Inhoud blog
  • Concert
  • Jariggggg <3
  • Zelfgemaakt haarmasker
  • Kneipp badschuim
  • Nivea Haarmasker
    Categorieën
  • 1e van de maand (0)
  • Boeken (0)
  • Haar (3)
  • Huidverzorging (3)
  • Nagelverzorging (1)
  • Over mij (1)
  • Overig (8)
  • Stash (0)
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Denise
    Ik ben een vrouw en woon in Venlo (Nederland) en mijn beroep is Verkoopmedewerkster bij het kruidvat.
    Ik ben geboren op 12/11/1994 en ben nu dus 29 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Make-up. muziek.
    Rondvraag / Poll
    Hoelang doe jij 's morgens over je make-up?
    10 minuten
    20 minuten
    30 minuten
    1 uur
    1 uur en 30 minuten
    2 uur
    Langer!
    Bekijk resultaat

    Zoeken in blog

    Startpagina !
    MeYouAndBeauty

    04-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Help mee !

    Dit is een hartverscheurend verhaal over een vrouw jou hulp nodig heeft ! Ze is 33 jaar oud,  getrouwt en heeft 2 kinderen. Een van 3 jaar en een van 17 weken. Ze zijn nog maar jong en hebben hun moeder hard nodig! Maar ze is niet stabiel, ze heeft leukemie. Leukemie is een
    verzamelnaam voor verschillende vormen van bloed kanker. Om preciezer te zijn : kanker van witte bloedcellen. Ze zit in een kritieke toestand en moet dus heel snel een beenmergdonor vinden. Alleen er is een probleem, de kans dat iemand matcht, is minimaal! Daarom moeten we zoveel mogelijk mensen tussen de 18 en 55 jaar kunnen bereiken, om zich te laten testen en die dan misschien donor worden
    voor die mevrouw. Wat je moet doen ,is, bloed laten prikken om te bepalen of je matcht, is dat het geval, dan kun je een klein stukje beenmerg afstaan zodat die mevrouw kan genezen en verder kan
    gaan met haar leven.

    Ben je bang voor naalden of wil je niet bloed laten prikken? Geen zorgen ! Je kunt ook een wattenstaafje aanvragen via internet, die krijg je dan thuisgestuurd. Je moet met het wattenstaafje een uitstrijkseltje
    van je slijm aan je wang maken en terug in het bijgestuurde doosje doen. Dit kan je dan toesturen en zo word bepaald of jij wel of niet geschikt bent! Je kunt dit vinden via deze site : 

     www.dkms.de , dan ga je naar Spender, dan aan de linkerkant naar Registrierung, en dan naar Registrierungsformular. De rest wijst zich vanzelf!

    Ben je nog geen 18, ouder dan 55 of je durft/wilt niet? 

    Stuur dit dan wel door naar vrienden/familie! We hebben echt jullie 

    hulp nodig !

    Alvast heel erg bedankt !!

    Liefs, Denise

    04-11-2010 om 00:00 geschreven door Denise  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Overig
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cute nails
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik ga een geheimpje met jullie delen. Ik heb dit ooit opgepikt bij een site en zelf geprobeerd. Het is supermakkelijk ! En het ziet er echt leuk uit ! 

    Nagel,bloem,diamant CUTE NAILS.JPG Sorry voor de foto met die negerzoen, ik had had geen andere duidelijke. 
    Wat heb je nodig?

    * 2 kleuren nagellak + base coat en top coat

    *Satéprikkertje

    * Strass steentjes

     
    Hoe ga je te werk?

    Allereerst begin je natuurlijk met een Base coat. Dat beschermt je nagels en zo krijg je geen gele nagels van de nagellak.. 
    Dan ga je je nagels lakken met een kleur naar keuze. Ik heb 19 VIP Appeal van Essence gebruikt. Een lief, zacht roze kleurtje.
    Dat laat je drogen. Als het nodig is, doe je er nog één laagje op, zo komt de kleur wat beter door.
    Als het helemaal droog is, pak je een kleur die daar bij past, ik heb Basic 94, en zet je 5 ‘druppeltjes’. 
    Dan pak je de satéprikker en verbind je elke druppeltje naar het midden. Als het nat is, kun je een diamantje in het midden plaatsen (met bijvoorbeeld een pincet) en zo laten drogen. Als het droog is, kun je dat gewoon met lijm vastplakken. Laat het goed drogen, en doe er daarna Top coat op, zodat het langer blijft zitten. 

    En dan ben je klaar! Succes !

    Strass steentjes kun je gewoon bij Kruidvat, Etos etc. halen !

    Bijlagen:
    Nagel,bloem,diamant CUTE NAILS.JPG (16.9 KB)   

    04-11-2010 om 00:00 geschreven door Denise  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Nagelverzorging
    03-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwarte henna
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Deze zomer ben ik 2 weken met mijn ouders op vakantie geweest naar het Griekse eiland  ‘Kos’. Supermooi eiland natuurlijk ! De scooter is een echte aanrader daar. Je kunt zo het hele eiland bezichtigen in bijvoorbeeld 1 dag. Zeker de moeite waard. Maar daar gaat het niet over, het maakt niet uit op welke strandje je ligt, overal lopen mensen dingen te verkopen. Bijvoorbeeld meisjes uit Indonesië die massages gaven voor een best wel hoge prijs, een andere man verkocht zonnebrillen voor een goede prijs vind ik, want in de winkel waren ze 1 euro duurder. Maar 1 man trok mij wel erg aan. Hij liep de hele dag over het strand in de hoop dat iemand een henna tattoo wilde. Je raad het al, hij zette henna tattoos. Iets wat ik eigenlijk wel eens wilde proberen. Ik heb me doodleuk voor 5 euro (special price, hij vroeg 10 euro) een tattoo door hem laten zetten, Bunny. Ik was opslag verliefd. Maar net toen hij klaar was, schoot me ineens wat te binnen.. Want het was zwarte henna. En zwarte henna is niet gezond.
    Zwarte henna is gewoon henna, een fijngemalen en gedroogde plant uit oa India en Marokko, waar een chemisch middel aan toegevoegd is. Dit chemische middel heet paraphenyleendiamine, afgekort PPD. PPD komt ook voor in de meeste commerciële haarkleuringen, maar dan in zo'n laag gehalte dat het geen kwaad kan, behalve als je allergisch bent voor PPD. Hoe donkerder de kleur, hoe meer PPD er in zit.
    Als een tattoo met zwarte henna op de huis wordt gezet, dan is er een grote kans dat je lichaam er een allergische reacties op geeft. Dat kan variëren van heel lichte jeuk en roodheid, tot zwellingen, blaasjes, afschilferingen van de huis met branderige pijn en in sommige gevallen kan zelfs het hele lichaam allergisch reageren met overal opzwellingen en rode schilferige plekken. Geen pretje dus !

     Dit is een voorbeeld van een allergische reactie.
    Misschien heb je al een keer een zwarte henna tattoo gehad, en was er niks aan de hand. Maar het chemisch middel is zo schadelijk voor de huid, dat er vroeg of laat toch een reactie op treed. Wees dus voorzichtig! Als je een henna tattoo wilt, neem dan gewoon een lichtrode, lichtbruine. Maar doe het safe !
    Als je één keer een allergie hebt opgelopen voor PPD, kan dit je leven veranderen. PPD worden veel gebruikt in stoffen zoals rubber, textiel, lak, haarverf, plastic, leder, enzovoort. Die producten kun je beter vermijden als je allergisch bent voor PPD. Stel je voor, een leven zonder haarverf. Als je 50 bent, word je misschien wel grijs, en wil je je haren verven. Maar wat nou als dat niet kan?  En dat is dan één voorbeeld van de duizende die er zijn. Dus pas goed op, zwarte henna is gevaarlijk ! Hier een foto van mijn lovely bunny:

    Henna. Bunny foto.JPG

    Bijlagen:
    Henna. Bunny foto.JPG (8.8 KB)   

    03-11-2010 om 20:29 geschreven door Denise  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Huidverzorging
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.artikelen
    Elke dag komt er een nieuw artikel !

    03-11-2010 om 19:44 geschreven door Denise  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Overig
    02-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Win een reis naar New York !
    Toen ik net in mijn mailbox was aan't kijken, zag ik een prijs die jullie misschien wel aanspreekt !
    Toevallig is deze actie van het kruidvat :P 
    Je kunt vanaf 25 Oktober tot 7 November een 5-daagse reis naar New York winnen bij aankoop van NIVEA VISAGE anti-age product!

    Succes! 
    xoxo

    02-11-2010 om 20:22 geschreven door Denise  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Overig
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Denise
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ~Hallo iedereen,

    Welkom op mijn blog. Ik wil mezelf graag even voorstellen. Lijkt me het beste om daar mee te beginnen. Dit is mijn allereerste blog. Ik ga proberen zo vaak mogelijk te schrijven. Maar ik heb niet altijd tijd natuurlijk. Ik ga namelijk naar school, best logisch, omdat ik 15 ben. 12 November word ik 16. Finally! Eindelijk alles legaal Als je begrijpt wat ik bedoel...:$ Ik zit dus nog school, dit is mijn laatste jaar, examenjaar, Help! :P Ik heb dr niet veel zin in.. Maar daarna ga ik denk ik een opleiding volgen voor pedagogisch medewerkster. Dat lijkt me superleuk ! Je moet dan met kinderen werken. Love it ! Verder heb ik ook een job. Ik werk bij het kruidvat in het dorp waar ik woon. Het is echt een droombaan. Natuurlijk is het hard werken maar we hebben een hechte collegaband. Iedereen heeft respect voor elkaar en we zijn gewoon dikke vrienden. Verder is het gewoon míjn baan, omdat ik van beauty houd, en waar kun je dan beter werken dan bij het kruidvat? Nergens! Whaha. Ik krijg alle producten in hand. Ik weet elke week wat de kortingen zijn, én, ik moet ook een opleiding gaan doen, ik weet niet zeker hoe het heet, maar het is iets van medicijnen en drogisteriij. Het is een zelfstudie. Ik heb hem nog niet thuisgestuurd gekregen, maar een collega van mij heeft die van een andere collega, en die is er heel erg positief over! Zo zou het erg interessant zijn. Ik ben benieuwt! En last but not least , ik krijg bij alle Kruidvatfilialen 10% korting ! Er zijn nog 2 andere winkels waar ik ook korting krijg maar ik weet niet precies welke.. 
    Verder heb ik gewoon 1 vader, 1 moeder, 1 zus (die is 2 jaar ouder dan mij), 1 hond (Superlief !) , 2 hamsters, wat vissen en een stuk of 6 vogeltjes. Maar dat is verschillend. Soms overlijd er ééntje en soms halen we er weer 2 nieuwe bij. Ik was nogal sceptisch over vogeltjes, maar je kunt er eigenlijk uren naar kijken. Ze hebben allemaal een ander karakter. En dat is echt apart:P
    At the moment ben ik single, al een tijdje eigenlijk. Maar daar heb ik echt geen problemen mee. Heb ik geen tijd voor zeg ik dan (A) Terwijl ik dat misschien toch wel heb. Maar ik ben graag thuis.. Ben een beetje een papa's kindje:$ Met mam heb ik vaker ruzie, maar dat is vooral 'smorgens omdat ik dan slechte zin heb.. Ander woord : Ochtend humeur. Gewoon een ochtend depressie ofzo.Soms valt het wel mee, en kan ik best vrolijk zijn, maar je moet niet te veel van mij verwachten. Elke morgen een verassing hoe ik er aan ben. Het grappige is, dat als ik slecht heb geslapen (en dat heb ik vaak!), dat ik dan vrolijk ben, maar 's  middags krijg ik dan 'de dip' en kan ik in de les zo in slaap vallen. Als ik mijn slaap uitheb, kan ik een beetje sjaggie zijn 's morgens. Eigenlijk valt het best wel mee hoor. Ik ben geen losgeslagen draak ofzo.
    Verder heb ik geen echte hobbys ofzo, ik zit niet bij een club of dergelijke. Eerst wel, ik heb op een scouting gezeten en 8 jaar op de fanfare, ik speelde trompet.. Maar dat was niks voor mij. Maar ik heb wel echt talent ! En daarom mocht ik er steeds niet af. Mijn muziekleraar zei steeds tegen mijn ouders dat ik zo'n talent heb en dat dat zonde is om zomaar weg te gooien. Aaaargh. 
    Ik hou wel van make up en alle andere beautyproducten. Stel je er niet veel van voor want zoveel geld heb ik niet. Ik heb meer verzorgingsproducten. Ik zal mijn stash wel een keer fotograferen. Dan weet je waar ik over praat. Nou, zo heb ik eigenlijk wel een beetje alles verteld.. Nog vragen?
    Mail gerust !

    Liefs, Denise
    BestFriendsForever(L) PulseMetJouWasGeweldig!<3 - Denise WijnenLinks ben ik, en rechts is mijn BFF Naomi

    02-11-2010 om 00:00 geschreven door Denise  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (8 Stemmen)
    Categorie:Over mij


    Archief per week
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !





    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kwisfan
    www.bloggen.be/kwisfan
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kris
    www.bloggen.be/kris
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    broedereverard
    www.bloggen.be/broeder
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    planten
    www.bloggen.be/planten
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    bel_bult_avdeynde
    www.bloggen.be/bel_bul
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    koureurken
    www.bloggen.be/koureur
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    adel
    www.bloggen.be/adel
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nabor
    www.bloggen.be/nabor
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    scrapalicious
    www.bloggen.be/scrapal
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    wesemael_jp
    www.bloggen.be/wesemae
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    beautytester
    www.bloggen.be/beautyt
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    10km
    www.bloggen.be/10km
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    leon10
    www.bloggen.be/leon10
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    windowsgids
    www.bloggen.be/windows
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    chihuahualiefhebber
    www.bloggen.be/chihuah
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    junioreurosong2008
    www.bloggen.be/juniore
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kwisfan
    www.bloggen.be/kwisfan
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hooikoortsinfo
    www.bloggen.be/hooikoo
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fjos
    www.bloggen.be/fjos
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fjos
    www.bloggen.be/fjos
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    karland
    www.bloggen.be/karland

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs