WELKOM

Er zijn geen (recente) berichten meer...

Klik op de pijl naar links voor het archief...


Over mijzelf
Ik ben Carels Martin
Ik ben een man en woon in Lievegem () en mijn beroep is gepensioneerd.
Ik ben geboren op 29/05/1954 en ben nu dus 69 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: fotografie, sport, gitaar.
Bij de meesten komt eerst de interesse voor de natuur en daarna de fotografie. Bij mij was het andersom.
Blog als favoriet !

E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek
  • Goedemorgen lieve Martin,prachtige foto's heb je gemaakt...knuffies xxx
  • fotos
  • Een herfst middag groet
  • Foto's
  • Mooi Weekend

    Enkel commentaren over de foto's graag. Alvast Bedankt!



    Foto

    Mijn favorieten
  • W.Duvel
  • johan Vanderwielen
  • YouTube Kanaal
  • Bert Siebelink
  • James Shooter
  • Adriaan-Devil
  • Martin Lokven
  • M.C. Natuurfotografie
  • Ann Coppens
  • Tine De jong

    Inhoud blog
  • Nieuwe blog
  • Soft flower
  • Schaduw
  • Lentebloeiers
  • Ganzen
  • Grote Kil Kreek
  • Hollandse Gat I
  • Hollandse Gat
  • Bokeh
  • Hollandse Gat
  • Pauw
  • Lente
  • Gezusterskreken
  • Eenden in de vlucht
  • Lente
  • Grote Geul IV
  • Lente
  • Grote Geul III
  • Grote Geul II
  • Grote geul I
  • Grote Geul
  • Blauwe reiger in de vlucht
  • Blauwe reiger
  • Blauwe reiger met aalscholvers
  • Beter
  • Magnolia III
  • Magnolia II
  • Magnolia
  • Lente?
  • Bloesem
  • nog eentje
  • Vink
  • droge bladeren
  • Verdroogde boom
  • Vroeg
  • Grauwe ganzen
  • Canadese gans
  • Gele Koornoelje
  • Het Leen
  • Gevecht?

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    bob_sergei_emil
    www.bloggen.be/bob_ser


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs