Foto
Inhoud blog
  • SITE
  • FILMPJE: What's In My Bag?
  • Tickledpinkscensations
  • Lovelybody.nl
  • Yves Rocher Pleasirs Nature
  • Oliereiniger!
  • Beauty automaat!
  • Beauty checklist!
  • Site
  • REVIEW: tonic Bourjois
  • Stylinggoeroe: Jani
  • Beauty blunders van de sterren!
  • Eyes, Lips & Face
  • The Secret Garden
  • Uitslag poll + nieuwe poll!
    Zoeken in blog

    Startpagina !
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Marijke's beautyblog !

    23-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FILMPJE: What's In My Bag?
    Katrijn (Glamourista) had er eentje gemaakt deze week en vond het best wel tof, dus hier is mijn filmpje!




    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tickledpinkscensations
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Enkele weken geleden had ik op het beautyglossforum een tps setje gekocht!

    En ik heb het gisteren ontvangen! Ik wou echt al zo lang deze geurtjes testen en ben dus blij dat ik er eindelijk enkele heb!

     

    Ik heb de geuren: pink sugar, fresh linen, beyond paradise, seductress, twinkies, fantasia, shimmering pink en een bodylotion in pinkie twinkie!

     

    Natuurlijk heb ik er al aan 'gesnuffeld' en de geuren zijn echt heerlijk!

    Ik ga er nu enkele dag eentje testen, anders ruik je gewoon alles door elkaar! ;-)

     

    Maar ik ben er al superblij mee! Is het trouwens normaal dat sommige een geel kleurtje hebben?

     

    Hebben jullie al tps geurtjes? Welke zijn jou favorieten?


    22-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lovelybody.nl

    Wie me volgt op Twitter weet mss al dat ik artikeltjes schrijf voor www.lovelybody.nl.

    Een hele leuke en mooie website! De webmiss, Christine, was op zoek naar blogsters en ik had me aangeboden!

    Na 2 'test' artikeltjes schrijf ik vanaf nu elke week een artikeltje!

    Mijn artikels komen altijd op vrijdag online, maar zet lovelybody maar tussen je favorieten! De site is echt heel erg leuk!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Yves Rocher Pleasirs Nature
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Als je al bij Yves Rocher bent geweest heb je zeker de Plaisirs Nature lijn al gezien!

     

    De lijn bevat douchegels, bodylotions, scrubs, parfums, bruisballen, badparels,...

     

    Je hebt verschillende geuren: kokosnoot, vanille, braambes, perzik,....

     

    Deze lijn is heel erg leuk om cadeautjes mee te maken!

    Je hebt ook mini douchegels en bodymilks. Ideaal om mee op reis te nemen, zeker de kokosproducten!

     

    En ook helemaal niet duur! Een grote douchegel kost bv. € 5.

     

    Ik vind vooral de kokosnoot heel erg goed ruiken, maar ook de braambas ruikt superlekker!

     

    Dus ben je op zoek naar mini's of wil je gewoon jezelf eens verwennen? Check dan www.yves-rocher.be


    21-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oliereiniger!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vorige week had Mascha (Beautygloss) een filmpje gemaakt over haar zelfgemaakte oogmakeup reiniger!

    Hiervoor gebruikt ze olijfolie en gedistilleerd water! Je kan ze beide kopen in de supermarkt!


    Natuurlijk moest ik dit uittesten! En het werkt!


    Hij neemt je oogmake up heel goed af en hij voedt ook een beetje de huid rond je ogen!


    Je zou denken dat het te vettig is, maar met dat gedistilleerd water is het perfect!


    Ik heb wel de olie en het gedistilleerd water in kleine flesjes gedaan, dat is wat handiger!

    Kijk vooral naar het cute hello kitty flesje, komt van H&M!


    Bekijk zeker Mascha haar filmpje even, daar legt ze alles heel goed uit en laat ze zien dat het echt goed werkt!


    20-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beauty automaat!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Er is weer wat nieuws in Amerika, een beauty automaat! Ja, je leest het goed!

     

    Ben je je lipstick vergeten? Dan rij je gewoon naar de beauty automaat en je hebt hem direct! Superhandig lijkt me het!

     

    Je kan kiezen uit een gamma van 50 haar en huidproducten die ook nog eens goed (op de juiste temperatuur enzo) bewaard worden!

     

    Met het handige touchscreen kom je vanalles te weten over het product zoals bv. de ingrediënten of zelfs een filmpje! Twijfel je nog? Vraag dan gewoon een staaltje! Geen lastige verkoopsters, hier krijg je het zomaar!

     

    Voorlopig enkel in Amerika met hotspots als luchthavens, fitnesszalen en nightclubs!

     

    Hopelijk komt dit ook naar België!


    19-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beauty checklist!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vergeet je al eens om je voetjes eens goed te verwennen? Of loop je nog steeds rond met de nagellak van enkele weken terug? Dan wordt het tijd dat je deze beautychecklist op je prikbord hangt!

     

    * Manicure: doe dit 1x/week, heb je weinig tijd? Doe het dan zeker 1x/maand! Verzorgde nagels tonen gewoon veel netter!

     

    * Pedicure: verwen je voetjes elke week met een voetbadje! En knip je nagels en vijl ze rechtaf! Een goede voetcrème en je voetjes zijn weer superzacht!

     

    * Gezichtsverzorging: sommige meiden hebben gewoon geen tijd om dit elke week te doen. Maar een grondige reiniging doe je best 1x/maand! Scrub wel elke week.

     

    * Ontharen: niets is zo onsexy als haar op je benen! Dus elke week ontharen!

     

    * Peeling: een wekelijkse must! Zo krijg je een zijdezachte huid!

     

    * Bad: nood aan ontspanning? Geniet dan van een badje, het zal je goed doen! The Secret Garden en Lush hebben heerlijke bath tablets en Bubble bars slices!

     

    * Haarmasker: je haren hebben veel te verduren... De stijltang, al die stylingproducten,... Gebruik daarom af en toe een haarmaskertje! Je haar zal je dankbaar zijn! ;-)

     

    * Wenkbrauwen epileren: Doe dit zeker 1x/maand! Het maakt je blik gewoon veel mooier!

     

    * Kwasten wassen: al de make upresten die overblijven in je kwasten kunnen bacteriën veroorzaken! En daarvan krijg je puistjes! Dus reinig je kwasten zeker 1x/maand! Dit kan je gewoon doen met wat babyshampoo!

     

    Dit lijstje hangt al aan mijn prikbord! Dus verwen jezelf en je lichaam met al deze tips!


    18-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Site
    Het is best spannend in de poll, dus heb ik besloten om deze nog een weekje te laten staan!

    Om het jullie makkelijker te maken in de keuze, post ik op beide sites dezelfde artikels...

    Dus zondag beslis ik welke site het wordt, afhankelijk van de poll natuurlijk!

    Nog even de url van de blogspot site:
    http://beautyblogmarijke.blogspot.com

    Ik ben benieuwd...


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REVIEW: tonic Bourjois
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik gebruik al enkele dagen de nieuwe tonic van Bourjois. En ik vind hem echt heel goed werken!

     

    Hij ruikt heel lekker, voelt fris aan en hij geeft mijn huid een opkikker!

     

    Hij bevat vit. C en dat merk je ook! Hij doet ook echt wat voor je huid!

     

    Bovendien is het ook een grote verpakking!

     

    Andere tonics vind ik meestal niet goed, maar deze is een echte aanrader!

     

    Hij kost € 4.99 en is te koop bij Kruidvat!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Stylinggoeroe: Jani
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Als je ooit naar 'Mooi Bloot' of 'De Heren Maken de Man' hebt gekeken ken je hem wel, Jani!

    Ik vind hem echt geweldig! Hij geeft heel goede stylingtips!

    En goed nieuws: hij heeft een boek uitgebracht! Ik heb het al besteld en ben echt zoo benieuwd!

    Natuurlijk zal ik van enkele pagina's foto's maken zodat ook jullie kunnen meegenieten van zijn superleuke tips!

    17-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beauty blunders van de sterren!
    Dacht jij dat celebs er altijd perfect uitzien? Think again....


     

    Zo'n fletse make up... ze lijkt net een spook!


     

    Herken je ze? Ik eerst niet... Het is Catherine Zeta Jones! Hier is veel fout gelopen! Slechte foundation, de blush veel te rood, en haar ogen mochten best wat feller!


    Oh my god! Talkpoeder busje ontploft? 



    Lindsay Lohan en haar zelfbruiner. Geen goede combinatie...



    Nog nooit van een scheermesje gehoord Julia Roberts?



    De blonde valt nog mee, maar de 2 andere... oh help!

    16-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eyes, Lips & Face
    Ik kreeg een leuke tip van Hanne! Zij spotte op http://deltacephei.nl/?p=3881 een leuke website!

    Namelijk die van Eyes, Lips & Face, kort elf! Een site waar je dus verschillende make up producten kan kopen voor € 1! Van blushes tot eyeliners, allemaal aan € 1. Geweldig toch!

    Dus neem zeker eens een kijkje op
    http://nl.eyeslipsface.be/  Op YouTube vind je ook heel wat review filmpjes!

    Maar hier alvast enkele van hun producten!








    15-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The Secret Garden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik had 2 weken geleden besteld bij The Secret Garden en ik heb gisteren mijn pakketje ontvangen!

    Ik had Sweetie Pie body scrub en Coconut whipped bodybutter besteld. En ik kreeg er nog enkele stukjes zeep bij van de nieuwe geurtjes!

    Ik heb natuurlijk deze morgen alles uitgetest en ben weer zeer tevreden!

    De Sweetie Pie scrub is heerlijk!!! Hij ruikt ongelooflijk lekker en maakt mijn huid superzacht! En hij scrubt ook heel goed, je voelt dat er zeezout inzit! Maar het werkt dus ook supergoed op mijn gevoelig huidje! Mijn nieuwe favoriete scrub!

    De cocos whipped bodybutter is ook zalig! Ik ben verslaafd aan alles wat een kokosgeur heeft! En deze bodybutter is heel leuk, het is net slagroom...  Wanneer de butter smelt in je handen word het meer een olie die je heel gemakkelijk kan inmasseren op je huid! Mijn huid voelt superzacht aan en glanst een beetje! Een heerlijke creme voor in de zomer!  

    En dan had ik nog 4 samples zeep gekregen. Maar mijn hond heeft er aan 1 geknabbeld.. Die heb ik moeten weggooien... 
    Serena had er papiertjes bijgedaan welke zeep wat was, maar ook die vond mijn hond blijkbaar lekker...... 
    Ik heb even op de site gekeken en enkele namen kwamen me nog bekend voor Spearmint & Eucalyptus, It's A Miracle, Tranquility en nog iets met Papaya en Mango denk ik...  Welke mijn hond heeft opgegeten weet ik niet, maar ja...

    Ik heb ook hier eentje van getest en ook deze was super!!! 

    Ik ga hier zeker nog bestellen want het zijn allemaal heerlijke producten! En de service is supergoed! Dus niet twijfelen, gewoon bestellen!

    Dus moest je nog niets hebben van The Secret Garden ( wat schandalig zou zijn, hihi ) neem dan zeker eens een kijkje op de website!
    http://www.thesecretgarden.nl/3,0,home.html

    Je kan Serena ook volgen op haar blog! Deze is trouwens net bekroond met de Fashionata's Beste Blogster trofee!
    http://www.thesecretgardenslaboratory.blogspot.com/


    14-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitslag poll + nieuwe poll!

    Het resultaat van de poll:

    Er werd het meest gestemd op recepten (28 stemmen), maar ook celebs (19 stemmen) en girly gadgets (14 stemmen) scoren goed!
    Maar ook over mode (9 stemmen) komen er wel artikeltjes! Media artikels zijn uitgesloten want daar heeft niemand voor gestemd!

    Natuurlijk heb ik een nieuwe poll voor jullie!

    Ik twijfel al heel erg lang om over te schakelen naar blogspot.com. Nu heb ik een site gemaakt, maar voor ik overschakel wil ik weten wat jullie ervan vinden.
    Vind je deze bloggen site heel goed, stem dan op bloggen. Vind je de blogspot site leuker, stem dan daar op! Simpel hé!

    Nog even de url voor de nieuwe blogspot site:
    http://beautyblogmarijke.blogspot.com/

    Ik kan gewoon niet beslissen... Ik vind deze bloggen ook leuk en zou het wel spijtig vinden dat al mijn 'oudere' artikeltjes weg zijn, maar ik vind de lay out van blogspot wel leuker. Dus jullie mogen beslissen! Heb je nog tips, voor allebei de sites, laat het me weten via de comments!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Project 10 pan: week 1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben nu een weekje bezig met project 10 pan! Voorlopig heb ik al 3 dingen opgemaakt! De Yves Rocher lavendel voetgel, de diadermine tonic en de Bodysol reinigingsmousse. Die laatste heb ik wegegooid omdat het zo prikte op mijn huid! En achteraf brande mijn huid! Ze zag er vuurrood uit en ik had puistjes! Niet leuk dus! 

    Maar ik moet zeggen dat ik best fier ben op mezelf! Ik gebruik echt enkel de bodylotions die in het lijstje staan! Zo is mijn Lush Dream cream al flink geminderd!  En ik gebruik enkel de Gliss Kur shinelotion voor mijn haar. En er zijn weer enkele dingen bijna op! Zoals de Dove sunshine bodylotion en de Bourjois mascara... Ook enkele dingetjes die niet in project 10 pan zitten zijn zo goed als op!

    Ik heb me enkel is laten gaan in de MAC winkel voor de Rose Romance collectie... Maar dat wist ik op voorhand dat ik hier niet aan kon weerstaan! Maar voor de rest heb ik dan ook enkel dingen gekocht die ik echt nodig had! Zoals mijn tonic bv. Deze was op dus heb ik de nieuwe tonic van Bourjois gekocht! Deze ruikt superlekker!

    Dus ik ben best fier op mezelf! Ik ben goed bezig! Nog even volhouden dus!

    13-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Philosophy beach sets
    Enkele dagen geleden poste Temptalia foto's van enorm cute Philosophy setjes!

    En ik ben helemaal verliefd op ze! Maar je kan ze enkel kopen bij Sephora...  
    Maar in België hebben we geen Sephora...

    De setjes bestaan uit een douchegel, een bodylotion en een lipgloss!
    Alleen zijn ze best duur! $ 35.





      Beach Party: met pineapple en kokosnoot geur! Mmm... klinkt zalig! En dat doosje!

     Surfer's Girl: 'tropical' geur en een shimmer!

    Heeft iemand ze al gezien in een Sephora in Nederland? Please let me know!
    Dan word het shoppen in Nederland!




    12-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lenzen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zelf heb ik al enkele jaren lenzen. Maar ik begrijp dat het voor sommige best 'eng' lijkt. Ook is het absoluut niet zo makkelijk om de eerste keer je lenzen in te doen. Daarom enkele tips!

    Voor je beslist dat je gaat overstappen naar lenzen moet je zeker langsgaan bij de oogarts! Deze gaat bepalen welk type lenzen voor jou het meest geschikt zijn. Je hebt harde lenzen en zachte lenzen, maandlenzen en jaarlenzen,... Kortom neem de tijd om even advies in te winnen!

    De eerste keer dat je je lenzen moet insteken gaat het echt niet makkelijk! Maar je moet even doorzetten en gewoon blijven proberen.. Maar gun je ogen ook even rust als het echt niet gaat! Probeer na enkele uurtjes nog eens. Na wat oefening krijg je ze echt meteen in je oog!

    Ga gewoon even langs bij je opticien. Daar geven ze je de beste tips en nemen ze de tijd om je even te laten oefenen!

    Verder is het natuurlijk héél belangrijk om je lenzen goed te reinigen! Voor je ze insteekt moet je ze elke keer reinigen met je lenzenvloeistof! En verander ook elke dag je lenzenvloeistof in je lenzenpotje!

    Zelf heb ik ook altijd een paar 'reserve' lenzen bij me. Dit kunnen bv. je lenzen van de vorige maand zijn. Stel je maar even voor dat je op de bus aan het wachten bent, er een flinke wind is en er een stofje in je ogen komt! Je wrijft even in je ogen en voor je het weet is je lens weg! De lens beginnen zoeken heeft weinig zin.. Maar daar sta je dan.. Dus een gouden tip, zie gewoon dat je altijd een paar reserve lenzen bij hebt!

    Vervang je lenzen ook als het moet! Ik gebruik maandlenzen. Dus op het einde van de maand neem ik nieuwe lenzen. Ben je nogal vergeetachtig? Schrijf het dan op in je agenda!

    Ik heb ook als eens gehad dat je je lens niet meer uitkrijgt! Geen paniek! Maak je oog wat vochtig met je lenzenvloeistof. Beweeg met je oog even naar boven en onder, naar links en rechts.. Zit ze nog steeds niet op zijn plaats? Ga dan voorzichtig met je vinger op je ooglid en duw zachtjes je lens terug naar waar het moet. En wees gerust, je lens gaat echt niet in je oog verdwijnen..
    Meestal heb ik dit als mijn ogen echt droog zijn, bv. na een avondje stappen...

    Ik raad ook niet echt aan om je lenzen te kopen bij het Kruidvat ofzo.. Het kan best zijn dat ze goed werken, maar toch geef ik de voorkeur aan goede lenzen! Je hebt tenslotte maar 2 ogen hé!

    Ik koop mijn lenzen meestal in pakket met lenzenvloeistof en potjes bij! Erg handig!

    Hier nog een filmpje van Fafinette hoe zij haar lenzen insteekt. vin het best freaky hoe zij dat doet! Ik leg een spiegeltje op tafel, kijk dan naar beneden, neem mijn duim en middenvinger om mijn oog open te 'trekken' en steek met mijn wijsvinger mijn lens in! Moeilijk om uit te leggen.. Hopelijk snappen jullie het!





    Heb je nog vragen? Stel ze gerust!


    11-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruidvat: Birkenstocks
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik heb weer een leuke tip voor jullie!

    Bij Kruidvat vind je vanaf morgen de echte Birkenstocks voor maar € 29.99!

    Shop ze!



    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Celebparfums

    Omdat jullie al goed gestemd hebben in de poll, alvast het eerste celeb artikeltje!

    Een eigen parfum? Ik kan er alleen maar van dromen...

    De volgende celebs hebben reeds hun eigen parfum, sommige ervan zelfs meerdere!






     Christina Aquilera € 24.95 voor 30 ml. De promopic en het flesje is supermooi!

     Halle by Halle Berry. Een mix van vijg, mimosa en sandelhout!

     Kate Moss € 29.95 voor 30ml. Ruikt lekker fris naar bloemetjes.

     Kate Moss Velvet Hour € 29.95 voor 30 ml.



     Glow van J.Lo. Deze heb ik zelf ook! Superlekker!

    10-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tinted Lip conditioner
    Deze week maakte Evi http://lovetomakeup.wordpress.com/ een filmpje over hoe je met je 'foute' kleur lipstick een tinted lip conditioner kon maken! Dit moest ik testen!



     

    Dit heb je allemaal nodig! Een lipbalsem, een foute lipstick, eventueel wat glitterpoeder (ik heb een oogschaduw van edm gebruikt!), wat vaseline of rosebud salve en een leeg potje! Zoals je ziet heb ik een mini lipstick van Yves Rocher gebruikt, daarom dat ik niet zo veel tinted lip conditioner heb!

     Het resultaat! Een heel mooie kleur, en het maakt mijn lippen superzacht!

    Wil je dit ook proberen? Bekijk dan zeker even het filmpje van Evi!






    Blog als favoriet !

    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Mijn favorieten
  • MakeUpBlog
  • Beautygloss
  • Miss Lipgloss
  • Evi's blog
  • Honest Beauty/Maaike!
  • The Secret Garden Blog!
  • Ioni's blog!
  • Glamourista!

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Archief per maand
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs