Wat deed het raar om vanmorgen terug in de klas te komen na zo'n toffe week zeeklassen. Gelukkig deelden ook de leerlingen dat rare gevoel. Het belette ons niet om nog wat te werken in onze taalschrift. Een luisteropdracht en een taalschatlesje werden gemaakt en opgelost. We hadden ook een bijna jarige in de zaal ( Ivan). Ivan's grootmoeder had zich bezig gehouden met het bakken van pannenkoeken voor de klas. Elke leerling(e) kreeg twee pannenkoeken. Spijtig genoeg had ik mijn fototoestel In een ver verleden heb ik ook pannenkoeken (laten) bakken en ik weet dat daar heel veel tijd in kruipt. Dus dikke merci aan de oma van Ivan. Onze schrift van verkeer was ook nog niet volledig gemaakt, dus gingen we werken rond de verkeersregels voor de fietsers. De kinderen kregen, met de olympische spelen in het vooruitzicht, ook een werkbundel rond Londen 2012. A.d.h.v. leuke raadsels, taal - en rekenspelletjes, kleuropdrachten, ... ontdekken de kinderen wat de olympische spelen allemaal inhouden. Ondertussen werden er ook wat boeken opgehaald en een map leegehaald.
Agenda: taak: aantal plastic zakken 26/06 lessen: / niet vergeten: vaderdag 1 euro ; bonnetjes; brief oudercontact; morgen laatste keer warme maaltijden;
Ter compensatie voor het vergeten van het fototoestel zal ik nog extra foto's van de zeeklassen toevoegen.