Inhoud blog
  • Agenda van donderdag 3 december 2015
  • 1 / 12 : een monsterlijke dinsdag!!!
  • Agenda van woensdag 2 december 2015
  • Agenda van dinsdag 1 december 2015
  • Het dagblad van 4A
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Categorieën
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Zoeken met Google


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van de school
  • website van de scholengemeenschap
  • menu
  • Ons klasje
    Het vierde leerjaar
    09-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van donderdag 9 oktober 2014
    Dag allemaal.

    De agenda voor vandaag en morgen.

    Leren:
    WO: Het verhaal van de Groote Oorlog lezen 13/10

    Doen:
    Rekenen: staartdeling ( zie mapje bewerkingen) 13/10
    taal: Préparé TTT 13/10
    Brief schatkoffer tekenen; wafels verkopen.

    Vrijdag:
    Pedagogische studiedag.


    Vrijdag en zaterdag herfstrestaurant. Iedereen van harte welkom!!!


    Prettig weekend allemaal.

    Meester Joeri

    09-10-2014 om 16:21 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE DAG ALLEMAAL
    Dag allemaal

    We kwamen toe op school en de bel ging.Exclamation
    We kwamen in de klas en vlogen erin.Exclamation
    Eerst verbeterden we onze huistaken.Exclamation
    Onze hersens gingen direct kapot.Exclamation
    Dat kwam door toets taal onderwerp en persoonsvorm.Exclamation
    De bel ging en iedereen juichte in zijn hoofd.Exclamation
    Het is wel heel leuk bij meester Joeri maar soms is het te gemakkelijk en moeilijk.Exclamation
    Op de speelplaats hebben we gevoetbald.Exclamation
    Dan hadden we een toets luisteren die was wel tof.Exclamation
    Daarna hadden we W.O gedaan.Exclamation
    12:15 de bel ging de school was gedaanExclamation

                                                 Rolling Eyes                                                                                                 






                                                                THIBAUT VANHAMEL
                                  
      

     
     
                              SEPPE GRUGEON

    09-10-2014 om 13:47 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van woensdag 8 oktober 2014
    Dag allemaal,

    De agenda voor vandaag.

    Leren:
    Rekenen: toepassingen blz 8-9/ 17-18 9/10

    Doen:
    Rekenen: toepassingen 9/10
                  ws blz 30-31 afwerken 9/10

    wafels verkopen

    08-10-2014 om 17:14 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's van de jarige Noran en groepsschrijfgesprek
























    08-10-2014 om 17:12 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.super leuke dag.
    HALLO ALLEMAAL
     
    We zijn gestart met een liedje.
    We hadden een les gedaan om te zien om stil kunnen zijn.
    We hadden een les gedaan over de eerste wereld oorlog.
    We deden een toets over  cijferen en die was gemakkelijk.
    We hebben rekenen gedaan en dat was niet zo moeilijk.

    jessy en lleytonTwisted Evil

    08-10-2014 om 11:03 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van dinsdag 7 oktober 2014
    Dag allemaal,

    De agenda voor vandaag.

    Leren:
    Rekenen: toepassingen blz 8-9/ 17-18 9/10
    Taal: onderwerp en persoonsvorm 8/10
             ws blz 6,7,8,9,20,21,22
    Doen:
    Taal: onderwerp en persoonsvorm    8/10

    wafels verkopen, toets tekenen.

    Uitzonderlijk wordt er op dinsdag huistaak meegegeven en dit in kader van de toets van morgen rond onderwerp en persoonsvorm.
    Kleine tip hierrond: benadruk duidelijk aan uw kind dat onderwerp in het groen wordt onderlijnd.
                                  De persoonsvorm wordt omkringd in het blauw.
    De wie of wat vraag hebben ze nodig voor het onderwerp te vinden,  de ja -neen vraag voor de persoonsvorm!

    Succes en tot morgen allemaal.

    Meester Joeri.

    PS Warme oproep tot het verkopen van wafels voor de sneeuwklassen!!!

    07-10-2014 om 17:35 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Dag allemaal,


    Als eerste kregen we een bundeltje van cijferen en taalspelletjes.
     De meester ging naar een vergadering dus juf Stefanie kwam in onze klas zitten.
    75 min later ging de bel,triiiiiiiiiiiiiiiiiing!
    De meester gaf even les rond een breuk nemen van een getal, toen hij opnieuw een vergadering had.
    Deze keer kwam meester Thimothy in de klas.
    Na de middag gingen we turnen met meester floris,
    We deden koprol,rad,hurksprong en spreidsprong.
    Het laatste stukje was voorzien voor WO.


                Het was een leuke dag!

    Jonas en Liam Cool  Twisted Evil


    07-10-2014 om 12:42 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    06-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van maandag 6 oktober 2014

    Dag allemaal,

    De agenda voor vandaag.

    Leren:
    Rekenen: toets cijferen ws blz 5,14,23   7/10
                   toepassingen blz 8-9/ 17-18    9/10
    Taal: onderwerp en persoonsvorm         8/10
             ws blz 6,7,8,9,20,21,22
    Doen:
    Rekenen: huistaak 4    7/10

    wafels verkopen.

    Wat taal betreft, moeten de leerlingen ook gaan kijken in hun mapje taalbeschouwing. De reden hiervoor was het ontbreken van de taalschriften in het begin van het schooljaar.
    Ze kunnen dan eventueel oefenen in hun schrift en verbeteren via hun mapje.
    De kids kregen vandaag ook een bundel met cijferopdrachten. Ideaal om een toets cijferen voor te bereiden.

    Tot morgen allemaal.

    Meester Joeri

    06-10-2014 om 19:37 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's creales




































    06-10-2014 om 18:34 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's van afsluiter project.






























    06-10-2014 om 17:57 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Einde van het project.
    Hallo allemaal.
    Vrijdag was de afsluiter van het project. Elk leerjaar ( zowel kleuters als lagere school) brachten een versje, liedje of dansje naar voor.
    We dansten op het liedje stoemp oud brood en bonen.
    We moesten marcheren en het was leuk.
    Er kwamen ook veel ouders en grootouders kijken.
    Voor het slotspektakel  gingen we een leuke activiteit doen met enkele soldaten. Er moest zelfs over een legervoertuig gekropen worden!
    Het verhaal was een piloot die zijn schietstoel had moeten gebruiken en zo gekwetst geraakte.Wij moesten die gekwetste piloot afvoeren.
    Er waren drie verplegers.Dat waren Lleyton Kayra en Marina.
    En Mauro was gevallen over een hek.

    Dit waren Jessy en Wout

       Twisted Evil      Cool
     


















      
     











    06-10-2014 om 13:06 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs