Inhoud blog
  • Agenda van donderdag 3 december 2015
  • 1 / 12 : een monsterlijke dinsdag!!!
  • Agenda van woensdag 2 december 2015
  • Agenda van dinsdag 1 december 2015
  • Het dagblad van 4A
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Categorieën
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Zoeken met Google


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van de school
  • website van de scholengemeenschap
  • menu
  • Ons klasje
    Het vierde leerjaar
    17-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's van les juf Ellen
























    17-10-2014 om 17:22 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dodenfeest
    Dag allemaal
    We zijn gestart met :
    Met juf Stefanie , juf Ellen en meester JoeriShocked
    te begroeten .Dan hebben we rekenen gedaan
    dat was cijferen juf Ellen gaf ons les  Laughing
    Dan zijn we naar buiten gegaan
    toen moesten we voorwerpen uit
    een doos er   uit halenCool
    en er over praten. Dan moesten we in
    groepenwerken dat was tof .
    Dan was het kleine speeltijd.We spelde trefbal.
    Dan was het les  we hadden we 2 toetsen van rekenen
    en 1toets van dictee.Rolling Eyes
    na de les hadden de middag speeltijd alweer deden we trefbal .Na
    de speeltijd  deden we goddienst.Exclamation
     Dan was het kleine speeltijd dan was het  crea we knutselden
    een skeletmasker dat hadden we gemaakt


    lou en danina

    the eindVery Happy


    17-10-2014 om 15:39 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van donderdag 16 oktober 2014
    Dag allemaal.

    De agenda voor vandaag.

    Leren:
    cijferen: staartdeling ws blz 32 17/10


    Doen:
    Taal: bloontaak 7 17/10


    Wafels, lezen, regenjas, stapschoenen, schrijfmapje

    Morgen gaan we op leerwandeling in Ternat. Aangepaste kledij gevraagd!


    Tot morgen allemaal.

    Meester Joeri

    16-10-2014 om 20:20 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE DRUKKE TOETSEN DAG!!!
    Dag allemaal,


    trrrriiiiing !!!Daar ging de bel.We moesten allemaal in de rij gaan staan
    We gingen naar onze klas toen zette meester Joeri een muziekje op.
    We hebben drie toetsen gedaan 2van getallenkennis en 1 dictee
    Dan ging de bel weer het was speeltijd.tijdens de speeltijd verveelden we ons niet.
    Dan gingen we naar de klas.
    We hebben rekenverhaaltjes opgelost in ons rekenschrift. Rolling Eyes
    Dan hebben we een leuke godstienstles gehad van Noa en zijn ark
    Dan hebben we onze agenda geschreven en onze boekentas klaargemaakt.
    En dan hebben we nog een beetje in ons mapje leesplezier gewerkt en ons boekje erbij gepakt.

    Dat was het voor vandaag morgen weer een nieuwe dag. 
    van Jinne en nanou 





    16-10-2014 om 13:05 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van woensdag 15 oktober 2014
    Dag allemaal.

    De agenda voor vandaag.

    Leren:
    hoofdrekenen x en : tot 1000 ws blz 21,22,30,31 16/10
    cijferen: staartdeling ws blz 32 17/10
    WO: De Groote Oorlog 16/10

    Doen:
    Taal: bloontaak 7 17/10


    Wafels, lezen

    Vandaag het niveaulezen (eindelijk) opgestart. Sommige leerlingen hebben een tutor. Een tutor is een leerling(e) die de andere begeleidt tijdens het lezen in de klas.
    De uitleg van het leescontract vindt u terug op de brief die vorige week is meegegeven.

    Goed studeren vandaag!!!

    Tot morgen allemaal!
    Meester Joeri

    15-10-2014 om 12:57 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Drukke dag
    Dag allemaal.

    We begonnen met wiskunde en dat ging over driehoeken. De resterende driehoeken in onze briefomslag werden in onze vlakke figuren kast ingeplakt afhankelijk van de soort.
    Na de speeltijd kregen we het lied " De talentenrap" te horen. Dit lied ging over de talenten van "Snelle Leejo".
    We mochten op dit lied mee dansen en zingen.
    Dan was het aan ons. We verzonnen zelf een aantal rapzinnen a.d.h.v de talenten van enkele leerlingen.
    Deze zinnen werden opgeschreven in ons taalschrift.
    De godsdienstles ging over vergeven. We hoorden eerst een triestig verhaal over twee vrienden in WO II.
    Nadien gingen we samen in kleine groepjes bespreken, wat vergeven nu eigenlijk is.
    Tijdens de verkeersles ging het opnieuw over de schoolomgeving. Nu was het de schoolomgeving en anderen.
    De meester maakte hier leuke grapjes.
    Tijd om naar huis te gaan.

    DAAAAG!!!

    Lotte en Maria

    15-10-2014 om 12:49 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van dinsdag 14 oktober 2014
    Dag allemaal.

    De agenda voor vandaag.

    Leren:
    rekenen: getallenkennis ws blz 19,20,29 15/10
    hoofdrekenen x en : tot 1000 ws blz 21,22,30,31 16/10
    cijferen: staartdeling ws blz 32 17/10
    Taal: weektoets spelling thema 2 les 1-2 15/10
    WO: De Groote Oorlog 16/10

    Doen:
    Taal: bloontaak 7 17/10


    Wafels, toets tekenen.

    De kinderen hebben vandaag allemaal een correctiesleutel WO I gekregen. Het is aangewezen dat ze zich vooral baseren op de antwoorden die in de sleutel staan. Wij, de leerkrachten, gaan een tiental vragen letterlijk uit de bundel stellen aanstaande donderdag. Probeer de bundel dus goed te memoriseren.
    Morgen ook toets getallenkennis en dictee. Goed oefenen is dus de boodschap!!!!

    Tot morgen allemaal.

    Meester Joeri

    14-10-2014 om 18:11 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's van de verjaardag Laurens








    14-10-2014 om 18:06 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een leuke maandag.
                                                                                             Dag allemaal.


    We zijn de dag gestart met metend & metend rekenen dan was het speeltijd.
    Na de speeltijd gingen we spelling doen het ging over banaanwoorden tot de middag speelttijd.
    Na de speeltijd hadden we turnen. Tijdens de turnles was er ook toets spreidsprong.
    Het was ook de verjaardag van Laurens!!!Laughing Cool



                                      !!het was een toppie dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



                                                                              Groetjes Noran Mosselmans & Laurens Hendrickx!!!

    14-10-2014 om 12:43 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van maandag 13 oktober 2014
    Dag allemaal.

    De agenda voor vandaag.

    Leren:
    rekenen: getallenkennis ws blz 19,20,29  15/10
                  hoofdrekenen x en : tot 1000 ws blz 21,22,30,31   16/10
                  cijferen: staartdeling ws blz 32 17/10
    Taal: weektoets spelling thema 2 les 1-2 15/10
    WO:  De Groote Oorlog  16/10

    Doen:
    Taal: bloontaak 7 17/10
    WO: toets voorbereiden 14/10

    Wafels, toetsen tekenen.

    Enige verduidelijking van de agenda.
    Volgende week donderdag is het rapport en oudercontact. Daarom moeten er nog een aantal toetsen afgenomen worden.
    De agenda staat vandaag goed vol, omdat ik wil dat de leerlingen zich goed plannen. Ze weten alles tijdig en moeten hun programma daar ook aan aanpassen.
    Wat de toetsen rekenen betreft: een aantal oefeningen op de aangeduide bladzijden zijn niet gemaakt. Deze oefeningen mogen gerust als inoefening gemaakt worden. ( Wel controle van de ouders of eventueel zakrekenmachine!)
    Voor WO heeft mijn collega het handboek doorgenomen en per onderdeel een aantal vragen opgesteld.
    Tegen morgen moeten de kinderen zoveel mogelijk vragen uit deze bundel oplossen. Ze kunnen dan hun antwoorden controleren a.d.h.v. een correctiesleutel. De opgeloste vragen uit de bundel dienen gestudeerd te worden en een selectie van 10 vragen zal op de toets van donderdag te voorschijn komen.


    Tot morgen iedereen.

    Meester Joeri

    13-10-2014 om 17:44 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van donderdag 9 oktober 2014
    Dag allemaal.

    De agenda voor vandaag en morgen.

    Leren:
    WO: Het verhaal van de Groote Oorlog lezen 13/10

    Doen:
    Rekenen: staartdeling ( zie mapje bewerkingen) 13/10
    taal: Préparé TTT 13/10
    Brief schatkoffer tekenen; wafels verkopen.

    Vrijdag:
    Pedagogische studiedag.


    Vrijdag en zaterdag herfstrestaurant. Iedereen van harte welkom!!!


    Prettig weekend allemaal.

    Meester Joeri

    09-10-2014 om 16:21 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE DAG ALLEMAAL
    Dag allemaal

    We kwamen toe op school en de bel ging.Exclamation
    We kwamen in de klas en vlogen erin.Exclamation
    Eerst verbeterden we onze huistaken.Exclamation
    Onze hersens gingen direct kapot.Exclamation
    Dat kwam door toets taal onderwerp en persoonsvorm.Exclamation
    De bel ging en iedereen juichte in zijn hoofd.Exclamation
    Het is wel heel leuk bij meester Joeri maar soms is het te gemakkelijk en moeilijk.Exclamation
    Op de speelplaats hebben we gevoetbald.Exclamation
    Dan hadden we een toets luisteren die was wel tof.Exclamation
    Daarna hadden we W.O gedaan.Exclamation
    12:15 de bel ging de school was gedaanExclamation

                                                 Rolling Eyes                                                                                                 






                                                                THIBAUT VANHAMEL
                                  
      

     
     
                              SEPPE GRUGEON

    09-10-2014 om 13:47 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van woensdag 8 oktober 2014
    Dag allemaal,

    De agenda voor vandaag.

    Leren:
    Rekenen: toepassingen blz 8-9/ 17-18 9/10

    Doen:
    Rekenen: toepassingen 9/10
                  ws blz 30-31 afwerken 9/10

    wafels verkopen

    08-10-2014 om 17:14 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's van de jarige Noran en groepsschrijfgesprek
























    08-10-2014 om 17:12 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.super leuke dag.
    HALLO ALLEMAAL
     
    We zijn gestart met een liedje.
    We hadden een les gedaan om te zien om stil kunnen zijn.
    We hadden een les gedaan over de eerste wereld oorlog.
    We deden een toets over  cijferen en die was gemakkelijk.
    We hebben rekenen gedaan en dat was niet zo moeilijk.

    jessy en lleytonTwisted Evil

    08-10-2014 om 11:03 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van dinsdag 7 oktober 2014
    Dag allemaal,

    De agenda voor vandaag.

    Leren:
    Rekenen: toepassingen blz 8-9/ 17-18 9/10
    Taal: onderwerp en persoonsvorm 8/10
             ws blz 6,7,8,9,20,21,22
    Doen:
    Taal: onderwerp en persoonsvorm    8/10

    wafels verkopen, toets tekenen.

    Uitzonderlijk wordt er op dinsdag huistaak meegegeven en dit in kader van de toets van morgen rond onderwerp en persoonsvorm.
    Kleine tip hierrond: benadruk duidelijk aan uw kind dat onderwerp in het groen wordt onderlijnd.
                                  De persoonsvorm wordt omkringd in het blauw.
    De wie of wat vraag hebben ze nodig voor het onderwerp te vinden,  de ja -neen vraag voor de persoonsvorm!

    Succes en tot morgen allemaal.

    Meester Joeri.

    PS Warme oproep tot het verkopen van wafels voor de sneeuwklassen!!!

    07-10-2014 om 17:35 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Dag allemaal,


    Als eerste kregen we een bundeltje van cijferen en taalspelletjes.
     De meester ging naar een vergadering dus juf Stefanie kwam in onze klas zitten.
    75 min later ging de bel,triiiiiiiiiiiiiiiiiing!
    De meester gaf even les rond een breuk nemen van een getal, toen hij opnieuw een vergadering had.
    Deze keer kwam meester Thimothy in de klas.
    Na de middag gingen we turnen met meester floris,
    We deden koprol,rad,hurksprong en spreidsprong.
    Het laatste stukje was voorzien voor WO.


                Het was een leuke dag!

    Jonas en Liam Cool  Twisted Evil


    07-10-2014 om 12:42 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    06-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van maandag 6 oktober 2014

    Dag allemaal,

    De agenda voor vandaag.

    Leren:
    Rekenen: toets cijferen ws blz 5,14,23   7/10
                   toepassingen blz 8-9/ 17-18    9/10
    Taal: onderwerp en persoonsvorm         8/10
             ws blz 6,7,8,9,20,21,22
    Doen:
    Rekenen: huistaak 4    7/10

    wafels verkopen.

    Wat taal betreft, moeten de leerlingen ook gaan kijken in hun mapje taalbeschouwing. De reden hiervoor was het ontbreken van de taalschriften in het begin van het schooljaar.
    Ze kunnen dan eventueel oefenen in hun schrift en verbeteren via hun mapje.
    De kids kregen vandaag ook een bundel met cijferopdrachten. Ideaal om een toets cijferen voor te bereiden.

    Tot morgen allemaal.

    Meester Joeri

    06-10-2014 om 19:37 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's creales




































    06-10-2014 om 18:34 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's van afsluiter project.






























    06-10-2014 om 17:57 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs