Inhoud blog
  • Agenda van donderdag 3 december 2015
  • 1 / 12 : een monsterlijke dinsdag!!!
  • Agenda van woensdag 2 december 2015
  • Agenda van dinsdag 1 december 2015
  • Het dagblad van 4A
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Categorieën
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    <bgsound src="muziek/P1173246-6cc2c3747ce4baba521f4d45c40f7da4.mid" loop="infinite">
    Zoeken met Google


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van de school
  • website van de scholengemeenschap
  • menu
  • Ons klasje
    Het vierde leerjaar
    30-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's verjaardag Maria










    30-01-2015 om 16:43 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van dinsdag 27 januari 2015
    Dag allemaal.

    Hieronder de agenda voor vandaag.

    Leren:
    Rekenen: zie toetsschema
    Doen:
    Rekenen: huistaak 13 + afwerken ws B blz 21-22 02/02
    Taal: Woord voor woord 03/02
    Prentenboek 02/02 Rapport afgeven 02/02 toetsschema handtekenen 02/02

    Uitzonderlijk vandaag een verslagje van mij.
    Deze ochtend begonnen we met Godsdienst. We beleefden de laatste momenten van Mozes op aarde in een bijbelse vertelling en ontdekten dat ook Mozes de verschillende redenen had om te bidden. ( Smeken, vragen, danken, loven,...)
    Nog voor de speeltijd werden de kids opgewarmd om te cijferen met een vermenigvuldiger van twee cijfers. Op bladzijde 21 in de werkschrift gingen ze eerst cijferend vermenigvuldigen met vermenigvuldiger van 1 getal en staartdelingen.
    Na de speeltijd testten we dan het hoofdrekenen met de 4 bewerkingen ( +,-,x en :) op tijd. Voor de + en - opdrachten kregen ze 4 minuten de tijd (30 oefeningen) voor x en : oefeningen kregen ze 2 minuten.
    Tot de middag werd er grondig geoefend op cijferend vermenigvuldigen met twee cijfers als vermenigvuldiger. ( Huistaak sluit hierbij aan!)
    Een volledige (na)middag hebben we nodig gehad om het forumlezen rond de " Verteltas" af te ronden.
    7 groepen kregen ieder een stuk (informatieve) tekst rond de geschiedenis (deel 1 en 2), Wat is het? ( deel 1 en 2), Hoe maken ( deel 1 en 2) en Hoe gebruiken?
    De teksen werden binnen de groep voorbereid ( voor te lezen tekst verdelen; moeilijke woorden verklaren;vragen opstellen voor de luisteraars;...)
    Groep per groep stelden de leerlingen hun tekst voor en luisterden de anderen naar elkaar.
    De klas werd opnieuw in zijn oorspronkelijke staat hersteld, de huistaken uitgedeeld, agenda geschreven en vlug vlug de rapporten.
    Hopelijk heeft iedereen haar/zijn rapport mee.
    Om de komende rekentoetsen wat beter te kunnen voobereiden en plannen, hebben alle leerlingen van het vierde een toetsschema meegekregen. Op dit blad vindt u de bladzijde(s) die uw kind kan (her)bekijken en (in)oefenen als voorbereiding van de toets.
    Graag een handtekening van één van de ouders op dit blad ter bevestiging.
    Prentenboek(en) zien we maandag ook graag verschijnen.

    Geniet allemaal van jullie zeer verlengd weekend.

    Tot maandag.

    Meester Joeri

    27-01-2015 om 17:53 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURNE JOEPI JEE !!!!!!!!
    Dag allemaal



    We begonnen de dag met onze boekentas leeg te maken.
    Na dat dat gedaan was deden we een test om te zien op welk niveau je zat.
    Eerst deden we test van rekenen met alles door elkaar zoals :hoofdrekenen, cijferen, meetkunde.
    Na de speeltijd deden we een test van spelling.
    Het was SMAK SMAK SPEEL SPEEL .
    Na de smak smak speel speel gingen we turnen JEEEEEEEEEEJ LEUK !!!!!!!!!!!!
    We kregen een toets rolsprong en tussensteunsprong.
    Na de les turnen, kregen we een les taal over de verteltas.
    Jullie zullen waarschijnlijk niet weten wat dat is.
    Maar daar weten wij zelf nog niet zo veel van .
    Maar dat zullen jullie wel te weten te komen in de volgende verslagjes.
    MEER HEB IK NIET TE VERTELLEN.







                                          THIBAUT     VANHAMEL


                                                                                             
                                                                                                EN





                                          JINNE             SEGERS

    27-01-2015 om 12:51 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van maandag 26 januari 2015
    Dag allemaal.

    Hieronder de agenda voor vandaag.
    Leren:
    WO: Focusthema 4 bronnenboek blz 44-47 27/01
    werkkatern blz 4

    Doen:
    Taal: Het woordenboek blz 106-109 27/01

    prentenboek 02/02

    Deze agenda geldt alleen maar voor de leerlingen die vorige vrijdag aanwezig waren. De andere leerlingen mogen zich beperken tot het lezen van de WO les en het laten tekenen van de toetsen.
    Toch blij vandaag om te zien dat alle leerlingen opnieuw aanwezig zijn.

    Tot morgen allemaal.
    Meester Joeri

    26-01-2015 om 16:16 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag zwemmen
    Dag allemaal. Cool





    Beste klasgenoten, ouders en meester Joeri.
    Embarassed Vandaag gaan we vertellen over afgelopen vrijdag  Cool
    In de ochtend gingen we zwemmen.Bijna de helft van het Evil or Very Mad
    vierde leerjaar zwom niet mee omdat ze ziek waren
    of omdat ze de zwemzak thuis vergeten waren.
    We kwamen terug en dan was het kleine speeltijd.
    Na de speeltijd kwamen we binnen en we begonnen te rekenen .
    Na de rekenles gingen we onze boterhamen eten en daarna gingen we naar buiten .
    We kregen muziek op de speelplaats ,  daarna gingen we terug naar binnen .
    Nadien hadden we WO.
     Als afsluiter gingen we taal doen. De meester gaf ons allen een woordenboek
    en  liet ons zien hoe we met een woordenboek moesten werken.
    Na een half uur waren we onze agenda aan het schrijven
    23 januari 2015
    LEREN: WO
    focusthema 4 bronnenboek    27 januari.
    blz 44 en 47
    werkkatern  blz 4

    Doen : rekenen x : tot 100000 met 2cijfers 26 januari
                              scheurblok blz 62

    taal het woordenboek blz 106 109 27 januari

    Prentenboek 02/02



    Ketsia en Jonas
     

    26-01-2015 om 13:53 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!