De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets
Goedenamiddag beste lezer(es),
Verslagje uit de klas, want deze avond personeelsvergadering. Vanochtend begonnen met de rekenles hoofdrekenen x en : tot 1000 ( buiten de maal - en deeltafels). Verschillende oplossingsmanieren passeerden de revue. Uiteraard kiest de leerling(e) zelf wat voor haar/hem de meest doeltreffende oplossingsmanier is. In de voormiddag kregen onze kids ook zwemmen van meester Floris. Na de middag begonnen we met ons nieuw taalthema getiteld " Tientallentalentententoonstelling". De eerste les ging over tongbrekers, wat voor de nodige hilarische toestanden zorgde. Er zijn de komende dagen, weken een aantal toetsen opkomst en deze werden besproken in het laatste gedeelte van de dag. Voorts kreeg ook het boek " Gehakt" zijn plaats in ons namiddagprogramma. Agenda: leren: wo : les 5 Dit is mijn huis 1/10 taal: spelling thema 1 8/10 rekenen: + en - tot 1000 2/10 doen: godsdienst: brief blz 45 1/10
Zou het mogelijk zijn om de strookjes ivm de infoavond rond de zeeklassen morgen mee te geven naar school? Alsook het geld voor kinderen die interesse hebben in het kopen van een boek van Mario Demesmaeker.
Tot morgen allemaal,
Meester Joeri
PS Je mag de tongbrekers altijd eens demonstreren voor jullie kids!