Inhoud blog
  • Agenda van donderdag 3 december 2015
  • 1 / 12 : een monsterlijke dinsdag!!!
  • Agenda van woensdag 2 december 2015
  • Agenda van dinsdag 1 december 2015
  • Het dagblad van 4A
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Categorieën
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    <bgsound src="muziek/P1173246-6cc2c3747ce4baba521f4d45c40f7da4.mid" loop="infinite">
    Zoeken met Google


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van de school
  • website van de scholengemeenschap
  • menu
  • Ons klasje
    Het vierde leerjaar
    29-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DROOMVAKANTIE

    Dag allemaal




    vandaag zijn we zoals gewoonlijk de dag begonnen met onze boekentas leeg te maken.
    Dan zijn we begonnen met de thematoets 6 van taal.
    En daar is de bel al.
    Dan gingen we naar de crea jeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daar maakten we in een schoendoos waar we  graag op reis zouden gaan.
    Na de crea gingen we naar de refter.
    Na dat we gegeten hadden was het speeltijd.
    Na de speeltijd was het rekenen en dat over bewerkingen + en - tot op 0,001.
    Na wiskunde was het godsdienst het einde van het thema dat rond de aarde ging maar nu rond het thema wat gezond en niet gezond is.
    Woehoe weer speeltijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Daarnaa W.O en een ander thema nu thema 7 en dat ging over de leeruitstap:waar we een stuk berm onderzochten.
    Nu op het einde van de dag de agenda schrijven en de boekentas maken.




    van Maarten   en DaninaRazz

    29-05-2015 om 11:55 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van donderdag 28 mei 2015
    Dag allemaal.

    Hieronder de agenda voor vandaag.

    Leren:
    Rekenen: toepassingen hertoets 29/05

    Doen:
    Rekenen: ws C blz 14 29/05
    Taal: spreekbeurt 03/06

    Dobbelsteen (kleur) pion; toets tekenen; uitnodiging + brief


    Tot morgen allemaal.

    Meester Joeri

    28-05-2015 om 16:00 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EEN HALVE EURO.

    Dag allemaal,


    we zijn begonnen met de hertoets van cijferen
    na de toets was het speeltijd
    dan na de speeltijd was het rekenen met kommagetallen tot op 0,001
    daarna moesten we vlug onze agenda schrijven

    EN ONZE BOEKETAS MAKEN EN NOG SNEL ONZE STOELEN OP DE BANKEN ZETTEN





    DAN GINGEN WE
    NAAR HUIS






    DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG






    MAXIMCool  EN ELIENVery Happy






    28-05-2015 om 10:44 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van woensdag 27 mei 2015
    Dag allemaal.

    Hieronder de agenda voor vandaag.

    Leren:
    Rekenen: kommagetallen tot op 0,001 28/05
                   Toepassingen hertoets        29/05
    Taal: thematoets thema 6 ws blz 7-10 18-20 28/05
    Doen:
    Taal: spreekbeurt                               03/06
    WO: Foto's leeruitstap berm             28/05
    Schoendozen; toets tekenen

    De kommagetallen tot op 0,001 zullen morgen nog niet getoetst worden, maar het is wel belangrijk dat ze de opdrachten van vandaag nog eens overlopen. Morgen gaan we immers hoofdrekenen met kommagetallen tot op een duizendste.

    Ik herhaal nogmaals dat de toets toepassingen dezelfde structuur en oplossingstechnieken zullen bevatten als vorige keer. Enkel de getallen zullen veranderd zijn.

    Niet alle leerlingen hebben hun vorige toets van cijferen teruggekregen omdat de handtekening ontbrak.
    Een aantal leerlingen is tijdens de hertoets opnieuw in de komma of verkeerde notatieval getrapt. Enkel wanneer uw dochter/zoon een hogere score heeft gehaald als vorige keer neem ik het gemiddelde van beide toetsen.

    De thematoets van taal wordt best niet onderschat. Oefenen is dus de boodschap!

    We kregen van juffrouw Edel deze morgen de opdracht om de kids laten schoendozen meebrengen om te gebruiken tijdens de creales.

    De kinderen die hun groep foto's hebben getrokken van de leeruitstap naar de berm, stuur deze via mail of breng ze op stick mee naar school. ( Liefst tegen morgen!)

    Tot slot... Een kleine reminder: Volgende week woensdag moeten alle spreekbeurten ingeleverd worden en  beginnen twee leerlingen aan de voorstelling van de spreekbeurt! Niet vergeten dus!!!


    Tot morgen allemaal.

    Meester Joeri

    27-05-2015 om 15:58 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van dinsdag 26 mei 2015
    Dag allemaal.

    Hieronder de agenda van vandaag.
    Leren:
    Rekenen: cijferen hertoets 27/05
                  rekenverhalen hertoets 29/05
    Taal: thema 6 thematoets ws blz 7-10; 18-20 28/05
    Doen:
    Rekenen: cijferen ws blz 39-40 29/05
    Toetsen tekenen

    Door het laattijdig toekomen van de "aangrijpende " film 'Oorlogsgeheimen' moesten we in sneltempo onze agenda opschrijven.
    De leerlingen kregen normaal gezien hun cijfertoets van vorige keer terug,maar...
    Als alternatief mogen de kinderen op bladzijde 39 en 40 ( behalve oefening 2) oplossen ter voorbereiding voor hun hertoets van morgen. Jullie, mama en/of papa, mogen verbeteren en trekken (zogezegd) 1 punt af bij het vergeten van de komma. Zo kan dochter/zoon nogmaals ervaren hoe belangrijk de komma wel is.
    Voor hertoets rekenverhalen hebben de kinderen reeds de correct opgeloste toets meegekregen.
    De hertoets zal dezelfde zijn met enkel de getallen veranderd.
    Een verwittigde leerling(e) is er ....

    Tot morgen allemaal.

    Meester Joeri

    26-05-2015 om 17:59 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verlengd weekend
    Dag  allemaal,


    Vandaag begonnen we met zwemmen: voorwaarts en achterwaarts tuimelen in het water of ringen van de bodem pikken.Shocked

    daarna was het speeltijd                                                                                                                                                             Cool         
     terug in de klas hebben we onze boekentas leeg gemaakt op muziek (muziek)
     
    en dan gestart met rekenen  dat ging over mē en dmē

    TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING
     daar gaat de bel voor de middagpauze - tijd voor de boterhammetjes
    Dan terug naar de klas en we deden verder met rekenen.

    Na de speeltijd was het tijd spelling
    nog onze agenda inschrijven en onze boekentas maken

    en dan tijd voor een verlengd weekend

    Yasmine en Noran

    26-05-2015 om 12:28 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!