Over mijzelf
Ik ben Meg De Bruyne
Ik ben een vrouw en woon in Hamme-Zogge (België) en mijn beroep is Studente - Hogeschool Thomas More Mechelen - Toerisme- en Recreatie Management .
Ik ben geboren op 23/09/1996 en ben nu dus 27 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Wielrennen, Veldrijden ... .
voeg me toe op facebook : megdebruyne volg mij op twitter @MegDeBruyne
*** MIJN GASTENBOEK ***
  • Wat een mooie prestatie !
  • succes
  • proficiat
  • SUPER!!!!!!!!!
  • lang geleden

    ALS JE ME IETS WIL VERTELLEN, SCHRIJF HET HIER !!!

    Belangrijkste wedstrijd in mijn eerste veldritseizoen :
     
    Op het Belgisch Kampioenschap in Steenhuize-Herzele
    op 30 november 2008, behaalde ik de bronzen medaille
    bij meisjes-aspiranten 13 jaar.

    Foto
    Mijn favorieten
  • Greg
  • Wielerbond Vlaanderen
  • KBWB
  • BMC Racing Team
  • Inhoud blog
  • Einde blog Meg De Bruyne
  • Meg in Oostmalle
  • Meg in Lebbeke - Kleicross
  • Meg in Hulst
  • Meg in Middelkerke
    Zoeken in blog

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    MEG EN ROB

    Foto
    Foto
    MEG EN SANNE
    Foto
    MEG EN SVEN
    Foto
    Foto
    MEG EN BART
    Foto

    MEG EN ZDENEK

    Foto

    MEG EN MARIANNE

    Foto

    ---BELLE---  DE RAINBOW IN MY LIFE  ---BELLE---

    Foto

    Herinnering aan het
    liefste lachende zonnetje !!!

    Foto

    ---BELLE---  DE SUNSHINE IN MY LIFE  ---BELLE---

    Crossen en Koersen, mijn PASSIE !

    10-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meg in Lille
    Dit weekend stond er slechts 1 cross op het programma, nl. de Lilse Bergen,
    de Krawatencross in Lille.

    Deze cross is één van Meg's lievelingsparcours. Technisch, zand, en draaien en
    keren in de bossen.

    Met maar liefst 57 dames aan de start moest Meg op de 6e rij starten, wat niet
    evident is met de lange, vrij smalle startstrook.

    Meg deed wat ze kon en probeerde langzaamaan op te schuiven.

    Ze reed op een mooi, gedreven tempo de wedstrijd volledig uit en eindigde 38e.
    Op 6,38 van winnares en wereldkampioene Sanne Cant en kon dus best tevreden zijn
    van haar prestatie.

    Nog 2 dubbelweekends te gaan en het seizoen zit er op.




















    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Foto

    KALENDER 2018-2019

    zie nieuwe pagina op facebook

    https://www.facebook.com/veldrijdstermegdebruyne/

        ------------- 

    GREG VAN AVERMAET


    FANCLUB

    fanclubgregvanavermaet@telenet.be


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    MEG & GREG
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    TOM 

    VANNOPPEN

     Friends Forever


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs