MOBIELE HONDEN >>> HET VERVOLG
U bent bezoeker
dank u !
Foto

Zoeken in blog

Archief per maand
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 05-2005
    Over vanalles : politiek, voetbal, films, geocaching, restaurants, onderweg zijn en van het leven genieten ... De meest recente berichten staan bovenaan !
    Profile for etterke
    05-12-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feestje.
    Deze middag werden we rond 13u allemaal in de feesttent verwacht om de verjaardagen van Patrick (vandaag) en Vicky (volgende week) te vieren.  Het werd een Mexicaans feestje met o.a. nachos, tequila en chili con carne.  Dat mag van mij elke week ! Een feestje is geen feestje zonder een taart en Vicky had weer een erg lekkere gemaakt, deze keer met chocolade en krieken.  


















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Speciaal ?
    De blog bestaat vandaag 3333 dagen.  Is dat speciaal ? Neen ! Smile
    Morgen 6 december is een officiële feestdag in Spanje. Is dat speciaal ? Bwah, in 1978 werd de nieuwe grondwet goedgekeurd - toch wel belangrijk na het Franco-regime !
    Dinsdag 8 december is ook een officiële feestdag in Spanje.  Is dat speciaal ? Als je gelooft in de onbevlekte ontvangenis wel.  Zelf ben ik nog altijd van oordeel dat je toch beter een doosje Kleenex bij de hand houdt.
    Hou in ieder geval rekening met gesloten winkels tijdens deze dagen, ook al is het allemaal niet zo strikt meer dan vroeger.
    En morgen zondag niets te doen ? Kom eens een kijkje nemen op de kerstmarkt in Albir.  Geen idee of het de moeite is maar je komt dan in ieder geval toch eens buiten ...


    04-12-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Muts.
    Alweer een gezellige dag vandaag.  Rond elf uur zijn we (Leo, Rita, Rob, Letty en ik) vertrokken richting Alfaz om - alweer - enkele caches te controleren.  Op die manier toch echt veel prettiger dan het allemaal alleen te moeten doen.  Enkele caches waarvan ik vermoedde dat ze effectief verdwenen waren, bleken nog steeds aanwezig en werden gevonden door Leo - beginner's luck Laughing.  
    Op de terugweg hebben we nog even langs de markt geslenterd en plots ging het allemaal wat sneller, iedereen had honger gekregen van al dat wandelen en zoeken.  Enkele minuutjes later zaten we aan tafel bij het sociaal centrum van Alfaz.  Hier was ik met Patrick en Vicky al eerder geweest en vandaag had ik dus een deel van de bende meegelokt.  Ik denk niet dat iemand het zich beklaagd heeft.  Hapje, brood, paella, kip of vis, dessertje, halve fles wijn én koffie voor net geen 10 euro per persoon ! Bovendien ook nog vriendelijke bediening en gezellig om te zitten, wat wil je nog meer ?
    Toen we terug in onze tuin waren, hadden we toch weer meer dan negen kilometers gewandeld.  Uitrusten was er niet bij want de tent moest in orde gebracht worden voor morgen (?) en de komende feestdagen.  Kerstversiering werd opgehangen, grotere tafels werden geplaatst en ons paardje kreeg een aangepaste muts.

















    03-12-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gemakkelijk.
    Vanmorgen een kleine wandeling gedaan, stelde echt niets voor in vergelijking met wat Ferdinand gisteren gedaan heeft.  Die is (totaal onverantwoord) helemaal in zijn eentje naar de top van de Puig Campana gewandeld.  Hieronder kan je enkele foto's zien die hij genomen heeft - gemakkelijk zo, dan moet ik niet meer gaan ! Vandaag kon hij terug op krachten komen bij Sabor, al kreeg hij nog amper zijn ogen open Smile.


















    02-12-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Series en films.
    Vanmorgen nog maar eens naar de fysio geweest.  De pijn in beide schouders wordt steeds minder, als gevolg daarvan slaap ik ook iets beter (helemaal goed zal dat nooit worden) omdat ik niet wakker word telkens ik me omdraai.  De bewegingen aan de linkerkant gaan ook iets vlotter maar de rechterkant wil nog altijd niet mee.  Dat zullen dus nog een flink aantal extra beurten worden, hopelijk wordt dat allemaal goedgekeurd door het ziekenfonds in België.
    Deze middag kreeg ik regelmatig het bericht dat één van mijn caches in de buurt hier gevonden werd en daaruit kon ik afleiden dat de zoeker steeds dichter kwam.  Ik ben dan maar even goedendag gaan zeggen, altijd plezant.  Deze keer was het een Deense man van een jaar of 60.  Vorige week had Vicky gezegd dat er achter het hoekje een mooie jongedame aan het zoeken was maar die heb ik spijtig genoeg gemist ...

    Het is vandaag trouwens een stuk frisser omdat de zon het voor een groot deel van de dag heeft laten afweten.  Ook weer niet erg, meer tijd om een filmpje te zien.  De afgelopen tijd zijn er weer een heleboel series en films op mijn laptop gepasseerd.
    Bevergem.  Altijd hetzelfde : veel te hoog gespannen verwachtingen resulteren vaak in een teleurstelling.  Absurde humor en goede cast maar ik had graag iets meer gelachen.  Plaatsvervangende schaamte was meer aan de orde, op zich niets mis mee.
    Nieuw Texas.  Familie die om de erfenis van papa op te strijken, verplicht wordt om met z'n allen een jaar in hetzelfde huis te wonen.  Soms grappig en heel gemakkelijk om je in te leven in het verhaal.
    Spectre, de nieuwe James Bond.  Ligt het aan mij of aan 007 ? Ik heb het weer eens geprobeerd maar ik beleef weinig plezier aan dit soort films.  Elke keer opnieuw wordt er gezegd dat het de beste Bond film ooit is.  Misschien wel ... ik heb het deze keer 90 van de 150 minuten uitgehouden, ik denk niet dat ik ooit zo lang ben blijven kijken.
    Le fils de l'autre.  Beklijvende film over twee kinderen die vlak na de geboorte verwisseld worden.  Flauw verhaaltje ? Niet als je weet dat het hier over een Joodse en een Palestijnse familie gaat.  
    Marcinelle.  Waarom moet je naar dit soort films zien ? Het is zoal Titanic, je weet vanaf de eerste minuut al hoe het gaat eindigen.  Toch echt een goede film over een van de grootste mijnrampen in de geschiedenis en hoe de bazen altijd opnieuw kiezen voor winst en niet voor veiligheid.  
    Everest, veruit de beste film van de afgelopen dagen.  Het waargebeurde verhaal over een klimexpeditie in 1996.  Adembenemende beelden en je vraagt je af waarom mensen zo diep willen gaan om op de hoogste bergtop te kunnen staan.







    01-12-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een beetje beweging.
    Stilaan begin ik hier weer vast te roesten in mijn zetel.  Er zijn dagen dat ik niet verder geraak dan de douche.  Heeft niets met pijn of zo te maken, gewoon pure luiheid.  Vandaag kwam daar eindelijk een beetje verandering in.  Gisteren had ik al halvelings met Rob afgesproken om een aantal caches van mij te gaan controleren.  Ik wil er graag enkele nieuwe leggen maar er wordt dan verondersteld dat alle andere caches in orde zijn, en dat is niet het geval.  En zo vertrokken we met z'n tweetjes rond 11u op controletocht.  Ik had zo'n beetje een route in mijn hoofd maar daar moesten we van afwijken.  Al snel bleek dat de eerste caches van mijn "paseo-reeks" door wateroverlast/overstromingen quasi onbereikbaar zijn.  Onze wandeling werd dus onderweg een beetje aangepast.  Daar waar mogelijk werden caches terug in orde gebracht (nummer 4 is nu nog moeilijker geworden) en een van de volgende dagen komt de rest aan de beurt.  Ook werden er al voorbereidingen getroffen voor enkele nieuwe exemplaren.  
    Tijdens de wandeling passeerden we ook de camperparken Costa Blanca en Orange Grove, allebei zo goed als verlaten en wachtend op betere tijden (lees : vergunningen).  Triestig ...
    Tegen 14u hadden we 10 km gewandeld en dat deed echt deugd.  De beloning mocht er ook zijn : voetjes onder tafel bij Rob en Letty !










    29-11-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Samenvatting.
    Ik zal de laatste dagen eens een beetje samenvatten.  Eergisteren was het ook hier "Black friday", iets waar we tot enkele jaren geleden nog nooit van gehoord hadden maar nu samen met Halloween ook gemeengoed lijkt te worden.  Nu nog Thanksgiving met een reuzenkalkoen en we worden allemaal dikke vriendjes met de Amerikaanse commercie.  Voor mij hoeft het allemaal niet maar zaken als Media Markt moeten toch niet echt veel moeite doen om mij te lokken met extra kortingen.  En zo ging ik na de zesde fysiobeurt met onze pa naar Finestrat om enkele totaal overbodige spullen aan te schaffen.
    Gisteren heb ik volgens mij helemaal niets gedaan, behalve de overschot pasta van Patrick en Vicky opeten Surprised.  's Avonds was er in de partytent weer een hapje en een drankje, deze keer omdat Jan en Mimi zijn aangekomen maar laat ons eerlijk zijn : ze vinden hier altijd wel een reden om te drinken ...
    Vandaag stond normaal gezien de halve marathon van Benidorm op het programma maar ik heb voor een ander sportief evenement gekozen : R. Datil/Gremase tegen FC Oranje.  Gremase is de ploeg waar mijn fysiotherapeut linksachter speelt en dus ging ik een keertje kijken.  De Nederlanders werden met 6-0 naar huis gestuurd, zo overdreven slecht waren ze nochtans niet.  Sommig momenten ging het er hard aan toe en de trainer van Oranje maakte zich tijdens de rust flink boos in de kleedkamer.  Gelukkig zijn er geen slachtoffers gevallen op het kunstgras, in Benidorm liep het voor een deelnemer minder goed af : na de finish zakte een 24-jarige man in elkaar en stierf iets later.  Update : blijkt gvd ook nog iemand te zijn die ik oppervlakkig ken van in Heartbreak Hotel !
    Deze namiddag kreeg ik de "airfryer" frietjes die Leo en Rita me een tijdje geleden beloofd hadden, inclusief twee kroketten - veel Nederlandser kan het niet worden.  Goede frietjes overigens, en duidelijk veel minder vet dan de frietketelversie.  

















    26-11-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De baardentafel.
    Donderdag, dus naar Sabor.  Je zou het bijna spijtig vinden om op restaurant te gaan want de zon scheen weer uitbundig en vannacht was de thermometer niet lager gezakt dan 15 graden.  Wij (Guy, Ferdinand, onze pa en ikke) met lichte tegenzin Smile toch maar richting Altea gereden want het weekmenu zag er weer perfect uit.  Een vispannetje, filet mignon met mosterdsaus en een dame blanche - het glijdt toch iets gemakkelijker binnen dan een droge boterham.  Af en toe was het flink lachen geblazen : vier mannen met een baard en een conversatie over het conflict in het Midden-Oosten.  Een doorsnee buitenlander heeft waarschijnlijk alleen de woorden terrorist, bommen, IS en Syrië opgevangen.  Toen we buiten gingen hebben we eerst even gecheckt of er geen helicopter boven ons cirkelde want een auto met Belgische nummerplaat maakt je tegenwoordig helemaal verdacht ! 
    In onze tuin werd besloten de partytent opnieuw helemaal feestklaar te maken.  Alles is extra verstevigd en als het moet zijn we zelfs beschermd tegen wilde beesten.  De hapjes en de borrels liet ik deze keer rustig passeren, mijn buikje zat nog helemaal vol.



















    25-11-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lekker gegeten.
    Deze middag met z'n allen naar Oriental Garden in Alfaz gaan eten, dat blijft toch met voorsprong de lekkerste Chinees.  Alle tafels werden volgezet met heerlijke gerechten en ook de bediening was weer prima.  Bij thuiskomst werd nog even buitengezeten.  Het was helemaal niet zo koud dan de vorige avonden en de zonsondergang achter de Puig Campana was prachtig, terwijl aan de andere kant de volle maan stilaan de Sierra Helada verlichtte.  
















    24-11-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1000 euro in 2 seconden.
    Vandaag gingen de werkzaamheden aan de tent verder. Met velcro, naaimachine, ijzerzaag, boormachine en vele meters ijzerdraad werd alles verstevigd.  Het tentzeil zelf blijft nog even in de berging want voor morgennacht wordt hevige wind voorspeld.  Ik zat in de auto (meer dan iets vasthouden op schouderhoogte kan ik niet) toen er plots een raar lawaai te horen was.  Ik ben buiten gelopen en al snel werd duidelijk wat er gebeurd was : de luifel van Bernard en Annie was op hol geslagen.  Compleet windstil en dan hop, een rukwind en in 2 seconden een luifel van 1000 euro naar de vaantjes.  Moest het bij mij gebeuren, ik zou verdomme miljaardedjuu nogal vloeken ! Maar niks van dat alles bij de benadeelden : gewoon even op het laddertje, alles losvijzen en de verzekering bellen.  Zen !
    En nog iets anders : de laatste dagen heb ik regelmatig opmerkingen gekregen over het groot stuk worst dat ik zaterdag bij onze pa op mijn bord had liggen.  Wel, het kan altijd groter - dat kan je zien op een foto van vorig jaar !











    23-11-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Frisjes.
    De temperatuurdaling heeft zich voortgezet, ook al bleef het tot een stuk in de namiddag zonnig en mooi weer.  De wind maakte het echter onaangenaam en onmogelijk om in t-shirt buiten te zitten.  Dat kon de tentenreparatieploeg (20 letters, rijp voor de IQ kwis zaliger!) niet tegenhouden om grootse onderhouds- en aanpassingswerken uit te voeren ! Het resultaat bewonderen zal voor een andere keer zijn, want rond 15u30 begon het te regenen en ging de temperatuur nog verder omlaag.  's Avonds kwam de zon dan nog even piepen maar daar heb je dan natuurlijk niets meer aan.














    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afscheid Bendji.
    Ik heb net een mailtje gekregen van Luc en Willy, ze hebben hun golden retriever Bendji laten inslapen.  Ik wil hen nog veel sterkte toewensen, Bendji was een superhond !



     

    22-11-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dat viel mee !
    Na de inspectie van de - niet zo ernstige - schade, stelden Patrick en Vicky voor om iets te gaan eten in Albir.  Aarzelen staat op zo'n moment niet in mijn woordenboek en dus reden we een half uurtje later naar Brew Rock, naast de ingang van camping Cap Blanch.  Vroeger was hier een filiaal van Heartbreak Hotel gevestigd en daarna heeft het een tijdje leeggestaan.  Nu is er dus Brew Rock, café-restaurant met live muziek.  En net die muziek zorgde ervoor dat het een beetje een tegenvaller was.  De hamburgers met frietjes waren best lekker, maar de jazzmuziek kon ons gedrieën echt niet bekoren.  Die gasten speelden niet slecht maar ik werd er alleen maar zenuwachtig van.
    Dan maar naar Universal Lounge Bar voor een koffie.  Daar aangekomen vond ik een koffie toch maar gewoontjes en bestelde ik een Copa Nougat.  Beter kan een zondag niet worden ...



















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dat viel tegen.
    Gisteren kon je zien hoe de partytent met extra stormlijnen verankerd werd maar in de loop van de avond begon het toch wel erg hard te waaien, harder dan ze voorspeld hadden.  De auto schudde over en weer en voor één keer zorgde dat er niet voor dat ik wakker bleef.  Neen, deze keer voelde ik me als een kindje in zijn wieg en was zachtjes ingedommeld.  Tot ik ergens - als in een droom - stemmen hoorde.  Intussen was iedereen al even bezig om de tent te redden.  Het dak en de zijkanten werden eraf gehaald en in veiligheid gebracht, het ijzeren geraamte kon blijven staan.
    Deze ochtend werd de schade opgemeten : hier en daar een stukje af- of doorgescheurd.  Het reparatie-atelier heeft de taakverdeling al besproken en morgen zal alles opnieuw in orde zijn.  Dit betekent wel dat de tent bij hevige wind telkens zal moeten worden "ontmanteld".
    Het is vandaag - zoals voorspeld - trouwens een heel stuk frisser dan wat we gewend zijn.  Wel heel mooi weer maar als een oude man voel ik aan mijn knoken - in mijn geval schouders - dat de temperatuur omlaag is gegaan.











    21-11-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In dit bericht is rode kool het belangrijkste !
    Terwijl ongeveer alles in België stilvalt door de terreurdreiging op te trekken van niveau 3 naar niveau 4, gaat het leven hier zijn gewone gangetje.  Wij domme burgers weten niet wat er zich achter de schermen afspeelt maar ik heb toch zo het vermoeden dat heel die show perfect in het kraam past van hen die oh zo graag vakbondsacties, klimaatmarsen en betogingen allerhande willen verbieden.  Of hoe een "langebaardterrorist" perfect de ongewilde (?) handlanger kan zijn van de "plastroncrimineel", of die nu in de regering zit, partijvoorzitter is of een multinational leidt.  Uiteindelijk draait het allemaal om geld en macht ...
    Hoe lang zal het duren voor wij gewend zijn aan militairen en pantservoertuigen in de straat ? Gaan de mensen de politie blijven bellen voor elk leeg doosje naast de vuilbak omdat het wel eens een bom zou kunnen zijn ? De aandacht gaat verslappen en dan zullen "ze" toeslaan.  Boeten zullen we.  Of we worden slachtoffer van een aanslag, of we worden slachtoffer door het inperken van onze vrijheden.
    Denk je dat er hier in Spanje geen terreurdreiging is ? Natuurlijk wel, maar blijkbaar zijn landen die jarenlang onder een dreiging hebben geleefd (Spanje met de ETA, Groot-Brittannië met de IRA) toch iets meer gewend en panikeren die niet zo snel.  
    Ik dwaal af.  Waar was ik gebleven ? ... zijn gewone gangetje.  Vanmiddag wandelde ik naar onze pa, de lucht boven zee zag er dreigend uit en toen ik op de camping was, vielen er zelfs enkele druppels.  Pompoensoep, een groot bord aardappelen-rode kool-worst en een portie rijstpap duwden de donkere wolken al snel naar de achtergrond.  
    Terug in onze tuin was iedereen bezig met extra stormbeveiliging aan te brengen om de partytent op zijn plaats te houden.  Anderen monteerden de terrasverwarming die Patrick ergens op de kop had kunnen tikken.  












    20-11-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dixie.
    Niet helemaal, maar toch ... twee dagen na elkaar Sabor.  Gisteren in het restaurant zelf, vandaag in de auto met een portie pasta die ik gisteren bij Sabor had meegenomen.  Het heeft allebei even goed gesmaakt.  Behalve af en toe iets eten gebeurt er tijdens deze zomerse dagen niet veel.  
    Vandaag kon ik het niet meer uithouden en moest ik naar Villajoyosa.  Ik maakte me echt ongerust, de uitbaters van Dixieland hadden al een hele week niets meer gepost op Facebook en dat is niet van hun gewoonte.  Ter plaatse bleek al snel dat er niets aan de hand was : gewoon een defecte router en al een tijdje geen internet meer.  Het was overigens uitermate rustig aan zee.  Ik heb ruim een uur zitten praten met Stefano (eigenaar) en behalve twee mensen die sigaretten uit de automaat kwamen halen, waren er helemaal geen klanten.  Toen ik terug naar Alfaz reed, zag ik dat ook alle andere terrassen in de buurt heel leeg waren.  Zonde met zo'n mooi weer !
    Ik ben ook even gaan buurten bij Guy op camping Benisol.  Bij hem in de straat staan nu de laatste overblijvers van Camper Park Costa Blanca.  Na de sluiting vorige week waren de meeste klanten op zoek gegaan naar een alternatief maar enkelen waren nog blijven staan.  Om een of andere reden zijn ze daar na enkele dagen ook vertrokken.  Ik hoop dat ze allemaal hun draai vinden maar ik blijf het spijtig vinden dat het allemaal zo is geëindigd.  
    De dag werd - naar gewoonte - afgesloten in "la carpa", de partytent.  Het was meteen ook de laatste avond voor Natasja en Pieter (dochter en schoonzoon van Rob en Letty), het was wel duidelijk dat ze genoten hebben van hun weekje Spanje Rolling Eyes . 

















    18-11-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hip hip hoeraaaaaaaaaaaaaaaa !
    Tot ongeveer 12u de dagdagelijkse bezigheden : nog een beetje proberen te slapen, nog even blijven liggen, nog een kwartiertje - opstaan en de gordijnen openen - de ogen openen gaat iets moeilijker want de zon schijnt al fel - stoeltje zitten - te lang op facebook ronddwalen ...
    En dan was het alweer tijd voor een sessie bij de fysiotherapeut.  Terwijl hij mijn schouders en armen in alle richtingen probeert te wringen praten we honderduit over voetbal en tappen we schuine moppen, echt een aangename kerel.  In de linkerschouder is al enige verbetering merkbaar, aan de rechterkant - veruit de meest pijnlijke - is er voorlopig weinig of geen progressie.  
    Na de fysieke inspanning was het tijd voor een beetje culinaire ontspanning : pizza4U ! Het smaakte nog beter dan anders want Brigitte verjaarde vandaag en zij betaalde Very Happy - dank u xxx.









    17-11-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rustige dag.
    Het was weer heerlijk in het zonnetje en normaal zou ik vandaag helemaal niet bewogen hebben tot ik dat berichtje kreeg ...  Iemand had hier achter het hoekje een cache van mij gevonden en meldde dat het deksel ontbrak en er geen logboek meer aanwezig was.  Dat zou nogal straf zijn want die cache hadden we gisteren tijdens onze wandeling gecontroleerd.  En dus ging ik met Ferdinand even kijken, ter plaatse bleek al snel dat mijn cache helemaal in orde was.  De zoeker heeft dus iets anders gevonden waarvan hij dacht dat dat de cache was.  Ik heb hem een mailtje gestuurd en zijn log verwijderd.  Omdat we toch al op stap waren, hebben we meteen nog enkele andere caches gecontroleerd.  De weersvoorspellingen blijven goed en dus heb ik er alle vertrouwen in dat ook alle andere caches binnen redelijke tijd weer in orde zullen zijn.
    Intussen werd door de handwerkdames ons paardje onder handen genomen.  In onze tuin staat nu waarschijnlijk het enigste paard met gebreide oortjes Smile.
    En terwijl ik dit schrijf, krijg ik net fantastisch nieuws ! Elke dinsdag- en vrijdagavond speel ik via internet automatisch mee met Euro Millions maar ik win echt bijna nooit iets.  Vandaag had ik voor vier euro gespeeld en ..... tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa : 3,40 euro gewonnen - bijna geen verlies ! 













    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.F.U.C.K.
    8u.  België-Spanje afgelast. Of hoe één man ervoor kan zorgen dat in heel het land het dreigingsniveau wordt opgetrokken. Mag het openbaar vervoer nog wel rijden ? Mogen de kinderen nog naar school ? Mogen we nog naar de cinema gaan ? Naar de supermarkt ? Zijn de bollen in mijn kerstboom wel gescand door de staatsveiligheid ? Voorzichtig zijn : okee, maar LEEF en geef niet toe aan terreur ... Ik ga dadelijk ontbijten in mijn bunker, geen probleem !

    16-11-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wandeling.
    Deze voormiddag hebben we met z'n allen een kleine wandeling in de buurt gemaakt.  Dat gaf mij meteen de gelegenheid om enkele caches te controleren.  Ik zou graag enkele nieuwe caches verstoppen maar er zijn er nog te veel die dringend onderhoud nodig hebben en die wil ik eerst in orde brengen.










    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs