Foto
Foto
Foto
Foto

WELKOM OP MIJN BLOGJE


Geniet er maar van.
En als je wil.
Laat dan ook weten,
dat je hier bent geweest.
Daar kan ik dan van genieten.

Alvast bedankt Liefs Marleentje

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Inhoud blog
  • Een nieuwjaar,een blogeinde.
  • Gelukkig Nieuwjaar.
  • Het einde van het jaar.
  • Wensen voor alle mensen
  • Ik heb een kaartje vol.....
  • Kerstdagen.
  • De winter.
  • Sneeuw.
  • Kerstboom.
  • December.
    Foto
    Foto
    Foto
    Archief per maand
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 08-2006
  • 07-2006
  • 06-2006
  • 05-2006
  • 04-2006
  • 03-2006
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto


    Powerpoint Viewer
    2003 download
    button.gif
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Ik hou van jou,ik hou van jou,

    een dag,een jaar,een eeuw.

    Ik weet dat liefde lente is,

    maar ook een beetje sneeuw.

    Foto
    Foto

     Liefde

    Als ik liefde moest beschrijven,

    dan was het een gedicht.

    Over heel gewone dingen,

    zoals de lach op jou gezicht.

    Het was de liefde in jou ogen,

    waar ik toen voor viel.

    De liefde die ik zag,

    die sprak met hart en ziel.

    En als mijn hart vertellen kon,

    vertelde mijn hart aan jou.

    Dat ik nog steeds,

    zielsveel van je hou.

    xxx ikke xxx

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Binnen altijd welkom.gif

    Kom maar binnen


    29-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn engel.
     
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (9 Stemmen)
    27-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag
      

    Met de groetjes van mij.



    Op Maandag mag ik opnieuw beginnen.

    Op Maandag zit ik weer vol goede moed.

    In het weekend ben ik weer bekomen.

    Dus op Maandag smaakt het begin weer zoet.



    Borst vooruit en kin omhoog.

    Deze week ga ik presteren.

    Fouten wil ik niet herhalen.

    Eens zal dit mensje het toch wel leren.



    Ach,maandag blijf nog even nieuw en onbedorven.

    Gun me nog even het gevoel.

    Spaar mij nog even de "door de weekse zorgen".

    Ieder die dit leest,begrijpt wat ik bedoel.

    Nog een mooie maandag verder.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (5 Stemmen)
    25-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekend.( Stap voor stap )
     

    Alweer een dag geademd
    alweer een dag gedaan.
    Niets speciaals beleefd
    gewoon op men voeten gestaan.

    De ene volgt de andere
    weer een stap vooruit.
    Niets aan te veranderen
    je loopt je leven uit.

    En af en toe dan stop je eens
    en kijk je even rond
    En af en toe dan struikel je
    en val je op je ....

    Opstaan moet je steeds weer
    en steeds met goede moed
    De ene dag is de andere niet
    en dat is ook maar goed!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    23-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Er was eens een.....



    Er was eens een banaan. Die was helemaal recht.
    Hij werd op een schaaltje met vruchten gelegd.
    Hij keek al de vruchten heel vriendelijk aan.
    en sprak toen: Goedemiddag! Mijn naam is banaan!

    Het appeltje zei: Een banaan? Kom, kom,
    u maakt ons wat wijs hoor, bananen zijn krom.

    De blauwe druiven riepen: Wij zijn niet zo dom!
    Vertel ons geen leugens! Bananen zijn krom!

    De peer snoof: Wat zegt u? Daar schater ik om!
    U kunt wél goed liegen! Bananen zijn krom!

    Ach,zei de banaan,ik ben werkelijk echt!
    Een enkele keer is mijn soort wel eens recht!

    Maar niemand geloofde de arme banaan.
    Zo lag hij daar dagen. Bedroeft en ontdaan.

    Toen kwam in dat huis een meneer op bezoek,
    die had een gewéldige scheur in zijn broek.
    Hij kwam langs de fruitschaal en draaide zich om,
    dat zag de banaan en ... die lachte zich krom!

    Och,riepen de vruchten en keken hem aan,
    wij waren abuis! U bent toch een banaan!
    Vergissingen komen veel voor in het leven,
    misschien wilt u ons toch nog vergeven?

    Dat wou de banaan. En hij wou ook vergeten.
    Het slot?
    Als je nadenkt dan zul je ‘t wel weten.
    Toen werden ze allemaal opgegeten.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    20-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een mooie week.
      


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mensen denken.....
        




    Mensen denken veel
    Mensen praten veel
    Mensen voelen weinig

    Denk na voordat je iets zegt
    Kijk eerst in je eigen hart
    Voordat je anderen beklad

    Woorden doen soms vreselijk pijn
    Laat ons toch lief voor elkaar zijn
    Vrienden hebben we broodnodig
    Al vinden we ze soms overbodig

    Maar hoe fijn is het,
    als je op een slechte dag
    een ruggensteun van een vriend
    verwachten mag.

    Zet je hart open en
    laat de zon erin.
    Zij brengt je warmte en
    een grote vriendenkring.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fijn weekend.
     
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (9 Stemmen)
    17-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik ben blij
     
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De mooiste vlinder.
     
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    12-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrolijk paasfeest !!!
      



    Ik hoor de klokken weer luiden.
    Als kind rende ik dan naar buiten.

    De paashaas kwam dan aangevlogen.
    Met eieren gekleurd als regenbogen.

    Ik vol verwachting kijkend naar de lucht,
    of was hij weer zonder dat ik hem zag gevlucht?

    Dan maar vlug de eieren zoeken.
    In de tuin en in alle hoeken.

    Wat hadden we pret wat hadden we lol.
    En met onze mandjes boordevol,

    samen aan de tafel,voor een heerlijk”Paas ontbijt”.
    Wat was dat toch een mooie tijd!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    11-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lief klein paaskuikentje
     



    Eerst zat je in een eitje
    daar binnen was het kaal.
    Toen groeide je een tijdje
    en krak deed de eierschaal

    Je stapte uit het dopje
    en keek eens om je heen
    je schudde met je kopje
    daar stond je nu alleen

    Je hebt een heel zacht lijfje
    dat is helemaal van dons
    En als je wil dan blijf je
    gezellig hier bij ons.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pasen,een mooie tijd.
     
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paaswensen.
     
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrolijke paasdagen van .....
       


    In de wei, in de wei
    ligt een mooi gespikkeld ei.
    Hé, zeggen de mezen,
    van wie zou dat nu wezen?

    Hallo,zeggen de meeuwen
    't is vast van de spreeuwen.
    Tsjilpt, zegt het musje
    is het van mijn zusje,
    of is het van de hazen?
    Straks voor het feest van Pasen?

    Nee, zegt de kievit blij,
    dat mooie eitje is van mij!!!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn klein konijntje.
     




    Ik kende een klein konijn
    dat paashaas wilde zijn,
    maar het werd geboren
    met twee zeer kleine oren.

    Dus ging het naar zijn oma
    die had een naaidiploma.
    Zij maakte dan voor hem vlug
    twee oren en een mandje op zijn rug.

    Zie je ooit dat dier met oren van katoen
    geef hem dan van mij een dikke zoen,
    want dat namaak hazenbeest
    is ooit mijn eigen konijntje geweest.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paashazen.
     



    Men vroeg aan twee oude hazen.
    Wat doen jullie zo met Pasen?
    Ze wilden huppelend verder gaan.
    Maar bleven even toch maar staan.

    De ene sprak, ach, weet je wat.
    We zijn het eigenlijk met Pasen zat,
    en we kunnen niemand zeggen,
    dat wij Hazen geen eieren leggen.

    De andere sprak nog wat verlegen.
    Ik kan er ook niet meer zo tegen.
    Met Pasen zijn wij Hazen de klos.
    Dan is het veel te druk in ons stille bos.
    Wij oude hazen zijn dan ook heel goedgezind.
    Als het volgende weekend weer begint.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De kleine dingen.
     


    Een wolk in de wind.
    De glimlach van een kind.
    Een regendruppel zo kou.
    Een bloem vol dauw.
    Een blad dansend in de wind.
    Samen te zijn met iemand die je bemind.
    Een golf die rolt op het strand.
    Dromen van sprookjesland.
    Gedachten laten zweven.
    Dat zijn de kleine dingen.....
    die vreugde geven in't leven.



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    05-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag
     
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    03-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergeet-mij-nietje.
     

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vriend.
       


    Als een parel
    beschermend in de oester
    is het jouw vriendschap
    die ik koester.

    Al word ik bedolven
    door hoge golven.
    Diepe zeeën,oceanen
    ik weet mij een weg te banen.

    Al is de storm nog zo fel
    Met jou warmte en
    vriendschap red ik het wel.






    Een vriend
    die je alles kunt vertellen

    Een vriend
    die je dag en nacht kunt bellen

    Een vriend
    die aanvoelt er is iets mis

    Een vriend
    waar je aan denkt als die er even niet is

    Een vriend
    waarvan je weet zijn liefde is oprecht

    Een vriend
    dat is iemand die voor je vecht

    Ik ben dan ook heel erg blij
    met een vriend zoals jij

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto



    Mijn blogplaats bij
    de Vrolijke bloggers
    is nr:232

    Foto

    Foto

    Foto

    e mail knop bew M.gif


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

     


    Klik op de foto's
    dan kom je op
    Vriendenblogs


     


    Foto

    Foto

    Foto

  • Blogtips
  • Erna, Groene vingers
  • Danny,Dmek 1960
  • Utta
  • kaatjes.linkoverzicht
  • Lana
  • Jean-Pierre
  • Carla,rebelleke
  • Leona en Beejee

    Foto

  • Dreamstars
  • Starlights
  • Johnny & Christiane
  • Taal van het hart (klaproosje)
  • Jenthes keuken
  • Corry's Animatie Site
  • Oostenrijk poëzie Mandy
  • Martine's eigen stekje
  • Femke (zus 53)
  • Snoopy50(Mia)

    Foto

  • pps.Magda
  • pps.Leeuwtje45
  • pps.Nobless
  • pps:Socool
  • pps:Frieda
  • pps:Roelof
  • pps:Goed begin.nl
  • pps:Christiane
  • pps:Moni

    Foto

  • Katrien
  • Kelly
  • Yve 1955
  • Amorfati
  • Bospiepertje Alda
  • Patty en Freddy
  • Mieke
  • Kris Janssen


  • Iemand die geen fouten maakt,

     maakt doorgaans niets!


    Foto

    Laatste commentaren
  • SN (MyDadRapedMe)
        op Een nieuwjaar,een blogeinde.
  • Foto

        jij......

     jij, die vriend(in) die zover weg is maar in gedachten heel dichtbij je  weet, hoe ik je bezoekjes mis een vriend(in) heel dierbaar, dat ben jij in mijn hart heb jij een plaatsje dat zal er altijd zijn voor jou omringd met heel veel knuffels omdat ik als vriendin van je hou.

                       Liefs Marleentje


    Foto

    Foto

    Foto

    Voor iedereen een

    beetje GELUK


    Foto

    Foto


    Op zoek naar het geluk

    Ieder mens zoekt een klein beetje geluk

    in het zuiden of zelfs in het verre noorden

    maar waarom maken we ons eigenlijk druk

    het zit al verstopt in een paar lieve woorden


    Foto

    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto


    Ze zeggen: als je anders bent,
    dan hoor je er niet bij,
    ze doen alsof je niemand bent,
    je bent niet zoals zij.
    Ze zeggen: als je anders bent,
    dan doe je niet normaal,
    ze wijzen naar je kleren,
    en lachen om je taal.
    Ze zeggen: als je anders bent,
    dan kun je beter gaan,
    alsof je nooit geboren bent,
    dat is toch geen bestaan.
    Maar kijk eens naar de regenboog.
    Zie jij het soms gebeuren
    dat van de zeven kleuren,
    bijvoorbeeld rood of groen
    er één niet mee mag doen?
    Nee, de één staat naast de ander
    en ze zijn zoals je ziet,
    steeds verbonden met elkander
    kunnen mensen dat dan niet?
    Foto


    Soms blijft het schip,
    geladen met geluk.
    Net voor de haven steken.
    Zwem er dan naartoe.
    Foto


    Een sombere dag
    vrolijkt op
    door een glimlach.

    Een droef gezicht
    klaart op
    door een beetje licht.

    Een bang hart
    krijgt weer
    een nieuwe start.

    Op onze aard
    is leven
    de moeite waard.
    Foto


    Vroeger dacht ik altijd: "Later".
    Later doe ik dit of dat.

    Later maak ik verre reizen,
    schrijf ik een boek,
    ik noem maar wat.

    Later zullen al mijn dromen,
    stuk voor stuk uitkomen.
    Later, dat maakt alles "goed".

    Maar ik heb ontdekt in het leven
    dat ik zo niet denken moet.
    Ik zeg niet langer: "Later".
    Ik hou niet meer "tegoed".

    Ik vervul vandáág mijn dromen,
    want ook ik weet niet.

    Of "LATER" wel zal komen.
    Foto


           Jouw ogen.
    Wanneer ik in jouw ogen kijk,
    voel ik mij als een prins zo rijk.
    Ik voel de warmte in je blik
    en ben daarmee erg in mijn schik.

    Je guitige ogen op mij gericht,
    toveren een glimlach op mijn gezicht.
    Ik kijk je aan, zeg dat 'k van je hou
    en dat ik het leven fijn vind met jou.

    Zuivere liefde en eeuwige trouw.
    Leven met hem, van wie ik hou'.
    Ik kijk in je ogen, van heel dichtbij.
    'k Voel mij als een vogel, in de maand mei.

    De liefde is zo wonderbaar!
    Zij brengt de mensen bij elkaar.
    Liefde en hoop is van alle tijden
    en zal ons daarom nimmer scheiden.

    Ooit gevoeld
    hoe zacht wind strelen kan
    alsof hij bang te breken is.
    Ooit gezien
    hoe stralend de zon is
    dwars door mist heen, schijnt zij.
    Ooit gehoord
    hoe stil de nacht is
    terwijl hij duizend dromen droomt.
    en ken je de frisse geur van regen,
    die de hele wereld wast.
    Ooit geproeft
    hoe zoet het leven is,
    aan de andere kant van pijn.





    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs