Inhoud blog
  • en dit
  • het volgende deeltje is ook klaar
  • hier ben ik nog eens
  • deze volg ik ook
  • deze volg ik
    Categorieën
  • LK Sal (3)
  • naald en draad (29)
  • wolletjes (0)
  • Marinaaldje
    over alles waar ik mee bezig ben
    10-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.deze volg ik
    Klik op de afbeelding om de link te volgen bij een borduurclub via het web. Ik denk dat ik er een naaldenmapje van gaan maken, wordt vervolgd

    10-04-2011 om 11:30 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.deze tas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen heb ik ook gemaakt met allemaal tweed stofjes, deze gebruik ik voor mijn borduurwerkjes

    10-04-2011 om 11:29 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.met dit spreukje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ben ik ook bijna klaar. De hoeken moeten nog schuin genaaid worden, dan kan de tekst erop, winter gathering friends komt er op. Ook gevolgd in het Quilthuys.

    10-04-2011 om 11:28 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dit mandje
    heb ik gemaakt een jaar geleden of is het al iets langer. Bij de ene foto lijkt het of één van mijn beren zit erin, vandaar nog een andere foto, daar staat hij voor een quiltje dat ik van een vriendin gekregen heb voor mijn 50ste verjaardag.




    10-04-2011 om 11:26 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dit konijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen daar ben ik ook nog mee bezig, hij moet nog een zak op zijn buik, ogen en een snoet en dan kan hij op een mooie plaats. Het patroon is van Bobbin, ik ben namelijk geabonneerd op de stichery club, heel leuk is dat. Je krijgt om de twee maanden een pakketje thuis, steeds een verrassing en altijd leuk om te doen. Ik sta nog een hele hoop achter, maar dat vind ik niet erg hoor. Als ik weer eens een opwelling heb om iets anders te beginnen, duik ik in de doos en vind ik altijd iets. Als dit konijn af is laat ik zeker nog een foto zien.

    10-04-2011 om 11:24 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze kerstquilt volgde ik in het Quilthuys. Deze winkel stopt in juni, spijtig maar het zij zo. De top is af, nu nog sandwichen en dan quilten. Het zou mooi zijn als hij af zou zijn tegen kerstmis. Maar ik ben het niet zeker, want ik ben met zoveel andere dingen bezig. Ik kan soms echt niet kiezen, en dan begin ik weer iets nieuws.

    10-04-2011 om 11:21 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwe foto's
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ik heb een aantal foto's gemaakt van dingen waar ik mee bezig ben. Ik ben vorig jaar begonnen met deze banner,, hij is van eergisteren klaar. Ik weet nog niet of ik hem ga laten inkaderen of zo afwerken als banner. Wordt zeker vervolgd

    10-04-2011 om 11:19 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    24-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een foto van de trui die ik onlangs maakte
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    24-02-2011 om 16:28 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.en aan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen het lente tafereel, op naar het volgende seizoen. Ben wel benieuwd. Zouden we in principe volgende week krijgen.

    24-02-2011 om 16:20 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ook heb ik nog wat steekjes gezet
    Klik op de afbeelding om de link te volgen aan de mysterie-boekenlegger

    24-02-2011 om 16:19 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    23-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Deze ga ik ook volgen

    23-02-2011 om 08:27 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    07-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boekenlegger
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik volg ook nog een mysterie boekenlegger bij het borduurpaleis, hier is eerste deeltje, ben benieuwd wat het wordt

    07-02-2011 om 17:11 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    06-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weer eens lang geleden
    maar ondertussen wel veel gedaan, Drie truien gebreid, waar ik nog wel eens foto's van zal plaatsen, en verder flink geborduurd.




    06-02-2011 om 12:47 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    06-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lang geleden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dt ik nog iets van me liet horen. Maar daar komt verandering in. Mijn derde kerstsokje is nu ook klaar, op naar het vierde. Ondertussen ook nog ijverig bezig geweest aan mijn kerstmanquilt (daar laat ik later een foto van zien).

    06-12-2010 om 11:47 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    06-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn tweede kerstsokje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen is ook klaar. Nu ga ik verder doen aan de lk sal met de maand september, eigenlijk is het best stressy. Maar het doet veel dat je borduren graag doet :)
    Fijn weekend

    06-11-2010 om 11:32 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    29-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik ben in blije verwachting
    van een boek van Cottage Charms. Ik had het besteld bij Kwibbels en nu heb ik vandaag bericht gekregen dat het gisteren opgestuurd is, ik kan bijna niet wachten. Je moet maar eens gaan kijken op haar site www.kwibbels.nl Het is een hele leuke site, met heel veel leuke dingen. Doen hoor!!
    Nu ga ik nog een beetje poetsen, want vanavond krijgen we bezoek en als het dan nog even kan zet ik nog een paar steekjes aan de tweede kerstsok.
    Prettige dag

    Bijlagen:
    http://www.kwibbels.nl   

    29-10-2010 om 10:33 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    21-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Juli
    Klik op de afbeelding om de link te volgen van de LK sal die ik volg op CSL is ook af. Wat zijn ze toch leuk om te maken, augustus is ook al in de maak en bijna af.

    21-10-2010 om 16:06 geschreven door Marina  


    Categorie:LK Sal
    15-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hier nog een paar foto's
    waar ik mee bezig ben, en ook van zaken die af zijn




    Dit maakte uit een burda boek, samen met de konijntjes




    Deze beren zijn ook van mijn hand, ik heb er ook gemaakt die een andere thuis gevonden hebben, helaas geen foto's

    Dit zijn een aantal spreukjes die ik gevolgd heb bij het Quilthuys in Gent


    15-10-2010 om 11:38 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.en nog een paar
    deze eitjes maakte mijn dochter voor mij, leuk hé



    Dit quiltje hangt in mijn keuken, die kuikentjes zijn toch prachtig, niet?

    Dit was een bloembakje dat mijn moeder ging weggooien, ik heb het gered en er een mini-quiltje in gemaakt, het meet 15 op 15 cm.

    Deze sneeuwman vond ik bij Crownstitches, hij hangt mooi te zijn aan de voordeur (binnen welteverstaan)



    Deze heb ik een aantal jaar geleden gemaakt, hij hangt het hele jaar door in de living, daar moet verandering in komen, dus ben ik nu aan het nadenken wat er moet komen als de kersttijd voorbij is

    deze zagen jullie al in mijn vorig bericht, maar ze zijn toch zo leuk




    En deze twee volg ik bij CSL club, we laten een foto achter op de site en krijgen dan het volgend patroontje, en dat geldt ook voor de kerstman

    15-10-2010 om 11:37 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dit is
    Klik op de afbeelding om de link te volgen mijn eerste kerstsokje van de 6 die ik zal maken bij mijn borduurclubje

    15-10-2010 om 10:56 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Archief per week
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010

    Mijn favorieten
  • Ellen
  • Bobbin
  • De Quiltkat
  • Supergoof

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs