MOBIELE HONDEN >>> HET VERVOLG
U bent bezoeker
dank u !
Foto

Zoeken in blog

Archief per maand
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 05-2005
    Over vanalles : politiek, voetbal, films, geocaching, restaurants, onderweg zijn en van het leven genieten ... De meest recente berichten staan bovenaan !
    Profile for etterke
    25-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stroompanne.
    Deze avond rond 18u30 zat iedereen zonder elektriciteit, de aardlekschakelaar had ergens een stroomverlies gedetecteerd.  De beschuldigende vinger gaat dan meestal in de richting van een pas aangekomen gast.  En dus controleerden we de laatste bijgekomen klanten, maar daar was geen fout te vinden.  Dan maar de beproefde methode : alle stekkers eruit en één voor één terug aansluiten om te zien waar de fout zit.  Spijtig genoeg was onze pa (of zijn camper) de oorzaak van de problemen.  Morgen zal er wel een slimmerik uitzoeken wat er moet gebeuren om alles opnieuw in orde te krijgen.  Ik wil dan meteen ook even vertellen dat binnenkort elke stroomkast zijn eigen aardlekschakelaar krijgt, zodat toekomstige pannes gemakkelijker gelokaliseerd kunnen worden.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wassen, poezen en schoenen.
    Toch raar hoe mensen blijven vasthouden aan oude gewoontes.  Zelfs al zitten ze 2000 km van huis én is het hier alle dagen zondag, toch is en blijft maandag wasdag ! De voorzieningen die er vorig jaar niet eens waren, worden nu veelvuldig gebruikt.  Deze voormiddag moest je bijna een nummertje nemen om recht te hebben op een vrije wasbak.  Ikzelf heb helemaal geen last van bepaalde routines, ik slaap en eet onregelmatig en wassen doe ik alleen als anderen zeggen dat ik begin te stinken Smile.
    Overigens alweer schitterend weer vandaag en deze middag ben ik een wandelingetje gaan maken.  Wilde katten vind je hier overal maar onderweg kwam ik toch een heel mooi exemplaar tegen.  Een beetje verder zag ik een paar schoenen staan.  Zouden daklozen tegenwoordig hun schoenen uitdoen voor ze een dutje doen in de container, gewoon om geen modder op het kamerbreed tapijt te hebben ?







    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stabiel.
    Volgens het ziekenhuis (Clinica de Benidorm) is de toestand van de man die gisteren bezweek tijdens zijn deelname aan de halve marathon stabiel, nadat hij ter plaatse (?) met de defibrillator gereanimeerd werd.  Het gaat overigens om een 49-jarige man uit de omgeving van Murcia.

    24-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En nog even iets over voetbal.
    Niet enkel de Rode Duivels konden hun laatste vriendschappelijke wedstrijden niet winnen.  Zowat alle supporters van RAFC (den Aantwaarp) hoopten dat dit voetbalseizoen eindelijk opnieuw de stap naar eerste klasse kon gezet worden, maar als ze zo verder spelen zal het ook dit jaar weer niet lukken.  De vorige jaren kon ik - ondanks de slechte resultaten van RAFC - toch altijd nog met een tevreden gevoel terugkijken op het weekend, want meestal had Beerschot dan een nóg slechter resultaat neergezet.  Sinds hun gedwongen degradatie naar de 1e provinciale afdeling en fusie met Wilrijk, winnen ze bijna alle matchen.  Ik ben benieuwd of ze dat het hele seizoen gaan volhouden.
    Hier in Spanje gaat het met Hércules Alicante ook niet schitterend.  Vandaag hebben ze eindelijk nog eens gewonnen, tegen Sabadell.  Niet echt om fier op te zijn, want met die ploeg delen ze nu de voorlaatste plaats in de "Liga Adelante".  Tot overmaat van ramp doet aartsrivaal Elche het verbazend goed in de eerste afdeling van het Spaanse voetbal.  Er is dit weekend trouwens heel veel gescoord in de hoogste reeks : 1-4, 0-3, 4-0, 4-3, 0-5 en als uitschieter 7-0 voor de ploeg van onze nationale doelman Courtois.  Atlético Madrid staat daardoor op een mooie tweede plaats, tussen FC Barcelona en Real Madrid.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tango.
    Na het drinken van een koffie (bedankt Ron en Marja) ben ik naar het oude centrum van Benidorm gewandeld.  Aan het uitzichtpunt tussen Playa Levante en Playa Poniente kon ik immers nog een EARTH CACHE oplossen.  Of mijn antwoorden goedgekeurd worden, is nog even afwachten ...  Toen ik bijna aan Punta Canfali was, klonk door mijn hoofdtelefoon een melodietje van Juan Masondo en de overleden Dirk Van Esbroeck.  Ik hou heel veel van tangomuziek maar het stemt me tegelijkertijd ook altijd een beetje triestig.  Alsof er een perfecte DJ aanwezig was, werd het geluid van mijn mp3 speler stilaan overstemd door een accordeonspeler die ook net aan stukje tango begonnen was - mooi ! Ik ben een hele tijd blijven zitten en toen hij even pauzeerde heb ik hem via mijn "Ear pollution headphones" laten kennismaken met de "Vlaamse" tangomuziek.  Hij vond het absoluut interessant, ook al verstond hij de tekst niet.  Later begon hij meer populaire melodietjes te spelen en enkele Spanjaarden begonnen spontaan te dansen.  Echt prachtig, met een helderblauwe Middellandse Zee en dito lucht als achtergrond, daar kan een mens toch alleen maar intens gelukkig van worden ...
    Na dit muzikale intermezzo ben ik te voet naar Albir terug gewandeld en bij het Chinese restaurant "El puente de oro" een goedkoop menuutje gaan eten. Gelukkig ben ik geen echt snelle eter en heb ik altijd problemen met hete soep, anders had ik na een kwartiertje al opnieuw buiten gestaan.  Het heeft wel gesmaakt, ook al had ik even schrik toen ik op het overdekte terras moest plaatsnemen (binnen zal het helemaal vol).  Er zaten namelijk enkele rokers en daar ben ik doorgaans niet zo blij mee.  Gelukkig rekenden ze allemaal snel af en vertrokken ze om buiten verder te stinken !













    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The show must go on !
    Intussen was ik Ron en Marja tegengekomen en die stonden te wachten tot twee bekenden van hen zouden voorbij lopen.  Eén daarvan was kaal en zou in een blauw shirt lopen.  En ik dus maar mee uitkijken, we wisten toen nog niet dat ongeveer de helft van de deelnemers met een blauw shirt zou lopen én dat een kwart daarvan kaal zou zijn ...  Er passeerden intussen lopers op blote voeten, de eerste vrouw, een man met een kinderwagen en toen viel er iemand - een twintigtal meters van ons vandaan.  Het bleek al snel dat hij niet gewoon gestruikeld was, een politieagent was er snel bij om de eerste zorgen toe te dienen.  Enkele minuten later kwamen enkele medewerkers van het Rode Kruis ter plaatse.  Allemaal probeerden ze de man te reanimeren, een ambulance kwam (ik schat ongeveer een kwartier na de eerste oproep), nog een ambulance en nog een ambulance.  Intussen werd hartmassage en beademing afwisselend toegepast, een defibrillator heb ik nergens gezien - toch een belangrijk hulpmiddel ! Uiteindelijk is de man op een draagberrie gelegd en afgevoerd met een ambulance maar ik vrees dat hij overleden is.  Als hij het toch haalt, is de kans heel klein dat hij nog een normaal leven kan leiden.  Overigens overleven slechts 20 à 30 percent van de patiënten die buiten het ziekenhuis gereanimeerd worden.
    Even werden de volgende lopers - zich van geen kwaad bewust - enkele meters omgeleid, de wedstrijd mocht hieronder niet lijden. 











    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veel sportievelingen.
    Weer een heel mooie zonnige dag, geen wolkje aan de lucht en dus perfect om te gaan kijken naar de halve marathon en de 10 miles die vandaag in Benidorm gelopen werden.  Het aantal inschrijvingen voor de twee wedstrijden lag boven de 2000 en aan de start was het voor de deelnemers dan ook dringen om een goede positie te bemachtigen.  De man in het rood, Joe Bailey, finishte als eerste na 1u 10min en 25 seconden met ruim twee minuten voorsprong op de volgende.










    23-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het viel allemaal wel mee.
    Voor er iemand medelijden met me gaat krijgen : echt hard heb ik niet moeten werken vandaag.  Er was nog heeeeeeeeeeeeel veel tijd over om van de zon te genieten en een wandeling te maken.  






    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En het bewijs !
    Foto's genomen door Emmy om mijn noeste arbeid te vereeuwigen.  Gisterenavond kreeg ik onmiddellijk commentaar van Martin omdat ik een heel deel van de alkoof was vergeten schoon te maken en dus kon ik niet anders dan deze ochtend in het halfduister dat laatste stukje ook nog te poetsen.  Je zou dan denken dat ik vandaag de hele dag in de zon zou kunnen uitrusten (en schijnen doet ze weer volop !) maar neen hoor.  De grote baas gaat met de familie lekker op uitstap naar Guadalest en ik moet hier de boel draaiende houden Laughing.












    22-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Auto gepoetst.
    Geen wolkje te zien vandaag, van zonsopgang tot zonsondergang ! Wind daarentegen was er meer dan genoeg, gisterenavond was het al begonnen en tot in de voormiddag werden we getrakteerd op felle windstoten.  En toen viel de wind opeens weg en werd het zomer.  Mijn plannen om de auto een keer te poetsen en hem daarna met zijn neus in de andere richting te zetten, konden niet meer uitgesteld worden.  Uiteraard gingen mijn werkzaamheden weer gepaard met de nodige commentaren, mensen zijn nu eenmaal niet gewend mij aan het werk te zien.
    Deze avond heb ik eerst even geprobeerd om naar "Verliefd op Ibiza" te kijken, een Nederlandse film waarbij ik het niet langer dan tien minuten kon uithouden.  Dan ben ik overgeschakeld op "We are what we are", een film die ik beter drie weken geleden had bekeken want perfect passend bij Halloween.  De film komt pas volgend jaar in de bioscoop maar kwam dank zij "een gunstige wind" op mijn laptop terecht.  Eerst denk je dat je bij een religieuze sekte bent terechtgekomen maar het wordt erger.  Door lokale overstromingen komen er letterlijk dingen bovendrijven die beter het daglicht niet zouden zien.  Het ontaardt gelukkig niet in overdreven bloederige toestanden en een luchtig pianomuziekje begeleidt je naar het einde, dat misschien toch niet helemaal geschikt is voor gevoelige magen.  Moesten ze hiervan ooit een Vlaamse versie maken, dan zie ik Johan Heldenbergh absoluut de rol van de vader des huizes spelen.


    21-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met zijn allen op reis naar Angola !
    Een journalist hoeft niet de taak van de politie over te nemen, maar de reactie van het ambassadepersoneel is zwaar overdreven.  En of het nu zwarten zijn of niet, dat doet er niet toe.  Het bevestigt alleen één van mijn vooroordelen : vertrouw nooit mensen in een maatpak Shocked ! ! ! Overigens zullen ze hier waarschijnlijk vlotjes mee wegkomen vanwege hun diplomatieke onschendbaarheid.



    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mbeki vertaalservice.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanmiddag zijn we bij hoge uitzondering (Wink) nog eens gaan eten bij Sabor.  Een vispannetje, rundsvlees met Stroganoff saus en een dame blanche - het ging er allemaal even vlot in.  Onze gasten van deze week (maar ze moeten wel zelf betalen !) waren Kris en Caroline.  Na het eten nog even staan kwijlen bij alle mooie motorfietsen op de parking en dan terug naar de camping.
    De film van deze avond was een tegenvaller : The look of love, over Paul Raymond - the king of Soho.  Veel mooie naakte vrouwen, goede muziek en kilo's cocaine (zelfs in het ziekenhuis TIJDENS een bevalling wordt een lijntje gesnoven) zijn niet genoeg om een boeiende film te maken.  Wat me vooral stoorde waren de (niet uit schakelen) ondertitels : recht uit de google vertaalmachine of zoiets.  
    Enkele voorbeelden ?
    We zijn toeren harde maar zitten vast op een heuvel.
    Hij niet knippen met elke stront.
    Het werd contant bloedingen, weet je.
    Wee je zeker dat je niet zomaar knijpen een meer in ?
    Ik denk dat een uur met mij zal sorteren je rechts uit.
    Misschien heeft Mbeki (zie 17 november) eindelijk een fatsoenlijke job gevonden ?

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beter ?
    De gemeenteraad in Antwerpen is gisterenavond uit de hand gelopen.  De reden : Bart De Wever was opgenomen in het ziekenhuis en liet zich als burgemeester vervangen door één van zijn vazallen.  Het ligt voor de hand dat ik nu heel stoute dingen zou kunnen schrijven over de ex-dikkerd en wat ik hem allemaal toewens maar dat doe ik niet.  Een stad als Antwerpen besturen zonder de grote leider is blijkbaar moeilijk en het enige wat dan overblijft is een ruzie tussen extreem-rechts en uiterst rechts, de oppositie wordt als een bende idioten afgeschilderd en de de afbraakpolitiek gaat verder ...  Ik heb mij er niet meer mee te bemoeien en sta te ver af van de dagelijkse realiteit in de Sinjorenstad, maar is er iemand die mij kan bevestigen dat het inderdaad beter gaat na "de kracht van de verandering" ? 

    20-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een appeltje ?
    Gisterenavond was ik beginnen kijken naar "Jobs" maar na een uurtje ben ik in slaap gevallen.  Niet dat de film slaapverwekkend was, ik kon gewoon mijn ogen niet meer openhouden.  Het gevolg daarvan is dan meestal dat ik 's morgens heel vroeg wakker ben en zo kon deze ochtend nog gemakkelijk het vervolg van de film zien vóór iedereen uit zijn bed kwam.
    "Jobs" gaat over Steve Jobs, de inmiddels overleden bezieler van computermerk Apple.  Het gaat niet alleen over de visionaire ideeën van Jobs, je krijgt ook zijn onhebbelijke kantjes te zien en je krijgt vooral een zicht op hoe het eraan toe gaat in de harde zakenwereld.  Geen resultaat en je wordt opzij geschoven en verraden door je "vrienden" ...  Geen wereld voor mij.

    19-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In de Sprint.
    Een hele mooie dag vandaag en in de zon was het lekker warm.  Té mooi weer eigenlijk om op café te gaan maar als het moet dan moet het Smile ! En zo zaten er zes min of meer ervaren cachers en twee nieuwsgierigen deze middag in de Sprint om een beetje te praten over hun ervaringen - vier Belgen en vier Nederlanders, mooi in evenwicht.  Vaste afspraken zijn er niet gemaakt maar dit kan nog wel een keertje herhaald worden en we houden er waarschijnlijk wel een lift aan over richting bergen.  Eentje staat namelijk met een caravan op een camping in Benidorm.  Om die caravan te trekken heeft hij natuurlijk een auto nodig en dát is nu net wat wij hier soms missen om caches te gaan zoeken.  
    Ik mijn wildste fantasie had ik gehoopt dat er misschien ook enkele cache babes zouden afkomen, maar dat zal voor een andere keer zijn.  Het is toch altijd opvallend dat je met zulke dingen veel meer mannen dan vrouwen tegenkomt (net als bij het voetbal, biljarten, wielrennen, formule 1 enz).  Zitten al die vrouwen dan altijd braaf thuis te stofzuigen, te breien ... ? Vooruit dames, ruk je los van je ketting en ga ook cachen !

    18-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OCC
    Vandaag toch een redelijke dag achter de rug en zeker goed genoeg om een fietstochtje te maken.  Enkele dagen geleden had Martin me verteld dat hij een mooi plekje had gevonden om een nieuwe cache te verbergen.  Hij had er - bij wijze van proef - een doosje neergelegd en de coördinaten gegeven.  Deze middag ging ik dus op pad en het duurde verdomme een hele tijd voor ik een goede route had gevonden om er te geraken.  Maar de plek is zeker geschikt voor de cachers die ook buiten de bebouwde kom willen zoeken.  Binnenkort dus weer een nieuwe - de teller staat intussen al op 11 ! En ze kunnen niet allemaal even gemakkelijk zijn ...
    Enkele tips voor in de toekomst (niet alleen voor mijn caches uiteraard) :
    - als de moeilijkheidsgraad qua terrein op 1,5 staat, moet je echt geen gevaarlijke toeren uithalen om de cache te loggen
    - soms moet je de uitleg of hint een beetje cryptisch bekijken
    - staar je niet altijd blind op de gegeven coördinaten, maar kijk in de buurt naar een voor de hand liggende plaats

    Deze avond heb ik naar de eerste aflevering van Orange County Choppers gekeken, een bedrijf in Amerika dat unieke choppers bouwt.  Wat ze daar ontwerpen kom je nergens anders tegen maar de baas van de zaak is niet echt iemand waar ik mee zou willen werken, dat weet ik wel zeker ! Alles wat hij doet, moet iedereen "cool " vinden en hem tegenspreken is "not done". 


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEOCACHERS in de buurt van Altea-Albir-Benidorm !?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dinsdagmiddag 19 november om 14u30 zitten we met een aantal geocachers samen in café Sprint (Albir, tussen Wok en Lidl - N 38 34.430 W 0 04.598, parkeerplaats geen probleem en gemakkelijk bereikbaar met bus nr 10).  Als je zin hebt om af te komen : welkom ! 

    17-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Orange is the new black.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Weinig te melden vandaag.  Het weer blijft voorlopig aan de frissen kant maar het zuinige zonnetje heeft de sneeuw in de bergen al wel doen smelten.  Vanmiddag zijn we (met versterking van Eddy en Martine) naar Sabor gaan eten, het was er echt heel druk en daarom hebben we voor volgende week toch weer voor een donderdag gekozen.  Op de parking aan de overkant stond een extra motorfiets, ook Yannick is nu (na Patrick en Jonathan van Sabor) overgestapt op iets sneller dan een scooter ... Zelf blijf ik constant het internet afschuimen op zoek naar allerlei info over Harley-Davidson.  Als het zo koud blijft, zal mijn enthousiasme wel vanzelf verdwijnen.
    Deze avond heb ik naar de laatste aflevering van "Orange is the new black" gekeken.  Geen idee of de serie al ergens uitgezonden wordt in België of Nederland, maar de reeks gaat over een vrouwengevangenis en is gebaseerd op de autobiiografie van Piper Kerman.  Alles passeert de revue : drugsverslaafden, lesbische relaties, machtsgeile bewakers, godsdienstwaanzinnigen.  Ik heb zelden zo uitgekeken naar een tweede seizoen.  Intussen ben ik aan het afwachten of ik de nieuwe seizoenen van Sons of Anarchy, Homeland en American Horror Story compleet kan downloaden.  Ik begin pas te kijken naar een nieuw seizoen als ik zeker weet dat ik alle afleveringen kan bekijken.  De avonden worden langer en langer, en de laptop moet dus goed gevuld zijn !

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zijn er echt mensen die zich hierdoor laten beetnemen ?
    Iedereen krijgt wel eens een mailtje van het onderstaande soort.   Het belandt dan meestal automatisch bij de spam maar er moeten toch onnozelaars zijn die hier intrappen, anders stop je toch gewoon met dit soort onzin rond te sturen.

    Beste vriend, Ik schrijf om uw dringende hulp te zoeken. Ik ben een bankier, het werken met een gerenommeerde bank hier in Zuid-Afrika. Ik Helpt het uitvoeren van een project voor 350. Million Dollars van Verenigde Staten, met de Amerikaanse mijnbouw bedrijf hier sinds 2005. Vorige week de commissioned compenseren me met 3.500.000 euro. Als bankier we niet mogen tips te nemen, maar ik denk dat dit ik het verdien. Ik heb te regelen met mijn vriend naar de € 3.500.000 sturen via onze bank diplomatieke dienst naar Europa. Ik heb besloten om het geld te verplaatsen door middel van deze bijzondere bezorgservice want het is niet officieel dat ik het uitvoeren van een overschrijving op elk verhoor te voorkomen. Aangezien we directe vlucht naar Amsterdam-Nederland of Parijs-Frankrijk, de bank diplomatieke ambtenaar kan het geld in contanten brengen zonder uit enig probleem. Zodra de officier aankomt, hetzij in Amsterdam-Nederland of Parijs-Frankrijk, zal de officier contact met u en met de hand over de Koffer met het geld aan u. We kunnen het geld gebruiken voor het opstarten van een kleine investering van uw interessant vinden bv huisvesting of een kleine lucratieve business in uw land. Ik heb belofte aan u 35 van de totale geld te geven voor uw hulp. Er is geen probleem met het geld, deze moet je me vertrouwen. (e_mbeki@webmail.co.za) Ik zal komen naar Europa in april volgend jaar tijdens mijn vakantie, om te zien wat we kunnen doen. Neem dan dringend contact met me op als je het kan doen. Zodra ik van u hoor, zal ik contact opnemen met de bank diplomatieke bezorgservice en onmiddellijk alle regelingen te treffen om het geld naar Europa te brengen zonder vertraging. Ik wacht dringend van u horen. Hoogachtend E.MBEKI.

    Wel, beste mijnheer Mbeki : ik heb een tegenvoorstel.  Het moeilijk voor mij is om vliegtuig vliegen naar Parijs of Amsterdam, hier Spanje veel beter weer is.  Ik bereid wel om te zijn in airport van Alicante in april.  Daar ik tevreden zal zijn met de helft van 3500000 euro en zal voor de rest geen stellen vragen.   De rest van het geld kan goede vertaler dan u in dienst nemen.  Hoogachtend.

    16-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Er is iets mis met de kleuren ...
    De zee hoort normaal blauw te zijn en de bergtoppen bruin-groen-grijs.  Deze ochtend is de zee bijna zwart en de bergtoppen wit.  Op de Puig Campana is het maar een dun laagje maar als je richting Aitana kijkt, ligt er al heel wat meer sneeuw.  Toch uitzonderlijk vroeg dit jaar, vorig jaar kregen we de eerste sneeuw pas einde november.  Martin kreeg al schrik en vroeg of het nu drie maanden zou duren voor we de zon weer te zien krijgen.  Hij moet nog veel leren, Spanje is Tsjechië (daar hebben ze ook een CAMPING) niet Very Happy !
    Wat er ook mis is met de plaatselijke kleuren, die van de Rode Duivels blijven hetzelfde en van kameraad Chris kreeg ik een mooi filmpje doorgestuurd uit Heist op den Berg.









    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs