Deze ochtend begonnen de leerlingen de voormiddag bij juffrouw Edel, waar ze hun vakantieverwachtingen in tekening mochten omzetten. Ondertussen deed ik de administratieve taken ( schoolreis, hotdogs, ...) en verbeterde de toetsen van taalgebruik. Na de speeltijd was het onmiddellijk alle hens aan dek. De kinderen moesten het dictee van thema 16 opschrijven, hun agenda inschrijven en tenslotte de toets cijferen oplossen. Een opdracht die voor vele leerlingen meer tijd vroeg, dan ze hadden. Daarom mogen de leerlingen vrijdagvoormiddag verder werken aan de toets cijferen. Morgen zijn we op schoolreis. Iedereen moet om 7.45 op de parking van het zwembad zijn. Hier spreken we ook af bij onze terugkomst ( +/- 17.30) Rugzakje mee, goede stapschoenen, een regenvestje en een goed humeur zijn het benodigde materiaal voor morgen. Agenda: leren: rekenen: zie toetsenweekplanning taal: zie toetsenweekplanning doen: rekenen: zie toetsenweekplanning schoolreis, rugzak, toetsen laten tekenen.
Er zijn ook nog een aantal leerlingen die hotdog en/of ijsje besteld hebben, maar nog niet betaald. Gelieve dit vrijdag zeker mee naar school te brengen.
Deze warme dag begonnen met het oplossen van de toets hoofdrekenen. De kinderen werden vriendelijk gevraagd om toch de nodige tussenstappen te noteren bij het berekenen van hun uitkomsten. Hopelijk hebben ze zich hieraan gehouden. Er werd gewerkt tot aan de speeltijd, hoewel sommige(n) reeds op 40 minuten klaar waren. Na de speeltijd kregen de leerlingen hun taalschattoetsen van gisteren terug. Een aantal leerlingen had zich blijkbaar niet de moeite genomen om deze toetsen "grondig" in te studeren. Met alle gevolgen nadien! Ook de bladzijden die tegen vandaag moesten geleerd worden, werden opgesplitst in twee toetsen. De middagspeeltijd duurde door het goede weer langer dan voorzien, maar eens binnen en opnieuw voldoende vocht te hebben ingenomen vlogen we er opnieuw in. De begrijpend lezen les voor vandaag moest niet voorbereid worden, dus maakten we de voorbereiding samen. De tekst ging over het ontstaan van de strips en striptekenaar Herge. Eens onze werkschrift was ingevuld, gingen we nog een aantal filmpjes bekijken over striptekenaars op de computer. Ons laatste wapenfeit van de dag was een zangstonde voor ... ssstttt!!! Agenda: leren: rekenen: zie toetsenweekplanning taal: zie
toetsenweekplanning doen: rekenen: zie toetsenweekplanning toetsen
laten tekenen, brieven schoolreis & bingonamiddag.
MORGEN graag alle betalingen binnen alstublieft!!!
De werkweek gestart met de toets getallenkennis. De kinderen mochten hieraan werken tot aan de speeltijd en dat tijdschema was voor iedereen voldoende. Ook de resultaten gingen erop vooruit, want slechts een zevental scoorde onder de zeven op tien. Hopelijk krijgen we dat aantal morgen tijdens de toets hoofdrekenen nog meer naar beneden. Na de speeltijd was het taalgebruik dat de klok sloeg. De bladzijden die de kinderen moesten leren tegen vandaag, sommigen hadden dit gewoon vergeten !!! werden in twee toetsen opgesplitst. De resterende tijd in de voormiddag ging naar contract - en hoekenwerk. Wegens te weinig tijd in de voormiddag, ging het contract - en hoekenwerk nog even door in de namiddag. We begonnen ook het nieuwe taalthema ' Taalrijk' waarin strips centraal staan. Een luisterles met verschillende activiteiten rond strips werd afgewerkt. De kinderen kregen vandaag ook enkele belangrijke brieven mee. Een brief met extra uitleg rond onze schoolreis donderdag Technopolis - bootje - Planckendael en een brief van de leerlingenraad i.v.m. de bingo namiddag en de mogelijkheid om hot- dogs te eten op vrijdag 21 juni. Voor beide activiteiten worden financiële bijdragen gevraagd. Gelieve deze ten laatste ( liefst morgen al) woensdag met uw kind(eren) mee te geven naar de klas. Agenda: leren: rekenen: zie toetsenweekplanning taal: zie
toetsenweekplanning doen: rekenen: zie toetsenweekplanning toetsen
laten tekenen, brieven schoolreis & bingonamiddag.
Tot morgen allemaal, Meester Joeri
Ps: Sommige leerlingen kenden de strip " Nero" niet. Hieronder een afbeelding van het hoofdpersonage Nero.
Een verslagje van vrijdag 14 juni... We begonnen de dag met de toets rekenverhalen. Voor velen een moeilijke opdracht. Toch was het resultaat overwegend positief. Er waren slechts 9 kinderen die onder de zeven op tien scoorden. Bij de toets meetkunde van donderdag waren het nog 10. We gaan er dus op vooruit. Enkelingen hadden de tijd tot aan de speeltijd meer dan nodig, dus werd er geen rekenen meer gegeven. Na de speeltijd werden de leerlingen onder handen genomen door onze turnleerkracht meester Floris. Om 13 uur was het tijd voor een taaloffensief. Thema 16 moest er vandaag nog door, want volgende week staan er taaltoetsen op het programma ( zie toetsenweekplanning taal). Achtereenvolgens begrijpend lezen, taalgebruik, taalschat en spelling passeerden de revue op vrijdagnamiddag. De agenda was net geschreven toen het belsignaal weerklonk. Nog snel de toetsen meetkunde & rekenverhalen uitdelen ... en snel naar huis ( hopelijk alle boeken en schriften mee!!) Agenda: leren: rekenen: zie toetsenweekplanning taal: zie toetsenweekplanning doen: rekenen: zie toetsenweekplanning toetsen laten tekenen, brief einde schooljaar
Mag ik er toch de nodige aandacht vragen aan de taaltoetsen. Taalschat is van buiten leren, dus zorg ervoor dat ook alle uitdrukkingen gekend zijn en alles correct wordt geschreven. Succes!!! Nog even volhouden en er is twee maand om uit te rusten.
Ziehier het verslag van een drukke dag. We begonnen vanochtend met de toets meetkunde. De kinderen maakten hiervoor gebruik van passer, meetlat, geodriehoek, potlood en hun aangeleerde kennis om deze toets tot een goed einde te brengen. Net voor 10 uur had iedereen gedaan en konden we verder werken aan de oefeningen rond de oppervlaktematen in de werkschrift. Rond elf uur begonnen de kids hun vragenrondje rond " toepassingen". Enkele rekenverhalen werden nogmaals onder de loep genomen en op het bord uitgewerkt. Afsluiten deden we in de voormiddag met een luistertoets en voorbereidend werk voor de begrijpend lezen toets van morgen. In de namiddag gingen we verder met spelling. Woorden met een doffe klinker passeerden de revue. Het laatste gedeelte van de namiddag was voorzien voor verkeer, waar we de vervoerscirkels uitbreidden tot vervoerszones. Aangezien we vroeger klaar waren met dictee, vlamden we het lesje leesstrategie rond " De kringloop van het water" er ook nog door. Agenda: leren: rekenen: zie toetsenweekplanning taal: BL tekst voorbereiden 14/06 doen: rekenen: zie
toetsenweekplanning
Zo we zijn er aan begonnen de laatste 500 meter van onze koers... Zorg dat je attent mee vooraan fietst ...
Het gedeelte voor de speeltijd werd vandaag gebruikt om de drie resterende spreekbeurten aan bod te laten komen. Achtereenvolgens Cathelina, Jarno en Emile gaven het beste van zichzelf. Zo kwamen we aan het einde van de spreekbeurtencyclus, die over het algemeen heel goed verlopen is. Na de speeltijd stond er eigenlijk maar 1 onderwerp op het programma en dat was de oppervlakte. De kinderen kregen nu een vierkante decimeter met daarin honderd hokjes van een vierkante cm en een viertal vierhoeken. Ze moesten eerst op zicht de grootste en de kleinste oppervlakte bepalen, nadien deze meten a.d.h.v. 1dm². We gingen ook de speelplaats kijken naar 1m² en de onderverdeling in hokjes ( 100 dm²) Tot slot lieten we de kinderen eens een are ( 100m²) afstappen, zodat ze zich daar een beeld van konden vormen. In de werkschrift werden dan nog (herleidings)oefeningen gemaakt en een aantal rekenverhalen, waarin de oppervlakte moest berekend worden om te weten hoeveel tegels, planken er nodig zijn. Morgen beginnen we eraan aan ons rekenoffensief. Ik hoop dat iedereen voldoende kracht en moed heeft om er nog eens een lap op te geven. Succes alleszins voor iedereen! Agenda: leren: rekenen: zie toetsenweekplanning doen: rekenen: zie toetsenweekplanning verkeer: ws blz 15 oef 2
Vandaag eens geen spreekbeurten, dus konden we volop doorwerken. We begonnen met de introductie van oppervlakte. Eerst werd de omtrek nog even herhaald, om dan te komen tot de oppervlakte. De leerlingen gingen verschillende figuren met elkaar vergelijken om zo de grootte van de oppervlakte te bepalen. Al snel kwamen ze tot de conclusie dat dit niet altijd evident was. Het verhaal van de stoffenverkopers met verschillende oppervlaktes voor dezelfde prijs leende tot het concluderen dat er een vaste afspraak gemaakt moest worden om de oppervlakte te bepalen. De kinderen tekenden op een ruitjesblad zelf een vierkante decimeter onderverdeeld in 100 vierkante cm. Tot daar de eerste les, morgen wordt hier aan verder gewerkt. Ze mochten vandaag ook vragen stellen i.v.m. meetkunde. Het taalonderdeel was vandaag ook vrij groot. Eerst een taalgebruikles, nadien een taalbeschouwingsles rond woordsoorten. De godsdienstles was dan weer de synthese van ons bezoek aan de kerk en afsluiten deden we met een stukje verkeer. Agenda: leren: rekenen: zie toetsenweekplanning doen: rekenen: zie toetsenweekplanning verkeer: blz 15 oef 2
Vanochtend begonnen met de rekenles gelijkwaardigheid kommagetal - breuk. In deze les probeerden we aan hand van talrijke voorbeelden de gelijkwaardigheid tussen kommagetal en breuk weer te geven. Zoals steeds in de zwemweek, werd de rekenles even gestopt voor een plonsje in het Ternatse zwembad. Na de middag begon Jasper zijn spreekbeurt over voetbal en verteld Joyce over haar hobby zwemmen. De taalles bestond uit een luisterles en taalgebruikles. Ook de taalles werd even onderbroken door de spreekbeurt van Louka samen met assistente Tika. Agenda: leren: rekenen: toetsenweekplanning doen: rekenen: toetsenweekplanning wsC blz 21 afwerken 11/06 taal: dictee verbeteren 11/06 toets laten tekenen, 2 euro vaderdag, spel kaarten.
De bedoeling van de huistaak is niet alleen het werkblad aanvullen, maar dit ook verbeteren met de correctiesleutel die elke leerling(e) in het het bezit zou moeten hebben.
Sorry voor het laattijdig schrijven, maar de spaghettiavond en een daguitstap gisteren hebben ervoor gezorgd dat ik nu pas een verslagje kan schrijven. We waren vrijdagochtend begonnen met het inpakken van onze vaderdaggeschenkje en de les rekenverhalen in het klad te maken. Sommigen hadden ook nog de tijd om huistaak cijferen te verbeteren. Na de speeltijd was het tijd om het te sporten en gingen ze dus bij meester Floris. Er moesten in de namiddag nog wat stoelen, tafels en andere vaatwasmachines verhuisd worden naar de refter. Uiteraard werd er dan beroep gedaan op de mannelijke leerkrachten. Ondertussen werkten onze kids aan hun begrijpend lezen toets. Afsluiten deden we met de spreekbeurt van Mauro VDS die ons vertelde over zijn reis door Denemarken en Zweden. Ook de spreekbeurten van Cathelina en Stella stonden geprogrammeerd, maar deze konden niet doorgaan wegens ziekte en plankenkoorts. Agenda: leren: rekenen: toetsenweekplanning doen: rekenen: toetsenweekplanning toetsen tekenen, zwemmen, briefje vaderdag
Prettige zondag nog allemaal en voor alle papa's een fijne vaderdag gewenst.
Door het tekort aan tijd verschoof de spreekbeurt van Line naar deze ochtend. Line dompelde ons onder in de wereld van de tractoren. Aansluitend begonnen we aan het toetsenprogramma: dictee thema 15, gesloten boektoets van WO en open boektoets van WO. Deze laatste toets werd pas afgenomen na de speeltijd. De resterende tijd in de voormiddag werd opgebruikt om het gemiddelde en oefeningen op het gemiddelde te herhalen. Verder werd er op zoek gegaan naar verschillende patronen. Het namiddagprogramma werd ingekort door een bouwvergadering voor drie, vier en vijf. In dat programma werkten we ons vaderdaggeschenk af, bereidden we de nieuwe begrijpend lezen tekst voor "Mislukte visvangst" en schreven we de agenda. Agenda: leren: Taal: BL: " Mislukte visvangst" voorbereiden 7/06 rekenen: toetsenweekplanning doen: rekenen: ws C blz 15 -17 7/06 toets tekenen, plastic zak, agenda
Graag nog een warme oproep voor kaartjes ter attentie van de collega's die ons eind dit schooljaar voorgoed verlaten. En vergeet niet, mondje dicht hé!
Kort verslagje van een drukke voormiddag. De kinderen begonnen deze ochtend onder de hoede van juf Edel in de creales. Deze les duurde tot aan de speeltijd ( voor sommigen zelfs nog langer...), wat betekende dat ik de kids pas na de speeltijd in de klas mocht verwachten. En dit met een overvol programma. Er moest immers toets afgenomen worden van getallenkennis, les gegeven rond gemiddelde en drie spreekbeurten. U begrijpt dat de planning iets te vol stond. We zijn er in geslaagd om de toets af te nemen en twee spreekbeurten te laten doorgaan. ( Kylian & Thomas) De spreekbeurt van Line komt morgenvroeg onmiddellijk aan bod. Binnen deze activiteiten hebben we nog de tijd genomen om de toetsenweekplanning rekenen te overlopen. Graag een handtekening van één of beide ouder(s) ter bevestiging. Agenda: leren: taal: dictee thema 15 oefb blz 75-81 6/06 spb blz 20 WO: focusthema 5 6/06 doen: rekenen: ws c blz 15 7/06 toetsenweekplanning rekenen
Blijkbaar is er gisteren in de weblogagenda een vergissing ingeslopen. Het dictee is gepland voor morgen en niet voor vandaag. Mijn excuses voor het ongemak.
O ja... Aanstaande vrijdag organiseert onze school ten voordele van de sneeuw - en actieve zeeklassen een spaghetti - avond. Iedereen van harte welkom vanaf 18 uur. Voor de twijfelaars/ voetbalsupporters ... Op groot scherm: België - Servië!
Vanmorgen begonnen met de spreekbeurt van Jobbe. Jobbe had educatief materiaal een kooi met een hamster in. Logischerwijze ging ook zijn spreekbeurt over de hamster ( foto's zie onderaan!). De Kevin is ne krak Na de doortocht van Kevin werd er gewerkt rond woorden beginnend met on- en ont-. Deze les was het laatste gedeelte van thema 15, wat betekent dat we donderdag een dictee doen over de woorden en moeilijkheden van thema 15. De tweede spreekbeurt van de dag, bracht ons naar dromenland. Luna VDB gaf ons een deskundige uitleg over slapen en hoe belangrijk dat voor ons wel is. Aansluitend gingen de rekenverhalen van gisteren voor de bijl. De godsdienstles verplaatste ons deze namiddag naar de kerk, waar de kinderen van juffrouw Veerle een deskundige uitleg kregen over de indeling van de kerk en de verschillende voorwerpen met naam en toenaam werden benoemd. Donderdag volgt de verwerking hiervan en ook dit zal getoetst worden voor het eindrapport!!! Afsluitende spreekbeurt was die van Mauro DC. Hij gaf ons meer inzicht in de wereld van "Drum & bass". De huistaak cijferen tegen vrijdag werd nog verduidelijkt en onze kids kregen ook nog de woordverklaringen van focusthema 5. Agenda: leren: rekenen: getallenkennis kommagetallen tot op 0,001 toets
05/06 WO: focusthema 5 06/06 Taal: dictee thema 15 05/06 doen: rekenen: werkschrift C blz 15
07/06 nieuwsbrief; schort
Morgen zal er in de Crea les gewerkt worden met Chinese inkt, gelieve de schort zeker mee te geven!!!
Vandaag mijn leerlingen niet zo vaak onder mijn hoede gehad. Verschillende oorzaken zorgden hiervoor. Deze morgen begonnen met MDO's waar een aantal leerlingen van de klas besproken werden. Ondertussen kregen de kinderen vervanging van meester Pascal. Meester Pascal kreeg de opdracht om het in elkaar flansen van het vaderdagsgeschenk in goede banen te leiden. ( Wat hij trouwens met glans deed!) Na de speeltijd kregen de kinderen nog een zeer uitgebreide herhaling van de verschillende schalen en het rekenen ermee. ( Voor een aantal onder ons, nog vrij moeilijk!) Het namiddagprogramma werd hoofdzakelijk gevuld met onze gastauteur Patricia De Landtsheer, die het ontstaan en de opbouw van haar boeken uit de doeken deed. De kinderen gaven haar een spervuur aan vragen, die ze allemaal met de glimlach beantwoordde. Langs deze weg, nogmaals hartelijk dank om naar onze school te komen Patricia! Wat het decor van Heikje heks betreft, kan je op één van de foto's het adres van de website terugvinden! Om 15 uur had ik dan nog bespreking en werkten de kinderen zelfstandig aan de rekenverhalen in de werkschrift. Agenda: leren: rekenen: getallenkennis kommagetallen tot op 0,001 toets
05/06 WO: focusthema 5 06/06 doen: rekenen: werkschrift C blz 14
04/06 bundel lezen ( Patricia De Landtsheer) 04/06
Gisteren stond in teken van de natuur. Na het oplossen van onze toets meetkunde, trokken we Ternat in... Gewapend met een handschoen en een vuilniszak, klaar om het zwerfvuil in Ternat te doen verdwijnen. Ternat was op het stratenplan verdeeld in regio's, want niet alleen wij maar ook drie, vijf en zes hielpen mee de straten proper te maken. Onze regio bevond zich rond de straten van de markt. We stonden allemaal versteld hoeveel afval mensen zomaar op straat gooien. Echt wel iets om over na te denken. Eens terug op school was het tijd voor de pick nick. Wegens een zeer zompige weide, werd besloten om te picknicken op de speelplaats van V2 met alle leerlingen van de lagere school. Het slot van de dag werd voor het vierde opgevuld met een film over ijsberen. Maandag komt Patricia De Landtsheer( schrijfster) en tot mijn grote verbazing, moest ik gisteren vaststellen dat er een aantal leerlingen zelfs nog geen boek had... Dan spreek ik nog niet over de kinderen die hun bundel niet meer vinden, ... Geen goede mentaliteit dus. Hopelijk heeft iedereen tegen maandag de boekbespreking en een aantal vraagjes voor onze auteur!!! Agenda: leren: rekenen: getallenkennis kommagetallen tot op 0,001 toets 05/06 WO: focusthema 5 06/06 doen: rekenen:
werkschrift C blz 14 04/06 bundel lezen ( Patricia De Landtsheer)
03/06
Vanochtend begonnen met de spreekbeurt van Amory over de politie. Na de spreekbeurt werd er gecontroleerd of de huistaak gemaakt was en gingen we verder in het werkschrift C. Deze keer gingen we optellen en aftrekken tot op 0,001. Een groot deel van de oefeningen werd klassikaal gemaakt, de resterende oefeningen moeten de kinderen maken tegen dinsdag 4 juni. Tychique deed zijn spreekbeurt over Italië en nadien ging het in de taalles rond taalgebruik, meerbepaald woorden in woorden. Ook de nodige dosis uitdrukkingen mochten niet ontbreken. Het taalgedeelte liep ook verder na de middag. We werkten rond een advertentie van een attractiepark en kregen hierrond een aantal vragen te verwerken ( leesstrategie). We deden ook eventjes aan taalbeschouwing in onze werkschrift op blz 35. De eerste zin van elke oefening op het blad werd klassikaal opgelost, de rest is huistaak tegen morgen. Het afwerken van focusthema 5 in combinatie met de speeltijd en Sam's spreekbeurt over Ronaldo waren de laatste activiteiten van de namiddag. Morgen is er dus de themadag " Natuurknap", waar we zwerfvuil gaan oprapen en picknicken tijdens de middag. Zorg dus voor kledij dat vuil mag worden en badhanddoek of plastieken zak om op de grond te leggen tijdens het middagmaal. Voor de picknick rekening houdend met het onderwerp "Natuur"! Agenda: leren: rekenen: meetkunde: toets 31/05 werkschrift B: blz
31,41,42,51,59,60,68 en 78 WO: focusthema 5 06/06 doen: rekenen: werkschrift C blz 14
04/06 bundel lezen ( Patricia De Landtsheer) 03/06 Taal: taalbeschouwing ws blz 35 31/05
Passer, kledij, geen warme maaltijden!
Voor we morgen op zwerfvuiltocht gaan, maken we eerst de toets meetkunde. Eén van de opdrachten zal cirkels tekenen zijn. Indien uw kind thuis een passer heeft, gelieve deze dan mee te geven naar school. We hebben onvoldoende passers om alle vierde leerjaren tegelijkertijd een passer te laten gebruiken. Ook de kenmerken van vierhoeken, driehoeken moeten grondig gestudeerd worden. Komaan, go for it!!
Deze morgen begonnen met het laatste deel van de LVS testen rekenen. Vijf cijferopdrachten en dan hoofdrekenend optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen tegen de tijd. ( vier minuten voor + en -, twee minuten voor x en :) Verder werd er in het blok voor de speeltijd bladzijde 12 in werkschrift C verbeterd en deze verbetering nam ook na de speeltijd nog wat tijd in beslag. Vervolgens was het tijd voor de spreekbeurten van Zeno, Yoran en Laura. Tenslotte werden de bladzijdes in werkschrift B aangeduid die gekend moeten zijn voor de toets van aanstaande vrijdag. Agenda: leren: rekenen: meetkunde: toets 31/05 werkschrift B: blz 31,41,42,51,59,60,68 en 78 doen: rekenen: werkschrift C
blz 13 30/05 bundel lezen ( Patricia De Landtsheer) 03/06 toetsen laten tekenen
Vanochtend was het eerste wapenfeit van de dag de spreekbeurt van Nina. De kinderen kregen een spreekbeurtvragenblad met daarop datum, titel en uitvoerder. De leerlingen moeten tijdens de spreekbeurt een vraag noteren en/of een opmerking over de spreekbeurt. Dit zorgt voor de nodige concentratie tijdens de spreekbeurten. Terwijl een aantal leerlingen naar de zorgjuf trokken, begonnen wij focusthema 5 van WO verder aan te vullen. ( Was nog niet volledig af voor dat de stagaire kwam!) Eens iedereen terug in de klas, gingen we verder met het afnemen van de rekentest. Morgen de laatste loodjes ( cijferopdrachten en hoofdrekenen op tijd) en we zijn er van af. De voormiddag werd verder nog opgevuld met een toets begrijpend lezen en de spreekbeurt van Luna Parys. In de namiddag begonnen we aan de afname van het LVS dictee. Eerst een kolom van 15 los gedicteerde woorden, dan 15 woorden uit een zin gehaald en tenslotte het verder aanvullen van een dictee. De kids hadden tegen vandaag ook huistaak 23 af te werken en deze huistaak werd dan ook klassikaal verbeterd. Juf Eva had nog wat administratie achtergelaten , dat uitgedeeld moest worden en er werden ook twee brieven meegegeven naar huis. Over de " geheime" brief kan ik kort zijn, lezen en meewerken aan de oproep indien mogelijk. De andere brief ging over de activiteit die gepland is voor aanstaande vrijdag. In het teken van het maandthema van mei " Natuurknap" gaan vier,vijf en zes in de voormiddag zwerfvuil oprapen in de gemeente Ternat en houden we met de hele school een grote picknick op de weide achter V2. Voor verdere informatie verwijs ik u ook door naar de meegegeven brief. Agenda: leren: rekenen: meetkunde: toets 31/05 doen: rekenen: werkschrift C blz 12 29/05 bundel lezen ( Patricia De Landtsheer)
03/06 brieven
Zoals u in de agenda kunt lezen is er voor vrijdag ook een grote toets meetkunde geprogrammeerd. Hierin zal de kennis van driehoeken/vierhoeken en hun kenmerken + tekenen van driehoeken/vierhoeken en cirkels... getoetst worden. Oefenen is de boodschap dus!!!
Tot morgen allemaal, Meester Joeri
Hieronder nog wat sfeerbeelden van tijdens de spreekbeurten.