Zoeken in blog

Gastenboek
  • Top Benefits Of Noisemakers
  • AMAPIANO 2019
  • work
  • Top Benefits Of Onions
  • Health Benefits of Mango Uses Benefits

    Druk op onderstaande knop om een positief berichtje achter te laten in mijn gastenboek (let wel : obsceniteiten worden eruitgeflikkerd !)

    Neem ook een kijkje op mijn andere bloggen SNOR en BUDOKA,
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Motortoerisme...mijn hobby
    Motortoerisme... mijn passie
    Enkele korte flashes uit mijn motorrijderscarrière die begon in 1972. Regelmatig een korte impressie van de nieuwste modellen. Ook komen de meest gekke motoren aan bod alsmede bijzondere verkeerssituaties. Treffens en andere activiteiten. En niet te vergeten mijn collectie 'Politie-bikes'en badges.
    12-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie Motoren : Dallas PD
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze agenten van de Dallas PD Motorcycle Unit hebben er duidelijk zin in tijdens de Lone Star Police Motorcycle Competition van 12 oktober 2007in Dallas.

    12-10-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Yamaha XTR 660 police municipale France
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze kleine Yamaha  XTR 660 wordt gebruikt door de Franse ' police municipale'.

     

    Gespot op het 15de 'Salon Mondial de la Sécurité Intérieure des Etats', "
    Milipol"  die deze week zijn deuren opende Porte de Versailles in Parijs.

    09-10-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Taiwan

    Politie-BMW Taiwan.
    Deze motoragent houdt een oogje in het zeil bij de doortocht van de Olympische vlam voor de Aziatische Spelen 2007.

    police bmw motorbike directing the traffic in Taipei for UN for Taiwan torch relay

    24-09-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Zuid-Afrika

    Politie-motoren : Zuid-Afrika

    16-09-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politiemotoren 'Shelby Ride.'
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een karavaan bestaande uit merendeel gemotoriseerde politiemannen doen hun opwachting in de straten van Austell ter gelegenheid van de jaarlijkse 'Shelby Ride.'

    16-09-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Colombia

    Een mooi rijtje motoren van de 
    National Police Highways Division 
    uit het Zuid-Amerikaanse Colombia


    Image:Policia0.jpg

    11-09-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Airbag-vest voor motorrijders
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het stond eraan te komen... airbags worden beetje voor beetje geïntegreerd in het motorwereldje.
    Honda was daar de eerste in door zo'n luchtzak op hun vlaggeschip, de Goldwing1800, te monteren.

    De Spaanse compagnie APC Systems hebben zich de laatste jaren gebogen over het uittekenen, produceren en testen van een motorhelm met airbag. Het resulteerde in een airbag aan de achterkant van helm. In geval van een ongeluk, ontplooid de airbag zich in minder dan 0,15 sec, daarbij de nek en de rug van de berijder beschermend. 

    Het systeem kan op eender welke helm geintalleerd worden en kan ook gemakkelijk opnieuw hervuld worden.
    Binnenkort komt deze kit op de markt : de prijs is nog onbekend...

    Daarnaast bestaan er ook al motorjassen met airbag-vulling.






    Zie http://www.airbagvest.com/




    04-09-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goldwing Airbag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Airbag op je Goldwing



     

    Wil je motor rijden, maar zo min mogelijk comfort verliezen, dan koop je een Honda Goldwing. Dat is al sinds de jaren '80 zo.
    Ik herinner me een man die met zijn Goldwing aan kwam rijden, inclusief autoradio, die de hele straat deed meegenieten met 'we don't need another hero'. Tina Turner zou zich omdraaien in haar graf, als ze niet nog leefde. Maar deze berijder mocht dan stereo hebben, een airbag had hij niet. Die werd in 2005 al aangekondigd door Honda maar is nu dan eindelijk beschikbaar. Moet je er niet aan de zijkant afvallen natuurlijk.

    31-08-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jumborun 2007

    JUMBORUN 2007





    Klik op foto voor groot formaat

    18-08-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Portugal

    Politie-motoren : Portugal

    16-08-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Drie nieuwe Harleys in 2008
    Naar goede gewoonte is Harley-Davidson er weer heel vroeg bij om z'n 2008-modellen voor te stellen, die eind 2007 reeds in de showrooms staan.
    De drie grootste kleppers zijn zondermeer de Sportster 1200 Nightster, de Softail Rocker en de Fat Bob.
    Volledig nieuwe motoren met die 'typische-maar-toch-weer-zo-anders'-HarleyDavidson-stijl.



    De HarleyDavidson XL1200N Nightster (hierboven) werd al eerder in Amerika voorgesteld, maar wordt nu in een Europese versie gepresenteerd. Hierbij zijn opvallend de langere veerwegen achteraan, specifiek voor het betere bochtenwerk, en een ruiger disign, wat de Sportsterfamilie wel kon gebruiken.



    De Nightster ziet er ontzettend cool, duister en onwettelijk uit : zo is het achterlicht niet meteen zichtbaar omdat het in de richtingaanwijzers verwerkt zit.

    Motorcycle Harley Davidson Sportster Nightster

    Nu nog een stoppelbaard en ongewassen kleren en iedereen loopt in een boog om je heen.
    Een vriendinnetje meenemen op de bike zit er niet in, want ze kan sowieso toch niet achterop !

    Het meest verrassende nieuws komt van de Softail Rocker en de Rocker C.
    Deze twee 1584cc tellende pantsers zien er helemaal uit als de hardtails van vroeger.




    Dat waren toen minimalistische motoren zonder achtervering !

    Ook bij de Rockers zitten de spatborden rechtstreeks op de swingarm gemonteerd, al is er wel een vering aanwezig die mooi weggestoken zit ter hoogte van het zadel. Het zadel bij de C heeft trouwens nog een verborgen eigenschap : zo kan de zitting van de passagier verborgen worden onder het zadel van de bestuurder zodat je kan kiezen voor een lekkere egocentrische look of een meer sociaal bewogen typetje.
    Hier kun je dan wel weer je lief meepakken !



    FXCW Softail Rocker



    FXCWC Softail Rocker C

    De achterband is een knoert van 240mm en het verschil tussen de Rocker en de Rocker C is louter het chroom.






    De Fat Bob is de laatste telg van de Dynareeks en heeft een dubbele koplamp zoals we ze ook kennen van de Triumph Speed Triple (foto onder).



    Een Tommy Gun-uitlaat en en recht stuur maken van deze Harley de meest sportieve uit de Dyna familie op een 180 slof.




    11-08-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (11 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dodelijk motorongeval in Waaslandhaven

    Woensdagavond omstreeks 21.30u gebeurde op Blikken een eenzijdig ongeval met een motorrijder.

    De bestuurder, een man van in de veertig reed net na een bocht in op een betonblok en werd vervolgens tegen een geparkeerde vrachtwagen geslingerd.

    De man moet op slag dood geweest zijn.

    Een havenarbeider wiens shift er net op zat en de plaats van het ongeval passeerde zag de man liggen.

    Het ongeval was toen zo'n 30 seconden tot enkele minuten tevoren gebeurd.

    Zo'n 25 meter verder en aan de andere kant van de weg lag het wrak van de motor.

    Een poging van hem, en een tweede passant om de man nog te reanimeren mocht niet baten.

    Er was zelfs geen pols meer aanwezig.

    Ook de medische diensten, die zo'n 10 minuten later ter plaatse waren, konden geen hulp meer bieden voor de man.

    De bandweer van Beveren kwam ter plaatse voor het belichten van de plaats van het ongeval en de noodtent op te stellen.

    De oorzaak van het ongeval is niet gekend, maar mogelijk moest de bestuurder uitwijken voor een konijn.





    04-08-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Poolse PC WÓZEK BOCZNY - SIDECAR 1997

    WÓZEK BOCZNY - SIDECAR

    Wozek boczny w zaprzegu z Honda PC800

    Motocykl z wózkiem bocznym jest dosyć dziwnym tworem. Trzeba przyznać, że w wielce wdzięczny sposób łączy on wady motocykla z wadami samochodu. Mimo to wózki boczne miały, mają i mieć będą swoich zagorzałych zwolenników. Mimo wszystko mają one dużo większą ładowność niż zwykły motocykl i potrafią zabrać więcej pasażerów na swój pokład niż jakikolwiek inny motocykl. Jednak aby zaprzęg: motocykl-wózek boczny mógł poruszać się i zasłużyć na miano pojazdu kierowalnego niezbędne jest spełnienie pewnych geometrycznych uwarunkowań.

    Istnieje kilka podstawowych parametrów, które decydują o możliwości prawidłowego, bezpiecznego poruszania się zaprzęgiem: motocykl-wózek boczny. Należą do nich: wyprzedzenie, zbieżność, pochylenie oraz rozstaw kół. Parametry te powinny być zgodne z zaleceniami producenta wózka jak również zaleca się ich kontrolę co 5000km. Pogorszenie kierowalności jest również pierwszą oznaką konieczności przeprowadzenia kontroli powyższych regulacji. Należy również pamiętać o częstszej zmianie oleju silnikowego. .

    Wózek do motocykla nie wyposażony w hamulec koła uważany jest wg polskiego prawa za "lekki" i nie wymaga homologacji. Jeśli chodzi o przepisy, należy wspomnieć, że wózki boczne nie podlegają również rejestracji i nie wymaga się ich dodatkowego ubezpieczenia. Każdy, kto będzie chciał motocyklem z koszem jeździć w 3 osoby, zmuszony będzie do udania się na przegląd całym zestawem w celu zmiany "ilości miejsc" w dowodzie rejestracyjnym.

    Wyprzedzenie

    Wyprzedzenie (ang.wheel-lead) jest to odległość pomiędzy: osią koła wózka bocznego i osią koła tylnego motocykla. Im większe jest wyprzedzenie, tym mniejsze pochylanie wózka do przodu przy szybko pokonywanych zakrętach (w stronę wózka). Rośnie wtedy także opór toczenia stawiany przez koło wózka w czasie jazdy po łuku. W przypadku produkowanych współcześnie wózków bocznych parametr ten osiąga wartość od 200mm do 400mm.

    wyprzedzenie

    Zbieżność

    Zbieżność (ang.toe-in) jest to kąt pomiędzy podłużnymi osiami przedniego koła i koła wózka bocznego zmierzony w płaszczyźnie, na której stoi motocykl. W praktyce koła te są właśnie zbieżne. Im większa jest zbieżność, tym większe jest zużycie opony wózka bocznego. Zbieżność ma decydujące znaczenie dla zachowania motocykla z wózkiem bocznym przy jeździe na wprost i pozytywnie wpływa na jego stateczność kierunkową. Parametr ten ma mniejsze znaczenie w nowoczesnych konstrukcjach, w których zastosowano małe i szerokie koła typu samochodowego. W tym przypadku zbieżność mierzona jest jako odstęp pomiędzy punktami przecięcia osi podłużnej koła wózka i prostą równoległą do osi motocykla i przechodzącą przez środek koła wózka. Wartości te mierzy się wzdłuż osi przedniego koła. W przypadku tego typu motocykli zbieżność osiąga wartość rzędu 5-35mm zależnie od konstrukcji (najczęściej ok.1,5o).

    metoda pomiaru zbieznosci za pomoca dlugiej listewki zbieznosc

    Pochylenie

    Pochylenie (ang.lean) jest określone przez kąt pomiędzy płaszczyzną pionową i osią koła wózka bocznego. Ma ona szczególne znaczenie dla prowadzenia motocykli "starszej daty" o wąskich kołach średnicy 18" i 19". Jego wartość wynosi wtedy około 3o. W przypadku nowoczesnych konstrukcji jeżdzących na np. 15" kołach, wartość pochylenia z reguły wynosi 0o.

    pochylenie na zewnatrz

    Niestety, wśród producentów brakuje zgodności, co do jednolitej metody określania i mierzenia geometrii wózków bocznych. Na przykład jedna z metod polega na pomiarze zbieżności pomiędzy osiami kół wózka przedniego i przednim motocykla. Druga - dwa metry przed osią wózka bocznego (wg. starej normy DIN, dziś już bardzo rzadko spotykana). Trzecia przewiduje pomiar na wysokości najbardziej do przodu wysuniętego elementu motocykla. Praktyka wykazuje różnice do 1,5o w zależności od obranej metody pomiaru zbieżności.

    Punkty mocowania zaleznie od ramy motocykla. Mocowanie uniwersalne.
    zamontowanie amortyzatory skretu do rury teleskopu elementy skladowe amortyzatora skretu mocowanego do rury teleskopu
    sposob zamontowania amortyzatora skretu do rury teleskopu
    sposob zmniejszenia wyprzedzenia za pomoca wahacza pchanego sposob pomiaru wyprzedzenia kola przedniego

    Dniepr:

    zbieżność 25mm, wyprzedzenie 360mm, rozstaw kół 1200mm

    Ural z zawieszeniem na wahaczu:

    zbieżność 10mm, wyprzedzenie 270mm, rozstaw kół 1190mm

    Honda GL1000/1100 Gold Wing:

    zbieżność 1/4"-1", wyprzedzenie 8"-12", pochylenie 1/4" na wysokość 24"

    Uniwersalny dla motocykla o rozstawie osi 1500mm:

    zbieżność 1,5o, wyprzedzenie 300mm, rozstaw kół 1100mm

     
    Literatura: Świat Motocykli 6/1997, Clymer Honda GL1000&1100, strony www poświęcone wózkom bocznym 
     

     

     

     

    PC800 z wózkiem bocznym - widok z boku PC800 z wozkiem bocznym - widok z przodu

     

    22-07-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Duitsland

    Jong geleerd...



    Politie en de Westdeutsche Zeitung verwezenlijken een kinderdroom !
    Voor de 10-jarige Michel K. staat het vast : hij zal politieman worden, en dan nog het liefst op de motor.
    Tijdens een opendeur bij de politie-post van
    Wuppertal kon Michel zich al eens knusjes installeren op deze BMW.

    20-07-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Frankrijk

    Leden van het gemotoriseerde escadron 
    van de 'Garde Républicaine' 
    tijdens het défilé van 14 juli 2007 op het Parijse Champs-Élysées.

    Image:Motorbikes French Republican Guard Bastille Day 2007.jpg

    14-07-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Frankrijk

    Een motor van de 
    Franse Police/Gendarmerie Nationale,
    gespot in Poitier.

    Image:Moto de la Police Poitier.jpg

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een jongensdroom in vervulling, maar toch...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een jongen ziet zijn droom in vervulling gaan, maar de agent van Temecula Police Dept. had toch beter moeten weten...

    26-06-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'T3 Personal Mobility Police Vehicle'


     

    Politieman Colin Chamberlain demonstreert hier de 'T3 Personal Mobility Vehicle' tijdens de jaarlijkse conferentie van de Association of Chief Police Officers, op de binnenkoer van het Midland Hotel in Manchester.

    Het is best mogelijk dat in de nabije toekomst de politie aldaar gaat patrouileren met dergelijke driewielers, speciaal ontworpen voor de officieren om binnen een kortere tijdspanne hun patrouilles te voet te bereiken.

     

    Deze electrische scooters zijn ideaal voor bewaking in overdekte winkelcentra en in de luchthavengebouwen.

    20-06-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Super-flitspalen
    Door een revolutionair nieuw flitssysteem zal de Federale Wegpolitie ten vroegste vanaf eind dit jaar een pak meer snelheidsduivels op hetredaad kunnen betrappen.
    De Traffic Observer LMS-06 werd gisteren voorgesteld op het militaire vliegveld in het Oostvlaamse Knesselare. Men weze gewaarschuwd : er is geen ontkomen meer aan !

     

    “De Traffic Observer is een flitssysteem uitgerust met een onzichtbare radar en niet detecteerbaar zelfs niet voor verklikkersystemen, zodat zelfs de meest hardnekkige en uitgekookte snelheidsduivel op heterdaad zal betrapt worden” zegt Carl Schwenke van het Gentse bedrijf  SIM Security&ElectronicSystems, die de flitspaal in België verdeelt.

    De Traffic Observer, die in Zwitserland werd ontwikkeld, bestaat in 3 modellen:

       - vast model : kostprijs 70.000 euro 
       - mobiel model :kostprijs  50.000 euro
       - semimobiel model : kostprijs 115.000 euro


    20-06-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgische Douane op de motor

    Belgische Douane op de motor

    DSC_0903 by Luc De Jaeger.

    Een motorrijder van de Belgische Douane
    op zijn  BMW RT1200.

    DSC_1717 by Luc De Jaeger. 

    Sinds juli 2007 worden deze ingezet voor intercepties en controle van voertuigen en bijstand op controleposten.
    Een bijkomende taak van de motards is tevens het escorteren van hoogwaardigheidsbekleders en VIP's.
    Ook zijn de motorrijders van de douane volledig bevoegd om verkeersovertredingen vast te stellen mits een Pv "art 29" strafwetboek.
    Naast dieselcontrole, controle op drugssmokkel, controle op boorddocumenten, controle op zeeschepen, vliegtuigen, passagierscontrole, en andere douanecontroles, heeft de douane ook bevoegdheden voor verkeer en aanverwante materies. De motards van de douane kunnen u aan de kant zetten als u geen gordel aan hebt, door het rood rijdt of andere verkeersovertredingen begaat.

    De ambtenaren van de Douane en Accijnzen hebben dezelfde bevoegdheden als die van de Politie. Sommigen hebben al ondervonden dat die gasten de meest uitgebreide en volledige bevoegdheden hebben van al de overheidsdiensten in het land.

    De motards van de douane worden, ondanks door hun jong bestaan als de besten beschouwd in hun vak.
    Anders dan de motards van de Militaire Politie of federale en lokale Politie hebben de motorrijders van de douane een loodzware opleiding genoten van 3 maanden in de militaire kazerne van Diekirch "Luxemburg". Het betrof een interne opleiding waarbij de kandidaten enkel in het weekend naar huis mochten. Het was al geen senicure om de toegangsexamen te slagen, gezwegen van de eigenlijke opleiding. Waarbij de kandidaten moesten uitblinken in behendigheid, motocross, intercepties, sport en mentale uithouding. Na drie promoties waarbij in totaal 108 personen zich inschreven en 75 hun ingangsproeven mochten afleggen in Luxemburg, zijn er op de dag van vandaag slechts 13 die de opleiding met vrucht behaalden en motorrijder zijn bij de Belgische douane en accijnzen.
    De motorrijders van de douane en accijnzen zijn nationaal inzetbaar, in tegenstelling tot de motards van de militaire politie of federale en lokale politie die zich aan hun zones moeten houden. Een motorrijder van de douane die in Antwerpen of Brussel zijn standplaats geniet, rijdt op heel het grondgebied.
    De motoren van de Militaire Politie, lokale en federale Politie en van de Douane doen jaarlijks een ijkingstest op een startbaan van een afgesloten luchthaven.

    ( bron: http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=25765)


     

    17-06-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (8 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben Guy Vandendriessche
    Ik ben een man en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gewezen rijkswachter en veiligheidsagent.
    Ik ben geboren op 04/06/1955 en ben nu dus 64 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: motortoerisme, terrariumdieren, plastic modelbouw, snorrenclub,....
    Archief per week
  • 25/07-31/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 31/12-06/01 2008
  • 22/12-28/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 04/12-10/12 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 25/12-31/12 2006
  • 12/12-18/12 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 25/04-01/05 2005
  • 11/04-17/04 2005
  • 04/04-10/04 2005
  • 28/03-03/04 2005
  • 14/03-20/03 2005
  • 28/02-06/03 2005
  • 21/02-27/02 2005
  • 17/01-23/01 2005
  • 15/11-21/11 2004
  • 25/10-31/10 2004
  • 11/10-17/10 2004
  • 27/09-03/10 2004
  • 06/09-12/09 2004
  • 16/08-22/08 2004
  • 09/08-15/08 2004
  • 26/07-01/08 2004
  • 12/07-18/07 2004
  • 05/07-11/07 2004
  • 28/06-04/07 2004
  • 31/05-06/06 2004
  • 24/05-30/05 2004
  • 10/05-16/05 2004
  • 03/05-09/05 2004
  • 19/04-25/04 2004
  • 12/04-18/04 2004
  • 05/04-11/04 2004
  • 29/03-04/04 2004
  • 15/03-21/03 2004
  • 01/03-07/03 2004
  • 02/02-08/02 2004
  • 29/12-04/01 2004
  • 13/10-19/10 2003
  • 08/09-14/09 2003
  • 01/09-07/09 2003
  • 25/08-31/08 2003
  • 04/08-10/08 2003
  • 14/07-20/07 2003
  • 07/07-13/07 2003
  • 09/06-15/06 2003
  • 12/05-18/05 2003
  • 14/04-20/04 2003
  • 07/04-13/04 2003
  • 17/03-23/03 2003
  • 10/03-16/03 2003
  • 17/02-23/02 2003
  • 27/01-02/02 2003
  • 14/10-20/10 2002
  • 30/09-06/10 2002
  • 26/08-01/09 2002
  • 29/07-04/08 2002
  • 29/04-05/05 2002
  • 15/04-21/04 2002
  • 18/03-24/03 2002
  • 04/03-10/03 2002
  • 04/02-10/02 2002
  • 28/01-03/02 2002
  • 31/12-06/01 2002
  • 24/12-30/12 2001
  • 17/12-23/12 2001
  • 26/11-02/12 2001
  • 03/09-09/09 2001
  • 20/08-26/08 2001
  • 13/08-19/08 2001
  • 30/07-05/08 2001
  • 25/06-01/07 2001
  • 11/06-17/06 2001
  • 30/04-06/05 2001
  • 19/02-25/02 2001
  • 23/10-29/10 2000
  • 16/10-22/10 2000
  • 21/08-27/08 2000
  • 14/08-20/08 2000
  • 17/07-23/07 2000
  • 19/06-25/06 2000
  • 27/09-03/10 1999
  • 09/08-15/08 1999
  • 21/06-27/06 1999
  • 17/08-23/08 1998
  • 15/06-21/06 1998
  • 01/06-07/06 1998
  • 29/12-04/01 1998
  • 16/06-22/06 1997
  • 17/03-23/03 1997
  • 30/12-05/01 1997
  • 26/08-01/09 1996
  • 05/08-11/08 1996
  • 15/07-21/07 1996
  • 10/06-16/06 1996
  • 08/05-14/05 1995
  • 20/03-26/03 1995
  • 06/03-12/03 1995
  • 03/10-09/10 1994
  • 26/09-02/10 1994
  • 12/09-18/09 1994
  • 05/09-11/09 1994
  • 29/08-04/09 1994
  • 15/08-21/08 1994
  • 04/07-10/07 1994
  • 23/05-29/05 1994
  • 09/05-15/05 1994
  • 25/04-01/05 1994
  • 11/04-17/04 1994
  • 03/01-09/01 1994
  • 26/12-01/01 1995
  • 04/10-10/10 1993
  • 13/09-19/09 1993
  • 06/09-12/09 1993
  • 30/08-05/09 1993
  • 16/08-22/08 1993
  • 09/08-15/08 1993
  • 26/07-01/08 1993
  • 12/07-18/07 1993
  • 05/07-11/07 1993
  • 28/06-04/07 1993
  • 21/06-27/06 1993
  • 07/06-13/06 1993
  • 31/05-06/06 1993
  • 17/05-23/05 1993
  • 03/05-09/05 1993
  • 26/04-02/05 1993
  • 19/04-25/04 1993
  • 05/04-11/04 1993
  • 29/03-04/04 1993
  • 15/03-21/03 1993
  • 08/03-14/03 1993
  • 02/11-08/11 1992
  • 19/10-25/10 1992
  • 10/08-16/08 1992
  • 30/03-05/04 1992
  • 03/02-09/02 1992
  • 16/09-22/09 1991
  • 01/07-07/07 1991
  • 03/06-09/06 1991
  • 27/05-02/06 1991
  • 13/05-19/05 1991
  • 29/04-05/05 1991
  • 01/04-07/04 1991
  • 04/03-10/03 1991
  • 31/12-06/01 1991
  • 17/12-23/12 1990
  • 10/12-16/12 1990
  • 03/12-09/12 1990
  • 15/10-21/10 1990
  • 08/10-14/10 1990
  • 01/10-07/10 1990
  • 03/09-09/09 1990
  • 27/08-02/09 1990
  • 06/08-12/08 1990
  • 30/07-05/08 1990
  • 16/07-22/07 1990
  • 25/06-01/07 1990
  • 18/06-24/06 1990
  • 11/06-17/06 1990
  • 04/06-10/06 1990
  • 28/05-03/06 1990
  • 14/05-20/05 1990
  • 07/05-13/05 1990
  • 30/04-06/05 1990
  • 16/04-22/04 1990
  • 09/04-15/04 1990
  • 02/04-08/04 1990
  • 26/03-01/04 1990
  • 19/03-25/03 1990
  • 12/03-18/03 1990
  • 05/03-11/03 1990
  • 26/02-04/03 1990
  • 05/02-11/02 1990
  • 13/11-19/11 1989
  • 16/10-22/10 1989
  • 18/09-24/09 1989
  • 11/09-17/09 1989
  • 04/09-10/09 1989
  • 14/08-20/08 1989
  • 07/08-13/08 1989
  • 31/07-06/08 1989
  • 26/06-02/07 1989
  • 03/04-09/04 1989
  • 27/02-05/03 1989
  • 22/08-28/08 1988
  • 01/08-07/08 1988
  • 13/06-19/06 1988
  • 02/05-08/05 1988
  • 18/04-24/04 1988
  • 04/04-10/04 1988
  • 07/03-13/03 1988
  • 30/11-06/12 1987
  • 08/06-14/06 1987
  • 30/03-05/04 1987
  • 23/03-29/03 1987
  • 11/08-17/08 1986
  • 05/05-11/05 1986
  • 31/03-06/04 1986
  • 24/03-30/03 1986
  • 03/03-09/03 1986
  • 24/02-02/03 1986
  • 30/12-05/01 1986
  • 03/06-09/06 1985
  • 06/05-12/05 1985
  • 11/03-17/03 1985
  • 04/02-10/02 1985
  • 09/07-15/07 1984
  • 25/06-01/07 1984
  • 12/03-18/03 1984
  • 05/03-11/03 1984
  • 02/01-08/01 1984
  • 24/12-30/12 1984
  • 11/07-17/07 1983
  • 27/06-03/07 1983
  • 21/03-27/03 1983
  • 14/03-20/03 1983
  • 28/06-04/07 1982
  • 16/07-22/07 1979
  • 11/08-17/08 1975

    Inhoud blog
  • Motorrijder uit Oostende om het leven gekomen
  • Dodelijk ongeval in Moorsele
  • Dodelijk ongeval op de Groendalseweg in Bleiswijk
  • DODELIJK ONGEVAL OP N8 IN HEESTERT
  • Motorambulance
  • Vluchtmisdrijf in Torhout
  • Koninklijke Marechaussee kiest wederom voor Yamaha
  • DRIE VIERDE VAN DE MOTORONGEVALLEN GEBEURT TUSSEN APRIL EN OKTOBER
  • Aantal motorongevallen op tien jaar met kwart gedaald
  • BIVV roept weggebruikers op na motorongevallen: "Wees extra voorzichtig"
  • Motorrijder laat het leven bij ongeval in Kuurne
  • Motorongeval in bocht oprit A29
  • Zero Police Motorcycles in California
  • De motor van de toekomst...
  • Kersverse bruid overleden na aanrijding met motorrijder
  • Motorrijders als Kerstman in Brussel
  • Gibbs Biskji
  • Chauffeur maait motard van de weg
  • Motard staat weer recht na mislukte wheelie op snelweg
  • Humanoïde bikerrobot van Yamaha kan helemaal alleen moto rijden
  • Motorrijder sterft nadat hij door kapel reed
  • Zero Motorcycles
  • Nieuwe badges voor nieuwe uniformen wegpolitie Antwerpen en Gent
  • de motorrijders van Hatzoloh
  • Helft Belgische motorrijders niet verzekerd voor lichamelijke schade
  • Motorpolitie Marokko krijgt camera op helm
  • Motard van 36 sterft na zware klap op N49
  • Doodgeschoten verpleegster stuurde motorbende op ex af
  • Zwaar motorongeval in Waaslandhaven
  • motorrijder sterft tijdens ritje met vrienden
  • Mustang Pony 320 1947
  • Motorrijder overleden na ongeval op circuit in Zolder
  • Porcaro, de stad van de motorrijders
  • Gearresteerde tiener moet geboeid meelopen met motor van agent
  • Gestolen motorfiets terug bij eigenaar
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Twee doden na motorongeval
  • Chauffeur was onder invloed van alcohol toen hij jong koppel doodreed
  • Quadbestuurder levensgevaarlijk gewond
  • Bestuurder motorfiets komt om het leven na ongeval op Rijksweg te Roeselare
  • Motorrijder (60) komt om bij ongeval in Lichtervelde
  • Gedenksteen voor alle verongelukte motorrijders
  • Rondrit Ommegang StDenijs 21 juni 2015
  • Motorongeval in de Botlek
  • Motorrijder stabiel, maar nog in levensgevaar na aanrijding
  • Deze anonieme motoren helpen Antwerpse politie verkeershooligans klissen
  • 24-jarige motorrijder overleden na botsing
  • Motorrijder sterft na val in gracht in Koekelare
  • Motorrijder sterft na frontale klap
  • 'Bendeoorlog verwacht in België'
  • Hondjes op de motor...
  • Zware brand in motozaak
  • Hond mee met baasje op Vespa
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder verongelukt in Lille
  • 2015 Ducati Monster Stripe 821 en 1200
  • 2016 Yamaha YZ en WR offroad modellen gelanceerd
  • Motorrijder geeft levensgevaarlijke chauffeur terechte kopstoot
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Fleurus
  • Motorrijder zwaar gewond
  • Motorrijder zwaargewond bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Zwaar motorongeval in Neeroeteren
  • Orlando Bloom laat zich eens goed gaan
  • Motorrijder verongelukt
  • Motorrijder
  • Overlever motorongeval toont hoe ze de draad weer oppikt
  • Motorrijder komt om bij ongeval
  • Waaghals rijdt op 1 wiel op Ring rond Brussel
  • 100-jarige Liske opnieuw op de motor
  • Een 'opfrissing' helpt ongevallen voorkomen
  • Motorrijder sterft na ongeval op brug over E17
  • Dodelijk ongeval met motorrijder op Assesteenweg te Herne
  • motorrijder dood in Ternat
  • Nieuwe politiemotoren Antwerpen
  • Motorrijder gewond na aanrijding
  • Vader van zes kinderen sterft bij motorongeval
  • Police Use Electric Chariot Scooter , Fast Motorised Off Road Segway
  • Motorrijder overleden na ongeluk Zoutelande
  • Motorrijder boord zich in auto
  • Jonge motorrijder verongelukt in Ingelmunster
  • Motorrijder verongelukt op gladde weg...
  • Motor op de spoorwegen geglipt door zand
  • Oekraïense ex-international Gusin sterft in motorongeval
  • 17de Mosseltreffen - Oostende
  • beelden dodelijk motorongeval gebruikt in campagne voor veiliger verkeer
  • Schokkend: Roekeloze motorrijder filmt eigen dood
  • Motorrijder zwaar gewond in StDenijs
  • Nieuw scherm en herstellingen aan PC800
  • Nieuwe KMar-motorfiets: Yamaha FJR 1300A
  • 33ste Krabbetreffen - Rollegem 17 augustus 2014
  • Aanrijding tussen motorrijder en bestelwagen in Hoevenen
  • 13de Olf Oest treffen - Torhout 16 augustus
  • 15de Walkerstreffen - Rijmenam 10 augustus 2014
  • Graafschapstreffen 2014
  • Nederlandse motoragent omgekomen bij achtervolging
  • Twee doden bij motorongeval aan Leuvense vaart
  • 1ste motorrit Paddy's Pub - Zottegem 3 augustus 2014
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Antwerpen
  • Dodelijk motorongeval in Frasnes-lez-Anvaing
  • Competentietreffen - Ieper 2 augustus 2014
  • Motorrijder overleden, passagier kritiek na ongeval
  • Motorrijder verongelukt, passagier kritiek
  • Manneken Pis Treffen Geraardsbergen 27 juli 2014
  • BMW R1200RT (2014) uit circulatie !
  • Snelheidscontrole op Engelse wegen
  • Jaar rijverbod voor dodelijk motorongeval
  • 2 DODEN BIJ ZWAAR MOTORONGELUK
  • 2 doden bij zwaar motorongeluk
  • Izegems motorrijder lichtgewond
  • 53ste Ronde van West-Vlaanderen : Menen 29 mei 2014
  • Drago-treffen Izegem 25 mei 2014
  • Ongeval met motor, bestuurder spoorloos
  • Motor Union Belgische Politie Treffen tvv ALS-Liga
  • Dendertoerrit zondag 11 mei 2014
  • 1ste Flamengostreffen Torhout 4 mei 2014
  • Coast Tour 2014
  • Honda Gold Wing Airbag
  • Ducati Diavel
  • Toerrit Reglement voor groepsrijden
  • 23ste Houtlandroute - Torhout 20 april 2014
  • Yamaha MT-09
  • 24e Zomertreffen Tsjamp Wevelgem zondag 13 april
  • Harley Davidson Street 750
  • Motorrijder komt om het leven in Zomergem
  • Yamaha SR400
  • 18-jarige motorrijder komt om het leven in Eernegem
  • Motards frissen rijkunsten op
  • Meer dodelijke ongevallen met motorrijders in 2013
  • Jonge motorrijder komt om het leven na ongeval in Ichtegem
  • Motorrijder zwaargewond bij botsing in Wakken
  • Motorrijder omgekomen bij ongeval in Hechtel-Eksel
  • MV Agusta Brutale 800 Dragster
  • Motorrijder (30) overleeft klap tegen paal niet in Lede
  • Yamaha Ténéré XT 1200ZE
  • Ducati Monster 1200S
  • Nieuwe politiejassen Antwerpse motards
  • ZERO SR : the iMOTO
  • Vroegere diensthoofddeksels bij de NMBS
  • Nog geen motorkeuring...
  • Santa is coming !
  • Motorrijdster buiten levensgevaar na aanrijding
  • Vrouw vat zelf vuur na motorongeval
  • Herfstmist
  • Moto Toerkalender 2014
  • Nieuwe aanwinst PC 800 parelmoer
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • 23-jarige motorrijder overleden bij ongeval in Herfelingen
  • Motorongeval in Lissewege
  • Bij een motorongeval in Sint-Andries komen 2 mensen om het leven
  • Motorrijder komt om het leven bij ongeval in Hooglede
  • Genkenaar (23) week na motorongeval overleden
  • Motorrijder ­wandelt weg na valpartij
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Noirefontaine
  • Motorrijder gewond
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • Grote bijeenkomst van Hells Angels in Gent
  • Honderdvijftig trikes en motoren verwacht in Neerwinden
  • Motorrijder (19) bezweken aan verwondingen
  • rouwregister geopend voor Christof Van Mullem
  • Het Koninklijk Motorrijdersescorte
  • Verdachte vriend van vermiste Marijke Francis sterft in ongeval
  • Motorrijder overleefd aanrijding in Ingelmunster
  • Drie gewonden bij botsing tussen auto en politiemotor in Ingelmunster
  • Geen rijbewijs bij 1 motorongeval op 5
  • Metalzanger komt om het leven bij motorongeval
  • Twee zwaargewonden bij motorongeval te BACHTE-MARIA-LEERNE
  • Broers verongelukken op vijf kilometer van elkaar
  • Twee agenten laten het leven bij motorongeval
  • Motorrijder verongelukt in Opglabbeek
  • Man en vrouw komen om bij zwaar motorongeval in Brugge
  • Motorrijder (39) maakt dodelijke smak tegen geparkeerde truck
  • Boer verwisselt tractor na dodelijk motorongeval
  • Motorrijden ligt voorlopig een tijdje stil...
  • Weginspecteurs van Rijkswaterstaat op de motor
  • Lijsttrekker N-VA breekt enkel bij motorongeval
  • Motorrijder gewond bij verkeerd manoeuvre auto
  • Motorrijder gewond in ongeval Eizeringen
  • Motorrijder raakt zwaargewond bij ongeval in Reningelst
  • Motorrijder levensgevaarlijk gewond bij aanrijding in Nevele
  • Motorrijder (48) verongelukt bij frontale aanrijding in Moen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Stoumont
  • Belgische bestuurder rijdt motorrijder dood in Franse departement Gard
  • Motorrijder maakt dodelijke val in Diest
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Moto Treffens Vlaanderen 2012
  • 11de Kanaaltreffen Oudenburg 5 aug 2012
  • 13de Terrasrit – Zelzate 4 augustus 2012
  • 9de Mega 'Tour de France' Houthulst 29 juli 2012
  • Motorrijder (22) komt om op racecircuit in Mettet
  • Dronken motorrijder zwaargewond na ongeval in Dendermonde
  • Motorrijder verongelukt in Alveringem
  • Motorrijder komt om het leven op N8 in Alveringem
  • Motorrijder verongelukt in Huldenberg

    Pacific Coast 800 USA
  • Pacific Coast 800 USA

  • TGPCHPCMY2KMR+8
  • The Great Pacific Coast Highway Pacific Coast Motorcycle Year 2008 Motorcycle Ride

  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List
  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List

  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast
  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast

  • MV Pacific Coast Nederland
  • MV Pacific Coast Nederland

  • Foto

    PC800
  • Honda Pacific Coast (PC800) Owner/iPCRC Registry

  • PC France
  • PC France

  • Foto

    Web PC
  • Web PC

  • Foto

    IPCRC
  • IPCRC

  • PC Italia
  • PC Italia

  • PC naamlijst
  • PC naamlijst

  • PC Russia
  • PC Russia

  • Bikes !
  • Bikes !

  • Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!