We waren aan het spelen op de speelplaats en toen ging de bel!!!!!!!!!
naar de klas, we begonnen met te luisteren naar de verteltas van Nanou en Maria.dat was leuk
Daarna hebben we godsdienst gedaan.
Na de speeltijd hebben we onze toets van cijferen gemaakt.
Als die gemaakt was hebben we eventjes spelling gedaan . De bel ging!!!!!!!!! Eten! mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Na de grote speeltijd hebben we geluisterd Naar de verteltas van ELI en MAURO dan hebben we verder gedaan aan spelling toen gingen we naar v1. en kregen we ict les van meester Kevin
Dan kwamen we terug aar V2. en dan hebben we de agenda geschreven en naar de verteltas van LOTTE en YASMINE geluisterd .
Leren: WO: bronnenboek blz 25-39 lezen 18/03 Rekenen: hoofdrekenen: +,- tot op 0,01 18/03 Taal: spreken: De
verteltas 18/03 Doen: Taal:
Afwerken oefeningen blz 16-17 18/03 Knijptang (19/03)
Het voedingsproduct en/of recept zal de komende dagen gebruikt worden. Sorry voor de mensen die zelf al aan het koken geslagen waren. Het waren lekkere cupcakes! Bedankt!
We begonnen met een leuk liedje. dan deden we vierhoeken tekenen. we moesten aan elkaar een vierhoek zeggen. Daarna hebben we de huistaak van rekenen verbeterd. Na de speeltijd hadden we taal gedaan over communicatieschema. Na de middagspeeltijd hadden we turnen over volleybal en netbal. Na de speeltijd hebben we verteltassen gedaan.
Hallo allemaal, We zijn de dag begonnen met onze boekentas leeg te maken . Na dat we onze boekentas leeg hebben gemaakt. Hebben we toets tot op 0,1gedaan. Daarna hebben we een blaadje met staartdelingen gedaan en in ons mapje bewerkingen gestopt En dan in ons rekenschrift 1 blaadje gemaakt. Daar ging de bel jjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeee . Na het rekenen moesten er nog veel afwerken. Want daar waren er sommige nog niet mee klaar. Dan was het taal we hebben geleerd over t.t en de v.t. We hebben er ook nog een huistaak van. Dan wo we hadden het weer vergeten aan te vullen dus hebben we het dan gedaan. daar is godsdienst al daar hebben we geleerd over symbolen. En nu de agenda schrijven. Dan wo weer daar hebben we over wat leeft en wat niet leeft in de natuur.
weervrouw Lou en weerman JonAS Vandaag zijn we gestart met toets rekenen tot op 0.1. Direct daarna hadden we toets begrijpend lezen. Tring een plasje, babbelen en spelen. W.O het weer aanvullen. en het weer vandaag is zonnig. Gemaakt door Lou en Jonas
Vandaag begonnen we met rekenen. O, ja hadden ook nog een stagiair (Meester Maarten) oké we gaan terug naar het rekenen over het gemiddelde hoe je het moest berekenen eerst maakten we een paar oefeningen in ons kladschrift. daarna maakten we de opdrachten als we klaar waren TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het was speeltijd en nu weten we het niet meer
O, ja nu weer wel Na de speeltijd deden we de thema toets van taal maar na de middag speeltijd deden we de les van taal. en na de les van taal legden we ons WO klaar TTTTTTTTTTRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!! weer speeltijd jeeee oeps nu weten we het niet meer
JA, Nu weer wel jeeeeej we kregen een WO les en na de WO les las Meester Maarten een gruwelijk rijmsel van Roald Dahl voor en dat sprookje was... de drie biggetjes
Hieronder de agenda van
vandaag. Leren: taal: thema 5 taalbeschouwing 10/03 spelling:
thematoets 13/03 Rekenen: x,: tot op 0,1 ws blz 36-37
11/03 x tot op 0,1 ws blz 38 12/03 MK:
vierhoeken ws blz 31,41,42 13/03 Doen: Rekenen: ws blz 46 10/03 Taal: voedingsproduct of recept 17/03
Toetsen tekenen.
Wat de huistaak rekenen betreft: enkel de linkerkant van de bladzijde moet gemaakt worden. Voor taal moeten de kinderen op zoek gaan in kookboek(en), tijdschriften, reclamefolders, internet,... om een voedingsproduct of recept te vinden. Deze moeten voldoen aan de drie voorwaarden, die uit hun enquête kon besloten worden.
Tot morgen allemaal.
Meester Joeri.
PS: morgen geen weblog van de leerlingen... Vergeten een duo aan te duiden vandaag.
Dag allemaal We zijn de dag begonnen met rekenen : tijdsduur toepassingen... TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING!!! De bel ging het was speeltijd. Na de speeltijd hebben we de toets toepassingen gedaan. Daarna hebben we taal gedaan over onderwerp en persoonsvorm TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING JEEEEEH DE BEL GING WEER . WE GINGEN NAAR DE REFTER OM ONZE BOTERHAMMEN OP TE ETEN . Daarna leuke lange speeltijd!!! TTTTTTTTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIING! Nu weer in de klas AUAUAUAUAUAU!!! Dan deden we groepswerk over een enquete.. De bel ging... weer speeltijd.Na de bel weer in de klas we deden voort met het groepswerk. Daarna naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jonah en MARIA
Hieronder de agenda van vandaag. Leren: taal: thema 5 taalbeschouwing 10/03 spelling: thematoets 13/03 Rekenen: x,: tot op 0,1 ws blz 36-37 11/03 x tot op 0,1 ws blz 38 12/03 MK: vierhoeken ws blz 31,41,42 13/03 Doen: Taal: Een echt boek kan niet zonder... 9/03
We begonnen de dag met rekenen. We deden cijferen, x tot op 0,1 Daarna was het speeltijd.Na de speeltijd crea. Tijd om naar de refter te gaan. Na de middagspeeltijd deden we taal. Onderwerp en persoonsvorm. Triiiiiiiiiiiiiiiiiiing daar ging de bel. Dan deden we taal en wo. We leerden vanalles over de aarde.
Hieronder de agenda voor vandaag. Leren: Rekenen:toepassingen ( zie
toetsenmap) 6/03 Doen: Rekenen: huistaak 16 5/03
Brief frietjes
(6/03)
Ik wil nog even terugkomen op het 'WC' incident gisteren. WC's op slot doen om 16 uur ( na de schooldag!) gebeurt niet zomaar. Een hele voorgeschiedenis gaat hier aan vooraf. Steeds met dezelfde gevolgen: papiertjes, toiletpapier, brikjes, koekjes, wc rollen, ... beland(d)en in de toiletten of urinoirs. De toiletten worden dagelijks gekuist, dat betekent dat dezelfde persoon elke dag dit soort "vandalisme" mag opkuisen. Dat deze persoon dit beu wordt, kan ik volledig inkomen! De boodschap naar de leerlingen toe is hopelijk overgekomen, zodat gelijkaardig scenario als gisteren niet meer hoeft te gebeuren. Alvast voor u begrip.
Zo als altijd een mooie liedje. daarna hadden we een les van godsdienst, we mochten filmpjes kijken van reclame. Toen kwam Jonah terug en maakten we bewerkingen tot op 0,1. We hadden een toets gedaan over rekenen. De meester was aan het vergaderen en dus moesten we verder doen aan onze verteltas. Dan kwam de meester terug en we moesten onze agenda schrijven. De les van WO ging over de aarde.
We begonnen met de toets van hoofdrekenen, nadien was het getallenkennis kommagetallen tot op 0,01. Werkwoorden en zelfstandige naamwoorden was het onderwerp van de volgende lesblok. Speeltijd en middag Jeeee!!!!!! Dan was het turnen ej !!!!!!!!!!!!. Tijdens et turnen speelden we basket.Daarna gingen we verderwerken aan onze verteltas. Trriiing eind van de dag!