Rondvraag / Poll
wie word er wereld kampioen
Nederland
Spanje
Bekijk resultaat

Archief per maand
  • 02-2012
  • 07-2010
  • 02-2010
  • 10-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Laatste commentaren
  • ik ben een mega fan!!!!!! (Chloë Peeters)
        op Mega Mindy door Romeo
  • Ik wil jou zien in het echt! (Caterin)
        op Mega Mindy door Romeo
  • liedje 'Opa' (Imke)
        op Mega Mindy door Romeo
  • andwoord (Amin.Yara)
        op
  • Reactie van een snotneus. (Ronny)
        op
  • Gastenboek
  • Dekampioenen21
  • Dekampioenen21
  • Verjaardag
  • /
  • Prettige zondag, en een heel goed begin van de nieuwe week

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Een interessant adres?
    Foto
    hopelijk heb je er wat aan
    Zoeken in blog

    Foto
    Yarabrusseel
    Ik wens je een fijn bezoek
    Hey welkom op mijn blog pagina hopelijk vinden jullie er wat aan groetjes Yara
    22-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    K3 in Sint-Niklaas

     

    Het was een Heel leuke dag voor alle jonge K3 fans

     

    22-10-2008 om 10:10 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    20-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrijdag
       

    20-10-2008 om 20:35 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    morgen krijgen jullie vrijdag en zondag van de week van K3 door redenen niet kunnen doorgaan

    19-10-2008 om 20:58 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.





    foto's van me zelf

    19-10-2008 om 20:57 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    16-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wir 3

                                         Wir 3

     

    Wir 3 is de duidse meisjes groep K3

    Duidsland heeft zoals de hits Heyah Mama Oma’s aan de top (Omi ist der Hit) Kuma He

    De Duitse meisjes zijn Vera Linda en Lina

     


    Vera onze blonde Kathleen 

    Vera is 25 jaar geboren te Düsseldorf

    Haar liefste Wir 3 nummer is Verliebt


    Linda onze zwarte Kristel

    Linda is 21jaar geboren te Halberstadt

    Haar liefste Wir 3 nummer is Omi ist der hit


     

    Lina onze Rose Karen

    Lina is 20 jaar geboren te Siauliai, Litauen

    Haar liefste wir 3 nummer is Kuma Hé


     




     

    16-10-2008 om 12:08 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    15-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's K3

    De week van K3

    15-10-2008 om 09:21 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    14-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe is K3 begonnen



    Eurosong was ons grote geluk

     

    Kristel, Karen en Kathleen. Iedereen kent ze. Het zijn de meisjes van

    K3. Ze brengen popmuziek in het Nederlands. En hoe... De groep staat

    al maanden lang aan de top van de hitparade. Hun liedje 'Heyah Mama'

    is het meest verkochte Vlaamse plaatje van de laatste 5 jaar. Ze

    kregen er dan ook 3 gouden platen voor. En ook 'Yeke Yeke' is een

    grote hit. Het staat al 5 weken op nummer 1. De meisjes van K3 hebben

    reden tot feesten. Sinds deze week ligt 'Parels' in de winkel.

    'Parels' is de eerste CD van K3. Er staan 11 liedjes op.

    Wablieft: Hoe is het allemaal begonnen?

    Kristel: Niels William bracht ons in de zomer van vorig jaar samen.

    Hij kende elk van ons apart. En hij wilde met ons een meisjes-groep

    beginnen. We zagen elkaar voor het eerst op een terrasje in

    Sint-Niklaas. En het klikte tussen ons drie.

     

    Hoe komen jullie aan de naam K3?

    Karen: We hebben er niet echt lang over nagedacht. We dachten zoiets

    van “Hé, onze namen beginnen allemaal met een K." En K3 is kort en

    krachtig...

     

    Waren jullie vroeger al bezig met muziek?

    Kristel: Ik heb vroeger altijd in een groepje uit de buurt gezongen.

    We deden leuke kleine festivals. Met die groep deden we ook een

    toernee met ondermeer Robert Mosuse, Andrea Croonenberghs en Pascale

    Michiels. We zongen liedjes van Ann Christy.

    Kathleen: Op de lagere school deed ik al soundmix-shows en

    playback-shows. Uiteindelijk heb ik meegedaan aan de tweede

    Soundmixshow van VTM. Ik deed toen de groepen 'Pop in Wonderland' en

    'Middle of the Road'.

    Karen: Ik deed vroeger ook mee aan soundmix-shows. Maar ik durfde

    nooit meedoen aan de echte grote. Dan ben ik begonnen aan de

    toneelschool in Antwerpen. Ik volgde de richting 'kleinkunst'. Maar

    ik slaagde niet in mijn eerste jaar (lacht). Dan ben ik gaan werken.

    Maar ik wou in de muziek blijven. Zo zong ik op CD's met

    house-muziek. Ik deed alleen werk in de muziek-studio. Optreden deed

    ik niet.

     

    Jullie hebben nu ook een CD uit. Hoe ben je daar aan begonnen?

    Karen: We kregen een bandje met liedjes. We beluisterden ze en kozen

    er dan samen uit. Als we iets niet zagen zitten, konden we dat ook

    zeggen.

    Kathleen: We moeten er gewoon allemaal achter staan. Wij zijn

    vrienden. Daarom zijn we nu zo trots op onze CD. Deze CD is echt van

    ons.

    Kristel: Ja, we moeten ook Niels William bedanken. Hij zorgt goed

    voor onze zaak. Niels is zelf artiest. En hij is nog jong. Hij staat

    gewoon heel dicht bij ons. Wij beslissen alles samen.

     

    Hoe waren de opnames in de studio?

    Karen: In het begin was dat onwennig. Nu zijn we dat al een beetje

    gewoon. Als iemand moet zingen, zorgen de andere twee wel voor sfeer.

    We zingen ook nooit alleen voor de micro. We zingen altijd samen.

    Daarom voelen we ons een sterke groep. We gaan ervoor.

     

    Wat vinden jullie het mooiste nummer van de CD?

    Kristel: Dat is een moeilijke vraag.

    Kathleen: We kunnen niet kiezen.

    Karen: Als ik echt, echt, echt moet kiezen... dan kies ik voor

    'Parels'.

    Kathleen: Ik zet het liedje 'Op elkaar' vaak op bij het opstaan. Daar

    word ik zo goed gezind van. Bij 'Op elkaar' hebben we trouwens ook al

    een dansje.

    Kristel: Ik vind ons liedje 'Oh ja' wel heel leuk. Dat is het laatste

    nummer op de CD. Dat is zo'n echt verhaaltje. Het doet me denken aan

    mijn schooltijd. Je staat op de speelplaats. En dan zie je een toffe

    jongen. En dan denk je 'Hallo!!!'

    Kathleen: Keek jij al naar de jongens op de speelplaats, Kristel?

    Kristel: Ja, hoor. Kijken mag, hé (gelach).

     

    Jullie hebben nu 2 grote hits. Je hoort de liedjes overal. Vallen ze

    jullie nog op?

    Karen: Ik was toch wel heel trots toen ik 'Heyah Mama' voor de eerste

    keer op de radio hoorde. Ik had zoiets van 'Waaauuw'!!! (gelach)

    Kristel: Ik was op een klein rock-festival in Grembergen. En plots

    hoor ik daar ons liedje beginnen, 'Heyah Mama'. Dat vind ik wel

    grappig.

    Kathleen: Ik heb het hier ook al gehoord in een disco.

    Karen: En eergisteren belden we nog met Helmut Lotti. Hij gaf tips

    over Zuid-Afrika. We gaan daar binnenkort naartoe. Helmut zat onlangs

    in Zuid-Afrika in een taxi. Hij hoorde 'Heyah Mama'. "Ken jij dat?",

    vroeg hij aan de chauffeur. “Ja, dat is hier een hit”, zei die.

     

    Zijn jullie plaatjes al te koop in Zuid-Afrika?

    Kathleen: 'Heyah Mama' staat op een CD met liedjes van allerlei

    artiesten. Het bewijst ook dat het een nummer voor iedereen is.

     

    Volgen jullie de verkoop van jullie plaatjes?

    Karen: We horen elke week wel hoeveel er verkocht zijn.

    Kristel: Niels William belt ons er soms  zelfs voor op. Hij kan niet

    geloven dat we er zoveel hebben verkocht.

     

    K3 heeft een druk leven. Heb je nog tijd voor jezelf?

    Kathleen: Ja, hoor. Het is soms heel druk. Maar dat blijft niet

    duren.

     

    Wat doen jullie dan in je vrije tijd?

    Kathleen: De laatste tijd kruip ik dan thuis in de zetel. Ik neem

    mijn 2 katten op schoot. En dan kijk ik rustig naar een film. Daar

    kan ik van genieten.

    Kristel: Ik woon in Perk.Ik gagraag fietsen. En lekker uitblazen in

    het gras.

    Karen: Op een vrije dag wil ik altijd heel veel dingen doen. Maar dat

    lukt bijna nooit. Ik blijf de hele dag in bed.

     

    Wie is de baas van de groep?

    Kristel: Niemand. Deze zomer zorgde Kathleen wel voor onze hotels. En

    Karen is onze chef-onderhoud.

    Kathleen: Karen heeft ook altijd alles bij van schmink en voor ons

    haar.

    Kristel: Ik zorg meer voor het papierwerk bij K3.

    Karen: Maar op een podium staan we allemaal samen.

    Veel groepen gaan vroeg of laat uiteen. Zijn jullie daar niet bang

    voor?

    Kathleen: Wel, ik vertrek morgen uit de groep. Dat wilde ik even

    zeggen.

    Karen: Het is ons gelukt! (gelach).

    Kathleen: Neen, het is een grapje. Wij zijn intussen echt 3

    vriendinnen. Dat is een voordeel. We vertellen elkaar alles. We

    kunnen ons niet voorstellen dat we uit elkaar gaan.

    Kristel: Natuurlijk hebben we wel eens problemen. Maar we praten dat

    uit. We zijn heel open.

    Karen: We zijn als 3 zussen.

     

    Artiesten vinden de grote liefde alleen bij andere artiesten. Dat

    wordt wel eens gezegd. Is dat zo?

    Karen: Natuurlijk heb je meer met hen te maken. Maar ik kan even goed

    iemand leuk tegenkomen bij de bakker. Die hoeft helemaal niet te

    zingen.

    Kristel: Ja, dat vind ik ook ik heb mijn gezin al.

    Kathleen: Je wordt gewoon verliefd. Daar kan je niets aan doen. Ik

    zou zelf liever geen artiest willen. Dan kan je ook eens over iets

    anders praten.

     

    K3 heeft veel fans. Hoever durven die gaan? Jullie kennen het verhaal

    van Koen Wauters. Hij werd lange tijd achtervolgd door een vrouw.

    Karen: Zoiets hebben wij nog nooit meegemaakt.

    Kathleen: Dat willen we ook zo houden.

    Kristel: Vroeger geloofde ik dat verhaal van Koen niet. Ik dacht dat

    hij overdreef. Nu weet ik beter. Zelf heb ik nog niets ergs

    meegemaakt. Maar regelmatig staan jongeren in groepjes voor mijn

    huis. Ze hopen dan iets te zien zeker? Ze doen niets verkeerd, hé.

    Kathleen: Bij mij in de wijk komen mensen ook vragen om samen op de

    foto te staan. Dat hoort er bij. Het kan wel eens vervelend zijn.

    Vooral als je daar in je pyjama staat (gelach).

    Karen: We klagen niet over de fans. Ze zingen en dansen mee voor het

    podium. Dat geeft een plezante sfeer. Onze fans zijn gewoon tof.

     





    14-10-2008 om 12:59 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    JE MAMA ZIET JE GRAAG

    Ben je 'n engeltje of een grote kapoen
    je mama ziet je graag
    Nee, het maakt echt niet uit wat je doet
    en is ze boos dat maak je weer goed
    met een knuffel en een klinkende zoen
    je mama ziet je graag
    en daar kan niemand ooit iets aan doen
    je mama ziet je graag

    Niemand die zoveel van je houdt
    en die haar leven zo rond jou heeft gebouwd
    Want alles wat ze doet
    is gewoon voor jou

    Eender wat je doet of waar je ook gaat
    je mama ziet je graag
    Er is iemand die steeds klaar voor je staat
    je mama ziet je graag

    Ook al stel je heel de wereld een vraag
    je mama ziet je graag
    Ze heeft een antwoord
    ze weet het waarom van regenbogen, de bloemen, de zon

    Als je even weg wil van het geplaag
    je mama ziet je graag
    Ze zweert bij jou bij hoog en bij laag
    je mama ziet je graag

    Niemand die zoveel van je houdt
    en die haar leven zo rond jou heeft gebouwd
    Want alles wat ze doet
    is gewoon voor jou

    Eender wat je wordt of waar je ook gaat
    je mama ziet je graag
    Er is iemand die steeds klaar voor je staat
    je mama ziet je graag

    Je mama ziet je graag 6x

     

     

     KUSJESDAG

    Kusjesdag, kusjesdag
    kusjesdag, kusjesdag
    Alles kan en alles mag
    Ja, het is kusjesdag, kusjesdag
    kusjesdag, kusjesdag
    Ja, vandaag is kusjesdag
    Eén klein kusje
    een klein klein kusje (4x)

    Het is feest
    doorheen heel het land
    iedereen maakt zich klaar om de speciale dag te vieren

    Het is feest
    kom geef me je hand
    we gaan de wereld met een glimlach versieren

    Duizend mensen om ons heen
    niemand blijft vandaag alleen
    En we tellen samen af
    vier drie twee één

    Refrein:
    Want het is kusjesdag, kusjesdag
    kusjesdag, kusjesdag
    Alles kan en alles mag
    Ja, het is kusjesdag, kusjesdag
    kusjesdag, kusjesdag
    Ja, vandaag is kusjesdag

    Jij bent mijn nummer één
    (nummer één)
    van top tot teen
    (van top tot teen)
    Je krijgt een kus van iedereen
    want het is kusjesdag, kusjesdag
    kusjesdag, kusjesdag
    Ja, vandaag is kusjesdag

    Eén klein kusje
    een klein klein kusje (2x)

    Met een kus
    je zegt wat je voelt
    voor je liefje of je hartvriendin
    je oma of je broertje

    Met een kus
    je zegt wat je bedoelt
    in een roeiboot
    op een roltrap
    op het koertje

    Duizend mensen om ons heen
    niemand blijft vandaag alleen
    En we tellen samen af
    vier drie twee één

    Refrein

    Nummer één (8x)

    Duizend mensen om ons heen
    niemand blijft vandaag alleen
    En we tellen samen af
    vier drie twee één

    Refrein

    Eén klein kusje
    een klein klein kusje
    Eén klein kusje
    Ja, vandaag is kusjesdag

    Eén klein kusje
    een klein klein kusje
    Eén klein kusje
    Ja, vandaag is kusjesdag


    YA YA YIPPEE

    De spanning stijgt een top
    je bergt al je boeken lekker op
    en iedereen wacht op het signaal
    dat de vakantie kan beginnen

    en dan gaat de bel
    en plots loopt het oorverdovend snel
    je rent door de gangen
    en bent buiten
    je begint spontaan te zingen

    ya ya yippee yippee
    ya ya yee
    we lopen op het strand
    en dansen blootvoets hand in hand
    we zingen
    ya ya yippee yippee
    ya ya yee
    en onze stem weerklinkt over de golven
    zingen
    ya ya yippee yippee
    ya ya yee

    weg met school
    die larie en apenkool
    vervalt in het niets
    als je de zon plots
    aan de hemel ziet verschijnen

    laat me vrij
    want werken is niks voor mij
    geef me een luchtmatras
    en laat me op de blauwe golven deinen

    ya ya yippee yippee
    ya ya yee
    we lopen op het strand
    en dansen blootvoets hand in hand
    we zingen
    ya ya yippee yippee
    ya ya yee
    en onze stem weerklinkt over de golven
    zingen
    ya ya yippee yippee
    ya ya yee
    zingen
    ya ya yippee yippee
    ya ya yee

    wat een feest
    als je de affiche leest
    dan zal je denken dat
    de wereld voor het eerst
    een dag vrijaf heeft

    het mooie weer is
    top of the bill meneer
    dus neem me alsjeblieft niets kwalijk
    als ik mij vandaag eens uitleef

    ya ya yippee yippee
    ya ya yee
    we lopen op het strand
    en dansen blootvoets hand in hand
    we zingen
    ya ya yippee yippee
    ya ya yee
    en onze stem weerklinkt over de golven
    zingen
    ya ya yippee yippee
    ya ya yee
    zingen
    ya ya yippee yippee
    ya ya yee

    ya ya yippee yippee
    ya ya yee
    we lopen op het strand
    en dansen blootvoets hand in hand
    we zingen
    ya ya yippee yippee
    ya ya yee
    en onze stem weerklinkt over de golven
    zingen
    ya ya yippee yippee
    ya ya
    ya ya yippee yippee
    ya ya yee
    we lopen op het strand
    en dansen blootvoets hand in hand
    we zingen
    ya ya yippee yippee
    ya ya yee
    en onze stem weerklinkt over de golven
    zingen
    ya ya yippee yippee
    ya ya yee
    zingen
    ya ya yippee yippee
    ya ya yee
    zingen
    ya ya yippee yippee
    ya ya yee


    volop hebben we emails ontvangen

    Dit waren de 3 meest gevraagde liedjes

    er word nog steeds kans gemaakt voor de wedstrijd vraag van gisteren er is al 1 winaar met alle vragen juist

    Ookal heb je een fout maak je nog steeds kans op een van de mooie prijzen



    14-10-2008 om 12:56 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De wedstrijd

    Vragen Over K3

    Stuur de andwoorden naar megamindytje@live.be

    De eerste 3 juiste andwoorden kunnen een van de 3 mooie prijzen winnen

     

    Vraag 1 op welke datum wou K3 vorig jaar de Nationale kusjesdag?


    Vraag 2 In de k3 film K3 en de kattenprins is er een Fee Hoe heet de Fee in de film

    A Liorella

    B Fiorella

    C Katorille

     

    vraag 3Hoe heet het nieuw liedje van k3

     

    A kusjesdag

    B Je mama ziet je graag

    C Oja Lele

     

     Vraag 4 Hoe heet het 16de strip verhaal van K3

     

    A kusjes van Miss kiss

    B het dieren paradijs

     

    5 Hoe heet de prinses van de film K3 en het ijsprinsesje

    A Prinses Fleur

    B Prinses Kleur

    C Prinses Floor


     

    13-10-2008 om 13:45 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voorstelling Meisjes van K3








     

    13-10-2008 om 13:40 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    12-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Start de week van K3
    Het startschot word nu gegeven
    Vanaf nu loopt de week van K3

    Go en hopelijk win jij een van de mooie prijzen 


     
      WELKOM IN DE WERELD DE WERELD VAN 

    12-10-2008 om 15:08 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De week van K3



    Hey hallo bloggers

    Deze week is het in belgie en nederland 10 jaar k3

    Deze week staat deze blog voledig in het teken van k3

    Foto’s texten blog lied is al altijd k3 dus we geven er een lap op

     

    Programa deze week is

     

    Maandag vind je een voledig zelf bewerkt profiel van de 3 meisjes

    Word er ook een vragenlijst opgezet de eerste 3 krijgen een kleine verassing

    De andwoorden kunnen worden opgestuurt naar Megamindytje@live.BE

    Dinsdag kort verslag hoe k3 is bestaan en 3 verschillende songtexten  van K3 welke wil jij dat kan je tot maandag avond doormailen en wieweet zit jou lievelings text in de top 3 Megamindytje@live.be

    Woensdag verschillende foto’s van k3

    Donderdag maken we kennis met de duidse k3 meisjes Wir 3

    Vrijdag kan je zien wat de top 6 is op de blog al daar kan je op stemmen de uitslag word dan bekend gemaakt en de eerste 3 liedjes komen met text op de blog website

    Ook worden dan foto”s gepost terug van K3 Vragenlijst aan K3 zelf

    Zaterdag gaan we met zen allen naar het K3 huis Op de blog word die dag normaal niets geplaats of ik moest iets leuk vinden

    Zondag een verslag van de leuke dag K3 in belgie en voor nederland met zen allen naar het k3 huis in nederland Ook worden zondag de winnaars bekend gemaakt op de blog die mensen kunnen dan hun adres opsturen naar het email adres en die krijgen met de post een kleine verassing voor het winnen van de K3 wedstrijd vragen

     

    Ik zou zeggen voor iedereen hopelijk zullen jullie genieten van de blog voledig in het teken van K3 10 jaar bestaan

     

    Wieweet dat er in de toekomst meer komt over de week van ….

    Maar de haalbaarheid daarvan is niet altijd even gemakelijk

    12-10-2008 om 14:49 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K3 andwoordaparaat
    Hé, hallo, weet je, ik mis je zo
    Ik wil gewoon dat je het weet! Voordat je me vergeet!
    Kwam je tegen – al m’n vriendinnen om me heen!
    Ik dacht ik bel je op, dan heb ik jou voor mij alleen

    ‘k Wil niet storen, ‘k wou je nog es horen
    Kan je raden wie ik ben? Of hoor je ’t aan m’n stem ?
    ‘k Wou gewoon eens praten enkel jij en ik
    Ik fluister zachte woordjes, aan de andere kant geen kik!

    Ik verklaar mijn liefde aan je antwoordapparaat
    Lig hier op mijn bed en doe alsof ik met je praat
    Ik verklaar mijn liefde aan je antwoordapparaat
    Bel me terug voordat m’n hart aan ’t breken gaat

    Hé, met mij, weet je nog hoe je zei
    Dat ik je altijd bellen kan – en kijk, hier ben ik dan!
    Zeg het niet aan die andere twee maar het moet van mijn hart:
    Ja, jij en ik waren altijd een klasse apart

    Ik verklaar mijn liefde aan je antwoordapparaat
    Lig hier op mijn bed en doe alsof ik met je praat
    Ik verklaar mijn liefde aan je antwoordapparaat
    Maar het antwoordt niet, misschien ben ik te laat

    Drie berichtjes, je belt snel terug
    Om te vertellen wie je koos – en dit is wat je hoort
    Hé, hallo, leuk dat je me belt, ik ben er niet
    Maar laat je boodschap en wat kusjes achter na de bieb

    Jij verklaart je liefde aan m’n antwoordapparaat
    Je probeert opnieuw terwijl je hart steeds sneller slaat
    Jij verklaart je liefde aan m’n antwoordapparaat
    ‘k Mis je oproep omdat plots de deurbel gaat

    Lalala lalala lalala lalalala
    Lalala lalala lalala lalalala

    Jij verklaart je liefde aan m’n antwoordapparaat
    ‘k Mis je oproep omdat plots de deurbel gaat
    En de deur gaat open, ik kan niet geloven dat je voor me staat

    06-10-2008 om 22:10 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JE HEBT EEN VRIEND
    Een Vriend K3


    Voel jij je ook soms zo alleen
    Met al die mensen om je heen
    Als je lacht, als je huilt en er niemand luistert
    Elke dag voor een muur komt te staan
    Kijk me aan
    Kijk me aan

    Je hebt een vriend
    Iemand die voor jou door vuur gaat
    Elke dag weer voor je klaar staat
    Voor altijd aan je zij

    Je hebt een vriend
    Iemand die je nooit alleen laat
    Met jou de toekomst tegemoet gaat
    Geloof me maar, je hebt een vriend in mij

    In elke wondermooie dag
    Elke aanstekelijke lach
    Is de nacht soms te lang, is het pad te duister?
    Steek je hoofd dan niet in het zand
    Neem m'n hand
    Neem m'n hand

    Je hebt een vriend (Als je lacht, als je huilt, zeg m'n naam)
    Iemand die voor jou door vuur gaat (Ga voor jou door het vuur)
    Elke dag weer voor je klaar staat (Elke dag weer)
    Voor altijd aan je zij

    Je hebt een vriend (Als je lacht, als je huilt, zeg m'n naam)
    Iemand die je nooit alleen laat (laat je nooit meer alleen)
    Met jou de toekomst tegemoet gaat (Elke dag weer)
    Geloof me maar, je hebt een vriend in mij

    Is de hemel daarboven niet altijd even blauw
    Ik ga door, want ik weet, ik heb ook een vriend in jou

    06-10-2008 om 21:57 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Baby come back
    Baby Come Back - k3


    Ik schrijf een brief naar alle kinderen in heel Europa
    Ik schrijf een brief, stuur 'm vandaag nog op
    En als jullie dan misschien
    Ooit een lieve engel zien
    Zeg hem dan dat het me spijt, ik mis hem zo

    Ik schrijf een brief naar alle kinderen in heel Europa
    Ik schrijf een brief, stuur 'm vandaag nog op
    Als je deze jongen ziet
    Vertel hem dan van mijn verdriet
    Want ik deed hem pijn en hij ging er vandoor

    Refrein: Baby, come back
    Cherie, je t' aime
    Baby, come back
    Ti amo, mi amor

    Baby, come back
    Süßer, ich lieb' dich
    Liefste schat, wanneer kom je bij mij?

    Baby, come back
    Cherie, je t' aime
    Baby, come back
    Ti amo, mi amor

    Baby, come back
    Süber, ich lieb' dich
    Liefste schat, wanneer kom je bij mij terug?

    Ik schrijf een brief naar alle kinderen in heel Europa
    Ik schrijf een brief, stuur 'm vandaag nog op
    Laat hem toch niet verder gaan
    Doe hem even blijven staan
    Want ik pak m'n koffer en ik kom eraan

    Refrein

    06-10-2008 om 21:56 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    05-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.duizend deuren
    K3 - Duizend Deuren

    Doeb-doeb-doeb! Doeb-doebiedoeb!
    Doeb-doeb-doeb! Doebiedoeb-doeb-doeb!
    Doeb-doeb-doeb! Doeb-doebiedoeb!
    Doeb-doeb-doeb! Doebiedoeb-doeb-doeb!
    Kijk eens diep in m'n hart
    En zeg me wat je ziet
    Wat speelt zich daar toch af?
    (Toe, zeg me wat je ziet)
    Want ik heb zo'n bevreemdend gevoel
    Wat het is weet ik niet
    Maar het treft wel z'n doel
    (Ik weet, ik weet het niet)
    Ik beef en ik stuntel
    Ik zweef en ik loop weer te dromen
    Ik zie alles wat ik ooit wou!
    M'n woorden gekunsteld
    Waarom moest mij dit overkomen?
    Ik ben halsoverkop op jou!
    Refrein
    Duizend deuren gaan plots voor me open
    Een hele wereld binnen handbereik
    Duizend deuren gaan plots voor me open
    Als jij maar even in m'n ogen kijktt
    Kijk ook es bij jezelf
    Misschien heb jij het ook!
    Als je zoekt, als je delft
    (Vertel, heb jij het ook?)
    Naar wat je voelt heel diep binnenin
    Misschien ben je wel smoor!
    En word ik je vriendin
    (Ben jij dan smoor op mij?)
    Ik beef en ik stuntel
    Ik zweef en ik loop weer te dromen
    Ik zie alles wat ik ooit wou!
    M'n woorden gekunsteld
    Waarom moest mij dit overkomen?
    Ik ben halsoverkop op jou!
    Refrein 2x
    Ik beef en ik stuntel
    Ik zweef en ik loop weer te dromen
    M'n woorden gekunsteld
    Waarom moest mij dit overkomen?
    Refrein 3x
    Doeb-doeb-doeb! Doeb-doebiedoeb!
    Doeb-doeb-doeb! Doebiedoeb-doeb-doeb!
    Doeb-doeb-doeb! Doeb-doebiedoeb!
    Doeb-doeb-doeb! Doebiedoeb-doeb-doeb!

    http://www.nieuwsblad.be/assets/images_upload/K3_groep.jpg

    05-10-2008 om 20:17 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto


    forum
  • K3 IS K2 GEWORDEN
  • Gene thomas 1000 zonnen

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum


    Rondvraag / Poll
    wat doe jij het liefst in de vakantie
    op reis gaan
    met vrienden op stap gaan
    lekker voor de tv zitten
    naar een pretpark gaan
    naar de kust gaan
    iets anders
    Bekijk resultaat




    Inhoud blog
  • Patiënt steelt gsm van ambulancier en vraagt busbestuurder om te tolken
  • getready
  • Gene Thomas Heden en Verleden
  • vzw Nanda

  • Maeva DJ's
  • Eric Hofman
  • Ton Verhelst
  • Dirk De Beuk
  • Marc Hermans
  • Jan Van Deyck

  • Mijn favorieten
  • maevaDRM
  • chateiland
  • wolfi's blog
  • vlaamsgoud
  • Radio Tro
  • Maeva Crime
  • RAFC TV (voetbalclub Antwerp)
  • RAFC oficieele Site (voetbalclub Antwerp)
  • Mega Mindy start pagina
  • Ons Forum

    Over mijzelf
    Ik ben Yara, en gebruik soms ook wel de schuilnaam mega mindy.
    Ik ben een vrouw en woon in Belgie (belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 08/09/1988 en ben nu dus 35 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: vanalles en nog wat .
    Deze Foto is Gene Thomas
    Blog als favoriet !

    hier kan je mij een mail sturen en word die zeker beandwoord

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    voor de mensen die denken dat ik Mega Mindy ben na heel veel mails andwoord: Nee ik ben niet mega mindy is maar een Nick
    Welkom op mijn blog!
    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    favorieten bezoekers
  • gun-reloaded
  • k3
  • mega mindy

  • Rondvraag / Poll
    Wie vind jij het leukste k3tje nu kathleen weg is
    Kathleen aerts zelf
    Karen dammen
    Kristel verbeke
    Bekijk resultaat


    Foto

    Zoeken met Google



    Zoeken met Altavista



    Zoeken met Yahoo



    Foto



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs