Foto
Inhoud blog
  • SITE
  • FILMPJE: What's In My Bag?
  • Tickledpinkscensations
  • Lovelybody.nl
  • Yves Rocher Pleasirs Nature
  • Oliereiniger!
  • Beauty automaat!
  • Beauty checklist!
  • Site
  • REVIEW: tonic Bourjois
  • Stylinggoeroe: Jani
  • Beauty blunders van de sterren!
  • Eyes, Lips & Face
  • The Secret Garden
  • Uitslag poll + nieuwe poll!
    Zoeken in blog

    Startpagina !
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Marijke's beautyblog !

    24-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruidvat Actie Make Up € 0.99
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Super leuke actie bij Kruidvat!

    Make Up van Gosh, Manhatten, Debby,... aan € 0.99 !

    Hier is wat ik geshopt heb!

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.You Tube
    Ideaal bij regen, onweer of gewoon een luie dag die je het liefst doorbrengt achter je pc: YOU TUBE !!!

    Je kan er uren zoeken naar filmpjes over je favoriete zanger, bloopers of make up tutorials..

    Hier enkele You Tube pagina's die je zeker eens moet bezoeken!!!

    -
    http://www.youtube.com/user/fafinettex3

    http://www.youtube.com/user/beautygloss

    - http://www.youtube.com/user/xsparkage

    - http://www.youtube.com/user/EnKoreMakeup

    - http://www.youtube.com/user/pursebuzz 


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GRATIS NIVEA PAKKET
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een tijdje geleden schreef ik over het Advantage Program van Nivea. Gewoon puntjes sparen via de website, wachten tot je voldoende gespaard hebt en je kiest een  pakketje!

    Simpel toch?

    Hier is mijn pakketje dat ik bij elkaar heb gespaard ! 


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Yves Rocher: Jardins Des Iles!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Jardin des Iles producten van Yves Rocher hebben een  lekker zomers geurtje en maken je huid zijdezacht!

    Je hebt douchegel, douche olie, zonne olie en een zalige zomerparfum!  De prijzen varieëren van € 3 tot € 10.40

    Check www.yvesrocher.be want ze staan nu in promotie!!!



    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAC
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op zoek naar een goed make up merk? Dan moet je zeker eens shoppen bij de MAC winkel in Antwerpen.

    Of surf eens naar
    www.maccosmetics.com

    Op mijn verlanglijstje staat alvast een foundation, beauty powder, de fafi eyes 1 ,... en nog zoveel meer!

    Ik heb ondertussen mijn eerste MAC spulletjes gekocht op Ebay.

    Een bruin oogpotloodje, 290 foundation brush en de 239 oogschaduwkwast. Love It !

    07-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REVIEW: Shiseido Extra Gentle Cleansing Foam
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Een tijdje geleden schreef ik over deze reiniger!

    Toen had ik een staaltje en was er zooo tevreden mee dat ik nu maar de grote tube heb aangekocht ( € 29.50 voor 125 ml )

    Ik kan deze reiniger echt aan iedereen aanraden! Hij is superzacht voor je huid, reinigt als de beste en hij ruikt superlekker!

    Mijn gezicht is best gevoelig en ik had last van rode vlekjes in mijn gezicht, maar door deze reiniger voelt mijn huid superzacht aan en ze straalt weer!

    Dit is zonder twijfel mijn favoriete gezichtsreiniger!!!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vaseline

    Iedereen kent vaseline wel.

    De vettige creme die je voor alles kan gebruiken! Kloofjes, wondjes,... Een echte must have!

    Maar wist je ook dat vaseline nog andere superproducten heeft?

    Een voedende, lekker ruikende handcreme voor € 2.49 en een frisse, hydraterende bodymilk voor € 3.89.









    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Juli
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Juli Red Alart

     

    ·        Begin op tijd met smeren! Éen keer verbranden is géén garantie voor een bruin kleurtje! Gebruik dus producten met een zonnefactor die hoog genoeg is.

    ·        Smeer ook na het zonnen, daardoor blijft je bruine tint langer!

    ·        Gebruik voor je de zon ingaat altijd een beschermende haarspray! En verwen je lokken 1 maal per week een voedend haarmasker!





    Blog als favoriet !

    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Mijn favorieten
  • MakeUpBlog
  • Beautygloss
  • Miss Lipgloss
  • Evi's blog
  • Honest Beauty/Maaike!
  • The Secret Garden Blog!
  • Ioni's blog!
  • Glamourista!

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Archief per maand
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs