MOBIELE HONDEN >>> HET VERVOLG
U bent bezoeker
dank u !
Foto

Zoeken in blog

Archief per maand
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 05-2005
    Over vanalles : politiek, voetbal, films, geocaching, restaurants, onderweg zijn en van het leven genieten ... De meest recente berichten staan bovenaan !
    Profile for etterke
    08-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Middeleeuwse markt.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eerst ben ik een beetje gaan rondwandelen op de middeleeuwse markt, een tachtigtal stalletjes verspreid in de straten van het oude centrum.  Er was ook een markt met tweedehands en/of antiek speelgoed en een roofvogelshow.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het leek wel alsof ik op reis was vandaag.
    Om kwart vóór elf stipt kwam de trein aangereden, overmorgen maandag zal dat iets anders zijn want dan is er weer een staking.  Ik was net opgestapt en het kaartjesapparaat aan het bestuderen of de treinbegeleider kwam op me toegestapt.  Hij gaf me een hand, wenste me goedemorgen en vroeg of ik hulp nodig had.  Bijna ondenkbaar in België.  Gisteren op de bus van en naar Benidorm was er al iets soortgelijks : bijna de ganse weg was de buschauffeur aan het zingen.  Als je bij ons zoiets doet krijg je een pak slaag of steken ze je in een dwangbuis.  
    Een uur later stond ik op het perron van het eindstation in Denia en klaar voor een dagje stappen.  En dat allemaal voor 6,15 euro ida y vuelta (heen en terug dus). 

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Even paniek.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze ochtend was het toch even schrikken.  Ik lag nog in mijn bed en voelde en hoorde dat mijn auto gestart werd.  Het was verdomme de kerstman ! Gelukkig zijn zijn beentjes te kort om gas te kunnen geven of er waren ongelukken gebeurd ... Ik heb de contactsleutel nu goed verstopt en laat hem maar aan het stuur zitten.  Hij heeft me verteld dat hij het een beetje beu was om altijd op die slee achter de rendieren te zitten en wou ook wel eens met een degelijke Ford Rimor Koala49 rijden.  Waarmee ik dan ook even wil meedelen dat ik nu al drie maanden in een probleemloze auto rij en leef, een nieuw record.


    07-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rascacielos.
    Na de lunch ben ik nog een beetje gaan ronddwalen in Benidorm.  Niet doelloos natuurlijk, maar wel op zoek naar enkele nieuwe caches.  Gelukkig zijn er sinds vorige winter binnen een straal van pakweg 10 km toch enkele tientallen nieuwe caches verstopt, zodat ik af en toe toch op zoek kan. Vandaag heb ik er vier gevonden uit de nieuwe Rascacielos reeks, al deze caches zijn verborgen in de buurt van de vele hoge gebouwen in Benidorm (rascacielo = wolkenkrabber).  Morgen zal ik in Denia hopelijk ook nog een ander kunnen loggen.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Isidro.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Elk jaar proberen we enkele keren met de ganse parking iets te gaan eten.  We proberen daarbij ook voor wat afwisseling te zorgen en zo kwamen we vandaag bij het buffetrestaurant Isidro in Benidorm terecht.  Voor veel mensen was het hun eerste bezoek aan deze zaak, maar ik denk wel dat de meerderheid tevreden was.  Ik vind zelf dat je bij Isidro echt lekker kan eten en vooral de vele soorten desserts vallen altijd in de smaak.  Normaal gezien heb ik nu genoeg reserve opgebouwd om te kunnen overleven tot zondagmiddag, nu nog hopen dat morgen mijn harnas nog past.  Harnas ? Ja, want morgen ga ik met de trein naar de middeleeuwse markt in Denia en dan moet je je klederdracht toch een beetje aanpassen.
    Op https://picasaweb.google.com/mobielehonden/Isidro7December2012 kan je enkele foto's van deze middag bekijken.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Even iets over de reclame op deze blog.
    Iedereen heeft het natuurlijk al opgemerkt : de reclame bovenaan de blog.  Sommige mensen denken blijkbaar dat ik daar iets mee te maken heb en misschien zelfs geld mee verdien.  Was het maar waar ! De werkelijkheid is iets anders : de reclame die op de blog verschijnt zorgt ervoor dat deze blog mij geen geld kost maar de inkomsten gaan naar het hostingbedrijf, in dit geval waarschijnlijk bloggen.be of seniorennet.be.  De reclame zal ook voor iedereen anders zijn en daarmee wordt rekening gehouden me je surfgedrag.  Als je de vorige uren naar goedkope vliegtuigtickets hebt gezocht op het internet is de kans groot dat de reclame die je voorgeschoteld krijgt op deze blog, ook over reizen gaat.  Als je op de publiciteit klikt en eventueel software downloadt, ben ik daar dus bijgevolg ook niet verantwoordelijk voor.  Ik zou de blog tegen betaling reclamevrij kunnen maken, maar er bestaan ook andere mogelijkheden.  Eentje daarvan is http://www.admuncher.com/, die software zorgt ervoor dat je geen reclame meer te zien krijgt.  Niet alleen op deze site, maar ook op veel andere sites zal het verschil duidelijk te merken zijn.  Downloaden en installeren van deze software is helemaal op uw eigen verantwoordelijkheid, ik heb voor de rest niets met die software te maken.

    06-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkig zijn er altijd mensen ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ... die ervoor zorgen dat ik weer iets kan schrijven na twee dagen windstilte.  Deze ochtend moest ik me al onmiddellijk erg boos maken na een mailtje van een regelmatige bezoeker van de camperplaats.  Bert, die nu de dagen aan aftellen is om het koude Nederland tijdens de winter in te ruilen voor Alfaz del Pi, had op camperforum.nl gelezen dat iemand beweerde dat Camper Park Costa Blanca nu echt definitief dicht is.  De schrijver van dienst baseerde zich hiervoor op berichtgeving van "kennissen ter plaatse".  Ik word stilaan echt depressief van al die foute verhalen die de wereld ingestuurd worden.  Wie of wat zoekt hier voordeel uit te halen ? 
    Als iedereen na een tijdje denkt dat de camperplaats werkelijk gesloten is, komen er geen klanten meer en zonder geld zal de sluiting dan inderdaad ook werkelijkheid worden.  Daarna kunnen de vakantiegangers dan klagen dat er zo weinig camperplekken in Spanje zijn ...  Of stuurt er iemand bewust roddels rond (en het gaat snel in het internettijdperk) in de hoop dat hij de parking voor weinig geld kan overnemen na een faillissement ? In ieder geval, als ik er ooit achter kom wie de schuldige is kan hij rekenen op "de djoef van de week".  Onbekend ? Kijk dan even op http://www.youtube.com/watch?v=QXB6pdkNB5I.  
    Ik heb uiteraard geprobeerd om alles recht te zetten op camperforum.nl, daarna even de aanwezigen hier ter plaatse op de hoogte gebracht over wat er gaande is en gevraagd of ze tegenover de buitenwereld willen bevestigen dat we open zijn en blijven.  Terwijl ik dit schrijf (16u30) zijn er weer een tiental sportievelingen met een spelletje jeu de boules bezig, terwijl de anderen nog genieten van de laatste zonnestralen.  Morgen gaan we met z'n allen eten in Benidorm.  Vreemd voor een camperplaats die gesloten is ! Ook Killah, de hond van de buren, begrijpt er niets van.

    03-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zon zon zon.
    Opnieuw de hele dag zeer mooi weer en rond de middag heb ik dan maar besloten een kort uitstapje met de fiets te maken om enkele caches te zoeken.  Eentje werd snel gevonden, naar de andere zoeken (aan de Ermita de Sanz) was onmogelijk omdat werkmannen bezig waren een podium te installeren - waarschijnlijk voor één of andere plechtigheid later deze week.  Zowel zes als acht december zijn hier immers feestdagen en voor veel Spanjaarden betekent dat een verlengd weekend.  
    Ik ben ook even gaan kijken bij kennissen op de nieuwe camping (La Colina) tussen Albir en Benidorm.  Het eerste wat mij gevraagd werd was of iedereen stilaan vertrokken was op onze parking.  Veel mensen blijven dank zij de foute berichtgeving in de lokale pers geloven dat Camper Park Costa Blanca zijn deuren moet sluiten. Echt triest voor Luc en Sonia, die al hun energie hierin blijven steken.  


    02-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een verschil met gisteren.
    Het buikje even rond bij Sabor dan gisteren bij het wokken, maar het buiten was het wel een stuk aangenamer.  Ik ben dan ook ruim op tijd te voet vertrokken en ben voor de eerste keer over de markt van Albir gewandeld en door alle straatjes geslenterd om te kijken wat er allemaal verdwenen is of nieuw bijgekomen.  Na het restaurantbezoek, en toen was het toch al na 16u, kon ik nog perfect in t-shirt terug naar de parking wandelen.  De volgende dagen wordt hetzelfde mooie weer voorspeld, 's nachts koud (tegen het vriespunt) maar overdag zo'n 15 graden en zonnig.

    01-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brand ?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Toen we ons omdraaiden, leek het wel alsof Benidorm in brand stond.  Veel warmte gaf die brand dan in ieder geval niet, het zal een koude nacht worden.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Regenboog.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tijdens onze wandeling van de wok terug naar de parking werden we getrakteerd op een zeer mooie volledige (en soms bijna een dubbele) regenboog.  Zouden de mensen in dat huis wel weten dat ze op dat moment getroffen worden door al die kleurtjes ?

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wok.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Enkele dagen geleden zijn Kris en Caroline uit Westende hier aangekomen en wat kan je bij dit koude weer (maximum 13 graden en de hele dag grijs) dan beter doen dan samen op restaurant gaan ? Zij waren nog nooit gaan wokken en dat wilden ze wel een keertje proberen. Hun eerste bezoekje is zeker meegevallen, het is daar dan ook altijd heel lekker en verzorgd.  Na één bordje met voorgerechten, vier keer wokken en twee keer langs de dessertjes te passeren, hield ik het voor bekeken en werd alles afgesloten met een koffie en een borreltje.

    29-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De week.
    Zoals te verwachten is het artikel dat enkele dagen geleden in de Spaanse pers verscheen, intussen vertaald en overgenomen door het gratis blad "De week".  Dit soort pers heeft uiteraard geen eigen redactie en neemt meestal klakkeloos over wat ze elders kunnen vinden, zonder te weten waarover het precies gaat.  Maar het wordt wel door veel mensen gelezen die alles geloven wat geschreven wordt ...  En dus nogmaals : wij zijn en blijven open - het gemeentebestuur heeft ons die garantie gegeven in afwachting van nieuwe regels betreffende campings van een lagere (nog te creëren) categorie.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zullen we het nog eens over soep hebben ?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanmorgen vroeg onze pa wat ik deze avond van plan was om te eten.  Ik had gisteren een meergranen brood gekocht bij de Super Content en dus stonden er gewoon boterhammen op het menu.  Door zijn voorstel om rode kool met worst klaar te maken werden de boterhammen al snel naar morgen verschoven.  En toen gebeurde het weer : Martha kwam aankloppen met de vraag of ik bonensoep lust. Ja, natuurlijk en dus staat hier nu een pot bonensoep te wachten die dan morgen zal aangesproken worden.  Zaterdag zijn we al afgesproken om naar de Extra Wok te gaan en zondag weer Sabor ...

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politiek en gezondheid.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze nacht heb ik bijna niet geslapen, de oorzaak was voor de zoveelste keer de harde wind - volgens de weerberichten met windstoten tot 70 km/u. Niet dat het mijn gewoonte is, maar er zijn dan mensen die naar de apotheek lopen voor een doosje slaappillen.  En zo kom ik bij de titel van dit stukje terecht. Vorig jaar heb ik al een keer geschreven dat de apotheker in staking waren en ook dit jaar heb ik het terloops al even vermeld. Intussen is de vierde stakingsweek ingegaan, waarbij apotheken slechts beurtelings (twee dagen per week) open zijn.  Heel het probleem draait om de schulden die de Comunidad Valenciana bij de apothekers heeft.  Die schuld zou opgelopen zijn tot meer dan 400 miljoen euro voor de hele deelstaat en ondanks eerdere beloften van de regering is die achterstand nog steeds niet weggewerkt.  Veel apotheken hebben daardoor geen geld om nieuwe medicijnen aan te kopen, zodat er regelmatig problemen ontstaan met bv de aflevering van middelen tegen cholesterol en diabetes.  Elke apotheek hangt dan ook vol met affiches tegen deze wantoestanden en de vestigingen die wel geopend zijn, hebben soms lange rijen wachtenden voor de deur staan.
    Als je de komende weken deze richting uitkomt, zorg er dan voor dat je voorraad medicijnen op peil is en reken er niet op dat je hier (zoals normaal) momenteel alles kan krijgen.


    28-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieve !
    Na de hagel van gisteren stond er deze ochtend een ijzige wind en was de temperatuur gevoelig gedaald.  Samen met de regen die we vorige nacht hebben gehad is het resultaat : sneeuw. Niet bij ons op de parking, maar op de bergtoppen in de verte.  Het is moeilijk in te schatten waar de witte neerslag precies gevallen is, maar in ieder geval nog een heel eind achter de Puig Campana (1410 meter - die met het stukje uit).  Mijn vermoeden gaat uit de Aitana, op zo'n 20 km afstand.  Dat is hier in de onmiddellijke omgeving met zijn 1559 meter de hoogste berg.  Echt heel uitzonderlijk is die sneeuwval niet, maar het is wel vroeg dit jaar.  Andere jaren hebben we ook al sneeuw gehad op de Bérnia (1128 meter, die met het tunneltje) én de Puig Campana.  Elk jaar hoop ik ook een keer wakker te worden met sneeuw aan mijn voordeur maar iedereen beweert dat dat nooit zal gebeuren.  
    Toen ik terug kwam van de winkel was de sneeuw al bijna helemaal verdwenen.  De wind is er nog steeds maar intussen schijnt de zon en is het een stuk aangenamer om buiten te komen.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politiek en voetbal.
    Ik heb geen idee of er veel Spaans nieuws tot in de Benelux doorsijpelt, maar één van de grote items hier is het streven naar Catalaanse onafhankelijkheid.  Nu moet je weten dat ik Barcelona een fanastische stad vind, het hinterland en de Pyreneeën zijn prachtig en sommige plaatsen aan de kust zijn absoluut een vakantie waard, maar toch mijd ik deze streek liever.  Ik heb het al meerdere keren gezegd en ik blijf het herhalen, ik heb geen vier jaar avondschool Spaans/Castellano gevolgd om vervolgens niets te begrijpen van wat er gezegd wordt in de eerste 300 km als ik de grens gepasseerd ben.  Een kleine nuance : dat ik de gesprekken niet kan volgen, vind ik niet zo erg - een Nederlander die in Antwerpen komt begrijpt waarschijnlijk ook niet alles - maar dat alle officiële opschriften, kranten, publiciteit enz ook en ENKEL in het Catalaans zijn, is wel storend ! Deze zaken zijn zelfs onwettelijk (in principe mag het in het Catalaans, maar het moet ook in het Spaans/Castellano zijn.  Van die regels trekken ze zich in het Catalaanse landsgedeelte niets meer aan, ze doen gewoon hun zin.  
    Bij de laatste verkiezingen hebben de separatisten gewonnen en ze sturen nu aan op een referendum om zich af te scheuren van de rest van Spanje. En dat brengt me dan bij het voetbal : afscheuren van Spanje heeft als gevolg dat ze ook een eigen voetbalcompetitie moeten opstarten.  Dus geen duels Real-Barça meer, en de Catalaanse competitie wordt herleid tot een oneindig aantal derby's tussen FC Barcelona, Espanyol, Sabadell, Gerona enz. Om dat te vermijden wordt er onderzocht of Messi en co. dan misschien met hun provinciale ploegje kunnen aantreden in de Franse competitie ...   Kan het nog gekker ?  En wat ALS de nationalisten hun doel bereiken ? De volgende regio's zullen dan misschien ook hun kans wagen : Baskenland, Valencia, Galicië, Navarra ...  Zoals het er nu naar uitziet, staat de EU niet te popelen om al die onafhankelijke staten goed te keuren.  Moeten we dan binnenkort op onze reis van Brussel naar Granada twaalf keer een grenscontrole passeren ? Zevenentwintig keer op een andere taal overschakelen ? Driehonderd keer geld wisselen ? We mogen natuurlijk ook de voordelen niet vergeten : nog meer mogelijkheden om conflicten uit te vechten, oorlogje te voeren, te smokkelen enz.  
    En wat als al die ideeën ook navolging vinden in onze eigen toekomstige bananenrepubliek ? Gaat een gemeente met groene bananen dan nog wel dezelfde taal willen spreken als een gemeente met bruine bananen ? In mijn wildste dromen zie ik al een resem nieuwe partijen ontstaan : ITDR (ikke tegen de rest), MDE (mijn dialect eerst), GBIMS (geen buren in mijn straat), DRADO (de rest aan de overkant).  Ik zal dan maar meteen ook mijn eigen partij oprichten : MIAMNMM - mè iel aantwaarpe mor ni mè mij !
    Tot de volgende keer !

    27-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En voor alles is er ook een tweede keer !
    Vorig jaar was er even opschudding door enkele artikels in de lokale pers, deels gebaseerd op halve waarheden en deels op pertinente leugens (het verschil is niet altijd duidelijk).  Er werd beweerd dat "onze" parking zonder vergunning werd uitgebaat, dat we geen aansluiting op de riolering hadden, dat we overlast veroorzaakten enz.  Er kwam toen inspectie en alles werd in orde bevonden.  Toch zijn ze (te interpreteren als politieke/commerciële tegenstanders) er weer in geslaagd een soortgelijk verhaal te laten verschijnen (http://www.diarioinformacion.com/benidorm/2012/11/27/parking-caravanas-lalfas-pi-sigue-abierto-50-dias-despues-derogarse-licencia/1319006.html). 
    En vóór iedereen zich zorgen begint te maken : je moet je geen zorgen maken Laughing ! Er is onmiddellijk overleg geweest met de gemeente en opnieuw kan iedereen gewoon blijven staan.  Meer nog : er is eindelijk een definitieve oplossing in de maak om dit soort parkings helemaal officieel te maken. Want het is natuurlijk moeilijk om regels na te leven als er geen regels zijn.  Er zal een nieuwe categorie campings komen, speciaal bedoeld voor mensen die met een camper onderweg zijn.  Mensen die gezelligheid zoeken en geen behoefte hebben aan extra luxe.  
    En wat hebben ze nu wel bereikt met dit verhaaltje ? Dat mijn vader (want hij is het op de foto bij het artikel) nog bekender zal worden.  Fans zullen binnenkort in de rij moeten staan voor een handtekening en interviews kunnen alleen nog maar op afspraak.  Ik zie mij dan ook genoodzaakt de taak als manager/impresario op mij te nemen. Een percentage in de winst moet nog afgesproken worden.  Vanaf nu is het dus niet meer "den eddie" of "de lowie" maar señor Jansen.  Dank bij voorbaat.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Er moet voor alles een eerste keer zijn !
    Het is nu 13u30 en het is hier lichtjes aan het hagelen.  Ik kan me vergissen, maar volgens mij is het de eerste keer dat dit hier op de parking gebeurt. 

    26-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veel.
    Vanmorgen met Sonia naar de Lidl gereden om de voorraad in de kasten opnieuw een beetje aan te vullen.  De rest van de dag is - zoals dikwijls - voorbij gevlogen zonder enige noemenswaardige activiteit.  In de late namiddag begon het licht te regenen en ik had me al voorbereid op een simpele avondmaaltijd : stokbrood met kaas en salami.  Die plannen moesten al snel veranderd worden want Marie-Josée kwam me verse tomatensoep brengen.  Zoiets wordt altijd in dank aanvaard, want zelf verse soep maken zie ik mezelf niet onmiddellijk tot een goed einde brengen.  
    Deze avond wou ik mijn gekregen soep opwarmen en er werd op de deur geklopt.  Voor Sinterklaas is het nog wat vroeg maar het was toch iemand met een even witte baard : onze pa met zelfgemaakte pompoensoep.  Een uurtje later was ik mijn 32e kom soep aan het uitlepelen en weer : tok tok tok ... Sonia met twee stukken quiche ! Zo gaat het hier wel regelmatig : de ene dag een overaanbod en de andere dag een knorrende maag omdat je tevergeefs hoopt dat er wel iemand een overschotje zal brengen.  
    Gisterenavond was het scenario nog iets anders : ik wou naar restaurant Haweli (Indisch buffet) gaan eten maar er zat ergens iets verkeerd in mijn heup en het wandelen wou niet echt lukken, misschien toch een beetje overbelast na die halve marathon van gisteren ? Het hongergevoel werd dan maar gestild met een pak koekjes ... Triestig hé !? Laughing

    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs