Foto
Foto
Foto
Foto

WELKOM OP MIJN BLOGJE


Geniet er maar van.
En als je wil.
Laat dan ook weten,
dat je hier bent geweest.
Daar kan ik dan van genieten.

Alvast bedankt Liefs Marleentje

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Inhoud blog
  • Een nieuwjaar,een blogeinde.
  • Gelukkig Nieuwjaar.
  • Het einde van het jaar.
  • Wensen voor alle mensen
  • Ik heb een kaartje vol.....
  • Kerstdagen.
  • De winter.
  • Sneeuw.
  • Kerstboom.
  • December.
    Foto
    Foto
    Foto
    Archief per maand
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 08-2006
  • 07-2006
  • 06-2006
  • 05-2006
  • 04-2006
  • 03-2006
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto


    Powerpoint Viewer
    2003 download
    button.gif
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Ik hou van jou,ik hou van jou,

    een dag,een jaar,een eeuw.

    Ik weet dat liefde lente is,

    maar ook een beetje sneeuw.

    Foto
    Foto

     Liefde

    Als ik liefde moest beschrijven,

    dan was het een gedicht.

    Over heel gewone dingen,

    zoals de lach op jou gezicht.

    Het was de liefde in jou ogen,

    waar ik toen voor viel.

    De liefde die ik zag,

    die sprak met hart en ziel.

    En als mijn hart vertellen kon,

    vertelde mijn hart aan jou.

    Dat ik nog steeds,

    zielsveel van je hou.

    xxx ikke xxx

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Binnen altijd welkom.gif

    Kom maar binnen


    30-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het lot.
     
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een knuffeltje
     
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    27-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waterlelie.

    Zie het water schitteren
    door één waterlelie.


    Ze opent haar bloem
    bij het ontwaken van de dag.


    Sluit haar bloem,
    voor het gaat schemeren.


    Zo vreemd mijn gevoel,
    steeds denk ik aan jou.


    Jij bent mijn waterlelie,

    zonder schemering.


    Marleentje


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (9 Stemmen)
    26-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jouw Parel.
      
     
    Parelschelp.gif
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    24-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een fijne dag pps.
     

    Soms dan komen ze de dagen.

     En gaan dan weer gewoon voorbij.

     Soms dan zijn ze daar gewoon,

     van die dagen.

    Voor je´t weet liggen ze weer achter je.

    Gewoon een dag als een ander.


    Druk op afbeelding, scroll naar beneden.

    Wacht een paar sec, klik dan op Download file now.



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donker en Licht.
      
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    20-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ssstttt...ZONDAG !
     
    zondag.gif
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hof van Eden pps.
      
    God schiep de hemel en de aarde.
    En zag daarin een schat met waarde.
    Hij schiep planten, mensen en dieren.
    En ruste uit op de 7e dag om dat te vieren.
    Adam en Eva leefden goed.
    Tot dat Eva een slang ontmoet.
    Hij haalde haar over om van de vrucht te eten.
    Ze nam een hap, en was God vergeten.
    Eva gaf Adam ook van de vrucht.
    Hij nam een hap, en ze moesten op de vlucht.
    Ze werden uit het paradijs verbannen.
    En dat allemaal door de duivel zijn plannen.


    Druk op afbeelding, scroll naar beneden.

    Wacht een paar sec, klik dan op Download file now.



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    19-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een klavertje voor jou.


    /center

    KLAVERTJE VIER


    Een klavertje vier is wat ik jou geef.

    Het klavertje van geluk,neem dit van mij aan.

    Jij was er voor mij,toen ik jou nodig had

    Jij was er voor mij,toen er niemand meer was.

    En ik dacht ,dat ik er alleen voor stond.

    /center

    Jij gaf me de kracht,om weer door te gaan.

    Liefde om weer van het leven te houden.

    Een lichtje in al mijn donkere dagen.

    Neem van mij dit,klavertje vier.

    En weet dat ik jou nooit alleen zal laten.

    /center

    Ik zal er altijd voor jou zijn.

    En weet je ook waarom……

    omdat wij vrienden zijn,neem van mij dit,

    klavertje vier,neem van mij een beetje geluk,

    ik heb nu genoeg omdat,samen met jou te delen.

    /center

    Marleentje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    17-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jij bent ook belangrijk pps.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dank aan al die vrienden die me steunen.

    Dank voor al die lieve woorden.

    Zodat ik vind de kracht om door te gaan.

    Dank voor die uitgestrekte hand.

    Zodat ik kan voelen die vriendschapsband.

    BEDANKT


    Druk op afbeelding, scroll naar beneden.

    Wacht een paar sec, klik dan op Download file now.



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een schilder.
     
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Regen,regen!
       
    regengedicht.gif
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    15-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15 Augustus.
     
















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    14-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ze zijn voorbij die .....
     
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    13-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekend,lekker lang !!!
      











    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (6 Stemmen)
    12-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Love & Diamonds

    LIEFDE & DIAMANTEN

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik denk zo....

     
    Marleentje denkt gif
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    10-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vraag maar,aan de kristallen bal.

    Kristallen bal

    Stel hier een vraag waar u met ja of nee op kunt antwoorden

    Waarschuwing: Let er wel op dat de bal sarcastisch kan worden

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik voel me.....
     
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (11 Stemmen)
    08-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Morgen


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    07-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijzondere Vriendschap pps.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Vriendschap kan bloeien,
    en tot liefde verder groeien.
    Harten veroveren,zielen betoveren.
    Als een kaars in het avondlicht,
    gaf jouw vriendschap mij weer zicht.
    Iemand die er altijd is, al loopt alles mis.


    Druk op afbeelding, scroll naar beneden.

    Wacht een paar sec, klik dan op Download file now.



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    05-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kijk naar vandaag.


    Kijk naar vandaag

                        want gisteren is voorbij

                      en morgen bestaat nog niet.

                        Vandaag fijn geleefd

                   maakt gisteren weer gelukkig

                          en schenkt hoop

                       voor een nieuwe dag.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (10 Stemmen)
    04-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Engelen pps.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen  

    Soms komt een engel in ons leven

    zonder dat we het merken.

    Hij spreekt geen grootse woorden.

    Hij toont zich niet in glans.


    Druk op afbeelding, scroll naar beneden.

    Wacht een paar sec, klik dan op Download file now.



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lief,klein konijntje........

      Klik op het konijntje,en zing maar mee.
    met dank aan Petra,voor de link.
    Bedankt.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    02-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De paraplu.
     
    regenscherm bew.gif

    Een veel geprezen individu

    schonk ons, mensen, de paraplu.


    regenscherm bew.gif

    Wat ijzer, een lap, een stok en een handvat.

    Een ieder blijft droog, geen mens wordt nog nat.


    regenscherm bew.gif

    Maar ik ren wanhopig door de soppende straten

    en pieker:


    "Waar heb ik dat ding toch gelaten"

    regenscherm bew.gif
    Marleentje
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    01-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spreuk.
     
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto



    Mijn blogplaats bij
    de Vrolijke bloggers
    is nr:232

    Foto

    Foto

    Foto

    e mail knop bew M.gif


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

     


    Klik op de foto's
    dan kom je op
    Vriendenblogs


     


    Foto

    Foto

    Foto

  • Blogtips
  • Erna, Groene vingers
  • Danny,Dmek 1960
  • Utta
  • kaatjes.linkoverzicht
  • Lana
  • Jean-Pierre
  • Carla,rebelleke
  • Leona en Beejee

    Foto

  • Dreamstars
  • Starlights
  • Johnny & Christiane
  • Taal van het hart (klaproosje)
  • Jenthes keuken
  • Corry's Animatie Site
  • Oostenrijk poëzie Mandy
  • Martine's eigen stekje
  • Femke (zus 53)
  • Snoopy50(Mia)

    Foto

  • pps.Magda
  • pps.Leeuwtje45
  • pps.Nobless
  • pps:Socool
  • pps:Frieda
  • pps:Roelof
  • pps:Goed begin.nl
  • pps:Christiane
  • pps:Moni

    Foto

  • Katrien
  • Kelly
  • Yve 1955
  • Amorfati
  • Bospiepertje Alda
  • Patty en Freddy
  • Mieke
  • Kris Janssen


  • Iemand die geen fouten maakt,

     maakt doorgaans niets!


    Foto

    Laatste commentaren
  • SN (MyDadRapedMe)
        op Een nieuwjaar,een blogeinde.
  • Foto

        jij......

     jij, die vriend(in) die zover weg is maar in gedachten heel dichtbij je  weet, hoe ik je bezoekjes mis een vriend(in) heel dierbaar, dat ben jij in mijn hart heb jij een plaatsje dat zal er altijd zijn voor jou omringd met heel veel knuffels omdat ik als vriendin van je hou.

                       Liefs Marleentje


    Foto

    Foto

    Foto

    Voor iedereen een

    beetje GELUK


    Foto

    Foto


    Op zoek naar het geluk

    Ieder mens zoekt een klein beetje geluk

    in het zuiden of zelfs in het verre noorden

    maar waarom maken we ons eigenlijk druk

    het zit al verstopt in een paar lieve woorden


    Foto

    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto


    Ze zeggen: als je anders bent,
    dan hoor je er niet bij,
    ze doen alsof je niemand bent,
    je bent niet zoals zij.
    Ze zeggen: als je anders bent,
    dan doe je niet normaal,
    ze wijzen naar je kleren,
    en lachen om je taal.
    Ze zeggen: als je anders bent,
    dan kun je beter gaan,
    alsof je nooit geboren bent,
    dat is toch geen bestaan.
    Maar kijk eens naar de regenboog.
    Zie jij het soms gebeuren
    dat van de zeven kleuren,
    bijvoorbeeld rood of groen
    er één niet mee mag doen?
    Nee, de één staat naast de ander
    en ze zijn zoals je ziet,
    steeds verbonden met elkander
    kunnen mensen dat dan niet?
    Foto


    Soms blijft het schip,
    geladen met geluk.
    Net voor de haven steken.
    Zwem er dan naartoe.
    Foto


    Een sombere dag
    vrolijkt op
    door een glimlach.

    Een droef gezicht
    klaart op
    door een beetje licht.

    Een bang hart
    krijgt weer
    een nieuwe start.

    Op onze aard
    is leven
    de moeite waard.
    Foto


    Vroeger dacht ik altijd: "Later".
    Later doe ik dit of dat.

    Later maak ik verre reizen,
    schrijf ik een boek,
    ik noem maar wat.

    Later zullen al mijn dromen,
    stuk voor stuk uitkomen.
    Later, dat maakt alles "goed".

    Maar ik heb ontdekt in het leven
    dat ik zo niet denken moet.
    Ik zeg niet langer: "Later".
    Ik hou niet meer "tegoed".

    Ik vervul vandáág mijn dromen,
    want ook ik weet niet.

    Of "LATER" wel zal komen.
    Foto


           Jouw ogen.
    Wanneer ik in jouw ogen kijk,
    voel ik mij als een prins zo rijk.
    Ik voel de warmte in je blik
    en ben daarmee erg in mijn schik.

    Je guitige ogen op mij gericht,
    toveren een glimlach op mijn gezicht.
    Ik kijk je aan, zeg dat 'k van je hou
    en dat ik het leven fijn vind met jou.

    Zuivere liefde en eeuwige trouw.
    Leven met hem, van wie ik hou'.
    Ik kijk in je ogen, van heel dichtbij.
    'k Voel mij als een vogel, in de maand mei.

    De liefde is zo wonderbaar!
    Zij brengt de mensen bij elkaar.
    Liefde en hoop is van alle tijden
    en zal ons daarom nimmer scheiden.

    Ooit gevoeld
    hoe zacht wind strelen kan
    alsof hij bang te breken is.
    Ooit gezien
    hoe stralend de zon is
    dwars door mist heen, schijnt zij.
    Ooit gehoord
    hoe stil de nacht is
    terwijl hij duizend dromen droomt.
    en ken je de frisse geur van regen,
    die de hele wereld wast.
    Ooit geproeft
    hoe zoet het leven is,
    aan de andere kant van pijn.





    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs