Inhoud blog
  • heey allemaal
  • heey allemaal
  • heey allemaal
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    hond
    het speelbeen van men hond
    20-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heey allemaal
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    20-02-2008 om 13:04 geschreven door melissake  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heey allemaal
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    20-02-2008 om 13:04 geschreven door melissake  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heey allemaal

    heey
    Ik ben Melissa
    We zijn met een project bezig ,en we moesten allemaal een eigen blog maken .




                                                                     HET PERSOONLIJKE PROFIEL VAN                    Snyers Melissa 








    MIJN BELANGRIJKSTE    ACTIVITEITEN EN VOORKEUREN :Wandelen met de hond ,voetballen,spelen met de hond,naar de voetbal gaan,vrienden uitgaan,schaatsen ,bowlingen,chinema,plezier en fun maken .




    MIJN BELANGRIJKSTE  INSPIRATIEBRONNEN:Kurt<33,clouseau,jump muziek,Tim <33,alle soorten muziek,Erik<333,vrienden,Joris <333




    WELKE VOORWAARDEN HEB IK NODIG OM TE LEREN EN TE ONTWIKKELEN ?game boy,computer,gsm,ipod,vrienden




    wat belennert mij in mijn ontwikkeling en mijn realisaties?zus en mama 














    DEFINITIE IDEE:::Een been voor de hond.va, touw maken en in midden een bal







    VOORDELEN::Met spelen .Verschillende mogelijkheden .Hij zal heel blij zijn .






    NADELEN?VALKUIL?BELEMMERIGEN:::Dat snel kapot is 






    OPLOSSING:::::Harde touw gebruiken ,Harde bal 

     

     

     

     

    DAT WAS HET BEDANKT OM TE LEZEN

     

    GROETJES   MELISSA SNYERS  XXXXXX 
        

                                                                                       


































































































                                                                                         

    20-02-2008 om 13:04 geschreven door melissake  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 18/02-24/02 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs