Inhoud blog
  • jantje zijn moppen
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    moppen

    02-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jantje zijn moppen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Jantje is op school. De meester: "Wie zichzelf dom vindt gaat staan". Iedereen blijft zitten.
    Opeens gaat Jantje staan. De meester: "Dus je vindt jezelf dom Jantje?"
    Jantje: "Nee meester, ik vind mezelf niet dom, maar ik vind het wel zielig dat u de enige bent die staat."
    *
    *

    Jantje: "Mam, waarom krijgt jij grijze haren?" Moeder: "Dat krijg je als je kinderen heel erg ontdeugend zijn."
    Jantje: "Oh, vandaar dat oma helemaal grijs is."


    *
    *

    De juf vraagt aan de kinderen in de klas wie kan er een paar torren opnoemen , zeggen hoe ze eruit zien en wat ze eten ?
    Klaasje steek zijn vinger op en zegt een zwarte tor hij is zwart en eet dode beestjes op, goed zo klaasje zegt de juf.
    Dan steekt pietje zijn vinger op en zegt de groene tor hij is groen en eet bladeren goed zo pietje.
    Dan steekt jantje zijn vinger op hij zegt een vibra'tor' ik weet niet hoe hij eruit ziet
    maar mijn zus zegt dat hij batterijen vreet.


    *
    *
    De meester geeft les over het menselijk lichaam. Hij vertelt: "Als ik buk, stroomt er bloed naar mijn hoofd.
    Waarom niet naar mijn voeten, terwijl die toch altijd beneden zijn?"
    Jantje weet het: "Uw voeten zijn niet hol, meester."

    *
    *
    Juf: "Jantje, je moet je gezicht beter wassen. Ik kan zo zien wat je vanochtend gegeten hebt."
    Jantje: "Wat dan, juf?" Juf: "Brood met chocoladepasta."
    Jantje: "Fout juf, dat was gisteren."

    02-10-2010 om 14:03 geschreven door moppetapper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (16 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Jantje gaat naar school en vraagt:
    Juffrouw word je gestraft voor iets wat
    je niet gedaan hebt?
    De juffrouw zegt:nee,waarom vraag je
    dat? Omdat ik mijn huiswerk niet
    gemaakt heb.



    dagboek van een kleuter

    Maandag
    Sinterklaas gaan halen bij bomma en bompa. Alleen knikkers gekregen. Stom speelgoed. Heb knikkers op de keldertrap gelegd. Bompa naar beneden getuimeld, geen belang, bompa toch al oud en versleten. Er waren geen knikkers kapot. Klop gekregen, met knikkers spelen mag niet.

    Dinsdag
    Hele toffe dag, heb nichtje Suzy gezien op begrafenis bompa.
    Hele dag doktertje gespeeld. Heel plezant. Mama kwaad, papa kwaad, tante Angèle kwaad, Suzy niet. Heb klop gekregen. Doktertje spelen mag niet. Stiel leren is verboden.

    Woensdag
    Hier en daar in huis chocoladekorrels gelegd. Papa is muizenvallen gaan kopen. Heb korrels opgegeten. Mama viel flauw. Heb klop gekregen. Lekkere chocoladekorrels eten is verboden.

    Donderdag
    Heb voor 20 knikkers hele mooie witte muis gekregen van kameraad. In een doosje gedaan en schoon verpakt. Cadeau voor mama. Mama eerst heel blij, daarna krijs gegeven en flauw gevallen. Papa weer heel kwaad. Heb klop gekregen. Cadeautjes geven is verboden.

    Vrijdag
    Papa sloot mij op in de kelder, is plezant. Heb van patattenvoorraad frietjes gesneden om mama te helpen. Zwaar werk, wel 100 kilo patatten. Heb klop gekregen. Mama helpen is verboden.

    Zaterdag
    Papa sloot mij op op zolder, ook heel plezant. Heb papa geholpen en dakgoot proper gemaakt. Stond veel volk op straat. Pompiers zijn me komen van dak halen. Papa kwaad, klop gekregen. Papa helpen is verboden.

    Zondag
    Papa sloot mij op in het tuinhuisje. Had kou en heb een vuurtje gestookt. Pompiers zijn weer gekomen. Toffe mensen, spuiten alles nat. Klop gekregen. Warm hebben is verboden.

    Maandag
    Wou pompiers nog eens terugzien. Heb gebeld en ze zijn gekomen. Mama kwaad en pompiers ook. Heb klop gekregen. Pompiers graag zien is verboden.

    Dinsdag
    Stille dag vandaag. Heb niets gedaan. Mama heel ongerust en ambetant. Niks doen is niet plezant en eigenlijk verboden.

    Woensdag
    Op bezoek bij bomma, toen ze me zag staan kreeg bomma schuim op haar mond. Mama sloot mij op in de keuken. Stoelen van bomma veel te hoog, heb ze korter gemaakt met de zaag van bompa, nu zijn ze juist goed. Mama kreeg schuim op haar mond. Heb klop gekregen.

    Donderdag
    Met papa naar de kliniek gegaan. Bomma en mama bezoeken.
    Iets kapot aan de zenuwen. Waarschijnlijk familieziekte.
    Dokter stak met naald in mama haar arm. Heb met de andere naald die daar lag in de stouterik zijn gat gestoken. Dokter kreeg ook schuim. Van papa klop gekregen. Mama beschermen is verboden.

    Alles is verboden denk ik, behalve kinderen kloppen.
    Wacht tot ik groot en sterk ben.

    02-10-2010 om 13:56 geschreven door moppetapper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (12 Stemmen)


    Archief per week
  • 27/09-03/10 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs