Inhoud blog
  • en dit
  • het volgende deeltje is ook klaar
  • hier ben ik nog eens
  • deze volg ik ook
  • deze volg ik
    Categorieën
  • LK Sal (3)
  • naald en draad (29)
  • wolletjes (0)
  • Marinaaldje
    over alles waar ik mee bezig ben
    07-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boekenlegger
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik volg ook nog een mysterie boekenlegger bij het borduurpaleis, hier is eerste deeltje, ben benieuwd wat het wordt

    07-02-2011 om 17:11 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    06-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weer eens lang geleden
    maar ondertussen wel veel gedaan, Drie truien gebreid, waar ik nog wel eens foto's van zal plaatsen, en verder flink geborduurd.




    06-02-2011 om 12:47 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    06-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lang geleden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dt ik nog iets van me liet horen. Maar daar komt verandering in. Mijn derde kerstsokje is nu ook klaar, op naar het vierde. Ondertussen ook nog ijverig bezig geweest aan mijn kerstmanquilt (daar laat ik later een foto van zien).

    06-12-2010 om 11:47 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    06-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn tweede kerstsokje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen is ook klaar. Nu ga ik verder doen aan de lk sal met de maand september, eigenlijk is het best stressy. Maar het doet veel dat je borduren graag doet :)
    Fijn weekend

    06-11-2010 om 11:32 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    29-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik ben in blije verwachting
    van een boek van Cottage Charms. Ik had het besteld bij Kwibbels en nu heb ik vandaag bericht gekregen dat het gisteren opgestuurd is, ik kan bijna niet wachten. Je moet maar eens gaan kijken op haar site www.kwibbels.nl Het is een hele leuke site, met heel veel leuke dingen. Doen hoor!!
    Nu ga ik nog een beetje poetsen, want vanavond krijgen we bezoek en als het dan nog even kan zet ik nog een paar steekjes aan de tweede kerstsok.
    Prettige dag

    Bijlagen:
    http://www.kwibbels.nl   

    29-10-2010 om 10:33 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    21-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Juli
    Klik op de afbeelding om de link te volgen van de LK sal die ik volg op CSL is ook af. Wat zijn ze toch leuk om te maken, augustus is ook al in de maak en bijna af.

    21-10-2010 om 16:06 geschreven door Marina  


    Categorie:LK Sal
    15-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hier nog een paar foto's
    waar ik mee bezig ben, en ook van zaken die af zijn




    Dit maakte uit een burda boek, samen met de konijntjes




    Deze beren zijn ook van mijn hand, ik heb er ook gemaakt die een andere thuis gevonden hebben, helaas geen foto's

    Dit zijn een aantal spreukjes die ik gevolgd heb bij het Quilthuys in Gent


    15-10-2010 om 11:38 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.en nog een paar
    deze eitjes maakte mijn dochter voor mij, leuk hé



    Dit quiltje hangt in mijn keuken, die kuikentjes zijn toch prachtig, niet?

    Dit was een bloembakje dat mijn moeder ging weggooien, ik heb het gered en er een mini-quiltje in gemaakt, het meet 15 op 15 cm.

    Deze sneeuwman vond ik bij Crownstitches, hij hangt mooi te zijn aan de voordeur (binnen welteverstaan)



    Deze heb ik een aantal jaar geleden gemaakt, hij hangt het hele jaar door in de living, daar moet verandering in komen, dus ben ik nu aan het nadenken wat er moet komen als de kersttijd voorbij is

    deze zagen jullie al in mijn vorig bericht, maar ze zijn toch zo leuk




    En deze twee volg ik bij CSL club, we laten een foto achter op de site en krijgen dan het volgend patroontje, en dat geldt ook voor de kerstman

    15-10-2010 om 11:37 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dit is
    Klik op de afbeelding om de link te volgen mijn eerste kerstsokje van de 6 die ik zal maken bij mijn borduurclubje

    15-10-2010 om 10:56 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    20-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.he he
    Vandaag even een berichtje posten. De laatste tijd niet veel gedaan. De lk sal maand mei is af en juni bijna. Als ze klaar zijn dan maak ik wel een fotootje. Verder niets te melden op handwerkgebied.

    20-09-2010 om 15:44 geschreven door Marina  


    30-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De maand april
    Klik op de afbeelding om de link te volgen van de LK sal die ik volg bij CSL is ook af. Ik ga nu verder met de maand mei, maar moet ook nog wat anders doen dan borduren. Morgen is mijn laatste dag vakantie en hier in huis moet dan even de poetsdoek rond, en die doet dat niet alleen. Vandaag nog maar even genieten, ondanks het slechte weer.

    30-08-2010 om 13:53 geschreven door Marina  


    Categorie:LK Sal
    24-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.we zijn al een paar dagen terug
    Klik op de afbeelding om de link te volgen we hebben niet zo goed weer gehad op onze fietsvakantie, we hebben dan musea bezocht die we anders niet zouden gedaan hebben, dus dat was toch mooi meegenomen. Het was inderdaad het stilste dorp van West-Vlaanderen daar in Lampernisse. We logeerden in de Bladelijn-hoeve, kregen dagelijks een menuutje van drie gangen aangepast aan het humeur van de kokkin en het was steeds lekker en allemaal zelf en vers bereid, tot de chocolademousse toe, heerlijk!!
    Thuiskomen, wasje doen, poetsen, een paar bezoekjes doen en verder borduren aan mijn sal. ik ben nu bezig met de maand april, maar het vordert niet zo goed omdat ik pijn heb in m'n rug en dan lukt stilzitten niet lang. Ach, het zal wel beteren!!
    ik zal proberen een foto toe te voegen van de vorige maand.
    %%%FOTO%%%

    24-08-2010 om 00:00 geschreven door Marina  


    Categorie:LK Sal
    13-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fietsen
    Morgen vertrekken we op fietsvakantie. De reis gaat naar Lampernisse in West-Vlaanderen. Het weer zal ons niet meezitten, maar dat laten we niet aan ons hart komen. Boeken, borduurtjes en kruiswoordraadsels zullen ook in de koffer zitten en verder gaan we alleen maar genieten....
    Tot volgende week
    Marina

    13-08-2010 om 10:22 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    09-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kerstsokken
    Vandaag heb ik verder geborduurd aan mijn kerstsokken. Ik was geabonneerd bij Crownstitches op deze club. Sta nog wel wat  achter, maar ja het is nog helemaal geen kerst, dus ik heb nog even...

    09-08-2010 om 21:52 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    05-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoi hoi
    ik ben met vakantie. We gaan niet naar het buitenland. Dit weekend zijn we onverwachts drie dagen naar Oostende geweest, het weer was niet schitterend maar we hebben toch alle dagen gewandeld en 's avonds met de voetjes in het water, heerlijk. We gaan ook nog op fietsvakantie naar het stilste dorp van West-Vlaanderen. Hopelijk blijft het dan een tijdje droog. Op handwerkgebied heb ik nog wat gewerkt aan mijn mandjes, en nog wat geborduurd aan een sal die ik volg via CSL. Heel leuk trouwens. Ik heb me ook aangemeld bij de groep van het Borduurpaleis, benieuwd wat het wordt.

    05-08-2010 om 21:40 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    26-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beetje moe
    maar voldaan. Gisteren hebben we 65 km gefietst rond Gent. Het weer was goed om te fietsen. Binnenkort zal ik wat foto's plaatsen van mijn werkjes waar ik allemaal mee bezig ben. Vandaag is het mijn voorlaatste dag dat ik moet werken en vanaf woensdag heb ik dan vakantie. Aan iedereen een fijne dag,
    Marina

    26-07-2010 om 09:20 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    22-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.moeder
    vandaag komt mijn moeder op bezoek, ze blijft vier dagen. Ze is nu anderhalf jaar weduwe en af en toe komt ze een keer bij mij voor een paar dagen. Ik zal dus weinig handwerken en veel bezig zijn met haar. Ze wil voornamelijk kaarten en scrabble spelen. Ik zal dus een paar dagen afwezig zijn op mijn blog.
    tot volgende week

    22-07-2010 om 08:42 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    21-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21 juli 2010
    het is vandaag de nationale feestdag in België, een dag waarop we niet moeten werken. Ik heb er nog twee dagen bijgenomen, dus hoef ik pas maandag weer aan het werk. Vandaag ga ik verder werken aan mijn mandjes, die heb ik op verschillende blogs zien passeren en ik ben er dus ook voor gevallen. Achtentachtig geknipt en al opgestreken (ik doe het met de vliesofix methode) en nu ben ik ze allemaal aan het festonneren. Ik denk dat ik nu één derde gedaan heb. Spijtig genoeg kan ik nog geen foto's plaatsen, want mijn dochter is op reis en heeft ons apparaatje mee. Volgende week kan ik ze showen. Nu ga ik lekker genieten van het weer en mijn mandjes...
    Fijne dag

    21-07-2010 om 11:03 geschreven door Marina  


    Categorie:naald en draad
    20-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom

    Het is gebeurd!!
    Dit jaar ben ik 50 geworden en vond het dan ook het ideale moment om een blog te starten. Wat je hier kan lezen? Alles wat met mijn hobby's te maken heeft. Wat die hobby's zijn? Borduren, patchwork, lezen, breien en haken. Ik hoop hier veel reacties te lezen en zo een leuke blog te beheren.
    Marina

    20-07-2010 om 09:12 geschreven door Marina  




    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Archief per week
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010

    Mijn favorieten
  • Ellen
  • Bobbin
  • De Quiltkat
  • Supergoof

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs