Inhoud blog
  • GEZOCHT
  • GEEN TITEL WAARD
  • OEF!
  • KAPITEIN EN STUURMAN
  • KLASSE
  • FYO FYO
  • DIT NEEM IK NIET
  • GEWAUWEL
  • FAUX PAS
  • LELIJKE DINGEN
    Categorieën
  • Surinaamse Lappendeken (52)
  • Zoeken in blog

    Zoeken met Google


    Archief per maand
  • 08-2017
  • 03-2016
  • 10-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
    Mooisani.com
    Iedereen is mooi, want iedereen is!
    12-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom
    Welkom aan alle mooie mensen. Zoals de ondertitel van deze blog reeds weergeeft, is elk van ons "mooi" omdat elk van ons "is".
    Laat ons dan niet in de eerste plaats denken aan de buitenkant. Want de buitenkant is uiteindelijk minder belangrijk als er aan de binnenkant van alles en nog wat schort.

    Ook in het dagelijks leven kunnen we van alles en nog wat mooi vinden of juist niet! It all lies in the eyes of the beholder. Mijn besluit om dit blog te beginnen is zeker niet om jullie te boeien, maar wel om van alles en nog wat van me af te schrijven.

    Verwacht geen schoonheidstips of tips hoe je dunner kan lijken in een zwarte spijkerbroek want deng advies dat mi no abi. Ik weet wel dat mooi zijn een state of mind is en één van de minst belangrijke dingen in het leven. Jaja ik hoor jullie al brommen: ma 't oog wil ook wat! Geloof me als puntje bij paaltje komt vindt 't oog andere dingen in het leven belangrijker hoor dan wie mooi, mooier of 't mooist is. 

    Ik zal proberen regelmatig iets toe te voegen aan mijn blog. Ik hoop dat jullie regelmatig komen piepen of dat ook daadwerkelijk gebeurt, en voel je vooral vrij om te reageren en er op die manier een leuke boel van te maken. 









    12-09-2013 om 15:20 geschreven door Namidja  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (9 Stemmen)
    >> Reageer (3)



    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Laatste commentaren
  • Een goed weekend toegewenst ondanks de koude harde wind (informatietips)
        op Welkom
  • geen titel waard (Gladys)
        op GEEN TITEL WAARD
  • Sra (Gerda)
        op GEEN TITEL WAARD
  • Mw (Gerda)
        op FYO FYO
  • Het waarderen!!! (Brian)
        op Welkom
  • gewauwel. (gladys)
        op GEWAUWEL
  • Faux Pas (gladys)
        op FAUX PAS
  • lelijke dingen (gladys)
        op LELIJKE DINGEN
  • sneeuw en afrikanen (Gladys)
        op SNEEUW EN AFRIKANEN
  • loopjongens (gladys)
        op LOOPJONGENS
  • Gastenboek
  • Een aangename herfst vrijdag toegewenst
  • One man
  • Mijn dag
  • De schakel
  • Vlinders opobaka

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggerke
    www.bloggen.be/joggerk
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs