Boekbespreking Nederlands

Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan

Biggles geheime opdracht
    05-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leesbelevingsverslag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen VOOR HET LEZEN:
    Over de personage(s) van mijn boek bestaat een ganse reeks boeken. Het zijn vrij oude boeken, ongeveer 40 jaar oud, en ik heb thuis ongeveer 20 boeken van deze reeks die vroeger van mijn grootvader waren. Ik heb een van deze boeken gekozen omdat deze zeer spannend zijn en er verschillende thema's inzitten: avontuur ,dedective, oorlog , spionage, ... . Ik heb al meerdere boeken van deze reeks gelezen en elk boek dat ik las vond ik goed . Ik verwachtte dan ook een goed boek dat vlot te lezen is, niet heel ingewikkeld en spannend.

TIJDENS HET LEZEN:
    Het lezen ging vlot want al deze boeken zijn vrij eenvoudig geschreven en de verhalen zijn nooit heel ingewikkeld en dat was het deze keer ook niet. Mijn verwachtingen werden dan ook ingelost. Je leeft met alle personages mee want W.E. Johns heeft een speciale manier om daa voor te zorgen maar deze techniek is moeilijk uit te leggen. Je zit niet met vragen en soms zijn de beschrijvingen een beetje verwarrend maar dat stoort niet echt. Mooie passages die me zijn bijgebleven zijn er niet echt want het is niet het soort boek waarin veel mooie passages komen die echt bijblijven.

NA HET LEZEN:
    Ik bleef niet echt met vragen zitten en het einde is eigenlijk niet te verwachten want in deze boeken zitten zoveel ontwikkelingen dat je onmogelijk kan weten hoe het boek eindigt. Ik heb niet echt iets geleerd uit het boek maar dat is ook de bedoeling niet. Natuurlijk ga ik ook de andere boeken die ik van deze schrijver heb, lezen en het is en echte aanrader voor iedereen die graag een spannend boek wil lezen want dat is het ongetwijfeld.

05-03-2009, 00:00 geschreven door Mathias Goethals

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (6 Stemmen)
    Archief per week