MOBIELE HONDEN >>> HET VERVOLG
U bent bezoeker
dank u !
Foto

Zoeken in blog

Archief per maand
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 05-2005
    Over vanalles : politiek, voetbal, films, geocaching, restaurants, onderweg zijn en van het leven genieten ... De meest recente berichten staan bovenaan !
    Profile for etterke
    07-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brand of fantasie.
    Twintig over zes.  Dit is geen dagboek meer, maar bijna een uurboek.  In de verte zie ik iets wat een brand zou kunnen zijn.  Rook en een oranje gloed, van de straatverlichting of afkomstig van vlammen - geen idee.  Ik heb geprobeerd er een foto van te maken maar door het over en weer schudden van de auto is het onmogelijk om met een lange sluitertijd te werken.  
    Alles wat in België verboden is, is hier nog dagelijkse kost.  Je ziet dan ook regelmatig rookpluimen opstijgen uit één van de vele boomgaarden.  En hoewel het toegelaten is, het lijkt me geen goed idee om met deze wind "vuurke stook" te spelen.  Eén vonkje is genoeg om de hele, vaak kurkdroge, omgeving in lichterlaaie te zetten.  Dat is vorige week nog gebleken in Calp/Calpe.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.17,4
    De klok tikt langzaam richting vijf uur, af en toe zie je ergens een lampje aangaan en daarnet zag ik een schaduw met een zaklamp over de parking lopen.  Allemaal mensen die ook een slapeloze nacht beleven.  Ik heb er echt wel genoeg van, ondanks de beloften is de wind nu trouwens toch echt wel een stuk feller dan twee uur geleden.  Er is 's nachts ook zo weinig te beleven op het internet.  Ik heb net gelezen dat het grootste priemgetal ooit ontdekt is, een getal van 17,4 miljoen cijfers - dat is het spannendste nieuws dat ik heb kunnen vinden.  Ik vrees dat ik ongeveer even veel schapen zal moeten tellen om in slaap te vallen.  De auto twijfelt nog altijd tussen omvallen of opstijgen.  Varen doet hij voorlopig niet, een boot trouwens ook niet : http://www.youtube.com/watch?v=-n2BrLfK1F4

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Misschien.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het is nu bijna drie uur in de ochtend en het waait stevig maar zeker niet harder dan de vorige keren, meer moet het voor mij trouwens echt niet zijn.  Gisterenavond hadden ze nog voorspeld dat de hoogste snelheden rond 7u zouden opgetekend worden, maar ik heb even naar het weerbericht gekeken en erger dan op dit moment zou het niet meer worden.  Met een beetje geluk kan ik de laatste uurtjes van de nacht misschien nog een beetje slapen.  Voor het zover is, kan ik nog een beetje nadenken over de maffe film "Seven psychopaths", die ik gisterenavond gezien heb.  Een aanrader voor liefhebbers van donkere komedies, met in de voornaamste rollen de immer schitterende acteurs Woody Harrelson en Christopher Walken.

    06-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slapen of niet ?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Er heerst hier momenteel een beetje een paniekstemming, gevoed door allerlei overdreven verhaaltjes.  Hier in de buurt worden NERGENS windstoten voorspeld van meer dan 80 km/u, dus niet erger dan we de voorbije weken al hebben gehad.  Onaangenaam, en lastig om te slapen maar waarschijnlijk niet meer dan dat.  Toch hoorde ik deze middag door een aantal mensen al wind tot 180 km/u aankondigen, gebaseerd op ...? Nogmaals, op niets dus.  Er zijn enkele gasten die uit voorzorg hun camper verplaatst hebben, anderen hebben hun aanhangwagens verankerd alsof Sandy II hier gaat passeren.  Akkoord, je kan beter voorzichtig zijn en misschien hebben ze gelijk.  Als er morgen geen bericht meer op mijn blog verschijnt, ben ik weggewaaid.  In alle andere gevallen, zullen jullie weer mijn gezeur moeten aanhoren over de wind die mij het slapen heeft belet.  
    En nog even een toevoeging : binnen vijf minuten is mijn (door onze pa bereide) ajuinsoep opgewarmd.  Laat ze dan maar blazen, ik blaas wel terug !

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het begint met een appel ...
    ... want ik wil het 's middags wel een beetje gezond houden.  Vervolgens volgt een pak koekjes, want met een appel is mijn maag niet gevuld.  En wat dan volgt is pure pech.  Het laatste koekje was net doorgeslikt en Rob kwam vragen of ik mee naar Isidro ging eten.  Het is de laatste dag met hun huurauto en dus profiteerden ze er nog even van om naar Benidorm te rijden.  Isidro is fantastisch maar daar moet je absoluut met een lege maag arriveren om je dan overdreven vol te vreten.  Een andere keer dus  Crying or Very sad

    05-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Django.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik heb net ruim 160 minuten Django Unchained achter de rug, de nieuwste Tarantino.  Vergeleken met de meest recente 007 (Skyfall - die ik vorige week zag) is deze western de absolute winnaar, ook al is het zeker niet zijn beste werk.  Het hele verhaal verloopt in pure Tarantino stijl.  Mensen worden in zijn films niet gewoon doodgeschoten, ze spatten uit elkaar of ze worden levend opgevreten door honden.  Nikker is hier zeker geen troetelnaampje en de soundtrack situeert zich tussen Ennio Morricone en hiphop.  Samuel L. Jackson speelt de collaborerende zwarte en DiCapriio bewijst dat hij elk soort rol aan kan.  Op een happy end moet je bij Quintin niet altijd rekenen, of dat deze keer wel het geval is ...?

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik zou beter zwijgen ...
    ... want ik heb er eigenlijk geen verstand van : veldrijden.  Als het ergens te zien is op teevee dan kijk ik wel mee, maar dat doe ik ook met snooker en darts en daar ken ik ook niets van.  Toch is het mooi dat Sven Nys wereldkampioen is geworden, en voor mij mocht er ook een andere Belg gewonnen hebben - we hebben immers nog veel in te halen na de laatste Olympische Spelen.  Blijkbaar heeft presentator Michel Wuyts geroepen dat Nys de grootste aller tijden is en dat is in het verkeerde keelgat geschoten bij Roger De Vlaeminck, daarin gedeeltelijk bijgetreden door Roland Liboton.  Beiden zijn ervan overtuigd dat Eric De Vlaeminck de beste was en altijd zal zijn. want Nys heeft te weinig tegenstand en wint nu veel klassementen die er vroeger niet waren.  Hoe kan je nu een renner uit de vorige eeuw vergelijken met eentje van nu ? Kunnen ze niet gewoon blij zijn voor Nys ? Of begrijp ik er echt niets van ? Shocked

    04-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gratis.
    Ik wil ook wel eens rekening houden met de hongerige achterblijvers in België.  Jullie allemaal uitnodigen om op mijn kosten naar Sabor te gaan, is een beetje overdreven maar een curryworst/frikandel - dat kan er wel af.  Doe ermee wat je wil, maar als je je registreert op fritkotactie.be kan je tot 14 februari (op=op) in de deelnemende frituren terecht voor gratis "lekkers van Beckers".  Waarom krijg ik eigenlijk geen geld voor deze promotie, waar ik niet eens zelf van kan profiteren !?

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oman.
    Gisterenavond kreeg ik een mailtje van geocaching.com om te melden dat mijn (enige zelf verstopte) cache voor de negende keer door iemand gevonden was.  Ik ben altijd blij als een kind als er weer iemand hem gevonden heeft én er positief over schrijft.  Deze keer was de vinder iemand uit de golfstaat Oman ! Ik stuurde hem een berichtje om hem te bedanken voor zijn zoektocht en daarbij merkte ik op dat hij toch wel van heel ver kwam.  Al snel kreeg ik antwoord.  Hij was hier in de omgeving op vakantie en vertelde me dat hij thuis zeven kamelen heeft, waarmee hij al diverse tochten (in totaal 7000 km) heeft ondernomen in zijn eigen buurt.  Toch speciaal, of ze maken me iets wijs - dat kan ook altijd ! Ik vind het trouwens helemaal niet erg als ze niet de waarheid vertellen, zolang de leugens maar getuigen van een levendige fantasie.  Ik heb ook wel eens iemand verteld dat ik in mijn vorige leven in opdracht van de CIA geïnfiltreerd was in de drugskartels van Zuid-Amerika,.  Toen de grond daar te heet onder mijn voeten werd, ben ik gevlucht naar Spanje, het eerste gedeelte van mijn tocht had ik afgelegd op de rug van een lama ! Toch veel interessanter dan de waarheid, wat die ook mag zijn.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het goddelijke monster.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik zou me kwaad kunnen maken in onnozele praat op andere blogs, maar me ergeren vind ik eigenlijk al te veel verspilde energie. Ik wil het wel hebben over “Het goddelijke monster”. 
    Zoals vele series heb ik ook dit pareltje met ruim een jaar vertraging bekeken, maar het was absoluut de moeite van het wachten waard. Zelden heb ik zo genoten van een televisiereeks. Alle ingrediënten zijn dan ook aanwezig om te scoren : humor en tragiek wandelen hier hand in hand door de recente Belgische geschiedenis. Dutroux, het spaghetti arrest, de roze balletten, de bende van Nijvel, VDB, Lernout & Hauspie – het wordt allemaal niet bij naam genoemd maar de verwijzingen zijn duidelijk. 
    Johan Van Assche is schitterend als aan lager wal geraakte politicus die zijn laatste maanden als wiet rokende halve hippie doorbrengt. Nooit heeft er iemand mooier gezwegen dan Joke Devynck, boertiger dan Michel Van Dousselaere kan je niet zijn en de band die Ianka Fleerackers heeft met haar dementerende en medicijnverslaafde moeder (ook schitterend neergezet door Katelijne Verbeke) is zeer herkenbaar. De verbeten en over de schreef gaande Marc van Eeghem en alle bijrollen, er valt er niet eentje uit de toon. Zelfs Kevin Janssens was best te pruimen, als verwijfd zoontje dat uit de kast komt als hetero – je moet het maar bedenken. 
    Af en toe een kinky uitstapje in de darkroom of de SM-kamer moet kunnen, aan de basis van deze reeks ligt immers een trilogie van Tom Lanoye.
    Bijkomend grappig element : al de doden die blijven meespelen als geesten, na het zien van het eerste seizoen van “American horror story” was het een geslaagde déjà vu … met als belangrijkste quote : “Je bent dood en dat is het voornaamste !” 
    Ik heb gelezen dat autochtone West-Vlamingen niet echt tevreden waren met het door de acteurs/actrices ingestudeerde dialect, maar die kritiek weegt niet op tegen de kwaliteiten van dit – jawel – meesterwerk ! Als je de afleveringen zelf nooit gezien hebt, probeer ze dan ergens te pakken krijgen en laat me weten wat je er zelf van vond !

    03-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Offline.
    Het is nu 22u30 en zoals jullie gemerkt zullen hebben, zijn alle blogs van bloggen.be vele uren lang onbereikbaar geweest.  De oorzaak zullen we misschien de volgende dagen te weten komen.  Een halve dag zonder blog valt wel te overleven, maar ik heb gehoord dat ook Telenet het vandaag heeft laten afweten en dat daarbij de helft van al de klanten in Vlaanderen een internetloze zondagvoormiddag heeft meegemaakt.  Voor diegenen die het niet weten : jullie hebben allemaal recht op één gratis film - voor meer uitleg klik HIER.  Echt vrijgevig kan je dat niet noemen.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BC
    De wind blaast niet meer zo hard dan gisteren en vannacht.  Het grootste voordeel daarvan is hopelijk dat Eric weer gaat fietsen.  Nu lijkt het wel alsof hij een of andere variant van het syndroom van Gilles de la Tourette heeft.  Al de hele dag roept hij tegen elke voorbijganger dat ze op zijn blog moeten kijken omdat boer Charel dood is.  Trouwens, wie is die boer Charel ? Ik ken die mens enkel van naam, maar ik was dan ook nooit geïnteresseerd in de teeveeprogramma's die moesten leven van dit soort BV's.  Het was ongetwijfeld een toffe pee maar of hij het jaaroverzicht zal halen ? Zo belangrijk zal hij niet geweest zijn.  Of gaan we vanaf nu onze jaartelling herzien : ik ben geboren in het jaar 28 na BC (Boer Charel).  Geen slecht idee, zo gaat hij voor velen de geschiedenis in als de uitvinder van een drastische verjongingskuur.  

    02-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grrrrrrrrrrrrrrrr.
    Jongens, wat ben ik die wind beu ! Het enigste dat nog enigszins zijn normale baan volgt, zijn de petanque ballen.  De stormwind is natuurlijk een goed excuus om de buitenkant van de auto weer eens niet te poetsen, maar dat is dan ook het enige voordeel.  Ik begin stilaan aan chronisch slaaptekort te lijden.  Ik had gehoopt dat misschien een beetje goed te maken met een middagdutje maar je kan net zo goed proberen om over de Eiffeltoren te springen.  Waar ik die idiote vergelijking vandaan haal weet ik ook niet, het is maar om aan te tonen dat er in een wiebelende Rimor Koala niet te slapen valt.  En toch zijn er mensen die door de wind met nog ergere problemen te kampen hebben : het missen van hun favoriete soap omdat ze de dure automatische satellietschotels niet kunnen/durven gebruiken.  Bij de Nederlanders gaat het dan vooral om "goede tijden slechte tijden".  De ontwenningsverschijnselen zijn bij sommigen zo erg, dat ze op de rommelmarkt een losse satellietschotel zijn gaan kopen.  Als die wegwaait, kopen ze de volgende dag gewoon een andere ...
    In de voormiddag ben ik met Ronny naar de Clinica de Benidorm gereden, gewoon om te laten nakijken of er toch geen breuken of zware kneuzingen waren.  Volgens de dienstdoende dokter was alles in orde, behalve de schaafwonden dan.  

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scheire en eduWEIRDo.
    Toen ik vannacht niet kon slapen heb ik naar de eerste aflevering van het tweede seizoen van "Scheire en de schepping" gekeken.  Er is weinig veranderd aan de succesformule, en dat moest ook niet.  Bij momenten is het echt lachen, gieren en brullen maar tegelijkertijd leer je toch altijd iets bij.  Educatief amusement kan je zoiets noemen en stukken beter dan "Tegen de sterren op".  Ook eduWEIRDo wil wel eens op teevee komen met een filmpje.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zucht.
    Het is nu vijf uur in de ochtend en na enkele uren woelen in mijn bed ben ik toch maar opgestaan.  Het verhaaltje lijkt zich te herhalen : rukwinden ! En telkens proberen ze iets heviger uit de hoek te komen dan de vorige keer.  Normaal zou je denken dat een wind toch een beetje dezelfde temperatuur heeft dan de streek waar hij vandaan komt, in dit geval west/noordwest en dus koud.  Neen hoor, het is buiten momenteel 17 graden !
    Ik heb net gezien op eltiempo.es dat in de provincie Lerida/Lleida tegen de Pyreneeën gewaarschuwd wordt voor rukwinden tot 140 km/u gecombineerd met een nieuwe sneeuwlaag van 30 cm.  Dat wil zeggen dat je lege colablikje binnen de drie seconden 100 meter verder geblazen wordt.  Ik heb de indruk dat zoiets dadelijk ook met mijn camper gaat gebeuren ...  Het afgelopen uur zijn er al 8 lezers op de blog komen kijken, zouden dat allemaal mensen zijn die ook last hebben van de wind ?

    01-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ongelukje.
    Normaal had dit een dag geweest waarover ik werkelijk niets zou kunnen schrijven.  Het noodlot heeft er anders over beslist, al is noodlot wellicht overdreven en gaan mensen nu misschien onnodig panikeren.  Rond 13u kwam André, een fietskameraad van Ronny, mij meedelen dat Ronny gevallen was en vroeg of ik hem kon gaan oppikken aan de Ermita de Sanz.  Ik heb onmiddellijk de sleutel van Luc's auto gevraagd en ben samen met André vertrokken.  Toen we aankwamen zat Ronny in de schaduw op een bankje te wachten, helemaal onder de schaafwonden.  Hij was eerder deze week nog zo trots op zijn nieuwe kapsel maar de volgende dagen zullen alle ogen gericht zijn op zijn rode neus, gezwollen kaak en aanverwante onderdelen.  Gelukkig heeft hij niets gebroken al zal het misschien niet veel gescheeld hebben, ter hoogte van zijn sleutelbeen - toch altijd een zwakke plek bij wielrenners - is er een flinke bloeduitstorting.  De volgende dagen zullen vooral uit rusten bestaan en indien nodig rijden we langs het hospitaal (of dokter Fuentes).  Zijn mooie Pinarello zal zeker even langs het fietsenziekenhuis moeten passeren want die heeft ook de nodige schaafwonden opgelopen.  Normaal gezien zou ik hier een foto bijplaatsen maar zo spectaculair zien de verwondingen er dan ook weer niet uit.  Een mountainbiker zou gewoon verder rijden, asfaltwatjes laten zich ophalen door een auto ...

    31-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En dan nog iets.
    Op de parking staan meerdere mensen met een hond en elk van die honden heeft zijn eigenaardigheden.  Deze middag demonstreerde er eentje dat hij kon blaffen op commando.  Mijn reactie : "Wat is het interessantste ? Een hond die kan blaffen op commando of een vrouw die kan zwijgen op commando !?" En toen heb ik me snel uit de voeten gemaakt ...

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vriendjes, polonaise en tulpen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze middag was het weer tijd om een bezoekje aan Sabor te brengen.  Het was opvallend kalm vandaag in het restaurant maar dat was vooral te wijten aan het zeer mooie zomerweer, iedereen zat buiten op het terras te genieten van het lekkere eten.
    Aan de tafeltjes die binnen bezet waren, zaten alleen maar mannen.  En dat deed me onmiddellijk terugdenken aan iets wat ik deze ochtend nog gelezen had : vrienden van Dorothy.  Tot vandaag had ik daar nog nooit over gehoord maar in een artikel over cruises werd het allemaal duidelijk.  Als je bij het animatieprogramma ziet staan dat er een bijeenkomst van "the friends of Dorothy" gepland is, wil dat zeggen dat het een activiteit is voor homoseksuele passagiers.  Weeral iets bijgeleerd !
    Iets vervelender was het liedje dat al twee dagen door mijn hoofd spookte.  Ik weet niet eens de precieze titel maar het is een of ander carnavalnummer over een "polonaise hollandaise".  Plezant is anders, want dat is een genre dat nogal hevig botst met de rest van mijn muzikale voorkeuren als metal, reggae en hiphop.  En toen maakte Ronny een opmerking over de tulpen op tafel, waarna ik "Tulpen uit Amsterdam" begon te neuriën.  Ik word duidelijk al te lang en te veel omringd door Nederlanders ...

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toverkunst ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ... of het best bewaarde geheim van Alfaz en omstreken ? Bert, één van de vaste gasten op de camperplaats vult zijn gasflessen gewoon bij met water ! Dé manier om gratis te verwarmen, koken enz !

    30-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vier.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Na de lunch bij Letty en Rob (lekkere pasta) ben ik met Rob naar Benidorm getrokken om enkele caches te zoeken.  Met vier caches zijn we bijna de hele middag zoet geweest.  Aan het Hospital de Levante werden we aangesproken door een Nederlandse vrouw die ons heel fier vertelde dat ze met hun camper op de parking van het ziekenhuis stonden : overal dichtbij, helemaal gratis en in het hospitaal konden ze naar het toilet gaan ...  
    Iets plezieriger was de ontmoeting met een jong Brits koppeltje.  Ze waren ons al een keertje gepasseerd toen we in een stenen muur naar een cache aan het zoeken waren en de tweede keer toen ze ons zagen vroeg de man : "Zijn jullie vergeten waar je je geld verstopt hebt ?" We hebben dan in het kort even uitgelegd waar het over ging en - zoals vele mensen - was het de eerste keer dat ze over geocaching hoorden.  Er zijn nochtans al miljoenen mensen die zich met dit "spelletje" amuseren.  
    Hoor jij het nu ook in Keulen donderen ? Klik dan HIER om een uitgebreide uitleg te downloaden over geocaching.  Je hebt om dit bestand te lezen een PDF-lezer nodig.  Als die niet op je computer aanwezig is, klik dan HIER om die te downloaden.
    Op de foto is duidelijk te zien waarom de caches van vandaag thuishoren in de reeks "rascacielos" - wolkenkrabbers.  Rob is ook niet van de kleinste maar je ziet hem bijna niet staan beneden rechts op de foto.


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs