Inhoud blog
  • Eerste gezaai
  • hazelaar wordt poort
  • houtvoorraad
  • kippen starten de moestuin op
    Zoeken in blog

    Categorieën
    mijn getuin
    over mijn getuin en gepruts
    13-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.houtvoorraad
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het was een vruchtbare winter voor brandhout.Veel wilg,maar ook kers en esdoorn, allemaal verzameld uit hakhout.De helft is al verzaagd,gekliefd en opgestapeld.De rest zou ik nog voor de lente willen verwerken,maar ik ga er mij niet in opjagen.Een warm gat is in ieder geval reeds verzekerd voor enkele winters.

    13-02-2015 om 00:00 geschreven door cout  


    12-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kippen starten de moestuin op
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ooit las ik eens dat slakken in februari al beginnen met eitjes te leggen. En vermits de moestuin toch stilaan klaargemaakt moet worden voor het nieuwe seizoen, heb ik de kippen ingeschakeld.

    De kippentraktor maakt dat hun hok makkelijk verplaatst kan, en met een draad van 80 cm kan je ze makkelijk in de moestuin houden. Ze scharrelen er al direct op los, 't is een plezier om zien.





    12-02-2015 om 00:00 geschreven door cout  




    Archief per week
  • 23/02-01/03 2015
  • 09/02-15/02 2015

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs