Inhoud blog
  • Concert
  • Jariggggg <3
  • Zelfgemaakt haarmasker
  • Kneipp badschuim
  • Nivea Haarmasker
    Categorieën
  • 1e van de maand (0)
  • Boeken (0)
  • Haar (3)
  • Huidverzorging (3)
  • Nagelverzorging (1)
  • Over mij (1)
  • Overig (8)
  • Stash (0)
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Denise
    Ik ben een vrouw en woon in Venlo (Nederland) en mijn beroep is Verkoopmedewerkster bij het kruidvat.
    Ik ben geboren op 12/11/1994 en ben nu dus 29 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Make-up. muziek.
    Rondvraag / Poll
    Hoelang doe jij 's morgens over je make-up?
    10 minuten
    20 minuten
    30 minuten
    1 uur
    1 uur en 30 minuten
    2 uur
    Langer!
    Bekijk resultaat

    Zoeken in blog

    Startpagina !
    MeYouAndBeauty

    04-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cute nails
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik ga een geheimpje met jullie delen. Ik heb dit ooit opgepikt bij een site en zelf geprobeerd. Het is supermakkelijk ! En het ziet er echt leuk uit ! 

    Nagel,bloem,diamant CUTE NAILS.JPG Sorry voor de foto met die negerzoen, ik had had geen andere duidelijke. 
    Wat heb je nodig?

    * 2 kleuren nagellak + base coat en top coat

    *Satéprikkertje

    * Strass steentjes

     
    Hoe ga je te werk?

    Allereerst begin je natuurlijk met een Base coat. Dat beschermt je nagels en zo krijg je geen gele nagels van de nagellak.. 
    Dan ga je je nagels lakken met een kleur naar keuze. Ik heb 19 VIP Appeal van Essence gebruikt. Een lief, zacht roze kleurtje.
    Dat laat je drogen. Als het nodig is, doe je er nog één laagje op, zo komt de kleur wat beter door.
    Als het helemaal droog is, pak je een kleur die daar bij past, ik heb Basic 94, en zet je 5 ‘druppeltjes’. 
    Dan pak je de satéprikker en verbind je elke druppeltje naar het midden. Als het nat is, kun je een diamantje in het midden plaatsen (met bijvoorbeeld een pincet) en zo laten drogen. Als het droog is, kun je dat gewoon met lijm vastplakken. Laat het goed drogen, en doe er daarna Top coat op, zodat het langer blijft zitten. 

    En dan ben je klaar! Succes !

    Strass steentjes kun je gewoon bij Kruidvat, Etos etc. halen !

    Bijlagen:
    Nagel,bloem,diamant CUTE NAILS.JPG (16.9 KB)   

    04-11-2010 om 00:00 geschreven door Denise  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Nagelverzorging


    Archief per week
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !





    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    satine
    www.bloggen.be/satine
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    trainermarnix
    www.bloggen.be/trainer
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    birdyfans
    www.bloggen.be/birdyfa
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    genealogie_beckeringh
    www.bloggen.be/genealo
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    deinze
    www.bloggen.be/deinze
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    frieneke
    www.bloggen.be/frienek
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    astralis
    www.bloggen.be/astrali
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    heiligerita
    www.bloggen.be/heilige
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    wskstapperke
    www.bloggen.be/wskstap
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    eric_claudia
    www.bloggen.be/eric_cl
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    deinze
    www.bloggen.be/deinze
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    iso_lyna
    www.bloggen.be/iso_lyn
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    celebritynews
    www.bloggen.be/celebri
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    lilot_secret
    www.bloggen.be/lilot_s
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    weerdienst
    www.bloggen.be/weerdie
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tlissewegenartje
    www.bloggen.be/tlissew
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kris
    www.bloggen.be/kris
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    runescapebmx
    www.bloggen.be/runesca
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    movie
    www.bloggen.be/movie
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    michaeljacksonisnotdead
    www.bloggen.be/michael
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tilloenk
    www.bloggen.be/tilloen

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs