MOBIELE HONDEN >>> HET VERVOLG
U bent bezoeker
dank u !
Foto

Zoeken in blog

Archief per maand
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 05-2005
    Over vanalles : politiek, voetbal, films, geocaching, restaurants, onderweg zijn en van het leven genieten ... De meest recente berichten staan bovenaan !
    Profile for etterke
    02-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoekjes
    Omdat ik dan toch al helemaal tot aan de kust was geraakt, heb ik meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om enkele mensen te bezoeken.  Dirk en Maryline waren na enkele pogingen eindelijk een keertje op camping San Antonio te vinden, waar ik meteen ook Guy en Suzanne ontmoette.  Daarna moest ik enkel de kustlijn volgen om Guy te vinden - de opdracht bij foto nummer 2 is : zoek de hond Smile
    De voorlaatste stop was bij McDonalds, kan af en toe echt smaken ! Daarna nog even onze pa en Jef en Brigitte bezocht op camping Almafra en de dag was alweer voorbij.  Het wordt al veel te vroeg donker !







    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 miles.
    Vanmorgen op tijd met de fiets vertrokken om een stukje van de "10 miles" mee te pikken.  Overal politie en afgesloten wegen, maar voor de rest weinig volk op straat.  Terrasjes die normaal op zondag (= marktdag) helemaal vol zitten zijn nu ofwel simpelweg gesloten of trekken amper volk.  Volgens een politieman zijn de deelnemers van de 5 mijlen al gepasseerd en is het nog 10 minuten wachten op de lopers die het dubbele aankunnen.  Het werd ruim een half uur en omdat ik af en toe een zijstraatje nam heb ik misschien de grote meute gemist, maar ik vond dat er weinig deelnemers waren.
    Het strand lokte veel meer volk dan de sportievelingen en in de verte zag je massa's zeilbootjes.














    01-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weg.
    Zo, Heidi is deze ochtend vertrokken.  Ik had ze nog wel willen uitzwaaien maar ze moest al om 9u op de bus zitten richting Alicante, dat was toch wat vroeg voor mij.  Achteraf heb ik er een beetje spijt van dat we niet meer samen hebben gedaan, maar langs de andere kant is twee dagen al genoeg.  Ik ben het echt niet meer gewend om de hele dag met iemand rekening te houden.  
    En zo verval ik nu dan opnieuw in de alledaagse sleur : naar de supermarkt, wasmachine laten draaien ...  En neen, niet al mijn t-shirts hangen aan de wasdraad, er liggen er nog veeeeeel meer in de kast.  Heidi heeft er zelfs een paar mee naar huis genomen, na het leegmaken van mijn "verrassingsdoos" vorige week kon ik er best enkele missen !







    31-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag GEEN MARKT in Albir !
    Nu zondag 2 november wordt - naar jaarlijkse gewoonte - een loopwedstrijd georganiseerd.  De "10 miles" doorkruisen Alfaz en Albir en behalve een aantal afgesloten straten heeft dit ook tot gevolg dat er GEEN MARKT zal zijn in Albir ! ! !

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op stap.
    Vandaag bijna de hele dag op stap geweest met Heidi.  Ze was eerder deze week al in haar eentje naar Benidorm geweest maar als je daar als doorsnee-toerist rondloopt mis je natuurlijk wel een aantal dingen.  En dus gingen we vandaag nog een keertje samen terug.  Maar eerst deze middag naar Sabor voor het weekmenu, met zarzuela als hoofdgerecht.  Totaal onbekend gerecht voor Heidi maar ze vond het heel lekker - en dat is het ook.  Of ze het beter vond dan de wienerschnitzel die ze eerder deze week heeft gegeten, heb ik maar niet gevraagd Smile.
    Na de lunch met de bus naar Benidorm waar we iets gingen drinken in de "gins & tonics cocktail bar".  Niet goedkoop maar heel veel keuze en alles geserveerd volgens de regels van de kunst.  Daar krijg je dan weer honger van en dus moesten er churros con chocolate gegeten worden, ook weer iets onbekend voor de deerne uit het onderontwikkelde Waasland.  
    De volgende stop was het dakterras van Madeira Centro, helemaal gratis genieten van het mooie uitzicht.  Afsluiten deden we bij Heartbreak, waar later op de avond ongetwijfeld een spetterend Halloweenfeest zou losbarsten maar de laatste bus vertrekt al om 22u30 ...



















    30-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heidi.
    Heidi, een festival- en facebookvriendin is hier enkele dagen geleden aangekomen voor een weekje vakantie maar tot nu toe had ik ze nog niet gezien.  Gisteren hadden we afgesproken om elkaar vandaag te zien en zo kreeg ik deze ochtend (eindelijk) mijn nieuwe Garmin Oregon in handen.  Nancy had haar in Antwerpen opgezocht om het toestel af te geven zodat ze het mee naar hier kon brengen. Om Heidi te bedanken had ik een uitstapje gepland.  
    Alles op wandelafstand had ze blijkbaar al op eigen houtje verkend, inclusief zeer avontuurlijk middageten : wienerschnitzel Shocked op de dijk van Altea !  Gelukkig kon ik op Jef en Brigitte rekenen om ons met de auto naar Guadalest te brengen.  Guadalest blijft toch altijd een van de trekpleisters in de omgeving en dat was te zien aan het aantal auto's en autobussen op de parking.  Heidi genoot van de uitzichten (wij zijn het allemaal al gewend en raakten vooral onder de indruk van het lage waterpeil in het stuwmeer) en haalde regelmatig haar portemonnee boven voor allerlei souvenirtjes.  
    Na ons bezoek aan het pittoreske bergdorp ging het terug bergaf want de magen begonnen te knorren.  Een half uurtje later zaten wij bij het wokrestaurant van Albir waar de borden meer dan één keer werden volgeschept - én leeggegeten !
    De dag werd afgesloten met een wandeling naar zee en een terrasje.  En dat laatste was er te veel aan, de bedoeling was om gewoon een koffie te drinken maar voor een klein beetje geld extra kreeg je er ook een stuk taart bij.  Iets waaraan moeilijk te weerstaan is, maar onze maag raakte er toch een beetje van in de knoop ...
    Morgen ben ik opnieuw afgesproken met Heidi (haar laatste dag) om - dat zal geen verrassing zijn - iets te gaan eten bij Sabor.















    29-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geocaching.
    Het cachen staat tegenwoordig op een laag pitje.  Niet omdat ik geen zin meer heb maar omdat hier in de buurt de vijver zo een beetje leeg gevist is, alles wat (niet té moeilijk) verstopt is, is reeds gevonden.  Bovendien ben ik al een hele tijd gps-loos op stap want de Garmin Oregon 650t was in België achtergelaten voor reparatie.  Daar komt vanaf morgen verandering in, want een tijdje geleden is er in België een nieuw toestel geleverd en iemand brengt hem voor mij mee.  Intussen moet jullie en ik het doen met deze toch wel op waarheid berustende fotocollage.




    27-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog altijd mooi weer.
    Het allerbelangijkste : het is nog altijd supermooi weer en dus wordt er bitter weinig gedaan.  Gisteren een ritje met de mannen van de motorclub en vandaag een beetje in het zwart (nog niet in de douche geweest) werken - dingen vertalen - voor kameraden van een bevriend muziekgroepje.
    Misschien moet ik ook een beetje uitleg geven over mijn restaurantbezoek : het zal jullie misschien al opgevallen zijn dat er de laatste tijd iets minder over culinaire uitspattingen wordt geschreven.  Dat wil niet zeggen dat ik in hongerstaking ben maar ik krijg hier zo vaak (lekkere) overschotjes dat het stom zou zijn om geld uit te geven aan de plaatselijke horeca en wat ik krijg in de vuilbak te kieperen.




    25-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Casa Caty.
    Een prachtige dag gehad vandaag.  Met de Harley naar camping Almafra om van daaruit te vertrekken met een aantal motorfietsen naar Jalón/Xaló.  Op de camping heeft Ellie een toertje gemaakt op mijn machine en ik op haar Sportster Iron.  Het verschil is echt groot, ook al horen ze beiden tot dezelfde reeks.  Het lijkt wel alsof de hare 100 kg lichter is, zo vlot gaat hij door de bochten.  Toch is het verschil in werkelijkheid hooguit 20-30 kg.  En dan de rit zelf : mooi tochtje tot Calp(e) en dan de vallei in.  Daar zijn we een parking opgereden waar de motorfietsen veilig achtergelaten konden worden en hebben we ook iets gedronken.  Daarna was er ruim tijd om over de plaatselijke markt te slenteren, een markt waar ik nog nooit eerder geweest was.  Dan terug enkele minuutjes op de tweewieler om bij Casa Caty te belanden.  Jef en Brigitte hadden daar gereserveerd voor 18 personen.  Het duurde even om de bestelling op te nemen maar uiteindelijk kwam het allemaal in orde.  Lekker gegeten : goede tapa's vooraf en daarna had ik couscous cous-cous genomen, beter dan diegene die ik regelmatig eet in restaurant Solana in Alcalali.  De rit terug richting Benidorm ging zonder problemen en op camping Almafra (waar onze pa intussen ook staat) konden we op het terras nog genieten van de ondergaande zon én de 3-1 overwinning van Real Madrid tegen FC Barcelona !














    24-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Doos.
    Omdat Costa Blanca nog steeds gesloten is en er - spijtig genoeg - op korte termijn waarschijnlijk niet echt een oplossing komt, ben ik deze ochtend mijn spullen gaan ophalen die daar nog stonden.  Het was slechts één doos maar ze was iets groter dan ik dacht en het ergste : het was een bodemloze doos ! Wat daar bleef uitkomen ! Ik wist eigenlijk helemaal niet meer wat er allemaal inzat, behalve een hoop dingen die ik nodig heb om nieuwe caches te verstoppen.  De hele doos zat vol met truien, sweaters, t-shirts, sjaals, handschoenen enz - ik kan binnenkort op de markt gaan staan.
    Ik ben de hele middag bezig geweest om voor alles een plaatsje te vinden, wegwaaien zal de auto nu zeker niet meer doen en dat is maar goed ook want ik blijf staan waar ik nu sta. Het zal wennen zijn : een hele winter aan de Costa Blanca maar dan niet op Costa Blanca Smile.  Als je onderweg bent of binnenkort vertrekt en je kan nog steeds niet terecht aan de Cami dels Alguers, kan je mij altijd een mailtje sturen om een alternatief te zoeken.





    23-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bril en Sabor.
    Gisteren, tussen een terraske en enkele inkopen, mijn gilet gaan afhalen bij de schoenmaker.  Een grote patch siert nu de achterkant en hij heeft meteen ook een stukje van de naad hersteld.  En dus kon ik vandaag showen in vol ornaat.  Alhoewel, het was niet de bedoeling maar ik denk dat bepaalde mensen in Benidorm gedacht hebben dat ik verloren gereden was.  Ik heb bijna een uur straatje in, straatje uit gereden om een parkeerplaats te vinden.  Alle brommer/motorplaatsen waren volzet en betalen voor een autoplaats is een beetje zot.
    Bij Specsavers (brillenwinkel) was het superdruk, ik had even de indruk dat alle toeristen en overwinteraars gisteren op hun bril waren gaan zitten en vandaag absoluut een nieuw exemplaar moesten kopen.  Na een half uurtje wachten werd ik half in het Engels half in het Spaans ingewijd in de geheimen van de multifocale bril.  Zo'n wondermiddel werd me enkele jaren geleden al voorgeschreven door mijn oogarts maar de aankoop werd steeds uitgesteld.  Vandaag is de knoop doorgehakt en woensdag kan ik de bril afhalen.  Ik heb gekozen voor de allergoedkoopste versie (59 euro voor montuur, multifocale krasvaste glazen inbegrepen !) en als dat meevalt dan stap ik later over op betere glazen (breder zicht, ontspiegeld enz).
    Na de middag werd de GPS (ingebouwd in mijn lelijke kop) ingesteld op Sabor want donderdag is zo'n beetje de vaste dag om daar ons buikje te vullen.  De meerderheid nam als voorgerecht gegratineerde geitenkaas met witloof en spekjes maar ik koos voor de vitello tonnato.  Voor het hoofdgerecht ging bijna iedereen voor de fantastische varkenswangetjes met crème van pompoen.  Na het eten kwam chef Patrick naar de Harley kijken (hij rijdt zelf ook met eentje) en werd er uitgebreid gepraat over het legendarische merk.
    En zo was de dag weeral voorbij ...













    21-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heet !
    Wat moet je doen als het de hele dag 30 graden is, er geen nieuws over Costa Blanca te rapen valt, je al naar de supermarkt geweest bent en alle zweet al uit je poriën is gestroomd ? Dan blijft er maar één ding over : zwemmen met Jill, de rottweiler.  En, ik zou het nog bijna vergeten : de brommer poetsen !
    Een mooie foto van afgelopen zondag, genomen door Debbie, hadden jullie ook nog te goed.











    19-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moeilijk voor sommigen.
    Ik weet niet of iedereen het gezegde "'s avonds grote Jan 's morgens kleine man" kent maar het was deze ochtend zeker van toepassing.  Niet iedereen zag er even fris uit en sommigen haalden het ontbijt niet (nochtans tot 10u30 beschikbaar) ...  Ik profiteerde van het uitgebreide aanbod en een spiegelei, bonen in tomatensaus, croissant, chocoladebroodje, ontbijtgranen : het ging er allemaal vlotjes in.  Na het ontbijt nog even op ons terras gezeten en na het uitchecken was het tijd voor een ritje naar Villajoyosa.  Dixieland heeft zich daar op korte tijd opgewerkt tot hét biker café en de hele bende ging daar dan ook iets drinken.  
    Omdat Debbie vreesde dat ze niet meer in Benidorm zou geraken met haar benzine, gingen wij met z'n drieën (Jef, Debbie en ik) even onze eigen weg om te gaan tanken.  De rest reed terug naar Benidorm maar ze moeten onderweg ergens verkeerd gereden zijn want op de Avenida Europa reden er opeens tientallen motorfietsen achter ons en werd ik ongevraagd tot "road captain" gebombardeerd.  Het laatste uurtje in het hotel brachten we door in het buffetrestaurant en achteraf gingen we nog een ijsje eten bij Gelateria Pinocchio.
    En dan het belangrijkste van het weekend : ik heb (eindelijk) mijn grote patch gekregen.  Deze week proberen of ik in Altea geraak om hem op mijn gilet te laten naaien.



















    18-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feestje.
    Toen we terug in Benidorm waren, hadden we nog ruim de tijd om te genieten van het uitzicht vanuit onze kamer op de 15e verdieping en een beetje rond te hangen en iets te drinken.  De terrasjes zaten overal goed vol en zoals altijd kom je in het weekend altijd feestvierders tegen.  Net voor het avondeten (21u) gingen we nog even naar boven om enkele foto's te nemen.  In de verte konden we zelfs "het kruis" zien.  Het buffet in het hotel was zoals je het kan verwachten in een hotel met vier sterren : niet slecht maar verrassingen moet je niet verwachten.
    En toen werd het tijd om echt een stapje in de wereld te zetten.  Alle kroegen in Benidorm bezoeken is moeilijk en sommigen sluiten sneller dan ze geopend zijn.  Overal zie je strippers, goochelaars en live bands aan het werk.  Sommigen zijn echt goed maar die van de Heartbreak zijn beter ... Eindigen deden we op het dakterras (20e verdieping) van het hotel waar het gezellig was, biker babes dansten de Sevillana en de temperatuur schommelde vér na middernacht nog rond de 25 graden.  Een mooie avond ...



















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verzamelen en op stap.
    Deze ochtend naar camping Almafra gereden om daarna samen met Jef naar de parking van McDonalds te rijden.  Daar stonden een aantal leden van de club ons al op te wachten en nog iets later waren we volledig.  Iets minder volk dan tijdens een normale rit op zondag.  Logisch, want velen moeten op zaterdag nog werken en een heel weekend op stap gaan valt in sommige families niet in goede aarde (andere verplichtingen als zoontje naar het voetbal brengen, taart gaan eten bij de bomma enz).
    Een kwartiertje later konden we inchecken in hotel Madeiro Centro in Benidorm en kregen we een bandje om de pols, het leek wel alsof er een nieuw festivalseizoen begon.  Om 12u stonden er ongeveer 70-80 motorfietsen te ronken en we konden uiteraard op veel belangstelling rekenen.  Het grote verschil met een normale rit was dat deze keer de Indian en Victory bikes in de meerderheid waren en niet de Harleys.  Onder begeleiding van enkele verantwoordelijken van Intruder (de nieuwe dealer van Indian en Victory) reden we naar Alicante.  
    Ter plaatse aangekomen werd al onmiddellijk duidelijk dat dit een groot evenement was.  In de buurt stonden honderden motorfietsen geparkeerd en op het eigenlijke parkeerterrein was Colt 45 (coverband met sexy zangeres) van jetje aan het geven.  Rond 15u was de reuzenpan paella klaar en werd er een plastiek bordje volgeschept.  Enkelen die te dicht bij Tony zaten te eten, konden genieten van een laagje rubber (burn-out) op hun rijstgerecht.  Bij de kinderen was de flipperkast populair en voor de mannen waren er pin-ups ingehuurd.  De rest van de namiddag werd vooral gevuld met het bekijken van de nieuwe modellen.  De Indian Scout stond niet in de showroom en dat was nu net het model dat mij het meeste aansprak.  Voor de rest : allemaal heel knap en net iets exclusiever dan Harley.  Sommige modellen hebben nog weinig weg van een motorfiets en lijken wel futuristische ruimteschepen.  Als je naast zo eentje aan het rode licht staat, verwacht je elk moment dat hij gaat opstijgen.



















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekendje op reis.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tot zondagavond zal er niets op de blog geschreven worden want ik ben een weekendje weg.  Af en toe moet een mens ook eens vakantie nemen hé ! In Alicante is een nieuwe dealer van Indian en Victory Motorcycles geopend en de club is daar uitgenodigd voor een feestje.  Met een overnachting op hotel kan iedereen zich eens goed laten gaan, dat belooft ! Al zal er ongetwijfeld ook een ingetogen moment zijn voor Javitto Vakero, lid van de Santa Faz Chapter, die vrijdagochtend overleden is ten gevolge van kanker.  

    17-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Markt.
    Alweer een hete dag vandaag en dat bleek ook op de markt van Alfaz.  Overal zijn doeken gespannen om voor schaduw te zorgen en verschillende marktkramers hoorde ik zeggen dat te warm was.  Op weg naar de markt zag ik een motorhome met een Ijslandse nummerplaat, die zal het pas echt warm hebben.  De wandeling over de markt werd snel afgehandeld want ik had niets nodig en dan loop je toch maar wat rond om de tijd de doden.  Dan liever een beetje door de straten van het centrum kuieren (overal zaten de terrasjes vol) maar ook dat was van korte duur.  Aan de kerk vroeg iemand de weg naar Arabi Plaza, de mevrouw vroeg het in het Spaans maar aan het accent was duidelijk te horen dat ze Nederlandse was.  Ik stelde voor om mee te rijden en de weg te wijzen.  Ze keek naar haar man aan het stuur en stemde in, zo gevaarlijk zal ik er dus niet uitzien.  Vijf minuten later stonden ze waar ze moesten zijn en ik moest minder ver naar de auto teruglopen, een win-win situatie dus.
    Van Costa Blanca voorlopig nog geen nieuws en met het weekend voor de deur zal er waarschijnlijk ook niet veel gebeuren.















    16-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dokter.
    Deze voormiddag even langs de dokter geweest maar veel meer dan ontstekingsremmende pilletjes kon zij ook niet adviseren om mijn nekpijn te verminderen.  Het is vanzelf gekomen, het zal dan ook wel vanzelf verdwijnen.  
    Na de dokter werd de middag een heel stuk prettiger : Sabor ! Vandaag zelfs met een van mijn favoriete voorgerechten : aardappelcrème met truffel en een gepocheerd ei.  Aan de overkant van de tafel was Malvina aan het twijfelen of ze haar hoofdgerecht zou opeten of dat van Thierry zou afpakken ...
    Na het eten terug bergop met wind op kop was niet simpel maar ik heb het toch gehaald.
    Bij Costa Blanca is het weer wachten om te weten wanneer de zaak in kort geding wordt behandeld, voorlopig blijf de camperplaats dus gesloten.  









    15-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opnieuw gesloten.
    Ik heb al enkele dagen last van een stijve nek, met uitstraling naar mijn linker schouderblad.  Eigen schuld dikke bult zeker ? Misschien kan ik beter niet tegen 120 km/u in een t-shirt rondrijden.  Het is in ieder geval pijnlijk en alles pilletjes die ik slik helpen voorlopig niet echt.  Het enige resultaat is slaperigheid en zo heb ik - geheel volgens de Spaanse traditie - deze middag van een siesta genoten.  Zoiets kan je niet stiekem doen, er is altijd wel iemand met een fototoestel in de buurt.
    In de late namiddag ben ik nog een beetje gaan wandelen, er zijn hier een hele boel zandwegen in de buurt en ik weet nog altijd niet waar die allemaal uitkomen.  
    Rond 20u kreeg ik telefoon van mijn vader.  Die is eergisteren naar Camper Park Costa Blanca vertrokken met de bedoeling daar de hele winter te blijven.  Helaas is de zaak vandaag opnieuw gesloten, blijkbaar is nog altijd niet alles in orde.  






    14-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gevonden.
    Gisteren zomer, vandaag herfst - alhoewel we met een namiddagtemperatuur van 24 graden niet te klagen hebben.  De uitbundige zon van de afgelopen dagen en weken bleef vandaag wel grotendeels afwezig en afgelopen nacht en deze voormiddag viel er regen.  
    Veel is er niet te melden als je in een cirkeltje van 20 meter rond de camper blijft hangen.  En toch : waar alle onderzoeksteams met hun hoogtechnologische hulpmiddeltjes niet in geslaagd zijn, is door een kudde schapen en geiten wel tot een goed eind gebracht : vlucht MH 370 is terecht, ligt gewoon hiernaast op een braakliggend stuk grond.







    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs