goedkope oplossing voor het mobiliteitsprobleem. Zelfs met zo'n kleine cilinderinhoud blijft het gevoel van lekker rijden bewaard, ook in druk verkeer. Je bent immers zo geconcentreerd bezig met het motorrijden dat je de zorgen van de werkdag even opzij kunt zetten. Mensen die kiezen voor de tweewieler puur op grond van mobiliteit komen tot de ontdekking dat het eigenlijk wel fijn rijden is op zo'n scooter of lichte motorfiets.

    En dat het ook trendy is, bewijzen de modieuze scooters die onze steden meer en meer inpalmen.









    VIJF REDENEN OM MOTOR TE RIJDEN


    1. Mobiliteit. Makkelijk door de file en handig in de stad. Je hoeft ook niet steeds te gaan zoeken naar parkeerplaats.

    2. Vrijheid. Een motorrijder wil erop uit trekken en gaan waar hij wil.

    3. De kick. Motorrijden biedt een adrenaline-ervaring. Vooral de snelle machines. Het is de enorme acceleratie en de snelheid waarmee je de bochten kunt nemen die het hem doen.

    4. Het sociale. Motorrijden heet een individuele bezigheid te zijn. Maar bikers zoeken ook andere bikers op om de passie te delen. Vandaar de clubs, trips in grotere groepen en treffens. Verschillende merken spelen daarop in door 'owners'-groepen op te zetten, te sponsoren en zelfs eigen evenementen te organiseren.

    5. Het rebelse. Een motorrijder heeft nog altijd een wat anti-sociaal imago, een beetje de schuld van Easy Rider. Vaak zijn het weekend-rebellen : in de week strak in het kostuum achter hun pc, in het weekend de vervaarlijk-uitziende biker in zijn lederen pak.

    03-03-2009 om 17:50 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dodelijk motorongeval op verkeerswisselaar Zwijnaarde
    Dodelijk motorongeval op verkeerswisselaar Zwijnaarde

    Op de verkeerswisselaar in Zwijnaarde is in de loop van de namiddag een dodelijk verkeersongeval gebeurd. Een motorrijder, een 41-jarige man uit Schelde, kwam er ten val en overleefde de klap niet.
    Hij kwam eerst tegen een stootrand terecht en eindigde nadien erg ongelukkig tegen een verlichtingspaal.

     De hulpdiensten waren erg snel ter plaatse maar er kon geen hulp meer baten. Een deskundige van het parket kwam ter plaatse om de nodige vaststellingen te doen.

    Nog ongevallen.

    Het is lang niet het eerste motorongeval dat dit weekend plaatsvond. Eerder dit weekend waren er al andere slachtoffers te betreuren.
    En in Zelzate kwamen zaterdag nog in amper tweeënhalf uur tijd twee motorrijders ten val, op nagenoeg dezelfde locatie.

    01-03-2009 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder zwaar gewond bij ongeval

    Motorrijder zwaar gewond bij ongeval

    Sebaldeburen - Op de Provinciale weg in Sebaldeburen is zaterdagmiddag een motorrijder uit Drachten zwaar gewond geraakt. De man die met zijn zoon een ritje aan het maken was, was vanaf de Woldweg rechtsaf geslagen richting Sebaldeburen.
    Toen men wat meer snelheid maakte werden zij niet opgemerkt door een automobilist die vanuit tegengestelde richting naderde en linksaf sloeg naar een woning. De motor klapte tegen de zijkant van de auto aan waarna de motorrijder op het wegdek terecht kwam.
    Ter plaatse gekomen hulpdiensten, ambulance en de traumaheli hebben de man gestabilliseerd, en vervolgens met zwaar, mogelijk hersenletsel overgebracht naar een ziekenhuis in Groningen. Ook de zoon is meegegaan in de ambulance om in het ziekenhuis onderzocht te worden.
    De arts van het MMT is ook met de ambulance richting het ziekenhuis gegaan.
    De VOA heeft onderzocht hoe het ongeval precies heeft kunnen gebeuren.
    De automobilist kwam bij het ongeval met de schrik vrij. Zowel de motor als de auto raakten zwaar beschadigd. Het doorgaande verkeer ondervond enige hinder van het ongeval.
    Berger Van Kammen heeft de motor afgesleept.

    28-02-2009 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zebrapad

    ZEBRAPAD


    24-02-2009 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijders voor Sandra
     

    Sandra lijdt aan 'Metachromatische leukodystrofie'.

    Metachromatische leukodystrofie is een erfelijke aangeboren uiterst zeldzame stofwisselingsziekte die valt onder de lysosomale stapelingsziekten. Lysosomale stapelingsziekten zijn aandoeningen waarbij er door een verandering in het erfelijk materiaal een stoornis is in de lysosomen.

    Maar zoals gewoonlijk staat dit kleine meisje er alleen voor, onze overheid wil weer eens niet meewerken.
    Daarom werden er tal van acties op touw gezet om het 1.000.000 Euro samen te krijgen, in de hoop daarmee het meisje te redden.

    De actie "een  gouden hart voor Sandra", georganiseerd werd door MC TemseOpWielen, maar waarbij verschillende andere mototorclubs mee op de kar sprongen, was een schot in de roos.
    Meer dan 300 motors namen deel aan deze tocht voor het goede doel.

    Van over heel België (Vlaanderen en Wallonië) trotseerden honderden warmhartige motorrijders de vrieskou om Sandra te komen begroeten en haar voluit te steunen met hun evenement "Een Gouden Hart voor Sandra"!

    Hieronder de alomverspreidde affiche.


    http://img78.imageshack.us/img78/8928/eengoudenhartvoorsandrahm9.jpg

    Omstreeks 16 uur kwamen ouders van Sandra met Sandra aan.
    De belleman van Temse deed op het podium een kort interview met de vader  van Sandra.

    Dit was een erg aangrijpend en emotioneel moment voor iedereen in de zaal,
    en meerdere traantjes werden verpinkt.

    11-01-2009 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Snorren-motortreffen Antwerpen 6 juni 2009
    Foto




     

    Ter gelegenheid van het 30-jarig bestaan van de 'snorrenbeweging' in Antwerpen, wilde de

    Europese Snorrenclub Antwerpen

    op zaterdag 6 juni 2009

    een 1ste motortreffen organiseren,
    maar door omstandigheden
    kan het feest niet doorgaan
    .
    We houden het tegoed.


    29-12-2008 om 14:34 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrolijke feesten

    Aan alle motorvrienden
    Vrolijke
    Feesten !! 
    Klik op foto voor groot formaat

    See you in  2009 !!

    25-12-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oma Treffen Haarlem 2009



     Volgend bericht kreeg ik toegestuurd...
    Hoi !

    Misschien heb je er iets van gehoord, zoniet.. zet dit dan even in de agenda óf vertel het door aan de motorrijdende oma's !
    Volgend jaar
    zondag 24 mei 2009, wordt er weer een Oma-treffen georganiseerd in Nederland, om precies te zijn in de mooie stad Haarlem.

    De oma's mét motor worden om 10.00 verwacht
    op de Grote Markt in Haarlem.

    Voor alle info omtrent deze bijzondere dag waarbij alle oma's verwend worden met hapjes/drankjes én prijzen en voor 1 dag beroemd ... mail naar pr@starclubbenelux.nl  of kijk even op de websites :
     
    www.omatreffen.nl en
    www.starclubbenelux.nl.

    Schrijf op tijd in, want er kunnen maar een maximaal aantal oma's meedoen.

    Tot ziens in Holland volgend jaar!

    Groeten, Lucia

    pr afd. Starclub Benelux

    Haarlem - Nederland




     

    01-12-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie Lier start met motorbrigade
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ze rijden op twee gloednieuwe Honda’s type Deauville, 700 cc, met een topsnelheid van 185 kilometer per uur.

    “Met deze zeer wendbare motorfietsen kunnen we gemakkelijker naast of tussen files laveren en zijn we dus sneller ter plaatse.

    Het zal ook eenvoudiger zijn om voertuigen uit het verkeer te halen voor controles.

    Verder zullen we deze motorfietsen gebruiken voor onder meer het intercepteren van snelheidsduivels en het escorteren van voertuigen”, vertelt inspecteur Johan Busschots

    07-11-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6de Allerheiligentreffen - Koersel 1 november 2008

     6de Allerheiligentreffen
    (MC Koersel)

    1 november 2008

     

    MC Koersel organiseert voor de zesde keer het Allerheiligentreffen te Koersel.
    Iedereen is welkom voor een rondrit op roadbook doorheen onze mooie streek.
    Vertrek tussen 9u en 12.30u aan Gildezaal
    St Bastiaansgilde, Gildestraat, 3582 Koersel.
    Prijs: piloot € 5, duo € 5.
    Contact:
    ludo.schoofs@pandora.be,
    +32 (0) 13 521473,
    www.mckoersel.be

    01-11-2008 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Nederland


    Motorjas + helm van de Nederlandse politie.

     

     De oranje helm is een oud model van de Nederlandse gemeentepolitie.



    http://www.policecollection.be/foreign.htm

    19-10-2008 om 12:20 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Miniatuur politiemotoren

    Miniatuur politiemotoren uit de collectie van Bart.

    http://www.policecollection.be/intro.htm

    (modellen op 1:18)

     
    BMW van de lokale politie van Hazodi

     
    BMW van de federale politie Limburg

     
    BMW van de voormalige Rijkswacht

     
    California Highway Police

     
    Oregon State Police

     
    Kawazaki US style

     
    BMW van de France CRS/Riot Unit

     
    BMW Nederlandse Regio Politie Kennemerland

     
    BMW Duitse 'polizei'

     
    Engelse Stratchclyde Honda CBR   

     
    BMW Italiaanse Carabinieri

     
    BMW Italiaanse Polizia Stradale

     
    BMW van de Maltese Pulizija

     
    BMW Franse Gendarmerie


    19-10-2008 om 12:10 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (9 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MP's

        

    De Groep Militaire Politie is uit 188 militairen samengesteld die verspreid zijn over het nationale grondgebied.

     

    De Staff van de Groep Militaire Politie is in het Kwartier Koningin Elisabeth te EVERE gestationeerd en staat onder bevel van Luitenant-kolonel WILLEMS L.

     

    Het detachement Alpha is in het Kwartier Koningin Elisabeth te Evere gestationeerd en staat onder het bevel van Kapitein-commandant FEYTONS.
    Zijn verantwoordelijkheidssector omvat de provincies VLAAMS BRABANT en de hoofdstad Brussel.

     

    Het detachement Bravo is in het kwartier Cdt Avi DONY te NIJVEL gestationeerd en staat onder het bevel van Adjudant VANDERAVERO. Zijn verantwoordelijkheidssector omvat de provincies WAALS BRABANT, HENEGOUWEN en NAMEN.



    Het detachement Charlie is in het Camp Prins ALBERT I te Marche-en-Famenne gestationeerd en staat onder het bevel van Kapitein-commandant LECLERE.
    Zijn verantwoordelijkheidssector omvat de provincies LUIK en LUXEMBURG. 


     

    Het detachement Delta is in het Camp BEVERLO te Leopoldsburg gestationeerd en staat onder het bevel van Adjudant NIJS.
    Zijn verantwoordelijkheidssector omvat de provincies ANTWERPEN en LIMBURG.


    Het detachement Echo is in het Kwartier LOMBARDSIJDE te LOMBARDSIJDE gestationeerd en staat onder het bevel van Adjudant Chef ORNELIS .
    Zijn verantwoordelijkheidssector omvat de provincies WEST en OOST VLAANDEREN..

     

    De essentiële taak van de Groep Militaire Politie tijdens het uitvoeren van de diverse MP opdrachten bestaat er in preventief op te treden vanuit een voorbeeldfunctie.
    Door een aanwezigheids - en controlepolitiek moet zij voorkomen dat er overtredingen van de reglementen, voorschriften en orders aangaande de tucht, het verkeer en de veiligheid gebeuren.
    Het repressief karakter van haar interventies komt slechts op de tweede plaats.

    17-10-2008 om 18:26 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben Guy Vandendriessche
    Ik ben een man en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gewezen rijkswachter en veiligheidsagent.
    Ik ben geboren op 04/06/1955 en ben nu dus 68 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: motortoerisme, terrariumdieren, plastic modelbouw, snorrenclub,....
    Archief per week
  • 25/07-31/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 31/12-06/01 2008
  • 22/12-28/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 04/12-10/12 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 25/12-31/12 2006
  • 12/12-18/12 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 25/04-01/05 2005
  • 11/04-17/04 2005
  • 04/04-10/04 2005
  • 28/03-03/04 2005
  • 14/03-20/03 2005
  • 28/02-06/03 2005
  • 21/02-27/02 2005
  • 17/01-23/01 2005
  • 15/11-21/11 2004
  • 25/10-31/10 2004
  • 11/10-17/10 2004
  • 27/09-03/10 2004
  • 06/09-12/09 2004
  • 16/08-22/08 2004
  • 09/08-15/08 2004
  • 26/07-01/08 2004
  • 12/07-18/07 2004
  • 05/07-11/07 2004
  • 28/06-04/07 2004
  • 31/05-06/06 2004
  • 24/05-30/05 2004
  • 10/05-16/05 2004
  • 03/05-09/05 2004
  • 19/04-25/04 2004
  • 12/04-18/04 2004
  • 05/04-11/04 2004
  • 29/03-04/04 2004
  • 15/03-21/03 2004
  • 01/03-07/03 2004
  • 02/02-08/02 2004
  • 29/12-04/01 2004
  • 13/10-19/10 2003
  • 08/09-14/09 2003
  • 01/09-07/09 2003
  • 25/08-31/08 2003
  • 04/08-10/08 2003
  • 14/07-20/07 2003
  • 07/07-13/07 2003
  • 09/06-15/06 2003
  • 12/05-18/05 2003
  • 14/04-20/04 2003
  • 07/04-13/04 2003
  • 17/03-23/03 2003
  • 10/03-16/03 2003
  • 17/02-23/02 2003
  • 27/01-02/02 2003
  • 14/10-20/10 2002
  • 30/09-06/10 2002
  • 26/08-01/09 2002
  • 29/07-04/08 2002
  • 29/04-05/05 2002
  • 15/04-21/04 2002
  • 18/03-24/03 2002
  • 04/03-10/03 2002
  • 04/02-10/02 2002
  • 28/01-03/02 2002
  • 31/12-06/01 2002
  • 24/12-30/12 2001
  • 17/12-23/12 2001
  • 26/11-02/12 2001
  • 03/09-09/09 2001
  • 20/08-26/08 2001
  • 13/08-19/08 2001
  • 30/07-05/08 2001
  • 25/06-01/07 2001
  • 11/06-17/06 2001
  • 30/04-06/05 2001
  • 19/02-25/02 2001
  • 23/10-29/10 2000
  • 16/10-22/10 2000
  • 21/08-27/08 2000
  • 14/08-20/08 2000
  • 17/07-23/07 2000
  • 19/06-25/06 2000
  • 27/09-03/10 1999
  • 09/08-15/08 1999
  • 21/06-27/06 1999
  • 17/08-23/08 1998
  • 15/06-21/06 1998
  • 01/06-07/06 1998
  • 29/12-04/01 1998
  • 16/06-22/06 1997
  • 17/03-23/03 1997
  • 30/12-05/01 1997
  • 26/08-01/09 1996
  • 05/08-11/08 1996
  • 15/07-21/07 1996
  • 10/06-16/06 1996
  • 08/05-14/05 1995
  • 20/03-26/03 1995
  • 06/03-12/03 1995
  • 03/10-09/10 1994
  • 26/09-02/10 1994
  • 12/09-18/09 1994
  • 05/09-11/09 1994
  • 29/08-04/09 1994
  • 15/08-21/08 1994
  • 04/07-10/07 1994
  • 23/05-29/05 1994
  • 09/05-15/05 1994
  • 25/04-01/05 1994
  • 11/04-17/04 1994
  • 03/01-09/01 1994
  • 26/12-01/01 1995
  • 04/10-10/10 1993
  • 13/09-19/09 1993
  • 06/09-12/09 1993
  • 30/08-05/09 1993
  • 16/08-22/08 1993
  • 09/08-15/08 1993
  • 26/07-01/08 1993
  • 12/07-18/07 1993
  • 05/07-11/07 1993
  • 28/06-04/07 1993
  • 21/06-27/06 1993
  • 07/06-13/06 1993
  • 31/05-06/06 1993
  • 17/05-23/05 1993
  • 03/05-09/05 1993
  • 26/04-02/05 1993
  • 19/04-25/04 1993
  • 05/04-11/04 1993
  • 29/03-04/04 1993
  • 15/03-21/03 1993
  • 08/03-14/03 1993
  • 02/11-08/11 1992
  • 19/10-25/10 1992
  • 10/08-16/08 1992
  • 30/03-05/04 1992
  • 03/02-09/02 1992
  • 16/09-22/09 1991
  • 01/07-07/07 1991
  • 03/06-09/06 1991
  • 27/05-02/06 1991
  • 13/05-19/05 1991
  • 29/04-05/05 1991
  • 01/04-07/04 1991
  • 04/03-10/03 1991
  • 31/12-06/01 1991
  • 17/12-23/12 1990
  • 10/12-16/12 1990
  • 03/12-09/12 1990
  • 15/10-21/10 1990
  • 08/10-14/10 1990
  • 01/10-07/10 1990
  • 03/09-09/09 1990
  • 27/08-02/09 1990
  • 06/08-12/08 1990
  • 30/07-05/08 1990
  • 16/07-22/07 1990
  • 25/06-01/07 1990
  • 18/06-24/06 1990
  • 11/06-17/06 1990
  • 04/06-10/06 1990
  • 28/05-03/06 1990
  • 14/05-20/05 1990
  • 07/05-13/05 1990
  • 30/04-06/05 1990
  • 16/04-22/04 1990
  • 09/04-15/04 1990
  • 02/04-08/04 1990
  • 26/03-01/04 1990
  • 19/03-25/03 1990
  • 12/03-18/03 1990
  • 05/03-11/03 1990
  • 26/02-04/03 1990
  • 05/02-11/02 1990
  • 13/11-19/11 1989
  • 16/10-22/10 1989
  • 18/09-24/09 1989
  • 11/09-17/09 1989
  • 04/09-10/09 1989
  • 14/08-20/08 1989
  • 07/08-13/08 1989
  • 31/07-06/08 1989
  • 26/06-02/07 1989
  • 03/04-09/04 1989
  • 27/02-05/03 1989
  • 22/08-28/08 1988
  • 01/08-07/08 1988
  • 13/06-19/06 1988
  • 02/05-08/05 1988
  • 18/04-24/04 1988
  • 04/04-10/04 1988
  • 07/03-13/03 1988
  • 30/11-06/12 1987
  • 08/06-14/06 1987
  • 30/03-05/04 1987
  • 23/03-29/03 1987
  • 11/08-17/08 1986
  • 05/05-11/05 1986
  • 31/03-06/04 1986
  • 24/03-30/03 1986
  • 03/03-09/03 1986
  • 24/02-02/03 1986
  • 30/12-05/01 1986
  • 03/06-09/06 1985
  • 06/05-12/05 1985
  • 11/03-17/03 1985
  • 04/02-10/02 1985
  • 09/07-15/07 1984
  • 25/06-01/07 1984
  • 12/03-18/03 1984
  • 05/03-11/03 1984
  • 02/01-08/01 1984
  • 24/12-30/12 1984
  • 11/07-17/07 1983
  • 27/06-03/07 1983
  • 21/03-27/03 1983
  • 14/03-20/03 1983
  • 28/06-04/07 1982
  • 16/07-22/07 1979
  • 11/08-17/08 1975

    Inhoud blog
  • Motorrijder uit Oostende om het leven gekomen
  • Dodelijk ongeval in Moorsele
  • Dodelijk ongeval op de Groendalseweg in Bleiswijk
  • DODELIJK ONGEVAL OP N8 IN HEESTERT
  • Motorambulance
  • Vluchtmisdrijf in Torhout
  • Koninklijke Marechaussee kiest wederom voor Yamaha
  • DRIE VIERDE VAN DE MOTORONGEVALLEN GEBEURT TUSSEN APRIL EN OKTOBER
  • Aantal motorongevallen op tien jaar met kwart gedaald
  • BIVV roept weggebruikers op na motorongevallen: "Wees extra voorzichtig"
  • Motorrijder laat het leven bij ongeval in Kuurne
  • Motorongeval in bocht oprit A29
  • Zero Police Motorcycles in California
  • De motor van de toekomst...
  • Kersverse bruid overleden na aanrijding met motorrijder
  • Motorrijders als Kerstman in Brussel
  • Gibbs Biskji
  • Chauffeur maait motard van de weg
  • Motard staat weer recht na mislukte wheelie op snelweg
  • Humanoïde bikerrobot van Yamaha kan helemaal alleen moto rijden
  • Motorrijder sterft nadat hij door kapel reed
  • Zero Motorcycles
  • Nieuwe badges voor nieuwe uniformen wegpolitie Antwerpen en Gent
  • de motorrijders van Hatzoloh
  • Helft Belgische motorrijders niet verzekerd voor lichamelijke schade
  • Motorpolitie Marokko krijgt camera op helm
  • Motard van 36 sterft na zware klap op N49
  • Doodgeschoten verpleegster stuurde motorbende op ex af
  • Zwaar motorongeval in Waaslandhaven
  • motorrijder sterft tijdens ritje met vrienden
  • Mustang Pony 320 1947
  • Motorrijder overleden na ongeval op circuit in Zolder
  • Porcaro, de stad van de motorrijders
  • Gearresteerde tiener moet geboeid meelopen met motor van agent
  • Gestolen motorfiets terug bij eigenaar
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Twee doden na motorongeval
  • Chauffeur was onder invloed van alcohol toen hij jong koppel doodreed
  • Quadbestuurder levensgevaarlijk gewond
  • Bestuurder motorfiets komt om het leven na ongeval op Rijksweg te Roeselare
  • Motorrijder (60) komt om bij ongeval in Lichtervelde
  • Gedenksteen voor alle verongelukte motorrijders
  • Rondrit Ommegang StDenijs 21 juni 2015
  • Motorongeval in de Botlek
  • Motorrijder stabiel, maar nog in levensgevaar na aanrijding
  • Deze anonieme motoren helpen Antwerpse politie verkeershooligans klissen
  • 24-jarige motorrijder overleden na botsing
  • Motorrijder sterft na val in gracht in Koekelare
  • Motorrijder sterft na frontale klap
  • 'Bendeoorlog verwacht in België'
  • Hondjes op de motor...
  • Zware brand in motozaak
  • Hond mee met baasje op Vespa
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder verongelukt in Lille
  • 2015 Ducati Monster Stripe 821 en 1200
  • 2016 Yamaha YZ en WR offroad modellen gelanceerd
  • Motorrijder geeft levensgevaarlijke chauffeur terechte kopstoot
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Fleurus
  • Motorrijder zwaar gewond
  • Motorrijder zwaargewond bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Zwaar motorongeval in Neeroeteren
  • Orlando Bloom laat zich eens goed gaan
  • Motorrijder verongelukt
  • Motorrijder
  • Overlever motorongeval toont hoe ze de draad weer oppikt
  • Motorrijder komt om bij ongeval
  • Waaghals rijdt op 1 wiel op Ring rond Brussel
  • 100-jarige Liske opnieuw op de motor
  • Een 'opfrissing' helpt ongevallen voorkomen
  • Motorrijder sterft na ongeval op brug over E17
  • Dodelijk ongeval met motorrijder op Assesteenweg te Herne
  • motorrijder dood in Ternat
  • Nieuwe politiemotoren Antwerpen
  • Motorrijder gewond na aanrijding
  • Vader van zes kinderen sterft bij motorongeval
  • Police Use Electric Chariot Scooter , Fast Motorised Off Road Segway
  • Motorrijder overleden na ongeluk Zoutelande
  • Motorrijder boord zich in auto
  • Jonge motorrijder verongelukt in Ingelmunster
  • Motorrijder verongelukt op gladde weg...
  • Motor op de spoorwegen geglipt door zand
  • Oekraïense ex-international Gusin sterft in motorongeval
  • 17de Mosseltreffen - Oostende
  • beelden dodelijk motorongeval gebruikt in campagne voor veiliger verkeer
  • Schokkend: Roekeloze motorrijder filmt eigen dood
  • Motorrijder zwaar gewond in StDenijs
  • Nieuw scherm en herstellingen aan PC800
  • Nieuwe KMar-motorfiets: Yamaha FJR 1300A
  • 33ste Krabbetreffen - Rollegem 17 augustus 2014
  • Aanrijding tussen motorrijder en bestelwagen in Hoevenen
  • 13de Olf Oest treffen - Torhout 16 augustus
  • 15de Walkerstreffen - Rijmenam 10 augustus 2014
  • Graafschapstreffen 2014
  • Nederlandse motoragent omgekomen bij achtervolging
  • Twee doden bij motorongeval aan Leuvense vaart
  • 1ste motorrit Paddy's Pub - Zottegem 3 augustus 2014
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Antwerpen
  • Dodelijk motorongeval in Frasnes-lez-Anvaing
  • Competentietreffen - Ieper 2 augustus 2014
  • Motorrijder overleden, passagier kritiek na ongeval
  • Motorrijder verongelukt, passagier kritiek
  • Manneken Pis Treffen Geraardsbergen 27 juli 2014
  • BMW R1200RT (2014) uit circulatie !
  • Snelheidscontrole op Engelse wegen
  • Jaar rijverbod voor dodelijk motorongeval
  • 2 DODEN BIJ ZWAAR MOTORONGELUK
  • 2 doden bij zwaar motorongeluk
  • Izegems motorrijder lichtgewond
  • 53ste Ronde van West-Vlaanderen : Menen 29 mei 2014
  • Drago-treffen Izegem 25 mei 2014
  • Ongeval met motor, bestuurder spoorloos
  • Motor Union Belgische Politie Treffen tvv ALS-Liga
  • Dendertoerrit zondag 11 mei 2014
  • 1ste Flamengostreffen Torhout 4 mei 2014
  • Coast Tour 2014
  • Honda Gold Wing Airbag
  • Ducati Diavel
  • Toerrit Reglement voor groepsrijden
  • 23ste Houtlandroute - Torhout 20 april 2014
  • Yamaha MT-09
  • 24e Zomertreffen Tsjamp Wevelgem zondag 13 april
  • Harley Davidson Street 750
  • Motorrijder komt om het leven in Zomergem
  • Yamaha SR400
  • 18-jarige motorrijder komt om het leven in Eernegem
  • Motards frissen rijkunsten op
  • Meer dodelijke ongevallen met motorrijders in 2013
  • Jonge motorrijder komt om het leven na ongeval in Ichtegem
  • Motorrijder zwaargewond bij botsing in Wakken
  • Motorrijder omgekomen bij ongeval in Hechtel-Eksel
  • MV Agusta Brutale 800 Dragster
  • Motorrijder (30) overleeft klap tegen paal niet in Lede
  • Yamaha Ténéré XT 1200ZE
  • Ducati Monster 1200S
  • Nieuwe politiejassen Antwerpse motards
  • ZERO SR : the iMOTO
  • Vroegere diensthoofddeksels bij de NMBS
  • Nog geen motorkeuring...
  • Santa is coming !
  • Motorrijdster buiten levensgevaar na aanrijding
  • Vrouw vat zelf vuur na motorongeval
  • Herfstmist
  • Moto Toerkalender 2014
  • Nieuwe aanwinst PC 800 parelmoer
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • 23-jarige motorrijder overleden bij ongeval in Herfelingen
  • Motorongeval in Lissewege
  • Bij een motorongeval in Sint-Andries komen 2 mensen om het leven
  • Motorrijder komt om het leven bij ongeval in Hooglede
  • Genkenaar (23) week na motorongeval overleden
  • Motorrijder ­wandelt weg na valpartij
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Noirefontaine
  • Motorrijder gewond
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • Grote bijeenkomst van Hells Angels in Gent
  • Honderdvijftig trikes en motoren verwacht in Neerwinden
  • Motorrijder (19) bezweken aan verwondingen
  • rouwregister geopend voor Christof Van Mullem
  • Het Koninklijk Motorrijdersescorte
  • Verdachte vriend van vermiste Marijke Francis sterft in ongeval
  • Motorrijder overleefd aanrijding in Ingelmunster
  • Drie gewonden bij botsing tussen auto en politiemotor in Ingelmunster
  • Geen rijbewijs bij 1 motorongeval op 5
  • Metalzanger komt om het leven bij motorongeval
  • Twee zwaargewonden bij motorongeval te BACHTE-MARIA-LEERNE
  • Broers verongelukken op vijf kilometer van elkaar
  • Twee agenten laten het leven bij motorongeval
  • Motorrijder verongelukt in Opglabbeek
  • Man en vrouw komen om bij zwaar motorongeval in Brugge
  • Motorrijder (39) maakt dodelijke smak tegen geparkeerde truck
  • Boer verwisselt tractor na dodelijk motorongeval
  • Motorrijden ligt voorlopig een tijdje stil...
  • Weginspecteurs van Rijkswaterstaat op de motor
  • Lijsttrekker N-VA breekt enkel bij motorongeval
  • Motorrijder gewond bij verkeerd manoeuvre auto
  • Motorrijder gewond in ongeval Eizeringen
  • Motorrijder raakt zwaargewond bij ongeval in Reningelst
  • Motorrijder levensgevaarlijk gewond bij aanrijding in Nevele
  • Motorrijder (48) verongelukt bij frontale aanrijding in Moen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Stoumont
  • Belgische bestuurder rijdt motorrijder dood in Franse departement Gard
  • Motorrijder maakt dodelijke val in Diest
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Moto Treffens Vlaanderen 2012
  • 11de Kanaaltreffen Oudenburg 5 aug 2012
  • 13de Terrasrit – Zelzate 4 augustus 2012
  • 9de Mega 'Tour de France' Houthulst 29 juli 2012
  • Motorrijder (22) komt om op racecircuit in Mettet
  • Dronken motorrijder zwaargewond na ongeval in Dendermonde
  • Motorrijder verongelukt in Alveringem
  • Motorrijder komt om het leven op N8 in Alveringem
  • Motorrijder verongelukt in Huldenberg

    Pacific Coast 800 USA
  • Pacific Coast 800 USA

  • TGPCHPCMY2KMR+8
  • The Great Pacific Coast Highway Pacific Coast Motorcycle Year 2008 Motorcycle Ride

  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List
  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List

  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast
  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast

  • MV Pacific Coast Nederland
  • MV Pacific Coast Nederland

  • Foto

    PC800
  • Honda Pacific Coast (PC800) Owner/iPCRC Registry

  • PC France
  • PC France

  • Foto

    Web PC
  • Web PC

  • Foto

    IPCRC
  • IPCRC

  • PC Italia
  • PC Italia

  • PC naamlijst
  • PC naamlijst

  • PC Russia
  • PC Russia

  • Bikes !
  • Bikes !

  • Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs