Het verslagje van vandaag is monotoon, maar daarom niet minder intensief. Onze kids werkten vandaag achtereenvolgens de toets Meetkunde; toets taalbeschouwing en de technisch lezen toets af. Goed voor een hele voormiddag hard werk. De kinderen kregen ook nog een aantal toetsen terug, die te bezichtigen en ondertekend moeten worden in de toetsenmap. Voorts maakte ik voor elke leerling(e) drie labels. ( Voor de reistas, toiletzak en de rugzak). De bedoeling is om dit te bevestigen aan hun bagage. Jullie hoeven enkel nog te knippen en er een gaatje in perforeren. Agenda: leren: rekenen: zie rooster (12/06) WO: verkeer: De
fietser ws blz 26-29 en 34-35 12/06 doen: Taal: Wat zijn mijn
verwachtingen? 12/06 Geld en medische fiches; toetsen tekenen; labels zeeklassen.
Morgen en vrijdag zijn er nog belangrijke toetsen. Ik merk dat sommige leerlingen hun focus laten verslappen. Motiveer hen samen met mij om er nog twee keer volop voor te gaan. Nadien krijgen we een geweldige afsluiter met de zeeklassen.