Inhoud blog
  • France
  • Mean Girls
  • What?
    Fashion, love & friendschip

    13-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.What?

    Aangezien het de eerste blog is zal ik een beetje over mezelf vertellen ;
    *Naam ; omwille dat ik hier ook over andere mensen ga praten , ga ik myn naam niet noemen. Ook alle andere namen zyn totaal niet waar.
    *Status ; helemaal single & ik ben niet verliefd ...
    *Land ; België.
    *School ; 2de middelbaar.

    Als jullie willen weten over wat ik allemaal ga praten, check dan morgen zeker myn blog.
    Ik kan jullie al wél een voorproefje geven ...

    Pff ... Vinden jullie het ook zo deprimerend als je niet verliefd bent? Eigenlyk weet ik het niet zo. Ik ben dus ooit met de 'populairste' jongen geweest op myn school. Hy heeft een énorme eigendunk & is nog altyd verliefd op my. Hy heeft een vriend die ik best wel leuk vind ... Maar hy zegt dat die vriend alle 'exen' van hem date. Ik geloofde dit niet & toen zyn vriend tegen my begon te praten begon het allemaal ...

    Alles wat ik zeg is écht waar & dit is een soort van 'myn dagboek'.

    Lots of love, ProblemGirl.






    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Mail ProblemGirl.

    Wil je iets kwyt?




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs