Inhoud blog
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    melissake top 100

    26-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Je keerde je van Mij af met je pijn !
    Mij liet je niet jouw " Goede Vader " zijn .

    Je trapte MIJ op ’t HART en het deed zéér zeer !
    voor jou wilde "Ik"er zijn steeds meer en meer!!!

    IK kromde mijn rug onder " hun " slagen -
    Voor " jou " mijn kind wilde IK het dragen !

    M'n Gezicht droop van het " speeksel en bloed " !
    Om " jouw " genezing vond "Ik "het goed !!!


    Lieveling -" IK heb je lief-
    Kom mij te hulp alstublieft "!!!

    26-10-2006 om 16:51 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ik voel jouw tranen wanneer je me verlaat.
    Bij het afscheid nemen voel ik jouw onmacht.
    Het verlangen naar wederzien dat dan ontstaat.
    En in jouw kus voel ik de liefde, teder en zacht.
    Maar liefje vergeet even de tranen en je zorgen
    en vergeet dan even jouw wanhoop en de pijn.
    Want eens komt bij ons die nieuwe morgen
    waarop wij voor altijd bij elkaar zullen zijn.

    26-10-2006 om 16:48 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ik voel mij nu zo eenzaam
    en voel ik mij zo alleen.
    Verlang zo naar jouw armen,
    lief en teder om mij heen.
    Warmte die ik krijg van jouw.
    Die ik steeds zo heb gemist.
    En zeg hoeveel ik van je hou.
    Als je dat nu toch eens wist...

    26-10-2006 om 16:47 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ergens...achter in een donker woud,
    heeft een rups een cocon om zich heengebouwd.
    Het eeuwige kruipen maakte haar vreselijk moe,
    ze sleepte zichzelf naar dit veilige plekje toe.

    In haar cocon heeft ze kracht en warmte gekregen.
    Maar ze voelde zich ook eenzaam,
    en kon zich niet bewegen.
    In de cocon bleef ze klein.

    Diep in haar hart wilde ze graag een vlinder zijn.
    Ze is alleen bang voor de enorme verandering
    die ze zal ondergaan,
    en voor wat haar straks te wachten staat.

    Dapper als ze was, besloot ze zich
    aan de natuur over te geven,
    en te vechten voor een gelukkig leven.
    Ze voerde in haar cocon een zware strijd.

    Ze raakte de controle over haar lichaam
    en haar leven kwijt.

    Op een dag scheen er een zonnestraaltje
    door haar cocon.
    Dit is het moment waarop voor haar
    een nieuw leven begon.

    Ze ontpopte zich in de warmte
    van de zonnestralen.
    Ze voelde dat dit de bron was
    waar zij echte liefde kon halen.

    Haar kleurrijke vleugels spreidde
    ze uit in het licht.
    Ze genoot van haar vormen,
    een prachtig gezicht.

    Ze vloog over zeeen,langs bergen, door dalen.
    Ze rustte op bloemen, en durfde nectar te halen.
    Ook hield ze van sterren,
    en vloog graag bij nacht.

    De aangename stilte heeft haar
    tot eindeloos dromen gebracht.
    De wereld lag voor haar open,
    ze voelde zich vrij.

    Diep in jouw hart zit deze vlinder...
    die vlinder dat ben jij.

    26-10-2006 om 16:45 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Is er leven na de dood?
    Wat gebeurt er dan?
    Wie weet dat?
    Jij?
    Ik niet!
    Wat zal er met mij gebeuren,
    wie zal het weten,
    jij?
    ik niet!
    Wat zal er met jou gebeuren,
    wie zal het weten,
    jij?
    ik niet!
    Wie zal er nog aan mij denken als ik dood ben,
    wie zal het weten,
    jij?
    ik niet!
    Wie zal nog aan jou denken als je dood bent,
    wie zal het weten,
    jij?
    ik niet!

    26-10-2006 om 16:44 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ik vraag me zo vaak af:
    "Wie ben ik eigenlijk?"
    Was ik maar nooit geboren
    dan had ik die misstap nooit gemaakt.
    Het is het ergste wat mij is overkomen.

    Ik vraag me zo vaak af:
    "Wie ben ik eigenlijk?"
    Ben ik dan toch geboren
    om deze misstap te begaan?
    Wat mankeer ik eigenlijk?

    Ik vraag me zo vaak af:
    "Wie ben ik eigenlijk?"
    Is er nog wel plaats voor mij
    in deze toch wel harde maatschapij
    of hoor ik er niet meer bij?

    Ik vraag me zo vaak af:
    "Wie ben ik eigenlijk?"
    Ik weet niet meer wat ik moet denken,
    straks weer alleen er voor te staan.
    Het is moeilijk en behoorlijk zwaar.

    26-10-2006 om 16:44 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Toen ik klein was keek ik tegen je op.
    Ik deed alles wat jij ook deed.
    We deden alles samen en dat was top.
    Samen waren we afentoe erg wreed.

    Maar je bent me broer.
    We zijn van hetzelfde bloed.
    Je blijft voor mij altijd even stoer.
    Het doet me pijn als je me niet groet.

    Ooit zijn we weer één.
    Ik geloof er in.
    We moeten gewoon even door de problemen heen.
    Wat er nu aan de hand is gewoon onzin.

    Ik hou van jou broer...

    26-10-2006 om 16:43 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    De traan over mijn wang
    en de glimlach op mijn gezicht.
    Mijn hart nog een beetje bang,
    maar mijn ogen op jou gericht.

    De pijn die ik heb doorstaan
    en de dingen die ik moet verwerken.
    Met één blik in jouw ogen kan ik alles weer helemaal aan.
    Door jou zal ik weer aansterken.

    Als ik het geluk even niet meer kan voelen
    en mijn hoofd weer eens helemaal leeg is
    zorg jij er elke keer weer voor dat ik even kan afkoelen.
    Door jou loopt het niet elke keer meer mis.

    Ik wil je bedanken voor alles wat je doet
    en even zeggen dat ik je heel erg mag.
    Je prijzen op jouw doorzettingsvermogen en moed.
    Je bedanken voor mijn lach!

    26-10-2006 om 16:42 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
     

    Vriendschap

    Het water rimpelt wrikkeloos
    doorheen de tijd.

    Hoe dieper je luistert,
    hoe meer je ziet.

    Zuiver water kent geen bodem
    en er tintelt altijd

    iets aan de oppervlakte.
    Het is de stilte zelf,

    terwijl het voortdurend borrelt.
    ’t Is fijn en kwetsbaar

    als kristal wanneer twee mensen
    op dezelfde golf zitten.

    26-10-2006 om 16:35 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Mijn vrienden zijn als hoedjes van papier.
    Als oude bladen en kranten
    Uitgewaaid in weer en wind.
    Enkel restanten...
    Die je soms in oude steegjes vindt.
    De ene daar, de andere hier.
    Glitter kun je niet meer zien.
    Dat hoeft ook niet, misschien.
    Hun huiden zijn als vergane pelzen.
    Nauwelijks nog te omhelzen
    Of knus en warm te omvatten.
    Mijn Vrienden zijn over de Zee.
    De Meester kwam hen onverwacht jatten.
    Zo doods als een pier.
    Morsdood in avondrood!
    Opengevouwen, onbehouwen in riolen.
    Ik...
    Ik wilde toen niet mee.
    Toch blijven hun maskers dolen
    Diep in mij, in mij verscholen.

    26-10-2006 om 08:14 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    In de wacht van de nassende maan
    regent het groene kaas aan dijken
    op slijm. Een kraaiende hond weet van
    vlijmende riolen. Buiten waar de boom hakt
    schijnt een ijskoude zon
    uit sportieve overwegingen.

    Zeg dat uit oorverdovend zwijgen rode kelen groeien
    & het is nog bijna te laat om vroeg op te staan.
    Wil je winnen win dan mee
    maar je had moeten willen komen,
    niet dat je te laat bent maar we zijn al klaar
    dus ga waar geverfde mensen gaan.

    Varanen slurpen door St. Paul
    en werpen vreemde hobby’s af.
    Zeg nog één keer zeg maar en krijg dan zeg maar
    flink de klere, vraag nog één keer of en verder stilte
    en of je dan maar dood kan vallen
    bij wijze van uiteraard, van wijzen bij

    Het wordt koud in de gebouwen
    waar de bedden zijn gaan slapen
    op gegoten muren van beton, vier, een vloer en boven
    buren die de godganse dag in al die muren gaten boren.
    Verraden geraas in de zak, einde ligt naast begin,
    ergens in het midden bij de waarheid.

    26-10-2006 om 08:10 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    25-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Jij was al groot
    en ik was nog klein.
    Toen speelden we wolfje
    en jij mocht hem zijn.
    Ik liep en ik liep,
    ik liep naar de top.
    Maar jij was er eerst
    en at mij toen op.

    25-10-2006 om 22:16 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Als je maar wist dat ik van je hou.
    Als je maar wist dat er geen leven is zonder jou.
    Als je maar wist dat ik je vertrouw. Dat je maar wist ik blijf je trouw. Het is zo... ik wil alleen jou.
    Als je maar wist een persoon onbemind.
    Als je maar wist dat ik alleen jou wou..
    Als je dat maar wist.

    25-10-2006 om 22:11 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Je gaat op weg
    al ontgaat ons hoe

    elk weldra ontwaakt
    in helle waan

    tastend naar licht
    zingt niets

    toch duisterder
    dan liefde.

    25-10-2006 om 22:04 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Meer nog dan een ochtendzoen
    heb ik ’s morgens moed vandoen.
    Wakker worden is geen kunst.
    Dat gaat.
    Van kwaad is beddengoed
    zich niet bewust
    en koude slaapt niet graag
    onder een deken.
    Het is de mat die
    met de wereld vergeleken
    veel te klein is als begin,
    en zelfs, met mij er middenin,
    een beetje knelt.
    Ik aarzel lang, rechtop in bed,
    bedenk dat net als ja of het
    het woordje bang
    vaak in mijn dagboek staat,
    maar dapper is mijn broer
    en zelf ben ik een held.
    Dat helpt.

    Opstaan is de kunst.
    Meer dan een paar ochtendzoenen
    heb ik nood aan stoute schoenen.

    Verzamel de liefde

    25-10-2006 om 22:04 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Zoals de herinnering
    aan dode mensen
    verdwijn ook jij bij stukjes

    na de spullen verdween
    de gedachte van hoe
    je stem klonk

    foto’s laten zien hoe je eruit zag
    maar ook daar ben je nu
    toch een vreemde

    Zoals dode mensen
    verdwijn ook jij

    25-10-2006 om 22:03 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Verleid me, verstik me,
    pak m’n vrijheid af.
    Bemin me, beperk me,
    ga je gang, ik ben laf.

    Je wil samensmelten,
    - een onnozel idee -
    Maar ik ben romantisch,
    ik ga d’r in mee…

    Kneed me en knecht me,
    wees lief en gemeen.
    Gun me de plek
    van het blok aan je been.

    Als jij mijn vrouw bent,
    ben ik je man.
    Dan vechten we samen,
    voor dat wat niet kan.

    We doen nóg meer water bij onze wijn,
    totdat er alléén nog maar water zal zijn.
    Helder maar smaakloos, geen kleur meer, geen gloed,
    zo leven we samen, de dood tegemoet.

    Weg met de eenzaamheid, leve de sleur,
    jaloezie, irritatie, gesprekken, gezeur.
    De liefde geeft hoop, de liefde heeft zin,
    de liefde is een valstrik, maar ik trap er zo graag in.

    Steeds dezelfde fouten,
    steeds dezelfde pijn.
    Bijna net zo gruwelijk,
    als helemaal alleen te zijn.

    Misschien is het deze keer anders,
    misschien is het deze keer waar.
    Is alle wijsheid van de wereld maar een fout,
    ik wil het graag geloven, want ik houd zoveel van haar.

    Het spel is weer begonnen,
    ik zit er midden in.
    Verslaafd als een verslaafde,
    verzetten heeft geen zin.

    Ik kan alleen verliezen,
    mijn hart en mijn verstand.
    De liefde laat pas los,
    als ze is opgebrand.

    Dan ben je weer jezelf,
    alleen en onbemind.
    Maar volwassen en verstandig,
    totdat het weer begint.

    Hans Teeuwen uit Industry of Love

    25-10-2006 om 22:02 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Omdat de dood thans als iets zeer slechts wordt beschouwd,
    zal het doodsritueel steeds schraler worden,
    tot de ideale regeling een ophalen door de gemeentelijke reinigingsdienst zal zijn.
    Zo ver is het nog niet, maar het staat wel op het programma.

    25-10-2006 om 22:02 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Ik schrijf je want je had het veel te druk
    met niet naar me te luisteren
    om te horen wat ik zei.

    (Eenzaamheid is een recht van zelfs
    de grootste geliefden
    al zijn dat idioten zoals nu eens ik
    en dan weer jij.)

    Ik schrijf je dus in de hoop
    dat je beter lezen kan
    dan luisteren.

    25-10-2006 om 22:01 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Ik ken een aardig meisje.
    Mooi en zacht en lief en blond.
    Ik zie haar vaak,
    maar zij mij nooit.
    Want Annelies is blind…

    Op een dag stond ze
    bij me op de stoep.
    ‘Mag ik jou eens voelen?’
    vroeg ze mij.

    Wat verlegen
    deed ik mijn ogen dicht.
    Haar handen lazen mijn gezicht.
    Zo zacht, zo lief
    zo mooi op rijm.

    ‘Ik zie jou graag’,
    zei ze eens voorbij mijn mond..
    ‘Dat voel ik’, zei ik
    en verklapte haar
    mijn groot geheim.

    25-10-2006 om 22:01 geschreven door melissa1208  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)

    Archief per week
  • 23/10-29/10 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs