Lopen: Een Verslaving?
Het leven zoals het loopt
Foto
Foto
MARATHON BELOEIL 9/10/10 02:46:27
MARATHON SPIJKENISSE 12/10/10 02:48:13
Foto
Foto
Planning:

26/02 Bury 10,45km
27/02 TRAIL Montignies sur roc 32km
12/03 Blicquy 12km
19/03 Kain 10,15km
26/03 Herinnes 12km
27/03 TRAIL Gougnies 35km
2/04 Basecles 11.2km
9/04 Esplechin 10.35km
23/04 VELAINES 20.7km
30/04 Ath 11.6 km
7/05 Rumillies 11.3km
14/05 Kain 15km
21/05 TRAIL Oeudeghien 23km
28/05 Anvaing 10.3k
1/06 Roucourt 9.6km
4/06 LA KAINOISE 21.1km
10/06 Ogy 11.7km ?
13/06 Kortrijk Loopt
18/06 THIMOUGIES 14km

21/06 tot 04/07 Trainen TUNESIE

9/07 Ellezelles
16/07 Ath
23/07 Huissignies
30/07 Houtaing
7/08 PIPAIX 10.3km
20/08 WODECQ 13.5km
27/08 TOURNAI 12.2km
2/09 Tivoli Hulste
4/09 Templeuve
10/09 HERINNES 21.65km
17/09 Vezon
24/09 BLEHARIES 13.4km
1/10 BELOEIL 20km
08/10 MARATHON BELOEIL ??
15/10 Dinosauriennes TRAIL 18km
22/10 Flobecq 11.1km
6/11 MONT TRINITE 12km
13/11 La RUMOISE 9.2km
19/11 GHISLENGHIEN 13.15km
26/11 HERSEAUX 10.35km

11/12 MARATHON SPIJKENISSE ??
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
28-11-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koude trainingen

Hallo allemaal

Deze week verliep redelijk stroef qua trainingen! Na de wedstrijd van zaterdag te Orroir ben ik de zondag ontwaakt met redelijk pijnlijke spieren in de bovenbenen. Ik denk dat dit door de koude zal zijn.
Dit bleef zo bijna de volledige week duren. Ik kon wel mijn dagelijks uurtje lopen maar soms toch wel redelijk pijnlijk en moeizaam.

Hopelijk heb ik er morgen geen last van want ik wil voor de laatste wedstrijd van het acrho-criterium nog eens tonen wat ik kan (of niet kan...) Het is een 10.4km wedstrijdje te Herseaux. Normaal gezien veranderd er niet veel meer aan de top 6 eindrangschikking maar je kan niet weten dat er toch nog verassingen uit de lucht vallen?? (Bv Delombaerde die Duvivier klopt en nog derdes wordt??)

Van mijne kant hoop ik niet te veel af te zien en hopelijk nog een mooie tijd?

Tot het volgend verslagje. Tzal wel maar maandag zijn want Zondag gaan we met de gavertrimmers een dagje naar zee.
Een tof gevuld dagje met ontbijt,strandloopje,zwemmen(in een zwembad want de zee is ietsje te koel) een lekker middagmaal,enkele leffes en als afsluiter een partijtje bowling . En dan misschien Zondag waregem???


0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
28-11-2008, 19:05 geschreven door Monteflokke  
24-11-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ORROIR 10.3km sneeuwvlokjes tellen
Hallo sportievelingen

Na mijn 3daagse rustperiode in den Ardennen was ik een tweetal kg bijgekomen. Inderdaad veel in 3 dagen tijd maar dat is altijd zo bij mij. In het volle seizoen eet ik eigenlijk niet zo veel en als ik dan eens een boefperiode inlas dan hamstert mijn lichaam alles wat het krijgt.

Donderdag liep ik een 16 tal km op het drassige wembleydomein en vrijdag liep ik 10 km in winterse omstandigheden. Wind, regen, natte sneeuw, zelfs een blikseminslag niet zo ver waar ik liep. man man dat zag er goed uit voor Zaterdag.

Zaterdagmorgen begon de dag winters. sneeuwbuien losten elkaar af gevolgd door een koud windje. Tegen de middag klaarde het grotendeels uit maar rond 14u begon het dan echt te winteren. Hevige sneeuwbuien met rukwinden. Ik had in de Ardennen sneeuw gevraagd en kreeg die nu. Dus ik mocht niet klagen .
De opwarming verliep moeizaam. Echt koude wind en 2de probleem van de dag zou de bril worden die telkens aansloeg of nat werd. Maar ik liet me niet doen. Heb dan wel niet in het leger gezeten, maar twas wel mijn 29ste koers in het acrho-criterium

Om 15u werd eindelijk het startschot gegeven. Samen met Delombaerde en Demeestere liepen we het eerste km meestal op kop. Het begon dan deftig te sneeuwen en Demaret plaatste na een eerste beklimming de demarage. veel te snel waren er een 5tal weg. Ik liet begaan want wist dat aan km 2 de Kluis begon en ik Delombaerde en Demeestere wel zou bijbenen.
En inderdaad na een halve km klimmen was ik er al bij. Delombaerde liet ons los net voor de top en ik kon Meestre nog efkens volgen maar liet hem dan ook maar gaan. Tijdens de afdaling vloog hij echt naar beneden terwijl ik met een bedoomde (aangeslagen) bril moeite had om snelheid te maken. In de platte stukken en vooral op stijgende stroken kon ik Demeestere naderen maar telkens zat erna terug een strook afwaarts en was de moeite voor niets geweest.
De laatste km naar de streep probeerde ik het 10 seconden gat nog te dichten maar daar zat de wind niet echt gunstig meer en had Demeestere dat ietsje meer om als derde te eindigen. Ik werd dus 4de in 37:56. 5 seconden trager dan verleden jaar maar toen was het stralend weer met een licht briesje . Delombaerde arriveerde een minuut achter mij totaal verkleumd. Het was dan ook echt zeeer koud.
Na de wedstrijd eerste een 10tal minuten rond de warme blazers gestaan want de bil deed behoorlijk wat pijn. Door de koude en door het naar beneden lopen. Twas de laatste keer dat er koers was op de kluis binnen het acrho-criterium en denk dat er wel veel tevreden zullen zijn...

Zaterdag is het de laatste wedstrijd van acrho in herseaux. 10.4 km over "tamelijk" vlakke wegen. Als ik hier win aan meer dan 18 per uur en Emere loopt zwak dan kan ik nog derdes worden maar zoals iedereen weet heb ik nog nooit 18 per uur gelopen en mag ik dus alleen ervan dromen. Alé vande jaar toch nog ...

Hierbij nog top 5

1) Parmentier Alban 36:26
2) Gilmet Julien 36:39
3) Demeestere Lieven 37:46
4) Vanlede Ludo 37:56
5) Delombaerde D. 38:51

7) Desmet Bjorn 39:16.  Zwaar verliefd en zo niet veel tijd meer om te trainen...

Tot zaterdag in Herseaux
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
24-11-2008, 10:30 geschreven door Monteflokke  
20-11-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rumes + Rustdagen
Hallo iedereen

Ik was enkele dagen van de aardbol verdwenen en zat in La roche en ardenne en daar hadden ze geen computers en zo kon ik geen verslagje van Rumes plaatsen. Niet dat ik ontgoocheld was of dergelijke want ik heb bewust een weekje congé ingelast

Hier dan het verslagje maar verwacht er niet te veel van want ben ondertussen al teen en tander vergeten na de trappistjes ...

Zondag dus naar Rumes getrokken voor mss wel de laatste kans op die derde plaats. Al 1 lichtpuntje aan de start. Emere was er niet dus ik kon mss toch wel genoeg punten sprokkelen, maar minder was de redelijk zware bezetting. Zelfs Van den heede Frederic stond aan de start.
Ik samen met Delombaerde een goeie 4 km opgewarmd en ik ondervond dat de adem niet wilde breken. Had de avond ervoor al beetje mijn verjaardag gevierd en dat zou me zuur opbreken.
Ik was van plan rap te starten en we gingen wel zien waar we uitkwamen. Zo gezegt zo gedaan. Als eerst liep ik weg en een 300 tal meters kwam loquet met het groepje me vervoegen. km 1 in 03:04. De adem wilde niet breken en toen liet ik mij maar wegzakken. zware benen gevolg van het weekendje Kain-Ploegsteert. Ik liep nog enkele km samen met Mas bruno en op het laatste kon ik nog Flamme en Delangue bijbenen maar moest ze toch lossen in de sprint. Normaal mannen die ik nooit zie in een wedstrijd, maar ja al die mannen hadden een superdag ... Ik was 10de in een tijd van 32:10. toch niet zo slecht maar bijlange niet goed genoeg voor die derde plaats.

Ondertussen zijn we al donderdag en 3 kg zwaarder want in de ardennen hebben we vooral gewandeld en gegeten en gedronken... ideale recup
Vanaf nu proberen eens deftig voorbereiden op Deerlijk. Met mss nu zaterdag al een wedstrijdje in Orroir met de beklimming op de Kluis.

tot dan
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
20-11-2008, 10:26 geschreven door Monteflokke  
14-11-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog niet gerecupereerd?
Hallo

Na ploegsteert en Kain was het lichaam redelijk zwaar toegetakeld! Spierpijn, vermoeid,... de goesting om te lopen was woensdag dan ook ver zoek .
Donderdag daarintegen kon ik mij toch naar de wembley begeven voor een trainingske samen met Carlos Timperman. Ik deed al een km of 8 ervoor als opwarming maar nog altijd voelde ik de schade. Toen Carlos me kwam vervoegen en ook hij geen superdag had, lieten we het tempo wijselijk zakken. Manman en ik die dinsdag nog 1u15 liep voor 21 km, en nu liep ik er 16...
Ik ga me nog 1 keer proberen op te laden voor zondag want dan staat er nog een acrho koerske op het programma. Een 9.25 km over redelijk vlakke wegen. . Ik moet nog 1 goede challenge lopen en dan zit het criterium er ook voor mij op eindelijk. Hoogstwaarschijnlijk eindig ik in totaal op een 6de stek. Ik herriner me nog dat ik in tbegin van het jaar zei dat ik content ging zijn met top 10. Dus missie geslaagd! Volgend jaar moet toch beter lukken. Ik ga toch wel ne keer chance hebben zekers?

Na Rumes laat ik mij ne keer een dagje of drie gaan in den Ardennen. Mss loop ik er wel een keer maar tzal vooral het gastronomisch dineren zijn die de hoofdrol eist

tot zondag

Ps: Hier nog wa fotootjes van het natte ploegsteert




0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
14-11-2008, 08:52 geschreven door Monteflokke  
12-11-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21 Km van Ploegsteert
Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo

Hier zijn we al terug met een tweede wedstrijdverslagje . Deze keer van de 21 km van Ploegsteert.
Na de beklimming van zondag op de Mt st haubert voelden de benen dinsdagmorgen nog altijd zwaar en stijf aan. Ik had voorgenomen een lange opwarming te nemen om zo hopelijk de spieren wat los te krijgen.

Redelijk vroeg zijn we richting ploegsteert vertrokken. Het zonnetje begon te schijnen en de wind liet zich niet voelen zoals ze voorspeld hadden. Mss had Frank de Boosere zich vergist en zou het een nazomerdagje worden
Rond 10u00 kwam Joost Dewaele zich vervoegen bij de 5000 loopgekken en we konden aan onze opwarming beginnen. We liepen richting ploegsteertbos en tlag er eigenlijk redelijk goed bij. Ondertussen kwam het al bewolkter en de wind begon krachtig te blazen. Ploegsteert 2008 zou een identieke copy van 2007 worden ...

Tegen rond 11u begaven we ons voor het peleton. Had namelijk een elitenummer gekregen en zo kon ik me voor "de meute" opwarmen. Om 11u20 stonden we daar. Op de eerste rij tussen een 10 tal toppers en massa's suptoppers. Hier is een top 10 plaats dromen!
Knal. Voor de tweede keer in 48 uur schoot ik in gang. Al vlug vormde zich een groepje met alle toppers voor ons terwijl ik samen met Joost dewaele en Nico Serroen ietsje verder nestelden. De eerste km liep ik tot mijn verbazing op kop van dit groepje. 03:15. Veel te snel
Dan nam Nico Serroen over en ik liet hem begaan want met die mannen weet je dat je uiteindelijk toch moet plooien . Ik klampte aan want die eerste 2 km waren tegen wind. Rond km 3 liet ik dit groepje gaan want de benen waren totaal niet hersteld van Zondag. Jammer want kon ik dit groepje blijven volgen, dan zat er wel iets moois in. Maar kom, ik liet dus het groepje gaan en rond km 4 kwam den Eddy Rasschaert me vervoegen. zijn tempo lag veel te hoog en ik liet hem dan ook direct passeren. De benen voelden verschrikkelijk aan. Begon het dan nog water te gieten !! Toch kon ik een redelijk tempo aanhouden. Km 5 tikte ik 17:27 af. Het waren vooral eenzame km. Ik zag voor mij een frans sprekende loper en ik probeerde om er tegen km 10 bij te geraken want dan was er een strook van 2 km tegen wind! Net voor het ingaan van die strook had ik hem bijgebeend maar net toen liet hij zijn oren hangen en moest ik dan toch alleen tegen de wind vechten. Ik kreeg mijn eerste mentale tik Km 10 had ik nog 35:10 maar toen kwamen die 2 zware km. Na deze strook gingen we het bos in en daar vond ik mijn moed terug. Ik maakte toch wel wat goed en aan km 15 had ik 53:30. Ik zat nog altijd alleen en toen kwamen er terug een drie tal km tegen wind. Hier kreeg ik het zeer moeilijk en kreeg ik de tweede mentale tik! Over en uit dacht ik toen. Km 17 had ik 1:00:58. Ik had van 16 tot 17 maar liefst 4 minuten nodig . Rond km 18 vond ik wonder boven wonder mijn 3de adem terug. Liep zelfs nog 2km in 7minuten maar toen de laatste km inging was ik totaal leeggelopen en ik strompelde als het ware in 01:15:29 binnen. Moe, nat en op dit moment niet tevreden, maar toen ik zag dat ik 23ste was dan kon ik best heel tevreden zijn .

Na deze wedstrijd weet ik zeker dat ik onder die 1u15 kan geraken mits wat gerichtigere voorbereiding en met mooi weer Tzal wel nie meer voor 2008 zijn want liep dit jaar 5 halve marathons en nu heb ik er efkens genoeg van.
Zondag staat er nog een acrho wedstrijdje op het programma. Mss toch nog onverwachts die derde plaats wegkapen??? Daarna ga ik 3 dagen naar den Ardennen om wat te rusten en veel trappistjes te drinken.

tot in den draai
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
12-11-2008, 13:31 geschreven door Monteflokke  
10-11-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mont de la Trinité KAIN 12.73 km

Goedemorgen iedereen

Zondag 9 november was het dan zover. De wedstrijd die beslist over de 3de plaats bij de seniors in het Acrho-criterium vond plaats in het Doornikse Kain. Deze populaire wedstrijd lokt jaarlijks bijna 700 deelnemers. Voor mij was het mijn eerste deelname. Ik had namelijk maar een doel en dat was meer en veel punten pakken dan Emere Benjamin ...

Rond 09u15 begonnen aan een gezapige opwarming en de beentjes voelden geen 100 procent maar kvoelde wel dat ik klaar was om alles te geven
Om 10u00 stonden we daar met 690 mannen en vrouwen klaar om de Mont St Haubert op te vliegen.
Knal .... Weg waren we. Den Istace nam al vlug de koppositie samen met Domina gevolgd door Emere , een onbekende ,Mezelf ,Duvivier en Delombaerde. Na 500 meters kregen we een typisch waalse autostradebrug. We waren direct opgewarmd. Aan km 1 hadden we 03:05 !! Ondertussen was er een groepje gevormd met Delombaerde en Duvivier. Aan km 2 begon de beklimming van de dag. Mijn benen hadden precies moeite met de platte stukken maar bergop ging het o zo vlotjes. Ik liep weg van het duo Delombaerde - Duvivier tot bij Emere en een beetje verder liep ik naar de derde positie. Het klimmen ging perfect en ik kon een kloofje van 50 meters maken op Emere. Bijna aan de top kwamen nog de zwaarste stroken. Een kasseistrook die er glibberig bijlag en het ging daar totaal niet om te lopen . Ik kwam als derde boven maar toen kwamen nog een kleine 9 km tot aan de aankomst.

Ik zag dat Emere tijdens het afdalen dichter en dichter kwam tot hij aan km 5 mij had bijgebeend. Het afdalen ging langs geen kanten en zo liep Emere van me weg. Toen we beneden kwamen was hij nu op 100 meters van me verwijderd. Ondertussen zag ik Duvivier en Delombaerde naderen maar ik kon stand houden. Hier en daar zaten er nog wat heuveltjes in en met die tegenwind! Ik kon toch standhouden en als 4de in 44:31 aftikken.
Den Emere was 23 seconden eerder gearriveerd en zo is hij wel bijna zeker van die derde plaats bij de seniors. Maar ja... Volgend jaar beter hé... Als ik eens een overzichtje bekijk van alle wedstrijden dan heb ik die derde plaats verloren tijdens de halve marathon van Kain. Ik kwam toen net uit blessure en verliesde daar toch een kleine 40 punten .  Ik ben wel content want ga op het einde van het jaar toch meer dan 10000 punten hebben en dit is niet mis. Dit jaar was een ideaal studiejaar. Nu kan ik mijn beste koersen uithalen en er volgend jaar naar toewerken  .

Hier nog den top 10

1)  Istace Jose  42:39 (Winnaar van den Acrho 2008)
2) Domina A. 42:58
3) Emere B. 44:08 ( Ik keek en hij liep verder weg )
4) Vanlede L. 44:31
5) Delombaerde D. 44:53  (Zal schitteren tijdens de kerstcorridas)
6) Duvivier D. 44:58 (snakt achter wat rust)
7) Descamps M. 45:17
8) Flamme K. 45:35
9) Campener A. 46:17
10) Timperman C. 46:35 (Bedankt om mij terug naar huis te voeren)

30) Verthe Els 48:15 (leerde ook het heuvelachtige Doornik kennen - toch knap gelopen )

Vandaag staat er wat losloopwerk op het programma want morgen is er nog de Halve van Ploegsteert De beentjes voelen nu wel wat stijfjes aan maar hopelijk heb ik morgen niet te veel last. Volgens het weerbericht zal het krachtig waaien Oeioei... Dus een tijd zal ik er niet opzetten. Toch zal ik stiekem hopen op 1u15 of minder??? Succes alvast aan iedereen en Joost D.: Misschien lopen we wel samen???

Tot dan


0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
10-11-2008, 08:28 geschreven door Monteflokke  
05-11-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belangrijke week
Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo

Na de zware wedstrijd in Boeschepe had ik het toch wel moeilijk om mijn kilometers te lopen want de benen waren redelijk zwaar toegetakeld! Al bij al heb ik maandag toch een 18 tal km kunnen lopen en dinsdag een 19-tal aan een aanvaardbaar tempo . Dit waren dan ook de laatste cruciale trainingen ter voorbereiding van Kain, Ploegsteert en Rumes.

Nu zondag staat Kain op het programma. Ik liep er nog nooit maar heb al horen zeggen dat de eerste km de zwaarste zijn . Ik ga er zo goed mogelijk proberen voor uitgerust te zijn want ik kan nog een laatste poging ondergaan om die 3de plaats te bemachtigen. Ik ben benieuwd.

Dinsdag staat dan de 21 km van ploegsteert op het programma. Het is inderdaad dicht op elkaar maar we zien wel hoe gerecupereerd ik ben. Als de beentjes goed zitten dan zou ik toch proberen die 1u15 te halen maar ik vrees ervoor. Kain is toch ook bijna 13 km

De zondag daarop is er nog een wedstrijdje in Rumes maar of ik daar nog loop voor die derde plaats hangt af van Kain... Laten we hopen

Vanaf nu loop ik mss nog een keer pittig en de rest worden losloopjes. Tot zondag

De foto is er nog een van verleden jaar in Ploegsteert. Ik was nog een laatste versnelling aan het plaatsen maar strandde toen net op 1u15m04...
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
05-11-2008, 10:12 geschreven door Monteflokke  
03-11-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Monts et Merveilles Boeschepe (FR) 11.370 Km
Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo loopluitjes

Dit weekend stonden er niet veel koersen in aanbieding. Buiten een cross en wat veldrijden was er niet veel te beleven. Daarom deze week veel km gedaan. De vrijdag werd ik opgebeld door wedstrijdvriend Filip Claerhout om naar Boeschepe te trekken de zondagochtend. Boe wie? Boeschepe... Een dorpje niet ver van Poperinge in Frankrijk. Ik stemde toe en zondagochtend waren we weg. Had niet echt een gedacht van wat ging komen maar Franky Vandoorne had een folderke mee. Na wat studiewerk kwam ik tot de conclusie dat Boeschepe naast de Zwarte berg ligt en dat het parcours 3* de Mont de Boeschepe beklimt + gedeeltelijk de Mont de Cats. Op papier leek dit niet zo zwaar maar hoe dichter we de bestemming naderden hoe heuvelachtiger het werd . Na een tussenstop in een bakkerij te Dranouter bereikten we de startplaats en het opwarmen kon beginnen. Vlug nog wat parcoursinformatie verzameld en er moesten 2 ronden afgelegd worden. Nl een kleine aanloopronde van 1.5km waarin al een pittig beklimmingske inzat en dan nog een hoofdronde die 4 serieuzere heuvels bevatte... Wat gaat dat hier geven??? We deden als opwarming die aanloopronde en ik mag zeggen dat we toen al deftig bezweet waren. Kwam er nog bij dat die wegen redelijk glibberig waren door de overvloedige regen.

Om 10u stonden we klaar aan de voet van de molen. Ik hoorde dat er een prof aan de start stond. Nl iemand die 15de was op het WK duatlon. Dus hem zeker niet volgen was de boodschap. BAF we waren weg. Direct een 500 tal meters naar beneden en dan direct terug omhoog tot terug aan de molen. Die prof was al weg en ik bevond me in 2de positie gevolgd door een klein groepje op 50 meters. Die eerste heuvel had al slachtoffers gemaakt.
Dan begon de hoofdronde. Direct zat al een eerste beklimming in van de Mont de Boeschepe. 1.5km Serieus klimwerk. Ik bleef in 2de positie en kon het gat wat groter maken. Na het omhoog lopen volgt natuurlijk wat afdalingswerk maar eens beneden stuurden ze ons via een andere weg terug naar boven En dan nog eens een derde keer !!! Dan nog eens richting Mont de Cats waar we gedeeltelijk op liepen en als dessert nog omhoog naar de aankomst. Ik liep van het begin tot einde alleen in 2de positie waar ik toch zeer tevreden mee was. Ik had 42 min. Dat is amper 16.2 per uur maar met zo een parcours. Grijsloke en Thimougies waren lastig maar wie boeschepe gelopen heeft zet hem qwa zwaarte op de eerste plaats! Die prof werd eerste in 39:30 ofte 17.2 per uur. Hij loopt gemakkelijk aan 19 per uur maar deze koers was wat anders zei hij me achteraf.
Ik had er toch nog een mooie trofee aan over en deze morgen stijve benen .

Bij deze heb ik toch een ideale heuveltraining gedaan en zou de Mont ST Haubert goed moeten verlopen want uit de technische kant bekeken ligt de Mont de Boeschepe 20 Meters hoger dan De Mont ST Haubert. Dus zondag vliegen we hopelijk naar boven
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
03-11-2008, 10:27 geschreven door Monteflokke  
PERSOONLIJKE BESTTIJDEN

5km:
0:16:39
10km: 32:52
15km: 52:29
GRIJSLOKE: 58:51
21km: 01:13:35 (ploegsteert 11/11/09)
marathon: 02:46:27 (beloeil 9/10/10)
Mijn favorieten
  • RSCA
  • gavertrimmers
  • ACRHO
  • ASSA RONSE
  • Buienradar Belgie
  • Triatleet Tom Bruggeman
  • Windkaarten belgië
  • POTTEAU LABO
  • Atletiek - Sportsites.be
  • KVKORTRIJK
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blogende Lopers
  • Detavernier Hans
  • Delombaerde Dimitri
  • Dewaele Joost
  • Lefever Jan
  • Veerle Beernaert
  • Philipe Lagae
  • Patricia Delvael
  • Lieven Demeestere
  • Steven Hocedez
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn Desmet
  • Loquet Thomas
  • Michael Vannieuwenhuyze
  • Johan Descheemacker
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Foto
    Archief per maand
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs