We hebben de dag gestart met geld op te halen Daarna deden we de spreekbeurt van Eli hij had het over het menselijk lichaam. daarna deden we ie van Thibaut hij had he over het over Las Vegas. Daarna deden we die van Danina zij ha het over Tayler Swift.
En al die spreekbeurten waren te gek. triiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing toen ging de bel. De eerste speeltijd was het nog niet zo warm! De toets meetkunde deed ons meer zweten! In de middagspeeltijd was het al veel warmer! triiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing Turnen na de speeltijd, voetbal de jongens tegen de meisjes! triiiiiiiiiiiiiing! Na de speeltijd spelling rond doffe klanken en stoffelijke bijvoeglijke naamwoorden. Agenda schrijven en triiiiiing Naar huis!
Agenda van maandag 15 juni 2015 + foto's spreekbeurten vrijdag en vandaag.
Dag allemaal.
Hieronder de agenda voor vandaag. Leren: WO: In de berm Bb blz 93-94 16/06 Taal: zie toetsschema Rekenen: zie weekschema Doen: Rekenen: oefenen voor de toetsen Taal: oefenen voor de toetsen Toets tekenen; brief schoolreis, 2 euro klasfoto
De leerlingen hebben een brief meegekregen met extra informatie rond onze schoolreis. Alle leerlingen worden vriendelijk gevraagd om het voorgestelde bedrag te betalen. Achteraf wordt er aan leerlingen met abonnement voor Planckendael het teveel terugbetaald. Deze leerlingen moeten er dan zeker voor zorgen dat ze donderdag 25 en vrijdag 26 juni hun abonnement meehebben.
We zijn de dag gestart met rekenen cijferen tot op 0,001. Maar Elien was plots ziekgevallen Dus deden we direct haar spreekbeurt. Dat was een goede spreekbeurt!!! Triing de bel ging het was een zeer warme dag! wel 30 graden C. Tring de bel ging gedaan. Dan was het dictee over verkleinwoorden. In het midden van de les ging de bel. Dan deden we taal. In het midden van de les ging de bel. Eten mmm. Dan was het speeltijd. Zo als we al zeiden 30 gaden pffff. Sommige kinderen mochten binnenblijven om Vaderdagcadeaus in te pakken. Na de speeltijd deden we voort met taal. Na taal deden we Jessy zijn spreekbeurt. Bravooooo goed. Tring de bel ging. Na de speeltijd deden we de spreekbeurt van Laurens. Goed. Nu we toch bezig waren met de beamer toonden de meester ons een filmpje van Woody Woodpecker. Dan agenda. Dan onze boekentas maken. Tring de bel ging naar huis.
Hieronder de agenda voor vandaag. Leren: WO: In de berm Bb blz 96-101 11/06 Taal: thematoets thema 7 spelling 12/06 Rekenen: zie toetsschema Doen: Rekenen: Afwerken ws C blz 20-21 10/06 Toetsschema tekenen en in agenda plakken.
De leerlingen hebben vandaag hun toetsschema voor rekenen gekregen. Alle uitleg voor deze week en oefeningen in de werkschrift zijn terug te vinden op het toetsschema. Gelieve dit ook nauwkeurig te raadplegen.
We zijn begonnen met een liedje. Toen moesten we werken in onze rekenschriften . Toen gingen we gaan spelen en na de speeltijd. was het direct de spreekbeurt van Lleyton. Hij deed het over Parijs en het was toppie. Daarna was het de beurt aan Liam en hij deed het over minecraft en dat was heel erg goed. Toen gingen we gaan spelen. Daarna gingen we turnen en daar deden we voetbal en badminton,... En toen was het speeltijd. En het was dan de spreekbeurt van Maria rond magie. Daarna deden we spelling. daarna leerden we over de berm.
BESTE KLASGENOTEN EN MEESTER JOERI WACHT EN DE OUDERS.IK GA VANDAAG VERTELLEN OVER GISTEREN 3/6/2015.
We kwamen in de klas en we moesten alles uit onze boekentas halen dan in onze bank zetten . We waren met Seppe zijn spreekbeurt begonnen over Afrika dat was heel goed . Daarna was het de spreekbeurt van Wout dat was ook goed maar dat was minder goed als die van Seppe maar de vragen waren goed opgelost en hij kreeg meer punten. Dan heeft de meester gevraagd of we onze toets hebben getekend en ik had mijn toets zelf niet getekend. De meester heeft gevraagd of we onze huistaak hebben getekend en die was wel gedaan . En daarna moesten we in onze werkschrift werken van wiskunde dan ging de bel we kwamen terug we deden voort aan onze wiskunde. Het was dan het uur van de waarheid of iedereen mooi is op foto dag en ja iedereen is mooi heel mooi. Na de waarheid moesten we aanvullen in onze spelling schrift voor onze huistaak tring de bel ging we gingen spelen we kwamen terug binnen dan moesten we onze agenda schrijven en we gingen thuis o mama ik heb je gemist daag. VAN NGAMASATA KETSIA
Nr 1 . Meester JOERI begroeten. nr 2.Zijn toetsen getekend? NR 3. Godsdienst doen over Pinksteren NR 4 .Kladblaadje gekregen van de meester voor wiskunde NR 5 .Speeltijd . NR 6 wiskunde het gemiddelde nu in de reken boek met de rekenmachine.NR 7 .Taal : Hoe gaat het verder. NR 8 .Speeltijd . Terug taal Bel de politie.NR 9 we hebben spelling gedaan we moesten een spelletje doen over kunst.NR 10 .speeltijd trrrrrrrrrrrrring na de speeltijd moesten we rap iets in onze WO mapje zeten NR 11 . dan moesten we onze agenda schrijven.
Leren: Rekenen: Gemiddelde 3/06 WO: In de berm Bb blz 82-83
lezen4/06
Doen: Taal: Brief aan de inspecteur ws blz 67
3/06 Spreekbeurt 3/06 Witte t shirt , jeans, toets tekenen
Morgen is het klasfoto. We gaan deze keer niet op de traditionele manier een foto nemen, maar wel op een muzische. Daarom graag een witte t shirt ( een horizontale gelijnde mag ook) en een jeans als kledij. ALLE spreekbeurten MOETEN morgen afgegeven worden. Wout en Seppe bijten morgen de spits af. Succes alleszins aan iedereen!
Hieronder de agenda van vandaag. Leren: Rekenen: Oppervlakte 2/06 WO: In de berm Bb blz 82-83 lezen2/06
Doen: Taal: Brief aan de inspecteur ws blz 67 3/06 Spreekbeurt 3/06 Nieuwsbrief, toets tekenen
Oppervlakte geen toets, wel herhaling van de huistaak 27. De brief aan de inspecteur liefst eerst in klad, laten controleren door mama en/of papa en dan pas in het net.
Vandaag begonnen we met de hertoets van toepassingen. Dan was het speeltijd!!! dan moesten we eventjes rekenen, dat ging over getallenkennis en dan ook nog hoofdrekenen tot op 0,001. Daarna schreven we in het bundeltje: even oefenen dat ging over onderwerpen en persoonsvormen. Dan gingen we onze boterhammen opeten en dan volgde de speeltijd. Daarna gingen we naar de computerles, maar meer vertel ik niet want er lezen ook papa' s mee. Voor spelling speelden we een spelletje over werkwoorden daarvoor hadden we een spelbord, een gewone dobbelsteen, een kleurdobbelsteen en een pion voor elke speler. En dan was er ook nog bij de spellingsles een kleurplaat met vraagjes. Dit was de dag. Daaaaaaag!!!! dit was van maarten
vandaag zijn we zoals gewoonlijk de dag begonnen met onze boekentas leeg te maken. Dan zijn we begonnen met de thematoets 6 van taal. En daar is de bel al. Dan gingen we naar de crea jeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daar maakten we in een schoendoos waar we graag op reis zouden gaan. Na de crea gingen we naar de refter. Na dat we gegeten hadden was het speeltijd. Na de speeltijd was het rekenen en dat over bewerkingen + en - tot op 0,001. Na wiskunde was het godsdienst het einde van het thema dat rond de aarde ging maar nu rond het thema wat gezond en niet gezond is. Woehoe weer speeltijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daarnaa W.O en een ander thema nu thema 7 en dat ging over de leeruitstap:waar we een stuk berm onderzochten. Nu op het einde van de dag de agenda schrijven en de boekentas maken.