Foto
Inhoud blog
  • winterpracht
  • Nieuw Zeeland
  • krokussen
  • Paradijselijk
  • waterlelies
  • Kleuren fantasie
  • tuin
  • winterplaatjes
  • Beerzel berg & Pelgrimhof
    Over mijzelf
    Ik ben marie
    Ik ben een vrouw en woon in heist o/d berg (belgie) en mijn beroep is huisvrouw.
    Ik ben geboren op 30/03/1947 en ben nu dus 76 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: power points en psp maken.
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Welkom voor blogtips

    welkom op de website van sunbeams.be

    Zoeken in blog

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ilse
    www.bloggen.be/ilse
    ppsjes van marie

    14-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paradijselijk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zo vrij als een vogel

    14-12-2013 om 00:00 geschreven door marie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (10 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.waterlelies
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Waterlelies een wonder der natuur

    14-12-2013 om 00:00 geschreven door marie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleuren fantasie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit zijn foto's genomen van de lente bloesems in onze tuin 

    09-12-2013 om 00:00 geschreven door marie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tuin
    Klik op de afbeelding om de link te volgen mooie tuinen

    09-12-2013 om 00:00 geschreven door marie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (7 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    07-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.winterplaatjes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    .

    07-12-2013 om 00:00 geschreven door marie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.



    Welkom op mijn blogje
    Wens je veel kijk en luisterplezier

    02-04-2013 om 00:00 geschreven door marie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (20 Stemmen)
    >> Reageer (17)
    23-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beerzel berg & Pelgrimhof
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    23-11-2011 om 18:42 geschreven door marie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (7)





    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    powerpoint-tips, video, flash


    Mijn favorieten
  • axel le
  • Castorke
  • Christine
  • Eddy
  • Foestie & Marij
  • Greetje
  • Jos 42
  • Jo Delsy
  • Elisa & Juliette
  • klosje

    Mijn favorieten
  • Kristel
  • Koivis
  • Luz
  • Maddy en Willy
  • Marianne
  • Marijke
  • Moni
  • Marylou
  • Reintje
  • Ri@

    Mijn favorieten
  • Roosje
  • Siebe
  • Suzieke
  • Tilly
  • Ulla
  • Vava
  • Vieadelaplata
  • Vivianne
  • Wolfgang

  • Mijn favorieten
  • Rani
  • wolfgang en gisella

  • spreuken en gezegden


    fotoos


    Gastenboek
  • Wens u nog een fijn weekend
  • Wens je een fijne woensdag
  • Zondag groetjes
  • Een fijne nieuwe week gewenst lieve vriendin
  • Wens je een fijne vrijdag lieve vriendin

    Image and video hosting by TinyPicik geef hier de berichtjes door


    Blog als favoriet !

    welkom bij sunbeams.be


    Laatste commentaren
  • tuin (LELIANA)
        op Paradijselijk
  • WATERLELIES (leliana)
        op Paradijselijk
  • Muziek Box Jack Jersey Album The King Andl (1979) (Dirk)
        op
  • dr dre on sale (cheap sneakers online)
        op
  • yao (yao141)
        op
  • Animatie Digitale camera (Dirk)
        op
  • Lieve groetjes (valerieke)
        op Beerzel berg & Pelgrimhof
  • Een aangename namiddag gewenst (Nikki)
        op
  • Lieve groetjes van mij ® (Ri@)
        op
  • Lieve avondgroetjes Marie (Claire )
        op winterpracht
  • Dag Marie (marcoen ria)
        op
  • Goedenamiddag Marie (Jos Vande Ghinste)
        op
  • Ben zojuist op de Beerzelberg geweest,knap gemaakt (Ri@)
        op Beerzel berg & Pelgrimhof
  • Dag Marie (marcoen ria)
        op Beerzel berg & Pelgrimhof
  • goede avond Marie (elisa - juliette)
        op Beerzel berg & Pelgrimhof
  • Welkom op mijn blog!

    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    Een interessant adres?

    Mijn favorieten
  • bloggen.be


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs