Inhoud blog
  • Agenda van donderdag 3 december 2015
  • 1 / 12 : een monsterlijke dinsdag!!!
  • Agenda van woensdag 2 december 2015
  • Agenda van dinsdag 1 december 2015
  • Het dagblad van 4A
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Categorieën
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    <bgsound src="muziek/P1173246-6cc2c3747ce4baba521f4d45c40f7da4.mid" loop="infinite">
    Zoeken met Google


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van de school
  • website van de scholengemeenschap
  • menu
  • Ons klasje
    Het vierde leerjaar
    10-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdag 10 februari
    Goedenavond beste lezer(es),

    Deze ochtend begonnen met het testen van het water in het zwembad van Ternat, gevolgd  door de toets hoofdrekenen en toen was het al middag.
    Na de middag hebben we eerst de toetsen uitgedeeld en de toets van rekenverhalen nogmaals gemaakt. Wegens het niet zo denderend presteren hebben de kinderen gevraagd voor een herkansing. Die krijgen ze op maandag 14 februari. Er zal wel een gemiddelde gemaakt worden van beide toetsen.
    Dan zijn we eindelijk begonnen aan het verder werken van ons wo thema 'Machtig, krachtig'.
    Nadien zijn er nog een aantal woordpakketten aangevuld en hebben we de agenda geschreven.
    De agenda staat reeds geschreven voor twee dagen. Dat komt omdat ik morgen op bijscholing ben . Morgen zal er dus ook geen weblog zijn.
    Agenda:
    taak: WO: gebruik v/d batterij werkkatern blz 9-10 14/02
            Rekenen: contractwerk                                      15/02
    lessen: rekenen: metend rekenen deel 1 ( inhoud+uur) 11/02
              godsdienst: Jona                                           11/02
              taal: woordpakket 9-10                                 11/02
    niet vergeten: toetsen, leesmapje

    Voor vrijdag:
    taak: WO: gebruik v/d batterij werkkatern blz 9-10 14/02
            Rekenen: contractwerk                                      15/02
            taal: woordpakket 11                                         14/02
    lessen: rekenen: metend rekenen deel 2 ( gewicht+lengte) 14/02
              taal: tt en vt blz 79                                        14/02
    niet vergeten: leesmapje

    Prettig weekend gewenst,

    Groetjes Meester Joeri

    10-02-2011 om 21:14 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toetsen, toetsen, toetsen, ...

    Goedenavond beste lezer(es),

    Een zeer kort verslagje vandaag. Twee toetsen en een taalles stonden op het menu van woensdagvoormiddag.
    De kinderen hebben hard gewerkt aan  hun toets(en), maar het kostte veel tijd!
    Daarom heb ik enkel nog een spelweglesje kunnen geven en de voormiddag zat er al op.
    Agenda:
    taak: rekenen: verbeteren en aanvullen van blz 23-24 10/02
                          contractwerk                                      15/02
            taal: dictee verbeteren                                      10/02
    lessen: rekenen: bewerkingen: hoofdrekenen                 10/02
              godsdienst: Jona                                              11/02
              taal: woordpakket 9/10                                   11/02
    niet vergeten: zwemmen, leesmapje

    Tot morgen,

    Groetjes meester Joeri

    09-02-2011 om 19:06 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een eerste lentezonnetje....
    Goedenavond beste lezer(es),

    Vanmorgen er onmiddellijk stevig ingevlogen. De kinderen hadden twee rekentoetsen vandaag. Eéntje over rekenverhalen ( moeilijk voor velen onder ons) en ééntje over getallenkennis.
    Pas na elf uur konden de andere lessen starten, zoals daar zijn taal ( waar we homoniemen, taalgebruik en taalbeschouwing hebben doorworsteld) en godsdienst ( het verdere verloop van Jona) .
    We hebben ook ons WO mapje leeggemaakt en alles netjes in de grote WO map gestoken.
    Afsluiten deden we  met het voorlezen van een verhaal.
    Agenda:
    taak: rekenen: afwerken of verbeteren blz 23-24 10/02
            taal: dictee verbeteren                                10/02
            rekenen: contractwerk                                 15/02
    lessen: taal: homoniemen blz 74                             09/02
                      woordpakket 9-10                              11/02
              rekenen: cijferen                                       09/02
              Godsdienst: Jona                                        11/02
    niet vergeten: briefje paasboek, leesmapje.

    U merkt dat de toetsenintenstiteit de hoogte in gaat, is uiteraard nodig om van alles punten te hebben voor het rapport.
    Wat de toets godsdienst betreft, moeten de leerlingen het verhaal van Jona zeer goed kennen. Het blaadje dat we samen hebben ingevuld en hun lesboek kunnen daarbij helpen.

    Tot morgen,

    Groetjes meester Joeri

    08-02-2011 om 20:15 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heel lang geleden, ...
    Goedenamiddag beste lezer(es),

    Deze ochtend gestart met het naar voor brengen van de verschillende sprookjes. 3x Roodkapje, Sneeuwwitje, De nachtegaal en 2x Hans en Grietje namen een volledig blok aan tijd in.
    Het tweede gedeelte van de voormiddag bestond uit twee toetsen ( dictee hoofdletters en toets getallenkennis) en afwerken van de herhalingsles metend rekenen.
    Niet alle leerlingen hebben blz 23 en 24 reeds af, daarom moeten zij dit afwerken tegen donderdag 10 februari. ( Heb alle gemaakte oefeningen overlopen en een kruisje geplaatst waar ze fouten zijn. Ze moeten dat dan verbeteren!)
    In de namiddag zijn we begonnen aan het verhaal van Jona ( toets hierover op vrijdag 11 februari!), maar dit is nog niet volledig afgewerkt.
    De laatste blok stond dan weer in het teken van het niveaulezen, zoals elke maandag.
    Agenda:
    taak: rekenen: blz 32-24 afwerken en verbeteren 10/02
                         contractwerk                                  15/02
             taal: dictee verbeteren                               10/02
    lessen: rekenen: getallenkennis                              8/02
             Taal: woordpakket 9/10                              11/02
    niet vergeten: toetsen, leesmapje, uur oudercontact!

    Tot morgen,
    groetjes meester Joeri.

    Hieronder nog een aantal foto's van tijdens het sprookjes vertellen!
















    07-02-2011 om 17:09 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!