Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Inhoud blog
  • Toby & Buddy
  • hallo
    Zoeken in blog

    Foto
    I love horses
    Michelle
    18-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hallo

     

    Ik ben Michelle,mijn hobby's zijn paardrijden en met Toby & Buddy spelen .(dat zijn mijn honden)  
    En ik ga naar Technisch Instituut Scheppers in Herentals.Mijn wens is voor elektriciteit leren en dat gaan uit oefenen.

    18-11-2009 om 16:17 geschreven door welkom!  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Agenda

    Belangrijke gegevens !


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    vragen ?

    Klik op de onderstaande knop !


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Rondvraag / Poll
    wa zij ge ? x
    meiske xD
    jonge xp
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs