Zoeken in blog

Gastenboek
  • Kolorowanki
  • ¿Qué Festividades Se Celebran Los Lunes Bancarios?
  • Productos Y Servicios Bancarios Operativos
  • Eternity Jewelry Explained
  • Pass on Betting Live Account

    Druk op onderstaande knop om een positief berichtje achter te laten in mijn gastenboek (let wel : obsceniteiten worden eruitgeflikkerd !)

    Neem ook een kijkje op mijn andere bloggen SNOR en BUDOKA,
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Motortoerisme...mijn hobby
    Motortoerisme... mijn passie
    Enkele korte flashes uit mijn motorrijderscarrière die begon in 1972. Regelmatig een korte impressie van de nieuwste modellen. Ook komen de meest gekke motoren aan bod alsmede bijzondere verkeerssituaties. Treffens en andere activiteiten. En niet te vergeten mijn collectie 'Politie-bikes'en badges.
    27-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder zwaargewond bij ongeval in Aarschot

    Bij een verkeersongeval op de Ter Heidelaan in Aarschot is woensdagnamiddag een motorrijder zwaargewond geraakt.

    Dat meldt de lokale brandweer.

    Het ongeval gebeurde omstreeks 17.00 uur toen de motorrijder op een brug een wagen in de flank aanreed.

    De motorrijder, een dertiger, liep ernstige verwondingen op en is in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis.

    De juiste omstandigheden waarin het ongeval gebeurde, zijn nog onduidelijk.

    Het Leuvense parket heeft daarom een verkeersdeskundige aangesteld.

    27-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op de Rillaarsebaan in Gelrode heeft een motorrijder vrijdagavond even voor middernacht het leven gelaten na een zware klap tegen een wagen.

    Alle hulp kwam te laat.

    De man botste met zijn machine frontaal op een tegenligger.

    In de wagen raakte een ouder koppel lichtgewond.

    De man en zijn echtgenote werden overgebracht naar het ziekenhuis.

    De steenweg werd tot omstreeks 4 uur zaterdagochtend afgesloten voor alle verkeer.

    Het parket stuurde een verkeersdeskundige ter plaatse om de omstandigheden van het ongeval te onderzoeken.

    16-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder komt om bij ongeval in Aarschot

    Gisterenavond rond 23 uur is een 27-jarige motorrijder uit Tielt-Winge om het leven gekomen bij een ongeval op de Rillaarsebaan in Gelrode (Aarschot).

    In een bocht kwam de motorrijder in botsing met een personenwagen die uit de andere richting kwam.

    Hij stierf ter plaatse.

    De bestuurder van de personenwagen - een man van 79 - werd in shock en lichtgewond naar het ziekenhuis gevoerd.

    "Uit de eerste bevinden van de verkeerskundige blijkt dat de motorrijder in de bocht terechtgekomen is op het rijvak voor het verkeer

    dat uit de andere richting komt en zo aan de basis lag van het ongeval.

    Hij moet ook veel te snel gereden hebben.

    Terwijl de maximum toegelaten snelheid op deze plaats 70 km/uur is, schat de verkeersdeskundige zijn snelheid op 120 km/uur.

    Er zijn geen aanwijzingen dat de bestuurder van de personenwagen een fout heeft begaan", aldus Hans Van Espen, woordvoerder van het Leuvense parket.

    16-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op de Rillaarsebaan in Gelrode heeft een motorrijder vrijdagavond even voor middernacht het leven gelaten na een zware klap tegen een wagen.

    Alle hulp kwam te laat.

    De man botste met zijn machine frontaal op een tegenligger.

    In de wagen raakte een ouder koppel lichtgewond.

    De man en zijn echtgenote werden overgebracht naar het ziekenhuis.

    De steenweg werd tot omstreeks 4 uur zaterdagochtend afgesloten voor alle verkeer.

    Het parket stuurde een verkeersdeskundige ter plaatse om de omstandigheden van het ongeval te onderzoeken.

    15-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwaar motorongeval in Neeroeteren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het ongeval gebeurde in de Ophovenstraat in Neeroeteren.

    Een 26-jarige motorrijdster uit Bree reed tegen een auto en belandde vervolgens met haar hoofd onder de achterbumper.

    Ondanks haar helm raakte ze daarbij zwaargewond.

    Bij de klap had ze het bewustzijn verloren, maar een MUG-arts bracht haar opnieuw bij bewustzijn.

    De vrouw is naar het ziekenhuis van Maaseik overgebracht.

    14-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Orlando Bloom laat zich eens goed gaan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Iedereen kent wel de acteerkwaliteiten van Orlando Bloom, maar weinigen zijn bekend met zijn liefde voor motoren.

    En hij heeft een sterke voorkeur voor BMW, zo blijkt.

    Zijn nieuwste paradepaardje komt dit keer uit de ateliers van Deus Ex Machina, in Venice, California.

    Die namen voor Bloom een BMW S1000R stevig onder handen en overgoten deze ‘power house’ met een neo-retro sausje.

    En het geheel oogt nog erg geslaagd ook.

    Leuk detail zijn ondermeer de authentieke oude logo’s op de benzinetank.

    12-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder verongelukt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bij een ongeval op de E19 van Antwerpen naar Brussel is dinsdagavond een motorrijder om het leven gekomen.

    De man werd ter hoogte van afrit Weerde, een deelgemeente van Zemst, aangereden door een personenwagen.

    De omstandigheden waarin het ongeval plaatsvond zijn momenteel nog niet duidelijk, verder onderzoek zal meer duidelijkheid moeten brengen.

    De afrit werd alvast versperd, zodat de verkeersdeskundige de nodige vaststellingen kon doen.

    Ook over de identiteit van de motorrijder is nog niets bekend.

    12-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De politie heeft de motorrijder gevat die twee weken geleden een kilometer lang op één wiel over de Brusselse Ring reed met 120 kilometer per uur.

    Op een tweede filmpje dat van de man gemaakt werd, was zijn nummerplaat wel leesbaar.

    Hierdoor kon hij geïdentificeerd worden.

    Het eerste filmpje, gemaakt door een automobilist die het zag gebeuren, was niet bruikbaar omdat de nummerplaat niet leesbaar was.

    Het incident werd echter ook nog door een andere automobilist gefilmd. En op dat filmpje is de nummerplaat wel duidelijk leesbaar.

    "Uit de beelden hebben ze een nummerplaat kunnen destilleren en dan is de man uitgenodigd voor verhoor", bevestigt Peter De Waele, woordvoerder van de federale politie.

    "Op zich kan hij een kleine boete krijgen, maar het zou ook kunnen dat er later beslist wordt dat de motor verbeurd verklaard wordt."

    De dertiger uit Brussel is een motorfreak.

    "Hij doet deze kunstjes normaal gezien op privéterrein, maar hij heeft zich toen naar eigen zeggen laten gaan en dat ook op de openbare weg gedaan.

    Dat is een inbreuk waar wij niet mee lachen."

    Of de man die het filmpje opnam zich gaat melden, is nog maar de vraag, want hij filmde tijdens het rijden en is daardoor zelf in overtreding.

    Gek genoeg valt deze overtreding onder hetrzelfde artikel van de wegcode en hangt de filmer dezelfde boete boven het hoofd...

    03-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overlever motorongeval toont hoe ze de draad weer oppikt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Amper twintig jaar was de Franse Manon toen ze op 21 maart 2014 het slachtoffer werd van een motorongeval.

    Intussen zijn we bijna een jaar verder en heeft Manon maar één boodschap: het ongeval heeft haar niet klein gekregen.

    In een aangrijpende video op Facebook toont Manon hoe ze de draad van haar dagelijkse leventje weer oppikt, ook al is haar linkerarm volledig verlamd.

    Kleine dingen, zoals een beha of sokken aandoen, kosten haar veel moeite.

    En dat is lang nog niet alles. ‘Ik leef dagelijks met zenuwpijn, waardoor mijn lijden niet enkel fysiek is.

    Ook mentaal is het moeilijk, want mijn lichaam is zwaar toegetakeld en is sneller moe dan vroeger.

    Maar ik heb het aanvaard’, vertelt ze.

    Afsluiten doet ze met een belangrijke boodschap voor anderen in het verkeer.

    ‘We zijn niet onaantastbaar op de weg.

     Tijdens de 30 seconden waarin ik dat geloofde, raakte ik gekwetst voor het leven.

    Dat wil je niet, dus rijd langzaam en voorzichtig’, klinkt het.



    Bijlagen:
    http://http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150304_01561193   

    03-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder komt om bij ongeval

    Op de Engelsesteenweg in Doel is zaterdagavond een motorrijder om het leven gekomen bij een ongeval.

    De man verloor om een nog onbekende reden de controle over zijn voertuig op het kruispunt van de Engelsesteenweg en de Scheldemolenstraat.

    De motor begon te slippen en knalde tegen een verkeersbord.

    Een ziekenwagen en een MUG-team kwamen nog ter plaatse maar voor de man kon geen hulp meer baten.

    Het slachtoffer is een jongeman uit het Nederlandse Ossenisse.

    Mogelijk ligt overdreven snelheid aan de basis van het ongeval.

    De laatste tijd wordt het Scheldedorp elk weekend overspoeld door ramptoeristen waaronder ook heel wat Nederlanders.

    De dorpelingen klagen al langer de overlast aan.

    Regelmatig vinden er illegale auto- en motortreffens plaats.

    27-04-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waaghals rijdt op 1 wiel op Ring rond Brussel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op de Grote Ring rond Brussel heeft een motorrijder een tijdlang op 1 wiel gereden.

    Een autobestuurder kon de waaghals filmen met zijn gsm.

    Volgens hem bleef de waaghals zeker een kilometer lang stunten op 1 wiel.

    De federale politie wil de identiteit van de motorrijder achterhalen, maar dat blijkt niet zo makkelijk.

    De nummerplaat is niet zichtbaar op het filmpje, alleen de bestuurder die het filmpje maakte kan de politie dus meer informatie bezorgen.

    Filmpje op http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/nieuws/binnenland/1.2309195

    19-04-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100-jarige Liske opnieuw op de motor

    Groot feest gisteren in woon- en zorgcentrum Demerhof in Bilzen.

    Bewoonster Liske Fuchs werd honderd jaar en dat ging niet onopgemerkt voorbij.

    De kwieke dame, die vroeger steevast op haar motor door de straten van de stad te vinden was, herbeleefde haar jeugd toen ze als verrassing een rondje met de motor mocht maken.

    "Jammer dat ik zelf niet meer kan rijden", klinkt het.

    De eeuwige jeugd is Liske Fuchs uit Bilzen kennelijk gegeven.

    Gisteren werd de nog zeer kwieke dame 100 jaar, maar de leeftijd heeft weinig vat op haar.

    Netjes gekapt, mooi geschminkt en met vuurrode lippen werd ze in haar rolstoel van op haar kamer in het woon- en zorgcentrum Demerhof, waar ze sinds een jaar verblijft, tot aan de ingang van het zorgcentrum gereden.

    Daar stond haar 'Jeanne' haar op te wachten, de motor waarmee Liske jarenlang rondreed in en rond Bilzen.

    "Dat ik mijn oud ros nog mag zien, doet me veel deugd", zegt ze enthousiast.

    Liske beleefde een prachttijd op haar oude motor van Duitse makelij uit 1931.

    "Mijn man Lowie had de motor tweedehands gekocht", vertelt Liske.

    "We reden er vaak mee rond. Eerst zat ik achterop maar als ik mijn man op café afzette en hij pintjes ging pakken, maakte ik een toerke in de omgeving."

    Maar er was gisteren nog een extra verrassing weggelegd voor haar.

    Ze werd in de zijspan van een BMW 900 cc motor gehesen en mocht een ritje rond het Demerhof maken.

    "De ritjes op mijn Jeanne kwamen weer terug. Ik had de leren jas aan van toen ik nog met 'Jeanne' reed en het voelde net als toen", zegt ze.

    "Het is alleen jammer dat ik zelf niet meer kan rijden."

    Zelf heeft Liske een eenvoudige uitleg waarom ze honderd jaar is geworden.

    "Ik ben altijd een braaf meisje geweest. Ik heb niet gerookt en bier lustte ik niet, al dronk ik af en toe wel eens een borrel."

    Maar volgens kleinzoon Bart Rombouts was zijn grootmoeder wel een 'straffe madam'.

    "Mijn oma sloot zich tijdens de Tweede Wereldoorlog aan bij het verzet, met name Het Geheim Leger", vertelt hij.

    "Ze is een heldin want ze heeft meer dan honderd mensenlevens gered. Tijdens een inval van de Gestapo in een huis kon ze ontsnappen met de ledenlijst van verzetsmensen waar de Gestapo jacht op maakte.

    Ze rende met de dossiers naar de smidse van haar pa waar ze de papieren in het vuur gooide.

    Hiermee voorkwam ze dat verzetsmensen naar Duitsland zouden weggevoerd worden."

    Liske knikt bij het horen van het verhaal. "Aan sabotagedaden deed ik niet mee, en ik heb ook geen mensen verklikt."

    Dat het altijd een ondernemende dame geweest is, blijkt ook uit het feit dat ze al van toen ze nog een meisje was hielp in het café annex smederij en wapenwinkel van haar ouders.

    "Ik was amper 15 toen ik achter de toog stond, pinten tapte en met een plateau de klanten bediende", zegt ze.

    "Ik bleef wel van het bier af, en ik rookte niet. In de winkel verkochten we wapens en munitie.

    De meeste klanten waren boeren die speciaal naar de winkel kwamen voor de cartouches die ik zelf vulde met lood en poeder.

    Ik maakte ze extra zwaar, en dat hadden die mannen graag."

    En de mannen? "Ik en mijn zussen waren als een pot stroop voor de vliegen. Dat kan je wel denken. Maar ik was een brave!"

    Gisteren werd in Demerhof dus een groot feest gebouwd in aanwezigheid van Frieda Brepoels en Peter Simons, burgemeester en schepen in Bilzen.

    Een reuze taart van drie op één meter werd tot in de feestzaal gebracht en flessen met bubbels werden door de senioren in Demerhof soldaat gemaakt.

    En Liske genoot, net zoals ze haar hele leven deed: genieten van de fijne en mooie dingen.


    Het filmpje van Liske op de moto is te bekijken op www.hln.be/liske.








    31-03-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een 'opfrissing' helpt ongevallen voorkomen

    De lente komt steeds dichterbij. Voor vele motorrijders nu pas het teken om hun favoriete vervoermiddel terug van stal te halen.

    Maar motorrijden is niet zonder gevaar, vooral na een aantal maanden inactiviteit.

    Daarom worden de komende weken, al dan niet met steun van de overheid, verschillende initiatieven georganiseerd om motorrijders veilige rijgewoonten bij te brengen of ze op te frissen.

    En, als ondanks alle voorzorgsmaatregelen, een ongeval niet kan vermeden worden, kan een goede verzekering op maat soelaas brengen.    

    Steeds meer Belgen schaffen zich een motorfiets aan. Volgends de meest recente cijfers van de FOD Mobiliteit en van Febiac, is het aantal inschrijvingen van motorfietsen tussen 2006 en 2011 gestegen van 94.000 naar 102.000 per jaar, een stijging met 8%.
    De motorfiets biedt dan ook heel wat voordelen: een lager benzineverbruik, handig in de file, makkelijk te parkeren…
    Maar wel zonder koetswerk als bescherming en dus bijzonder kwetsbaar bij een ongeval.

    De statistieken zijn duidelijk: terwijl in België slechts 1% van alle rijkilometers per motor wordt afgelegd, zijn 12% van alle verkeersdoden motorrijders. Volgens de meest recente BIVV-studie over motorongevallen, was het totaal aantal verkeersdoden tussen 1997 en 2007 gedaald met 26%, terwijl het aantal motorrijders dat in het verkeer omkwam, steeg met 7%.
    Een typisch seizoenfenomeen is dat in het voorjaar, wellicht door een gebrek aan rijpraktijk, heel wat motorongevallen gebeuren zonder betrokken tegenpartij: in de maand april zijn er zelfs 20% meer van dit soort ongevallen ten opzichte van de rest van het jaar1.

    Rijgedrag optimaliseren

    Aan dit laatste fenomeen kan wel degelijk worden verholpen. Deze dagen worden immers verschillende initiatieven georganiseerd die de motorrijder helpen om, na een lange periode van inactiviteit, het juiste, lees veilig, rijgedrag en
     -gevoel terug te vinden. Het meest bekende initiatief is wellicht het "Opstartweekend", een organisatie van de vzw MAG (Motorcycle Action Group Belgium) in samenwerking met de Vlaamse overheid. Die organisatie vindt dit jaar voor de 9de maal plaats op 29 en 30 maart en dit op 8 locaties in Vlaanderen. Het hele weekend kan elke motorrijder er gratis en van ervaren rijinstructeurs tal van praktische tips krijgen en, onder hun begeleiding, zijn rijtechniek terug inoefenen en bijschaven op een afgesloten parcours.

    De juiste uitrusting dragen

    Om het risico op een ongeval en de gevolgen ervan te beperken, gelden enkele eenvoudige basisregels: anticiperen op mogelijke reacties van andere weggebruikers, ver en met een breed zicht vooruitkijken, zo zichtbaar mogelijk zijn, de lichten van de motor ook overdag aansteken, zijn remtechniek verfijnen en, niet in het minst, beschermende kledij dragen. Een K.B. van 1 september 2011 verplicht elke motorrijder trouwens om volgende uitrusting te dragen:

    • een motorhelm in een schokdempend materiaal en die hoofd, kin en schedel correct beschermt;
    • een motorvest of motorpak uit leer of kunststof met versterkte elementen en retroreflecterende banden;
    • een lange broek die beter beschermt tegen schaafwonden;
    • motorhandschoenen; 
    • laarzen of hoge schoenen die de enkels beschermen.

    Goed verzekerd zijn

    Ondanks alle voorzorgsmaatregelen is het risico van een ongeval nooit uit te sluiten. Of het nu enkel gaat om blikschade of ook om kwetsuren, een goede verzekering kan je veel narigheid besparen. Wettelijk ben je verplicht om minimaal je burgerlijke aansprakelijkheid (B.A.) te verzekeren. Maar zoals gezegd loopt de motorrijder, meer dan welke weggebruiker ook, nog heel wat andere verkeersrisico’s. Risico’s waarvoor het niet altijd eenvoudig is om een passende verzekering te vinden, omdat slechts een beperkt aantal verzekeringsmaatschappijen aan deze doelgroep een totaaloplossing bieden.     
    AG Insurance stelt motorrijders het meest volledige aanbod op de markt voor: zowel ruime basiswaarborgen als aanvullende dekkingen die beantwoorden aan de behoeften van de klant. Naast de verplichte dekking B.A. omvat dit aanbod ook:  

    • onmiddellijke bijstand 24u/24 indien de motor onbruikbaar is als gevolg van een ongeval in België (en tot 30 kilometer voorbij de Belgische grenzen);
    • een beperkte (Multirisk) of een volledige Omniumdekking (één van de weinige Omniumdekkingen op de markt, met 2 opties: “Aanrijding met derden” of “Alle ongevallen”);
    • het Pack Moto+, dat een aantal zeer nuttige aanvullingen bevat op de Multirisk of Omnium, waaronder een dekking voor lichamelijke letsels tot 50.000 EUR voor blijvende invaliditeit en tot 6.250 EUR voor medische kosten;
    • Een Top Bijstand die, als aanvulling op de dekking B.A., een wereldwijde dekking biedt van bijstand aan personen en een dekking depannage van de motor (tot 10 jaar) in alle landen vermeld op de groene kaart.






    21-03-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder sterft na ongeval op brug over E17
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een motorrijder uit Sint-Niklaas is vrijdagavond om 17.30 uur om het leven gekomen bij een verkeersongeval in de Patotterijstraat.

    De bestuurder, een dertiger, reed tijdens een inhaalmanoeuvre op de brug over de E17 in de flank van een tegenligger die op dat moment afdraaide in de richting van de snelweg.

    De man kwam zwaar ten val en overleed ter plaatse.

    20-03-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dodelijk ongeval met motorrijder op Assesteenweg te Herne

    Deze avond iets voor 20u is een motorrijder om het leven gekomen bij een aanrijding met een tractor op de Assesteenweg in Herfelingen.

    Bij een inhaalmaneuver van een rij voertuigen kon de motorrijder, Jean V.B. uit Kester, niet tijdig meer invoegen op de rijstrook van zijn rijrichting en kwam zo frontaal in botsing met een tegemoetkomende tractor uit de andere rijrichting.

    Voor het 48-jarig slachtoffer kon geen hulp meer baten.

    Volgens ooggetuigen haalde de motorrijder aan een hoge snelheid een rij voertuigen in die reden in de richting van Edingen.
    Die voertuigen reden achter een voertuig met een trailer.
    De motorrijder zou te laat gemerkt hebben dat hij niet meer tijdig opnieuw kon invoegen op zijn rijstrook om de tegemoetkomende tractor van het landbouwbedrijf Derijcke die in de richting Herfelingen reed te ontwijken.
    De motorrijder kwam in botsing met het linker voorwiel van de tractor.
    Hierdoor werd hij met zijn moto weggeslingerd en kwam zo naast de rijbaan terecht.
    In eerste instantie kwamen de hulpdiensten van de brandweer van Edingen ter plaatse en kort nadien ook deze van de brandweer van Tollembeek.
    Ook een MUG-ploeg kwam in versterking. De reanimatiepogingen waren echter tevergeefs.
    Het slachtoffer overleed dan ook ter plaatse.
    De jonge bestuurder van de tractor verkeerde door het gebeuren in shock.
    Gelet op de verschillende getuigenissen oordeelde de dienstdoende magistraat van het parket van Halle-Vilvoorde dat er geen verkeersdeskundige diende ter plaatse te komen.
    Door het ongeval was de Assesteenweg enige tijd voor alle verkeer afgesloten. 




    14-03-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.motorrijder dood in Ternat

    Op de E40 tussen Gent en Brussel is ter hoogte van Ternat een motorrijder om het leven gekomen bij een verkeersongeval.

    De motorrijder werd aangereden door een bestelwagen.

    Alles wijst op een onoplettendheid, de bestuurder van de wagen was handsfree aan het bellen.

    De motorrijder werd tijdens de ochtendfile geraakt door een bestelwagen die moest uitwijken voor de file.

    Door de klap werd de man tegen een verlichtingspaal geslingerd. Hij was op slag dood.

    De motor van de man gleed honderd meter verder de zijberm in. Het slachtoffer is 44 en komt uit Gavere.

    Door het ongeval was een tijdlang slechts één van de drie rijstroken beschikbaar. Omstreeks 11 uur was de snelweg opnieuw helemaal vrij.

    Het parket Halle-Vilvoorde laat weten dat de feiten werden gefilmd door de dashcam van de bestelwagen en er waren ook twee getuigen.

    Om deze redenen werd geen verkeersdeskundige aangesteld.

    De Tsjechische bestuurder - een man geboren in 1976 - van de bestelwagen werd vanmiddag verhoord door de politie.

    Hij bleek niet onder invloed van drugs of alcohol. Alles wijst op een moment van onoplettendheid.

    Het parket merkt wel op dat de man handsfree aan het bellen was.

    Na zijn verhoor mocht de man opnieuw beschikken.

















    13-03-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe politiemotoren Antwerpen

    De nieuwe moto's van al gespot?

    De pro's: veel rijcomfort, zichtbaarder & beter communicatiesysteem.

    Het gaat om 24 BMW's van het type R 1200 RT

    De motards dragen fluogele vesten en helmen, zoals Europa aanbeveelt.





    10-03-2015 om 16:47 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder gewond na aanrijding
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Een  motorrijder van 62 jaar uit Oostende is deze voormiddag gewond geraakt bij een zwaar verkeersongeval op de N33 in Moere, een deelgemeente van Gistel.

    Het ongeval gebeurde rond 11uur, op het kruispunt  van de Torhoutsebaan, de Oostendesteenweg, de Moerdijkstraat en de Provincieweg.

    De motorrijder kwam uit Oostende toen een personenwagen uit tegenovergestelde richting de Provincieweg wou inslaan. De motorrijde kon een botsing niet meer vermijden. De man kwam zwaar ten val. De bestuurster van de auto, een vrouw van 74 uit Gistel, had de motorrijder wellicht niet of te laat opgemerkt.

    De MUG-helikopter kwam ter plaatse. De motorrijder werd gewond afgevoerd naar het AZ Sint-Janziekenhuis in Brugge. De bestuurster van de wagen werd overgebracht naar het Sint-Rembertziekenhuis in Torhout. Beide  waren niet in levensgevaar.

    15-02-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vader van zes kinderen sterft bij motorongeval

    Bij een ongeval in de Speyestraat in Maldegem is gisterennamiddag de 37-jarige Nico Van den Eeckhout uit Maldegem om het leven gekomen.

    De motorrijder knalde tegen een boom en stierf op weg naar het ziekenhuis.

    De man die vader is van zes kinderen, baatte een hondenschool uit in Maldegem.

    Het ongeval gebeurde rond 15.15 uur in een lichte bocht naar links in de Speyestraat in Maldegem, net voorbij het kruispunt met de Bremstraat.

    Nico Van den Eeckhout kwam met zijn blauwe Yamaha-motor aangereden richting Aalterbaan.

    In de bochtige weg moet de man de controle over het stuur verloren zijn. Hij week eerst uit naar rechts, corrigeerde dan en belandde opnieuw op de rijweg.

    Daar ging zijn motor opnieuw naar rechts en knalde hij uiteindelijk tegen een boom.

    Nico Van den Eeckhout werd van zijn motorfiets geslingerd en belandde in het midden van de weg. Het was snel duidelijk dat de man ernstig gewond was. De brandweer liet een tent aanrukken om de reanimatiepogingen van de hulpdiensten af te schermen van het publiek. De 37-jarige motorrijder werd nog naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis overgebracht, maar overleed in de ambulance op weg ernaartoe.


    Van den Eeckhout was sinds vier jaar gescheiden van Valerie Lampo, die in de Speyestraat woont waar het ongeval gebeurde.

    Mogelijk was de man dan ook onderweg naar zijn ex-vrouw, met wie hij drie kinderen heeft.

    "Uit een eerdere relatie had Nico ook al twee kinderen en nadat wij gescheiden zijn, is hij nog eens papa geworden.

    Veel contact hadden we echter niet meer", reageert zijn ex-vrouw Valerie kort.

    Samen met Nico hield ze jarenlang hondenschool 't Vossenhol in de Oude Burkelslag open.

    Sinds de scheiding woonde Nico daar alleen. Wellicht kwam de man gisterenmiddag van daar toen hij in de Speyestraat misging.

    Het ongeval is waarschijnlijk te wijten aan een stuurfout. Of er overdreven snelheid in het spel is, was gisteren nog niet duidelijk.

    Het parket van Oost-Vlaanderen stelde geen verkeersdeskundige aan omdat er geen andere voertuigen bij het ongeval betrokken waren.

    In november vorig jaar gebeurde even verderop in de bochtige straat ook al een zwaar ongeval.

    Een automobilist raakte toen levensgevaarlijk gewond nadat ook hij de controle over het stuur verloor en tegen een boom knalde.

    Hij overleefde het ongeval.







    13-02-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Police Use Electric Chariot Scooter , Fast Motorised Off Road Segway
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    800w*2 Motor 19 Inch Tire Off Road Segway, Electric Chariot Scooter For Police Use

     

    Features

    1. This Electric Chariot Scooter Comes with 2 Wireless Remote controllers

    2. Over-speed alert and speed control to protect drivers

    3. LCD Screen display battery Status

    4. 3 types of speed setting modes can be shift. (18km/h, 12km/h, 8km/h)

    5. Alarm system enable/disable (we can supply GPS Tracking Device)

    6. 6 super LED lights, 3 front white lights and 3 rear red

     

    Applications

     

    Police,security personnel patrol

    Personal travel,amusement and short-distance travel

    Renting in tourist attractions,parks and amusements playgrounds

    Intelligent robot moving platform

    Industrial park,factory,greenhouse personal transport

    Commercial applications,riding it to do promotion for your product

    Car partner,put into the car black box as a scooter

    Air port,stadiums,indoor venues,big warehouses,major shopping centers

    Exhibitions buyers travel

     

     

    1. Motor -- like the heart: we use brushless quiet 800W powerful motor, can operate almost silently.

    2. Imported battery -- like the blood: TESLA dedicated Samsung battery cells, 1000 times deep cycles without damage to the battery, larger capacity, 20 km milleage after only 60 minutes single charging.

    3. Gyroscope -- like the brain : It will adjust its algorythm automatically when it's making a turing, so you can enjoy turing smoothly

    18-01-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben Guy Vandendriessche
    Ik ben een man en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gewezen rijkswachter en veiligheidsagent.
    Ik ben geboren op 04/06/1955 en ben nu dus 63 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: motortoerisme, terrariumdieren, plastic modelbouw, snorrenclub,....
    Archief per week
  • 25/07-31/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 31/12-06/01 2008
  • 22/12-28/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 04/12-10/12 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 25/12-31/12 2006
  • 12/12-18/12 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 25/04-01/05 2005
  • 11/04-17/04 2005
  • 04/04-10/04 2005
  • 28/03-03/04 2005
  • 14/03-20/03 2005
  • 28/02-06/03 2005
  • 21/02-27/02 2005
  • 17/01-23/01 2005
  • 15/11-21/11 2004
  • 25/10-31/10 2004
  • 11/10-17/10 2004
  • 27/09-03/10 2004
  • 06/09-12/09 2004
  • 16/08-22/08 2004
  • 09/08-15/08 2004
  • 26/07-01/08 2004
  • 12/07-18/07 2004
  • 05/07-11/07 2004
  • 28/06-04/07 2004
  • 31/05-06/06 2004
  • 24/05-30/05 2004
  • 10/05-16/05 2004
  • 03/05-09/05 2004
  • 19/04-25/04 2004
  • 12/04-18/04 2004
  • 05/04-11/04 2004
  • 29/03-04/04 2004
  • 15/03-21/03 2004
  • 01/03-07/03 2004
  • 02/02-08/02 2004
  • 29/12-04/01 2004
  • 13/10-19/10 2003
  • 08/09-14/09 2003
  • 01/09-07/09 2003
  • 25/08-31/08 2003
  • 04/08-10/08 2003
  • 14/07-20/07 2003
  • 07/07-13/07 2003
  • 09/06-15/06 2003
  • 12/05-18/05 2003
  • 14/04-20/04 2003
  • 07/04-13/04 2003
  • 17/03-23/03 2003
  • 10/03-16/03 2003
  • 17/02-23/02 2003
  • 27/01-02/02 2003
  • 14/10-20/10 2002
  • 30/09-06/10 2002
  • 26/08-01/09 2002
  • 29/07-04/08 2002
  • 29/04-05/05 2002
  • 15/04-21/04 2002
  • 18/03-24/03 2002
  • 04/03-10/03 2002
  • 04/02-10/02 2002
  • 28/01-03/02 2002
  • 31/12-06/01 2002
  • 24/12-30/12 2001
  • 17/12-23/12 2001
  • 26/11-02/12 2001
  • 03/09-09/09 2001
  • 20/08-26/08 2001
  • 13/08-19/08 2001
  • 30/07-05/08 2001
  • 25/06-01/07 2001
  • 11/06-17/06 2001
  • 30/04-06/05 2001
  • 19/02-25/02 2001
  • 23/10-29/10 2000
  • 16/10-22/10 2000
  • 21/08-27/08 2000
  • 14/08-20/08 2000
  • 17/07-23/07 2000
  • 19/06-25/06 2000
  • 27/09-03/10 1999
  • 09/08-15/08 1999
  • 21/06-27/06 1999
  • 17/08-23/08 1998
  • 15/06-21/06 1998
  • 01/06-07/06 1998
  • 29/12-04/01 1998
  • 16/06-22/06 1997
  • 17/03-23/03 1997
  • 30/12-05/01 1997
  • 26/08-01/09 1996
  • 05/08-11/08 1996
  • 15/07-21/07 1996
  • 10/06-16/06 1996
  • 08/05-14/05 1995
  • 20/03-26/03 1995
  • 06/03-12/03 1995
  • 03/10-09/10 1994
  • 26/09-02/10 1994
  • 12/09-18/09 1994
  • 05/09-11/09 1994
  • 29/08-04/09 1994
  • 15/08-21/08 1994
  • 04/07-10/07 1994
  • 23/05-29/05 1994
  • 09/05-15/05 1994
  • 25/04-01/05 1994
  • 11/04-17/04 1994
  • 03/01-09/01 1994
  • 26/12-01/01 1995
  • 04/10-10/10 1993
  • 13/09-19/09 1993
  • 06/09-12/09 1993
  • 30/08-05/09 1993
  • 16/08-22/08 1993
  • 09/08-15/08 1993
  • 26/07-01/08 1993
  • 12/07-18/07 1993
  • 05/07-11/07 1993
  • 28/06-04/07 1993
  • 21/06-27/06 1993
  • 07/06-13/06 1993
  • 31/05-06/06 1993
  • 17/05-23/05 1993
  • 03/05-09/05 1993
  • 26/04-02/05 1993
  • 19/04-25/04 1993
  • 05/04-11/04 1993
  • 29/03-04/04 1993
  • 15/03-21/03 1993
  • 08/03-14/03 1993
  • 02/11-08/11 1992
  • 19/10-25/10 1992
  • 10/08-16/08 1992
  • 30/03-05/04 1992
  • 03/02-09/02 1992
  • 16/09-22/09 1991
  • 01/07-07/07 1991
  • 03/06-09/06 1991
  • 27/05-02/06 1991
  • 13/05-19/05 1991
  • 29/04-05/05 1991
  • 01/04-07/04 1991
  • 04/03-10/03 1991
  • 31/12-06/01 1991
  • 17/12-23/12 1990
  • 10/12-16/12 1990
  • 03/12-09/12 1990
  • 15/10-21/10 1990
  • 08/10-14/10 1990
  • 01/10-07/10 1990
  • 03/09-09/09 1990
  • 27/08-02/09 1990
  • 06/08-12/08 1990
  • 30/07-05/08 1990
  • 16/07-22/07 1990
  • 25/06-01/07 1990
  • 18/06-24/06 1990
  • 11/06-17/06 1990
  • 04/06-10/06 1990
  • 28/05-03/06 1990
  • 14/05-20/05 1990
  • 07/05-13/05 1990
  • 30/04-06/05 1990
  • 16/04-22/04 1990
  • 09/04-15/04 1990
  • 02/04-08/04 1990
  • 26/03-01/04 1990
  • 19/03-25/03 1990
  • 12/03-18/03 1990
  • 05/03-11/03 1990
  • 26/02-04/03 1990
  • 05/02-11/02 1990
  • 13/11-19/11 1989
  • 16/10-22/10 1989
  • 18/09-24/09 1989
  • 11/09-17/09 1989
  • 04/09-10/09 1989
  • 14/08-20/08 1989
  • 07/08-13/08 1989
  • 31/07-06/08 1989
  • 26/06-02/07 1989
  • 03/04-09/04 1989
  • 27/02-05/03 1989
  • 22/08-28/08 1988
  • 01/08-07/08 1988
  • 13/06-19/06 1988
  • 02/05-08/05 1988
  • 18/04-24/04 1988
  • 04/04-10/04 1988
  • 07/03-13/03 1988
  • 30/11-06/12 1987
  • 08/06-14/06 1987
  • 30/03-05/04 1987
  • 23/03-29/03 1987
  • 11/08-17/08 1986
  • 05/05-11/05 1986
  • 31/03-06/04 1986
  • 24/03-30/03 1986
  • 03/03-09/03 1986
  • 24/02-02/03 1986
  • 30/12-05/01 1986
  • 03/06-09/06 1985
  • 06/05-12/05 1985
  • 11/03-17/03 1985
  • 04/02-10/02 1985
  • 09/07-15/07 1984
  • 25/06-01/07 1984
  • 12/03-18/03 1984
  • 05/03-11/03 1984
  • 02/01-08/01 1984
  • 24/12-30/12 1984
  • 11/07-17/07 1983
  • 27/06-03/07 1983
  • 21/03-27/03 1983
  • 14/03-20/03 1983
  • 28/06-04/07 1982
  • 16/07-22/07 1979
  • 11/08-17/08 1975

    Inhoud blog
  • Motorrijder uit Oostende om het leven gekomen
  • Dodelijk ongeval in Moorsele
  • Dodelijk ongeval op de Groendalseweg in Bleiswijk
  • DODELIJK ONGEVAL OP N8 IN HEESTERT
  • Motorambulance
  • Vluchtmisdrijf in Torhout
  • Koninklijke Marechaussee kiest wederom voor Yamaha
  • DRIE VIERDE VAN DE MOTORONGEVALLEN GEBEURT TUSSEN APRIL EN OKTOBER
  • Aantal motorongevallen op tien jaar met kwart gedaald
  • BIVV roept weggebruikers op na motorongevallen: "Wees extra voorzichtig"
  • Motorrijder laat het leven bij ongeval in Kuurne
  • Motorongeval in bocht oprit A29
  • Zero Police Motorcycles in California
  • De motor van de toekomst...
  • Kersverse bruid overleden na aanrijding met motorrijder
  • Motorrijders als Kerstman in Brussel
  • Gibbs Biskji
  • Chauffeur maait motard van de weg
  • Motard staat weer recht na mislukte wheelie op snelweg
  • Humanoïde bikerrobot van Yamaha kan helemaal alleen moto rijden
  • Motorrijder sterft nadat hij door kapel reed
  • Zero Motorcycles
  • Nieuwe badges voor nieuwe uniformen wegpolitie Antwerpen en Gent
  • de motorrijders van Hatzoloh
  • Helft Belgische motorrijders niet verzekerd voor lichamelijke schade
  • Motorpolitie Marokko krijgt camera op helm
  • Motard van 36 sterft na zware klap op N49
  • Doodgeschoten verpleegster stuurde motorbende op ex af
  • Zwaar motorongeval in Waaslandhaven
  • motorrijder sterft tijdens ritje met vrienden
  • Mustang Pony 320 1947
  • Motorrijder overleden na ongeval op circuit in Zolder
  • Porcaro, de stad van de motorrijders
  • Gearresteerde tiener moet geboeid meelopen met motor van agent
  • Gestolen motorfiets terug bij eigenaar
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Twee doden na motorongeval
  • Chauffeur was onder invloed van alcohol toen hij jong koppel doodreed
  • Quadbestuurder levensgevaarlijk gewond
  • Bestuurder motorfiets komt om het leven na ongeval op Rijksweg te Roeselare
  • Motorrijder (60) komt om bij ongeval in Lichtervelde
  • Gedenksteen voor alle verongelukte motorrijders
  • Rondrit Ommegang StDenijs 21 juni 2015
  • Motorongeval in de Botlek
  • Motorrijder stabiel, maar nog in levensgevaar na aanrijding
  • Deze anonieme motoren helpen Antwerpse politie verkeershooligans klissen
  • 24-jarige motorrijder overleden na botsing
  • Motorrijder sterft na val in gracht in Koekelare
  • Motorrijder sterft na frontale klap
  • 'Bendeoorlog verwacht in België'
  • Hondjes op de motor...
  • Zware brand in motozaak
  • Hond mee met baasje op Vespa
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder verongelukt in Lille
  • 2015 Ducati Monster Stripe 821 en 1200
  • 2016 Yamaha YZ en WR offroad modellen gelanceerd
  • Motorrijder geeft levensgevaarlijke chauffeur terechte kopstoot
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Fleurus
  • Motorrijder zwaar gewond
  • Motorrijder zwaargewond bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Zwaar motorongeval in Neeroeteren
  • Orlando Bloom laat zich eens goed gaan
  • Motorrijder verongelukt
  • Motorrijder
  • Overlever motorongeval toont hoe ze de draad weer oppikt
  • Motorrijder komt om bij ongeval
  • Waaghals rijdt op 1 wiel op Ring rond Brussel
  • 100-jarige Liske opnieuw op de motor
  • Een 'opfrissing' helpt ongevallen voorkomen
  • Motorrijder sterft na ongeval op brug over E17
  • Dodelijk ongeval met motorrijder op Assesteenweg te Herne
  • motorrijder dood in Ternat
  • Nieuwe politiemotoren Antwerpen
  • Motorrijder gewond na aanrijding
  • Vader van zes kinderen sterft bij motorongeval
  • Police Use Electric Chariot Scooter , Fast Motorised Off Road Segway
  • Motorrijder overleden na ongeluk Zoutelande
  • Motorrijder boord zich in auto
  • Jonge motorrijder verongelukt in Ingelmunster
  • Motorrijder verongelukt op gladde weg...
  • Motor op de spoorwegen geglipt door zand
  • Oekraïense ex-international Gusin sterft in motorongeval
  • 17de Mosseltreffen - Oostende
  • beelden dodelijk motorongeval gebruikt in campagne voor veiliger verkeer
  • Schokkend: Roekeloze motorrijder filmt eigen dood
  • Motorrijder zwaar gewond in StDenijs
  • Nieuw scherm en herstellingen aan PC800
  • Nieuwe KMar-motorfiets: Yamaha FJR 1300A
  • 33ste Krabbetreffen - Rollegem 17 augustus 2014
  • Aanrijding tussen motorrijder en bestelwagen in Hoevenen
  • 13de Olf Oest treffen - Torhout 16 augustus
  • 15de Walkerstreffen - Rijmenam 10 augustus 2014
  • Graafschapstreffen 2014
  • Nederlandse motoragent omgekomen bij achtervolging
  • Twee doden bij motorongeval aan Leuvense vaart
  • 1ste motorrit Paddy's Pub - Zottegem 3 augustus 2014
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Antwerpen
  • Dodelijk motorongeval in Frasnes-lez-Anvaing
  • Competentietreffen - Ieper 2 augustus 2014
  • Motorrijder overleden, passagier kritiek na ongeval
  • Motorrijder verongelukt, passagier kritiek
  • Manneken Pis Treffen Geraardsbergen 27 juli 2014
  • BMW R1200RT (2014) uit circulatie !
  • Snelheidscontrole op Engelse wegen
  • Jaar rijverbod voor dodelijk motorongeval
  • 2 DODEN BIJ ZWAAR MOTORONGELUK
  • 2 doden bij zwaar motorongeluk
  • Izegems motorrijder lichtgewond
  • 53ste Ronde van West-Vlaanderen : Menen 29 mei 2014
  • Drago-treffen Izegem 25 mei 2014
  • Ongeval met motor, bestuurder spoorloos
  • Motor Union Belgische Politie Treffen tvv ALS-Liga
  • Dendertoerrit zondag 11 mei 2014
  • 1ste Flamengostreffen Torhout 4 mei 2014
  • Coast Tour 2014
  • Honda Gold Wing Airbag
  • Ducati Diavel
  • Toerrit Reglement voor groepsrijden
  • 23ste Houtlandroute - Torhout 20 april 2014
  • Yamaha MT-09
  • 24e Zomertreffen Tsjamp Wevelgem zondag 13 april
  • Harley Davidson Street 750
  • Motorrijder komt om het leven in Zomergem
  • Yamaha SR400
  • 18-jarige motorrijder komt om het leven in Eernegem
  • Motards frissen rijkunsten op
  • Meer dodelijke ongevallen met motorrijders in 2013
  • Jonge motorrijder komt om het leven na ongeval in Ichtegem
  • Motorrijder zwaargewond bij botsing in Wakken
  • Motorrijder omgekomen bij ongeval in Hechtel-Eksel
  • MV Agusta Brutale 800 Dragster
  • Motorrijder (30) overleeft klap tegen paal niet in Lede
  • Yamaha Ténéré XT 1200ZE
  • Ducati Monster 1200S
  • Nieuwe politiejassen Antwerpse motards
  • ZERO SR : the iMOTO
  • Vroegere diensthoofddeksels bij de NMBS
  • Nog geen motorkeuring...
  • Santa is coming !
  • Motorrijdster buiten levensgevaar na aanrijding
  • Vrouw vat zelf vuur na motorongeval
  • Herfstmist
  • Moto Toerkalender 2014
  • Nieuwe aanwinst PC 800 parelmoer
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • 23-jarige motorrijder overleden bij ongeval in Herfelingen
  • Motorongeval in Lissewege
  • Bij een motorongeval in Sint-Andries komen 2 mensen om het leven
  • Motorrijder komt om het leven bij ongeval in Hooglede
  • Genkenaar (23) week na motorongeval overleden
  • Motorrijder ­wandelt weg na valpartij
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Noirefontaine
  • Motorrijder gewond
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • Grote bijeenkomst van Hells Angels in Gent
  • Honderdvijftig trikes en motoren verwacht in Neerwinden
  • Motorrijder (19) bezweken aan verwondingen
  • rouwregister geopend voor Christof Van Mullem
  • Het Koninklijk Motorrijdersescorte
  • Verdachte vriend van vermiste Marijke Francis sterft in ongeval
  • Motorrijder overleefd aanrijding in Ingelmunster
  • Drie gewonden bij botsing tussen auto en politiemotor in Ingelmunster
  • Geen rijbewijs bij 1 motorongeval op 5
  • Metalzanger komt om het leven bij motorongeval
  • Twee zwaargewonden bij motorongeval te BACHTE-MARIA-LEERNE
  • Broers verongelukken op vijf kilometer van elkaar
  • Twee agenten laten het leven bij motorongeval
  • Motorrijder verongelukt in Opglabbeek
  • Man en vrouw komen om bij zwaar motorongeval in Brugge
  • Motorrijder (39) maakt dodelijke smak tegen geparkeerde truck
  • Boer verwisselt tractor na dodelijk motorongeval
  • Motorrijden ligt voorlopig een tijdje stil...
  • Weginspecteurs van Rijkswaterstaat op de motor
  • Lijsttrekker N-VA breekt enkel bij motorongeval
  • Motorrijder gewond bij verkeerd manoeuvre auto
  • Motorrijder gewond in ongeval Eizeringen
  • Motorrijder raakt zwaargewond bij ongeval in Reningelst
  • Motorrijder levensgevaarlijk gewond bij aanrijding in Nevele
  • Motorrijder (48) verongelukt bij frontale aanrijding in Moen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Stoumont
  • Belgische bestuurder rijdt motorrijder dood in Franse departement Gard
  • Motorrijder maakt dodelijke val in Diest
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Moto Treffens Vlaanderen 2012
  • 11de Kanaaltreffen Oudenburg 5 aug 2012
  • 13de Terrasrit – Zelzate 4 augustus 2012
  • 9de Mega 'Tour de France' Houthulst 29 juli 2012
  • Motorrijder (22) komt om op racecircuit in Mettet
  • Dronken motorrijder zwaargewond na ongeval in Dendermonde
  • Motorrijder verongelukt in Alveringem
  • Motorrijder komt om het leven op N8 in Alveringem
  • Motorrijder verongelukt in Huldenberg

    Pacific Coast 800 USA
  • Pacific Coast 800 USA

  • TGPCHPCMY2KMR+8
  • The Great Pacific Coast Highway Pacific Coast Motorcycle Year 2008 Motorcycle Ride

  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List
  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List

  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast
  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast

  • MV Pacific Coast Nederland
  • MV Pacific Coast Nederland

  • Foto

    PC800
  • Honda Pacific Coast (PC800) Owner/iPCRC Registry

  • PC France
  • PC France

  • Foto

    Web PC
  • Web PC

  • Foto

    IPCRC
  • IPCRC

  • PC Italia
  • PC Italia

  • PC naamlijst
  • PC naamlijst

  • PC Russia
  • PC Russia

  • Bikes !
  • Bikes !

  • Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!