Inhoud blog
  • Concert
  • Jariggggg <3
  • Zelfgemaakt haarmasker
  • Kneipp badschuim
  • Nivea Haarmasker
    Categorieën
  • 1e van de maand (0)
  • Boeken (0)
  • Haar (3)
  • Huidverzorging (3)
  • Nagelverzorging (1)
  • Over mij (1)
  • Overig (8)
  • Stash (0)
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Denise
    Ik ben een vrouw en woon in Venlo (Nederland) en mijn beroep is Verkoopmedewerkster bij het kruidvat.
    Ik ben geboren op 12/11/1994 en ben nu dus 29 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Make-up. muziek.
    Rondvraag / Poll
    Hoelang doe jij 's morgens over je make-up?
    10 minuten
    20 minuten
    30 minuten
    1 uur
    1 uur en 30 minuten
    2 uur
    Langer!
    Bekijk resultaat

    Zoeken in blog

    Startpagina !
    MeYouAndBeauty

    Er zijn geen (recente) berichten meer...

    Klik op de pijl naar links voor het archief...


    Archief per week
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !





    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    achturencultuur
    www.bloggen.be/achture
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hezehof
    www.bloggen.be/hezehof
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    miekemot
    www.bloggen.be/miekemo
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    winx13
    www.bloggen.be/winx13
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    bonita
    www.bloggen.be/bonita
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hertenman
    www.bloggen.be/hertenm
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    aranil
    www.bloggen.be/aranil
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    marianne_posman_in_maldegem
    www.bloggen.be/mariann
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    adel
    www.bloggen.be/adel
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ludo1971
    www.bloggen.be/ludo197
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    movie
    www.bloggen.be/movie
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    whisperer
    www.bloggen.be/whisper
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    liefdenetwerk
    www.bloggen.be/liefden
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kwisfan
    www.bloggen.be/kwisfan
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    stien
    www.bloggen.be/stien
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    windowsgids
    www.bloggen.be/windows
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    possession
    www.bloggen.be/possess
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    whisperer
    www.bloggen.be/whisper
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    adverteren
    www.bloggen.be/adverte
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    bonita
    www.bloggen.be/bonita
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kwisfan
    www.bloggen.be/kwisfan

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs