Inhoud blog
  • Agenda van donderdag 3 december 2015
  • 1 / 12 : een monsterlijke dinsdag!!!
  • Agenda van woensdag 2 december 2015
  • Agenda van dinsdag 1 december 2015
  • Het dagblad van 4A
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Categorieën
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Zoeken met Google


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van de school
  • website van de scholengemeenschap
  • menu
  • Ons klasje
    Het vierde leerjaar
    05-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de crea les
    Dag Allemaal,

    We hebben tijdens de crea les gedaan een handje gemaakt ,maar hadden niet genoeg tijd want musate kwam.
    Ik vond het persoonlijk mooie muziek.
    Daarna hadden we wiskunde.
    dat was wel leuk.
    We wilden voort doen.
    Maar de bel ging.
    En toen hadden veel pret.
    En toen ging bel voor naar huis te gaan.


    Lleyton en Danina


    05-09-2014 om 13:15 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    04-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van donderdag 4 september
    Goedenavond allemaal,

    Bedankt voor de grote opkomst op de info - avond.

    Agenda:
    Leren: Rekenen: x en : tafels 5/09
               WO: eeuwband naar eeuwenband 9/09
    Doen:
    rekenen: afwerken blz 3-4  5/09
    taal: BLOONTAAK1 8/09

    bijlagen 5,6,7
    info - avond

    Tot morgen allemaal.

    04-09-2014 om 21:09 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's " We zetten er onze tanden in "






    04-09-2014 om 21:06 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.woensdag 03/09/2014
    Dag allemaal,

    De bel ging en iedereen ging in de rij staan.
    Dan heeft de directie wat vertelt.
    Daarna gingen we samen naar de klas.
    Toen zette de meester een muziekje op om alle boekentassen leeg te maken en op het rekje te zetten.
    En daarna gaf meester Joeri ons wiskunde les.
    We waren bezig met wiskunde en plots ging de bel.
    .Toen kregen we onze foto van onze tanden, om op de deur te hangen.met een tekstje er op:schooljaar 2014 - 2015 we zetten er onze tanden in.
    op de speelplaats hebben we ons niet verveeld.
    Na de speeltijd hadden we spelling-les over hoorwoorden.
    De dag van woensdag 03/09/2014 zit er op maar met meester Joeri is het altijd
                                                                                                          top!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                                                Seppe en jinne

    04-09-2014 om 13:05 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    03-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van woensdag 3 september
    Goedenamiddag beste lezer(es),

    Agenda:

    leren:
    rekenen: x en : tafels oefenen 4/09
    Doen:
    rekenen: huistaak 1 + afwerken blz 2 4/09
                  afwerken blz 3,4 5/09
    taal: BLOONTAAK 1 8/09

    bijlagen 5,6,7 5/09
    schortje crea 4/09

    Tot morgen allemaal

    Meester Joeri

    03-09-2014 om 16:43 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's speeddate








    03-09-2014 om 16:35 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Speeddate
    Dag allemaal,

    Vandaag is het de tweede dag en we zijn het al een beetje gewoon.
    We hebben een spelletje gespeeld om elkaar beter te leren kennen.
    Het spelletje noemde "speeddate". Dat vonden we (ik toch) leuk.Laughing
    Zo leerden we elkaar eens kennen.
    Vandaag heeft de meester een foto van onze tanden getrokken om op de deur van onze klas (4A) te hangen.
    We hebben ook allerlei spelletjes gedaan en ik vond dat ook heel leuk.Laughing


     
                                                                        Rolling Eyes Noran mosselmans   en   Maria droscariuRolling Eyes               

                                        het was een super toffe dag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                        

    03-09-2014 om 10:50 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    02-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET NIEUWE SCHOOLJAAR !!!!!!!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dag allemaal,


    We hebben gisteren al onze spullen klaar gelegd voor HET NIEUWE SCHOOLJAAR !

    We hebben voor het eerst een leuk spel gespeeld,genaamd spinnenwol.

    Na een tijdje zaten we wel in de knoop.

    We hebben een leuk naamkaartje gemaakt van MarioShocked

    We moesten wel heel veel papieren klaar leggen



                                                                                 HET WAS EEN SUPER TOFFE
                                                                                         
                                                                                                  DAG!!!!!!!!



                                                                              thibaut vanhamel   NANOU GEEROMS

     

    02-09-2014 om 18:43 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van dinsdag 2 september
    Goedenavond beste lezer(es),

    Agenda voor vandaag:

    Doen:
    rekenen: huistaak 1 + afwerken blz 2 04/09

    Bijlage 5,6,7 5/09
    http://www.bloggen.be/meesterjoeri/

    Tot morgen allemaal!

    02-09-2014 om 18:42 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    01-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een nieuwe start
    Goedenavond beste lezer(es),

    1 september vandaag wat betekent dat er opnieuw een verslagje van de schooldag verschijnt.
    Dit jaar gaat de blog er enigzins anders uitzien.
    Ik beperk mij dit jaar tot het dagelijks noteren van de agenda op de weblog.
    Het verslagje zal gemaakt worden door de kinderen zelf.
    In 't begin zal ik dit nog sterk begeleiden, maar het is de bedoeling naar het einde toe dat de leerlingen dit compleet zelfstandig doen.
    Het verslagje zelf zal vertellen over de dag ervoor. Maandag lees je dus de belevenissen op vrijdag, dinsdag lees je die van maandag, ...
    Agenda:

    Info - brochure ( bijlage 5,6,7) 5/09
    Zwemdata vooraan in de agenda
    4 boeken kaften - rest naamsticker 8/09
    Brieven: info - avond, L.O. nieuwsbrief, crea
    Voorblad agenda invullen 2/09
    Rekenschrift A mee naar school 2/09

    Tot morgen allemaal.

    Meester Joeri

    01-09-2014 om 18:53 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    25-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De jarigen van de dag
    Gitte Vlietinck, Amber Van Craenenbroeck, Verhasselt Joris en Issa El Mir zijn verjaard of vieren hun verjaardag in de vakantie. Een dikke proficiat van heel de klas!!!















    25-06-2014 om 16:11 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rapport
    Goedenamiddag beste lezer(es),

    Verschillende verwachtingen bij de leerlingen deze ochtend. Ze kregen vandaag hun rapport en iedereen liep toch wel een beetje nerveus.
    Toch gingen we eerst aan het bundelen. Eerst de scheurblok dan de toetsen of in omgekeerde volgorde.
    Na een (te) lange speech van mezelf ( dit om de spanning helemaal ten top te drijven) kregen de kinderen hun maandrapport 4 en hun jaarrapport. Deze rapporten mochten rustig bekeken worden.
    Twee verjaardagen en een speeltijd later gingen we nog liedjes oefenen voor...
    Spelletjes spelen zal dus voor morgen zijn.

    Tot morgen allemaal.

    Meester Joeri

    25-06-2014 om 16:03 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    24-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Evacuatieoefening
    Goedenavond beste lezer(es),

    Deze voormiddag begonnen aan operatie schoonmaak. Eerst werd de administratie afgehandeld ( briefje oudercontact, 5 euro vader/moederdag en handtekeningencontrole) om vervolgens de kinderen hun bank te laten leegmaken en voor de laatste keer dit schooljaar van plaats te laten veranderen. Vandaag mochten ze zelf kiezen naast wie ze gingen zitten en de locatie in de klas.
    De handboeken ( taal, w.o., kompasje) verdwenen in de klaskast en de rest ( op enkele mapjes en schriftjes na) werd in de plastic zak of schooltas gestoken.
    De middagspeeltijd duurde opnieuw wat langer en we zaten nog niet lang in de klas of het brandalarm ging af. Een evacuatieoefening die zeer vlot verliep.
    Eens teruggekomen in de klas was het tijd voor een zangstonde. We vierden een verjaardag en de kids mochten raden naar hun resultaat op het laatste rapport.
    Morgen mogen de leerlingen (een) spelletje(s) meebrengen naar de klas net als naald en draad.
    Naald en draad zal hen helpen om hun toetsen en scheurblok makkelijker  te bundelen.
    Vanavond proclamatie voor het zesde leerjaar. Waarschijnlijk zal ik wel iemand van jullie tegenkomen.
    Het zijn drukke dagen!!!

    Tot morgen allemaal,

    Meester Joeri

    24-06-2014 om 16:19 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De laatste week

    Goedenavond beste lezer(es),

    Sinds vandaag terug op de oude getrouwe blog!

    Deze ochtend werd er in de klas nog serieus nagekaart over de zeeklassen. Ik polste naar positieve en negatieve ervaringen rond activiteiten, begeleiding, accommodatie, maaltijden,...

    Een leuke vaststelling was dat iedereen meer dan tevreden was over het weekje zeeklassen en daar toen we het tenslotte voor.

    De laatste zwemles van dit schooljaar was een zeer ontspannende les. De kinderen hadden enkele attributen van thuis meegebracht waarmee ze uit de bol konden gaan in het water.

    De middagspeeltijd duurde langer dan voorzien omwille van een kleine personeelsvergadering.

    De bingo activiteit ging door op de speelplaats. Frisdrank, spelrooster(s) en chips werden verkocht voor het goede doel.

    De twee winnaars kregen een "Grote" knuffel.

    Terug in de klas gekomen kregen de kids nog een aantal bladen administratie te verwerken. De vrijaf regeling voor het schooljaar 2015-2016 en het invulstrookje voor het oudercontact aanstaande donderdag.

    Twee veranderingen in de afspraken voor het oudercontact. Het oudercontact eindigt reeds om 18.30, aangezien ik tegen kwart over zeven naar mijn eigen zoon zijn oudercontact moet gaan.

    Ter compensatie kunnen er ook al mensen komen donderdagochtend of middag. Laat maar weten via dochter / zoon.

    Een tweede verandering is dat er geen richtuur gegeven wordt. Wel het strookje voor oudercontact dinsdag ( morgen dus) meebrengen naar school.

    Woensdag wordt het rapport meegegeven en krijgt u reeds de kans om dit te bekijken. Ik stel voor om het oudercontact vooral te gebruiken voor leerlingen waar het nodig is om feedback te geven.

    M.a.w. bij goed resultaat hoeft u zich niet verplicht te voelen om langs te komen.

    In de agenda zult u ook het bedrag van 5 euro zien te staan, dit ter vergoeding voor de vader - en moederdaggeschenken. Gelieve dit ook zo snel mogelijk in orde te brengen.

    Ten slotte zijn er heel wat toetsen naar huis meegegeven. Deze toetsen die ondertekend te worden en de map terug mee naar school te brengen. ( De toetsen worden op school bewaard)


    Ziezo... Tot morgen allemaal.

    Meester Joeri




    23-06-2014 om 18:21 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog eventjes doorbijten....
    Goedenavond beste lezer(es),

    Weer in speedtempo een kort verslagje. Wat een drukke tijden!
    We begonnen de dag weer net zoals gisteren met een rekentoets. Dit keer stond meten en metend rekenen geprogrammeerd. Een aardig aantal bladzijden werd door iedereen tegen de speeltijd opgelost. 
    Tijd voor ontspanning om nadien opnieuw twee toetsen op te lossen. Een toets verkeer, dat ze gisteren gestudeerd hadden, en een toets begrijpend lezen waarbij ze de tekst aandachtig moesten lezen om de vragen te kunnen beantwoorden.
    Tot zover het eerste gedeelte van de schooldag.
    In de namiddag gingen we over tot het verdelen van de bonnetjes voor drank en chips. De kinderen kregen intussen de tijd om te oefenen voor de zeer gevaarlijke laatste toets van rekenen.
    Ik verwacht dat alle ouders de agenda op vandaag ondertekenen als bevestiging dat ze de bonnetjes hebben ontvangen.
    Deze bonnetjes moeten uiteraard mee in de bagage net als het bundeltje dat ze vandaag ook kregen.
    We maakten ook een wandeling richting V1 om daar onze laatste ict les te ondergaan. 
    Ondergaan is niet het correcte woord, want de kinderen moesten volop aan het werk. Ze typten hun verwachtingen over zeeklassen in een word document en printten het af.
    Agenda:
    Leren:
    Rekenen: zie rooster 13/06
    doen:
    herinnering aan juf Anita 13/06
    bundel zeeklassen; bonnetjes

    Nog een laatste krachtinspanning en we zijn er!!! 
    Succes allemaal en tot morgen!!!
    Meester Joeri

    12-06-2014 om 16:46 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    11-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We zullen doorgaan!!!
    Goedenavond beste lezer(es),

    Het verslagje van vandaag is monotoon, maar daarom niet minder intensief. Onze kids werkten vandaag achtereenvolgens de toets Meetkunde; toets taalbeschouwing en de technisch lezen toets af.
    Goed voor een hele voormiddag hard werk.
    De kinderen kregen ook nog een aantal toetsen terug, die te bezichtigen en ondertekend moeten worden in de toetsenmap.
    Voorts maakte ik voor elke leerling(e) drie labels. ( Voor de reistas, toiletzak en de rugzak). De bedoeling is om dit te bevestigen aan hun bagage. Jullie hoeven enkel nog te knippen en er een gaatje in perforeren.
    Agenda:
    leren:
    rekenen: zie rooster (12/06)
    WO: verkeer: De fietser ws blz 26-29 en 34-35 12/06
    doen:
    Taal: Wat zijn mijn verwachtingen? 12/06
    Geld en medische fiches; toetsen tekenen; labels zeeklassen.

    Morgen en vrijdag zijn er nog belangrijke toetsen. Ik merk dat sommige leerlingen hun focus laten verslappen. Motiveer hen samen met mij om er nog twee keer volop voor te gaan. Nadien krijgen we een geweldige afsluiter met de zeeklassen.

    Tot morgen allemaal,

    Meester Joeri


    11-06-2014 om 19:43 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    10-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onweer...
    Goedenavond beste lezer(es),

    De motor direct goed laten draaien tijdens de voormiddag. De huistaak cijferen tegen vandaag werd gecontroleerd op vervollediging ( opnieuw een tweetal leerlingen schrift niet meer naar huis genomen, hoe kan je dan in hemelsnaam studeren????), gevolgd door het klassikaal overlopen van de cijfertoets. Tot vervelends toe,  herhaalde ik de afspraken en richtlijnen waar ze zich aan moesten houden. Over het resultaat kan ik voorlopig nog niets kwijt.
    Het was een een grote toets met een serieuze tijdinbeslagname, hierdoor konden we de toetsen pas ophalen rond 11.20.
    Nog net tijd genoeg voor de middag om onze dictee van thema 8 af te nemen.
    Hiermee was de toetsenmarathon nog niet klaar, want na de middag deden we dan ook nog eens een luistertoets.
    Verder ging het in de taalles spelling rond het ei verhaal en au verhaal en legden wij de laatste hand aan ons verkeer.
    De leerlingen krijgen over het thema de fietser een toets aanstaande donderdag.
    Agenda:
    leren:
    rekenen: zie rooster (11/06)
    taal: taalbeschouwing ws blz 76-79 11/06
           technisch lezen voorbereiden 11/06
    WO: verkeer: De fietser ws blz 26-29 en 34-35 12/06
    doen:
    Taal: Wat zijn mijn verwachtingen? 12/06
    Geld en medische fiches; passer


    Tot morgen allemaal,

    Meester Joeri


    10-06-2014 om 17:16 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    07-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vaderdag

    Zonnige namiddag beste lezer(es),

    Gisteren direct van leer geschoten met de toets hoofdrekenen. De kids werden nogmaals met aandrang verzocht om tussenstappen te gebruiken of ze dat daadwerkelijk gedaan hebben ...
    We werkten ook nog een aantal oefeningen van meten en metend rekenen af en toepassingen.
    De taalles werd een leesles, waarbij de leerlingen een viertal verhalen kregen . Uit de verhalen kiezen ze een tekst die zij zullen voorbereiden om woensdag voor punten voor te lezen.
    We legden ook de laatste hand aan onze vaderdaggeschenk en kaart. Hopelijk zijn alle papa's zondag supertevreden!
    Tenslotte kregen ze van meester Floris nog de (noodzakelijke) lichamelijke opvoeding.
    Agenda:
    leren:
    rekenen: zie rooster (10/06)
    taal: spelling dictee thema 8 10/06
           taalbeschouwing ws blz 76-79 11/06
    doen:
    rekenen: afwerken blz 22 (cijferen!) 10/06
    Zeeklassenbundel

    Prettig verlengd weekend allemaal!

    Meester Joeri

    Waar of niet? Ik denk dat de waarheid in het midden ligt

    07-06-2014 om 15:33 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    05-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De laatste rechte lijn is begonnen
    Goedenavond beste lezer(es),

    Vanochtend begonnen met onze eerste toets van rekenen: getallenkennis.
    Dit liep bij de meeste leerlingen behoorlijk vlot zodat we nog tijd hadden om om een aantal cijferopdrachten samen te maken. Ik stelde bij vorige toetsen vast, dat het dikwijls de plaatsing in het rooster van de getallen voor problemen zorgde. Hierop hebben we flink geoefend. De resterende oefeningen dienen afgewerkt tegen volgende week dinsdag. ( De dag van de toets cijferen!)
    In de taalles werkten we de leesles rond vingerafdrukken en DNA af. We maakten van beide onderwerpen een schema in onze taalschrift.
    De kids kregen ook een onaangekondigde toets rond werkwoorden ( verleden en tegenwoordige tijd)
    Afwerken van het vaderdagcadeau en leren hoe we als fietser veilig op de baan kunnen waren de dingen die we in de namiddag deden.
    Agenda:
    leren:
    rekenen: zie rooster (6/06)
    taal: dictee thema 8 10/06
    doen:
    rekenen: afwerken ws blz 23 10/06
    Zeeklassenbundel

    Tot morgen allemaal!

    Meester Joeri

    05-06-2014 om 19:02 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    04-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.knutselen voor vaderdag deel 2
    Goedenamiddag beste lezer(es),

    Deze woensdagvoormiddag begonnen zoals we gisteren geƫindigd waren met knutselen voor vaderdag. Opnieuw gingen een zestal leerlingen aan de slag, terwijl de anderen voorgeschreven taken ( rekenen) uitvoerden.
    Na de speeltijd verbeterden we achtereenvolgens de opdracht taal en het lesje verkeer.
    De taalles van vandaag ging over begrijpend lezen van een informatieve tekst en hoe met deze in een schema of samenvatting kunnen genieten. Hiervoor maken we gebruik van sleutelwoorden.
    Deze les was nog niet volledig af en wordt morgen hervat.
    Nu volgt een kleine smeekbede om onze kinderen in de laatste " Ik moet keihard mijn best doen week" zeer goed op te volgen. Dit om sommige resultaten op te smukken en het vierde leerjaar te eindigen in schoonheid.
    Geld voor bonnetjes, chips en postkaarten mogen vanaf morgen ook vlot binnenkomen, net als de medische fiches.
    SIS kaart, vignetje of kids - ID worden maar in laatste instantie opgehaald ( lees donderdag 12 juni). Vroeger moeten die nog niet naar school meegegeven worden.
    Agenda:
    leren:
    rekenen: zie rooster 5/06
    doen:
    taal: afwerken blz 86/87 5/06
    Zeeklassenbundel, toetsen tekenen

    De kinderen hebben ook mondeling te horen gekregen om hun informatieve tekst op blz 58-59 in hun taalboek nogmaals te lezen.

    Succes met het studeren allemaal.

    Meester Joeri


    PS Om het met de woorden van een bekende " toerist" in ons land momenteel te zeggen



    04-06-2014 om 16:39 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)


    Archief per week
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs