Inhoud blog
  • Agenda van donderdag 3 december 2015
  • 1 / 12 : een monsterlijke dinsdag!!!
  • Agenda van woensdag 2 december 2015
  • Agenda van dinsdag 1 december 2015
  • Het dagblad van 4A
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Categorieën
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Zoeken met Google


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van de school
  • website van de scholengemeenschap
  • menu
  • Ons klasje
    Het vierde leerjaar
    23-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda voor vrijdag 23 januari 2015

    Dag allemaal.

    Hieronder de agenda voor vandaag.

    Leren:
    WO: Focusthema 4 bronnenboek blz 44-47 27/01
                                  werkkatern blz 4       

    Doen:
    Rekenen: x tot 100 000 met 2 cijfers in de vermenigvuldiger 26/01
                  scheurblok blz 62
    Taal: Het woordenboek blz 106-109 27/01

    prentenboek 02/02

    Geen verslagje van de weblog vandaag, daar de twee verantwoordelijken GEEN voorbereiding hadden gemaakt.

    Prettig weekend allemaal.

    Meester Joeri

    23-01-2015 om 16:25 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van donderdag 22 januari 2015

    Dag allemaal.

    Hieronder de agenda voor vandaag.

    Leren:

    WO: Focusthema 4 bronnenboek blz 44-47 werkkatern blz 4 27/01

    Doen:

    Rekenen: x en : tot 100 000 23/01

    Zwemmen.


    Leerlingen die de oefeningen in hun werkschrift niet hebben afgewerkt, worden vriendelijk verzocht om dit tegen morgen te doen.


    Tot morgen allemaal.

    Meester Joeri

    22-01-2015 om 16:09 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De korte dag

    Dag allemaal

    WE zijn begonnen met hoofdrekenen en getallenkennis tot  100000.

    Dan was het speeltijd ,de bel ging en we moesten naar de klas.Cool

    Daarna hadden we godsdienst gedaan .Rolling Eyes

    Jeeeeeeee!!!  wo. dan hebben we ons speelgoed  genomen.

    En Lou had haar Furby mee die zeurde en zeurde maar.

    En Mauro ,Danina en nog anderen hadden een gezelschapsspel mee.

    De bel ging en we mochten naar huis


    Van     NANOU en   YASMINE                           morgen is er weer een dag.

    22-01-2015 om 13:21 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van woensdag 21 januari 2015 en verslagje

    Dag allemaal.

    Door het overvloedig aanwezig zijn van leerlingen gisteren in de klas, was het moeilijk om een duo te kiezen om de weblog te schrijven.
    Daarom zal ik vandaag de honneurs waarnemen.
    We begonnen de dag met 17!!! aanwezigen. Goed he!
    De rekenles was een herhalingles rond getalbegrip tot 100 000. Eerst het werkblaadje samen met de leerkracht, dan een aantal oefeningen samen in de schrift om tenslotte zelfstandig de rest af te werken.
    Als afsluiter van ons godsdienstthema rond " Conflicten" kregen de kids vandaag een lied te horen met als titel " Con, con, conflict". Dit lied draaide, uiteraard, rond conflicten en hoe ermee om te gaan. Aansluitend hielden we een klasgesprek , lees preek , tussen de leerlingen en de leerkracht.
    Dit gesprek verliep wat langer dan verwacht, waardoor onze niet afgewerkte WO les rond speelgoed opnieuw niet afgeraakte. Morgen zonder fout! Beloofd!
    Er zijn nog een aantal leerlingen die in de rekenschrift niet alle opdrachten en huistaken hebben uitgevoerd. Deze namiddag krijgen ze de tijd om dit aan te vullen.
    Hopelijk kunnen we morgen opnieuw een aantal "genezen" leerlingen verwachten!
    Ik kijk er alvast naar uit!
    Agenda:
    leren:
    WO: focusthema 4 bronnenboek blz 44-45 22/01
    Doen:
    Rekenen: afwerken en aanvullen opdrachten rekenschrift 22/01

    Tot morgen allemaal.
    Meester Joeri


    21-01-2015 om 15:40 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van dinsdag 20 januari 2015

    Dag allemaal.

    Hieronder de agenda van vandaag.
    Leren:
    WO: focusthema 4 bronnenboek blz 44-45 21/01
    Doen:
    /
    Brief pedagogische studiedagen en sportkoffer; toetsen tekenen

    Amai, amai, amai! In de loopbaan al heel wat tegengekomen, maar deze situatie is uniek.
    Na gisteren zelf nog afwezig te zijn door griep en andere microben, telde ik deze ochtend VEERTIEN hoofdjes in de klas!!
    Dat betekent 10 afwezige, zieke kinderen! Als je weet dat er twee leerlingen, die gisteren ook afwezig waren, vandaag teruggekeerd zijn... dan loopt onze ziekenboeg overvol!
    Deze namiddag moest ik een leerling tijdens de les naar het toilet laten gaan wegens buikkrampen en overgeven.
    Ik verwacht die kerel morgen hoogst waarschijnlijk morgen niet op school. We zijn er nog niet vanaf!

    We proberen de schriften van de afwezigen zo goed en zo kwaad mogelijk aan te vullen en bij te houden, evenals werkblaadjes.
    Het spreekt natuurlijk voor zich, dat er wel wat inhaalwerk zal moeten gebeuren.
    Alles komt wel goed... Het voornaamste is nu, allemaal opnieuw fit en gezond geraken!

    Tot morgen allemaal.

    Meester Joeri

    20-01-2015 om 16:46 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toffe vrijdag

    Dag allemaal

    Triiiiing de bel ging . Dan gingen we naar binnen.

    en zette de meester een liedje op .

    We deden eerst rekenen dat was over toepassingen en cijferen .

    Cijferen doe ik graagSmile  !Dan hadden we spelling en dat was

    gemakkelijk en dat ging over mocktails en een mocktail is een

    cocktail maar met gezonde ingrediŽnten. niet te vergeten onze

    toets. Dan ging de bel weer . Op de speelplaats hebben we bijna met

    de hele klas schipper mag ik over varen gespeeld Laughing . Maar niet met

      Maria want zij voelde haar niet zo lekker.Sad



    Danina en Laurens


    20-01-2015 om 12:51 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!