We hebben de dag begonnen met 4 toetsen terug te krijgen. Daarna hebben we godsdienst gedaan.Toen was het speeltijd. Daarna deden we spelling dat ging over het alfabet van A tot Z. Toen was het middag. Na de middag was rekenen over geld geven en terug geven. Na spelen en werken was het WO over de koningen van Belgiè en wat ze deden dat belangrijk was voor Belgiè. DAT WAS DE DAG JEEJ NAAR HUIS !!!!!!!!!!!!
Dag allemaal We begonnen de dag met rekenen cijferen tot op een honderste. We hebben met de meester een paar oefeningen gemaakt nummerlleen. De bel ging jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej et was speeltijd daarna hadd taal daarin deden we van alles rond eten. Dan was het middag smak smak speel speel . We hadden turnen we mochten kiezen wat we gingen doen. Hocky volleyballen en badminton daarna was has het speeltijd na de agenda schrijven mochten we verder werken aan taal
We zijn vandaag vrijdag , we zijn de dag begonnen met een liedje. Dan hadden we rekenen tot aan de speeltijd. We hebben eerst breuken verbeterd en dan hoofdrekenen ( + en - en *en / ) 0.01. D r i n g - daar gaat d bel voor het begin van de speeltijd. We gaan allemaal kijken of we de zonsverduistering kunnen zien. Maar er zijn te veel wolken voor de zon. Kijk daar...... Jaaaaa!!!!!!!. We kunnen ze toch even zien tussen de wolken door!!! Zelfs zonder eclipsbrilletje. Het ziet eruit als een " smiley "!!! Na de speeltijd hadden we spelling over ou en au. Daarna de TOETS van + en - tot op 0,01. Daar is taal daar hebben we over KRITISCHE restaurantrecensies geleerd. Of het goed of slecht was. Dan speeltijd na de speeltijd was het weer tijd voor WO - over de voedsel driehoek- wat eten en drinken we? We hebben eerst de agenda geschreven na de agenda is het tijd voor de verteltassen. Eerst de verteltas van Jonas en Maxim geluisterd en dan die van Noran en Lleyton. Dat waren leuke verhalen. De boekentas maken.............daar gaat de bel.
Hoi iedereen. We begonnen de dag met meester Joeri te begroeten.
We verbeterden onze huistaak getalenkennis. En tot aan de kleine speeltijd deden we wiskunde. Na de speeltijd was het crea. Tijdens de middag aten we frieten. EN na de speeltijd deden we W.O.
WO
WO
WO
Triiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnng daar gaat de bel. speeltijd tof
Na de speeltijd vlogen we in de boeken van WO. Tot onze les WO af was. toen schreven we de agenda. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
We begonnen met een leuk liedje. Dan hebben we de verteltas gedaan van Lou en Jonah. Na de verteltas hebben we toetsen uitgedeeld. Daarna hadden we speeltijd. Na de speeltijd hadden rekenen met breuken. Dan hebben we de agenda geschreven en onze boekentas gemaakt en naar huis.
We waren aan het spelen op de speelplaats en toen ging de bel!!!!!!!!!
naar de klas, we begonnen met te luisteren naar de verteltas van Nanou en Maria.dat was leuk
Daarna hebben we godsdienst gedaan.
Na de speeltijd hebben we onze toets van cijferen gemaakt.
Als die gemaakt was hebben we eventjes spelling gedaan . De bel ging!!!!!!!!! Eten! mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Na de grote speeltijd hebben we geluisterd Naar de verteltas van ELI en MAURO dan hebben we verder gedaan aan spelling toen gingen we naar v1. en kregen we ict les van meester Kevin
Dan kwamen we terug aar V2. en dan hebben we de agenda geschreven en naar de verteltas van LOTTE en YASMINE geluisterd .
Leren: WO: bronnenboek blz 25-39 lezen 18/03 Rekenen: hoofdrekenen: +,- tot op 0,01 18/03 Taal: spreken: De
verteltas 18/03 Doen: Taal:
Afwerken oefeningen blz 16-17 18/03 Knijptang (19/03)
Het voedingsproduct en/of recept zal de komende dagen gebruikt worden. Sorry voor de mensen die zelf al aan het koken geslagen waren. Het waren lekkere cupcakes! Bedankt!
We begonnen met een leuk liedje. dan deden we vierhoeken tekenen. we moesten aan elkaar een vierhoek zeggen. Daarna hebben we de huistaak van rekenen verbeterd. Na de speeltijd hadden we taal gedaan over communicatieschema. Na de middagspeeltijd hadden we turnen over volleybal en netbal. Na de speeltijd hebben we verteltassen gedaan.
Hallo allemaal, We zijn de dag begonnen met onze boekentas leeg te maken . Na dat we onze boekentas leeg hebben gemaakt. Hebben we toets tot op 0,1gedaan. Daarna hebben we een blaadje met staartdelingen gedaan en in ons mapje bewerkingen gestopt En dan in ons rekenschrift 1 blaadje gemaakt. Daar ging de bel jjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeee . Na het rekenen moesten er nog veel afwerken. Want daar waren er sommige nog niet mee klaar. Dan was het taal we hebben geleerd over t.t en de v.t. We hebben er ook nog een huistaak van. Dan wo we hadden het weer vergeten aan te vullen dus hebben we het dan gedaan. daar is godsdienst al daar hebben we geleerd over symbolen. En nu de agenda schrijven. Dan wo weer daar hebben we over wat leeft en wat niet leeft in de natuur.
weervrouw Lou en weerman JonAS Vandaag zijn we gestart met toets rekenen tot op 0.1. Direct daarna hadden we toets begrijpend lezen. Tring een plasje, babbelen en spelen. W.O het weer aanvullen. en het weer vandaag is zonnig. Gemaakt door Lou en Jonas
Vandaag begonnen we met rekenen. O, ja hadden ook nog een stagiair (Meester Maarten) oké we gaan terug naar het rekenen over het gemiddelde hoe je het moest berekenen eerst maakten we een paar oefeningen in ons kladschrift. daarna maakten we de opdrachten als we klaar waren TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het was speeltijd en nu weten we het niet meer
O, ja nu weer wel Na de speeltijd deden we de thema toets van taal maar na de middag speeltijd deden we de les van taal. en na de les van taal legden we ons WO klaar TTTTTTTTTTRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!! weer speeltijd jeeee oeps nu weten we het niet meer
JA, Nu weer wel jeeeeej we kregen een WO les en na de WO les las Meester Maarten een gruwelijk rijmsel van Roald Dahl voor en dat sprookje was... de drie biggetjes