Rondvraag / Poll
wie word er wereld kampioen
Nederland
Spanje
Bekijk resultaat

Archief per maand
  • 02-2012
  • 07-2010
  • 02-2010
  • 10-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Laatste commentaren
  • ik ben een mega fan!!!!!! (Chloë Peeters)
        op Mega Mindy door Romeo
  • Ik wil jou zien in het echt! (Caterin)
        op Mega Mindy door Romeo
  • liedje 'Opa' (Imke)
        op Mega Mindy door Romeo
  • andwoord (Amin.Yara)
        op
  • Reactie van een snotneus. (Ronny)
        op
  • Gastenboek
  • Dekampioenen21
  • Dekampioenen21
  • Verjaardag
  • /
  • Prettige zondag, en een heel goed begin van de nieuwe week

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Een interessant adres?
    Foto
    hopelijk heb je er wat aan
    Zoeken in blog

    Foto
    Yarabrusseel
    Ik wens je een fijn bezoek
    Hey welkom op mijn blog pagina hopelijk vinden jullie er wat aan groetjes Yara
    21-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bio De Romeo's
    chris van tongelen

    Chris begon zijn professionele musicalcarrière bij de musicalafdeling van het ‘Koninklijk Ballet van Vlaanderen’ als Frederic Trumper, de Amerikaanse schaakkampioen, in de Abba musical Chess. Daarna volgden in een hels tempo Gambler en Gaudi in het Duitse Mönchengladbach en Keulen. 

    In Vlaanderen was hij te zien in de ‘Studio 100’ musicals Sneeuwwitje en Assepoester om er ‘de prins’ te spelen. Voor ‘Music Hall Group’ zong Chris destijds de concertversie van Jesus Christ Superstar in de rol van ‘Petrus’, voor een uitverkocht ‘Vorst Nationaal’.  Voor Jubilee 15, als ‘Jesus’ en als ‘Tony’, ging hij nog eens graag langs bij het ‘Koninklijk Ballet van Vlaanderen’. 


    Ondertussen stoomde Chris ook zijn eigen Musicals From the Heart klaar en tourde er mee door Duitsland, Zwitserland, Nederland en Vlaanderen. 

    Na dat avontuur volgden dan weer Ben in Antwerpen en Grace in Amsterdam. De zomer van 2002 vulde hij dan weer met Zaad van Satan, de groots opgezette openluchtmusical. Daarna volgde uiteraard Romeo & Julia in Vlaanderen en Nederland.  Als priester maakte hij dan weer indruk in Dracula. Verder maakt Chris de Vlaamse podia onveilig samen met TV- en musicalcollega’s Davy ‘Romeo’ Gilles en Gunther Levi met De Romeo’s
     

    Met A Party at the Moulin Rouge, Musicals Forever en Belgium meets Vegas is hij een graag gezien entertainer op diverse events.

    Uiteraard blijft Chris op de eerst plaats een zanger en is hij te horen op zijn eigen cd Music from the Heart en op talrijke cast cd’s van de diverse producties die hij deed. De Musicals from the Heart cd’s zijn daar een voorbeeld van. 
    De eerste cd van De Romeo’s ‘Non Stop Party’ is een feit en de tweede is bijna klaar.

    TV minnend Vlaanderen kent hem dan weer van zijn rol als ‘Bart Van den Bossche’ in de soap der soaps Familie.

    Ook doet Chris regelmatig gastoptredens bij diverse harmonie-orkesten en concertbands. 

    Af en toe mag hij ook een klassiek ensemble vervoegen, zoals bijvoorbeeld de Beethovenacademie en Prima la Musica.


    Afgelopen seizoen was Chris ook nog uitvoerend producent van De Komediantenrevue, Caals zingt Hazes en Grease bij Geert Allaert Theaterproducties. En voor Music Hall Group maakt hij ook de evenementen op maat.


    davy gilles

    Hij acteerde in de tv-reeksen ‘Familie’ (VTM) en ‘Vennebos’ (VT4). Hij speelde bij Studio 100 in de eerste K3-musical en deed als Jonathan het hart van ‘Doornroosje’ sneller slaan. In Nederland smolt hij dan hij dan weer voor ‘Sneeuwwitje’. Zijn perfecte uitstraling en vocale kwaliteiten leverden Davy Gilles de hoofdrol op in ‘Romeo en Julia’.
    Ondertussen zijn we een ruime tijd verder en breidt hij een nieuwe episode aan zijn musicalhoofdstuk in de rol van Motel Kamzoil in ‘Fiddler on the roof’ (Anatevka), we schrijven december 2003. Ondertussen speelt hij gastrollen in de VTM-reeksen 'Rupel' en ‘Verschoten en zoon’. Daarna volgde nogmaals de hoofdrol in Sneeuwwitje, deze keer in Vlaanderen, waarvoor hij werd genomineerd als beste hoofdrolspeler bij de Vlaamse Musicalprijzen. Als Jasper Landuyt ziet u Davy twee keer per week op het scherm in de populaire reeks ‘Wittekerke’. Als Sky zien we hem in Mamma Mia!, dé hitmusical van het moment.

     

    Op dit moment speelt Davy de hoofrol in de "hitmusical van het moment" GREASE (danny zuko) waarmee hij samen met zijn romeos collegas alle vrouwenharten sneller doet slaan in vlaanderen!


    gunther levi

    De veelzijdigheid van Gunther Levi werd al opgemerkt aan de Showbizzschool in Oostende. Omdat hij carrière wilde maken als zanger én acteur scherpte hij zijn kwaliteiten aan in zowel de ‘Soundmixshow’ van Hennie Huisman op de Nederlandse televisie als in de ‘Laine Theatre Art School’ in Epson (UK) wwar hij de hoofdrol speelt in de musical ‘The young ones’. Gunther ontpopte zich tot graag geziene gast in ‘Tien om te Zien’ op VTM met zijn talrijke singles en presenteerde er zelf de ‘Super 50’.
    Als acteur laat hij zich opmerken in ‘Wat nu weer’ op VTM en in de Nederlandse soap ‘Goede Tijden Slechte Tijden’. In de VTM-reeks ‘Familie’ speelt hij al jaar en dag Peter Van den Bossche. Gunther leent zijn stem ook voor de Vlaamse versie van de Disney-tekenfilm ‘Anastasia’.
    Op de planken vertolkt hij dan weer de hoofdrol in de musical ‘Pallieter’ en speelt hij naast zangeres Yasmine in ‘Alladin’. In 2004 was ‘Eenzaam zonder jou’ aan de beurt. Ook ernstig werk schuwt Levi niet. In Theater Het Klokhuis en bij het gezelschap ‘Les Flamands’ verbaast hij vriend en twijfelaar met stukken van Tennessee Williams en Vaclav Havel.
    Zijn looks en vocale troeven komen nu uitstekend van pas bij ‘De Romeo’s’.


     



    21-08-2008 om 21:55 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Abel Onderweg
    ABEL

    ONDERWEG

    Ik doe de deur dicht
    Straten lijken te huilen
    Wolken lijken te vluchten
    Ik stap de bus in
    Mensen lijken te kijken
    Maar ik wil ze ontwijken
    Voordat ze mij zien

    Het is allang verleden tijd
    Dat je mijn verjaardag niet vergat
    Je onvoorwaardelijk koos voor mij

    Ik zie de velden
    Langs me heen gaan huizen
    Het is stil achter de ruiten
    Wie kan mij zien
    In blauw verlichte treinen
    Je hart is zo dicht bij me
    Maar het klopt niet

    Het is allang verleden tijd
    Je zwarte haren en je lach
    Dat je heel de wereld voor mij was
    Het zit nog veel te diep in mij
    Dat ik mocht delen wat jij had
    Je door me haren ging en zei

    Je kent m'n stem niet
    Wie ik ben is wat je nu ziet
    Wil je dansen met illusies
    In gedachten
    Ben je verder dan het heden
    Wil je terug naar je verleden
    Zegt je dat iets

    Het is allang verleden tijd
    Rode wijn op een terras
    Dat je heel de wereld voor mij was
    Het zit nog veel te diep in mij
    Maar ik vergat hoe jij me zag
    Dat ik zo anders ben dan jij

    Ik loop de straat in
    Maar het zal mij nooit verwarmen
    Omdat het mij niet kan omarmen
    Wie zou mij zien
    Het liefst zou ik willen schreeuwen
    Ik zou oneindig willen schreeuwen
    Maar het gaat niet

    Jij bent nu alleen van mij
    Ik kan de wereld laten zien
    Dat het zo beter is misschien
    Het is allang verleden tijd
    En ik vergat hoe jij me zag
    Dat ik zo anders ben dan jij

    21-08-2008 om 20:53 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Natje en Aike Het zelfde ras als mijn Laikatje geweest maar laik was schoner lol zij is nu geplaatst bij vrienden van mij
    Natje en Renzo door scheiding naar een aziel mits verwaarlozing door mijn ex man de hond was alleen achter gelaten in het huis
    waar niemand meer woonde ik ben er zelf al meer dan 1 maand weg maar voor hem heb ik onmiddelijk de nodige stappen ondernomen om toch te kijken dat hij nog recht heeft op een gelukkig leven

    Natje en Peter van dam
    Natje en Yves segers
    Natje en Kevin uit menen













    15-08-2008 om 21:13 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    [image]
    Free Souffriau zag het levenslicht op 8 Februari 1980 te Gent.
    Op haar achttiende studeerde Free af aan het Stedelijke Instituut voor Ballet te Antwerpen.
    Free wist al heel vroeg dat zingen, dansen en acteren haar ding was.
    Het eerste rolletje dat zij vertolkte was Liesl in de musical "The Sound Of Music" voor het Koninklijk Ballet van Vlaanderen. Later zouden ook o.a."Peter Pan" (1998), "De tovenaar van Oz" (1999) en "Pinokkio"(2000) volgen. Tijdens al deze musicals was de rol van Free beperkt maar de musicals "Sneeuwwitje"(2001) en "Robin Hood" brachten Free's naam op de lijst van grote musicalsterren.Daarna schitterde zij nog in de musicals "Doornroosje" en "De Kleine Zeemeermin".
    Hoewel ze zeer succesvol was en ieder jaar in één of andere musical schitterde, zien we na het jaartal 2005 geen enkele musical meer vermeld staan. Hiervoor had zij een zeer goede reden, Free bleek kanker te hebben, maar genas als bij wonder van deze ziekte.
    Free's grote bekendheid kwam er pas in het begin van 2007 wanneer ze de hoofdrol aangeboden kreeg in de Studio 100-reeks "Mega Mindy". Free speelt Mieke, een verlegen politieagente die hopeloos verliefd is op haar collega Toby. Mieke kan zich transformeren tot een ware superheldin, Mega Mindy. Als haar alter ego bracht ze de singles
    "Ik ben Mega Mindy", "Mega Mindy Tijd" en "Toby Toby" uit.
    Vanaf 9 november 2007 wordt Free één van de kandidaten van "Steracteur, Sterartiest". En zingt tijdens deze wedstrijd voor de Cliniclowns. "Steracteur Sterartiest" heeft ze dan ook glansrijk en verdiend gewonnen.
    Free is al verschillende jaren samen met de componist Miguel Wiels.Samen verwachten ze hun eerste kindje in 2008
    onder tussen is free al bevallen van een zoontje wolf

    De afbeelding “http://www.hln.be/static/FOTO/art/6/4/5/top_589139.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

    13-08-2008 om 02:31 geschreven door Romeoke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.liedje van de week

    Frank Valentino
    Leef!


    Al toen ik kind was wist ik zeker

    Ik word een heel gelukkig mens

    Wat ik zelf doe doe ik beter omda ikt ken

    Heb de kracht om te proberen

    En de wil om te gaan leren

    Ja ik zag mezelf presteren

    Kwist precies wie  ik wou zijn

     

    En die droom die kwam tot leven

    Het gaf me kracht het ging voluit

    Ik wilde nog meer gaan bulderen tging snel vooruit

    En zat er toch wel eens iets wat tegen

    Dan kon de zon weer na de regen 

    Ik zag de toekomst van men leven

    Nee ik was te lied van streek

     

    Leef  geef nooit op en zweef

    Weet waarvoor je leeft

    Geef nooit op en laat je door je dromen leiden

    Leef luister naar je hart

    Lukt het niet wel wacht

    Geef nooit op hou nu nog even vol en vind er kracht

     

    Maar toen ik groot werd bleek het leven

    Niet te zijn als in  men droom

    Minder geld en macht  en vrienden

    Minder schoon

    Het verhaaltje van men leven

    Is nog zeker niet voorbij

    Wat ik wil kan ik nog vinden miss dichtbij

     

    Leef  geef nooit op en zweef

    Weet waarvoor je leeft

    Geef nooit op en laat je door je dromen leiden

    Leef luister naar je hart

    Lukt het niet wel wacht

    Geef nooit op hou nu nog even vol en vind er kracht

     

    Ookal valt het soms niet mee

    Laat je niet gaan

    Zit niet bij de bakken neer

    Blijf overeind ga recht door zee

    Ik zie het licht aan het eind van de tunnel

    Werk eraan en je wens word vervuld

    Want ook jij hebt de kracht en de wil om te zijn wie je bent

     

    Leef geef nooit op maar streef

    Weet waarvoor je leeft

    Geef nooit op en laat je door je dromen leiden

    Leef

    Luister naar je hard lukt het niet wel wacht

    Geef nooit op en laat je door je dromen leiden

    Leef

     


    13-08-2008 om 02:21 geschreven door Romeoke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.planning augustus
    liedje van de week
    WEEK 1
    frank valentino - leef
    WEEK 2
    abel - onderweg
    WEEK 3
     paul severs - zeg eens meisje
    WEEK 4
    september 

    bio van de week
     WEEK 1
     mega mindy (free souffriau)
     WEEK 2
     de romeo's
     WEEK 3
     wouter
     WEEK 4
     september

    verhaal van de maand volgd ook bij september de eerste week


    13-08-2008 om 02:07 geschreven door Romeoke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.yara is back
    Na een moeilijke tijd kom ik uit men zomer slaap
    Yara is back

    Nu ook aan iedereen even bekend maken dat
    Petrus Bekers en ik gaan scheiden van wat we gehuwd zijn van 24 mei 2008
    Reden is de man die een ander heeft jammer genoeg

    Nu dat weten jullie nu ook alweer
    Er komen deze week weer zaken bij op de blog

    -Liedje van de week
    -Ik ben een nieuw verhaal aan het schrijven die zal er eind deze maand begin september ook op komen
    -Niet te vergeten wat kranten nieuws
    -Elke week een Bio van een BV
    -En nog wat ditjes en datjes dat ik wel fijn vind om op mijn blog te zetten

    Nu dat is zowat waar we mee bezig zullen zijn


    Ik probeer mijn best te doen om deze blog terug goed op te volgen na een klein dipke van het dagelijks persoonlijk leven

    Ps wil ik 1 iemand bedanken voor het controleren dat alles niet in het honderd zou lopen hier gasten boek prive berichten mail berichten
    Zingendezanger Co Admin op deze blog
    Heeft een drukke zomer maar maakt zeker tijd om dat allemaal te contoleren in mijn plaats bedankt

    En men vrienden die probeerden me vrolijk te houden want even heb ik gedacht om alles op te doeken en op het internet niets meer te doen
    Bedankt dat ik deze FANTASTICHE blog niet heb gesloten want het zou idd zonde zijn geweest van de leuke tijd die ik hier mee maak met mensen plagen en leuke dingen te posten

    VRIENDEN VOOR EEUWIG DIE ME DIT HEBBEN AFGERADEN om er toch goed over na te denken XXXXXXXXX

    ps Radio Mi Amigo Hit cafe is supper tof
    Gratis toegang op het teras in moorslede te zilverbergstraat 1
    Elke zondag
    van 14.00 TOT 17.00 live radio met optredens van artisten handtekeningen en foto's kunnen gevraagd en genomen worden

    Het Mi Amigo cafe is enkel open op zondag niet op andere momenteel en hopelijk komen we elkaar wel eens tegen op het MI AMIGO teras te moorslede

    Tot dan xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


    12-08-2008 om 04:09 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto


    forum
  • K3 IS K2 GEWORDEN
  • Gene thomas 1000 zonnen

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum


    Rondvraag / Poll
    wat doe jij het liefst in de vakantie
    op reis gaan
    met vrienden op stap gaan
    lekker voor de tv zitten
    naar een pretpark gaan
    naar de kust gaan
    iets anders
    Bekijk resultaat




    Inhoud blog
  • Patiënt steelt gsm van ambulancier en vraagt busbestuurder om te tolken
  • getready
  • Gene Thomas Heden en Verleden
  • vzw Nanda

  • Maeva DJ's
  • Eric Hofman
  • Ton Verhelst
  • Dirk De Beuk
  • Marc Hermans
  • Jan Van Deyck

  • Mijn favorieten
  • maevaDRM
  • chateiland
  • wolfi's blog
  • vlaamsgoud
  • Radio Tro
  • Maeva Crime
  • RAFC TV (voetbalclub Antwerp)
  • RAFC oficieele Site (voetbalclub Antwerp)
  • Mega Mindy start pagina
  • Ons Forum

    Over mijzelf
    Ik ben Yara, en gebruik soms ook wel de schuilnaam mega mindy.
    Ik ben een vrouw en woon in Belgie (belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 08/09/1988 en ben nu dus 35 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: vanalles en nog wat .
    Deze Foto is Gene Thomas
    Blog als favoriet !

    hier kan je mij een mail sturen en word die zeker beandwoord

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    voor de mensen die denken dat ik Mega Mindy ben na heel veel mails andwoord: Nee ik ben niet mega mindy is maar een Nick
    Welkom op mijn blog!
    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    favorieten bezoekers
  • gun-reloaded
  • k3
  • mega mindy

  • Rondvraag / Poll
    Wie vind jij het leukste k3tje nu kathleen weg is
    Kathleen aerts zelf
    Karen dammen
    Kristel verbeke
    Bekijk resultaat


    Foto

    Zoeken met Google



    Zoeken met Altavista



    Zoeken met Yahoo



    Foto



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs