Archief
  • Alle berichten
    Het dagboek van Marie Jose
    Lees hier het verhaal van een jong volwassen vrouw
    28-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aanbidder wordt stalker...
    3 weken geleden heb ik op een verjaardag van een vriend Sean leren kennen. We waren wat aan het praten en ik dacht nog van hm, best een leuke jongen eigenlijk. Aan het eind van de avond wisselden we telefoonnummers uit. Hij belde me elke avond en ook stuurde hij veel smsjes. We besloten de zaterdag, een week na het feest, af te spreken.

    De avond begon gezellig, we gingen wat eten, filmpje kijken, je kent het wel. Na de film praatte we nog wat en toen vertelde hij me opeens dat hij me echt heel erg leuk vond en hoopte dat hier meer uit zou komen. Ik had zo iets van, dat gaat wel een beetje snel... Ik zei dat we dat nog wel zouden zien... De avond eindigde met een niet verkeerde zoen.

    De volgende ochtend werd ik wakker met 3 smsjes op mijn telefoon! Eigenlijk begon het vanaf dat moment al een beetje benauwd te voelen, maar goed. De dagen daarna had ik het erg druk met tentamens, werk en nog een hoop andere dingen. Sean wilde weer afspreken, maar daar had ik echt geen tijd voor. Dit heb ik hem ook gezegd, maar hij bleef proberen en elke keer moest ik hem weer teleurstellen...

    Vorige week belde hij me en zei hij weer dat hij hoopte dat ik zijn vriendinnetje zou worden. Ook zei hij dat hij onderweg naar mij toe was!!! verward Ik zei dat ik geen tijd had, maar hij zei dat het wel heel even kon. Toen heb ik maar gezegd dat ik niet thuis was.

    De volgende dag ging de bel. Eerst een keer, toen nog een keer, nog een keer en uiteindelijk nog een keer. Ik wist gewoon dat het Sean was en deed niet open. 5 seconden later ging mijn telefoon en het was Sean. Ik heb maar niet opgenomen.

    Maar vanochtend was het toppunt:
    Om 8 uur ging de bel. Ik lag nog lekker te slapen en werd wakker. Eerst dacht ik dat ik het had gedroomd, maar toen de bel nog 2x ging, wist ik dat het Sean wel weer moest zijn. En ja, 10 seconden later ging mijn telefoon. Ik heb weer niet opgenomen.

    Ik ga hem vanmiddag bellen om te zeggen dat ik dit niet relaxed vind! Ik hou er niet zo van als mensen onverwacht langskomen als ik het druk heb! Eerlijk gezegd vind ik hem nu helemaal niet leuk meer! Ik houd jullie op de hoogte...

    MarieverliefdJose

    28-06-2007 om 10:40 geschreven door Marie Jose  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met Tyrone op 'locatie jacht'...
    Gister belde Tyrone me om te vragen of ik mee wilde kijken bij een nieuwe locatie voor de salsalessen. Ik zou hem 12 uur van het station halen. Ik was best zenuwachtig, dit was de eerste keer na vrijdag dat ik hem weer zou zien. Gelukkig bleef hij er lekker nuchter onder. We gingen eerst even wat eten en wat winkels in om wat rond te kijken, we hadden tijd genoeg tot de afspraak.

    Het werd tijd dat we naar de eigenaar van de eventueel nieuwe locatie gingen. Net toen ik het danscentrum binnen wilde stappen zei Tyrone dat ik even moest wachten. Ik dacht nog waarom wachten? Maar dat maakte Tyrone me snel duidelijk. Ik kreeg een kus, voor geluk zei hij. Daarna keek hij me weer lekker flirterig aan.

    Het gesprek met de eigenaar ging wat moeizaam, hij leek niet al te enthousiast. We hebben nog een vervolg afspraak, hopen dat hij dan wat enthousiaster geworden is! Misschien was de kus niet lang genoeg knipoog

    MarieverliefdJose

    28-06-2007 om 10:40 geschreven door Marie Jose  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het gesprek...

    Dag lezers,

    Zondag sprak ik Tyrone op MSN. We hadden het eerst een tijdje over vanalles en nog wat. Ik had het gevoel dat we 'het' onderwerp een beetje vermeden, totdat het toch echt ter sprake kwam. Lees hieronder een klein deel mee uit dat gesprek...

    Tyrone zegt:
    Alles is wel goed gekomen. En ja, de tijd hadden we goed benut.

    Marie Jose zegt:
    Dat wel ja.

    Marie Jose zegt:
    Van mij mag hij wel vaker lam worden eigenlijk.

    Tyrone zegt:
    Dus dat!

    Tyrone zegt:
    Vond het helemaal niet verkeerd!

    Marie Jose zegt:
    Ik ook niet! Ik
    had het alleen echt niet van je verwacht!

    Tyrone zegt
    Nou, ik ook niet... Maar ja, het gebeurde wat kan ik anders ervan zeggen...

    Marie Jose zegt:
    Tja... Ik dacht echt even, huh?! Nee dit kan niet!

    Tyrone zegt:
    En daarna dacht je van, hé, het gebeurt echt!

    Marie Jose zegt:
    Ja, ik droom niet...

    Tyrone zegt:
    Hahaha, maar het was ook niet zo dat ik het van plan was ofzo!

    Marie Jose zegt:
    W
    aarom deed je het eigenlijk? 

    Tyrone zegt:
    I
    don't know! Had er op dat moment zin in!

    Marie Jose zegt:
    Niet dat ik het erg vond ofzo!

    Tyrone zegt:
    Ik weet het, ik weet het!

    Tyrone zegt:
    Ik vond het lekker!!!

    Marie Jose zegt:
    Ik ook!

    Tyrone zegt:
    Eigenlijk ben ik slecht.

    Marie Jose zegt:
    Je bent heel slecht!

    Marie Jose zegt:
    Maar ik eigenlijk ook...

    Tyrone zegt:
    Maar ik moet je eerlijk zeggen, ik zit er niet mee... En ik weet het, jij weet het en niemand anders dus... 

    Marie Jose zegt:
    Dat is waar, maar het blijft slecht!

    Tyrone zegt:
    Én slecht, én lekker... Rare combinatie

    Marie Jose zegt:
    Hahaha, ja best wel eigenlijk!

    Marie Jose zegt:
    Maar ik vind die combinatie best ok!

    Tyrone zegt:
    Heb ook geen problemen mee!!!

    Marie Jose zegt:
    Toch ben ik nog steeds verbaasd...

    Tyrone zegt:
    Ja, ik moet er ook steeds aan denken! 

    Marie Jose zegt:
    Ik ook! Best wel vaak eigenlijk...

    Tyrone zegt:
    Jaaaaah!

    Dit was echt een leuk gesprek. Ik krijg nog steeds de kriebels als ik het lees! Ik ben wel een beetje bang dat ik gevoelens voor hem ga krijgen, maar zolang dat nog niet het geval is geniet ik hier nog lekker van!

    Marie©Jose

    27-06-2007 om 21:10 geschreven door Marie Jose  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Beste lezers,

     

    Zaterdag werd ik vroeg weer wakker gemaakt door de wekker. Ik moest werken. Ik keek op mijn mobiel en zag dat ik een smsje had. Het was van Tyrone! Hij vroeg of ik lekker had geslapen en zei dat hij het vrijdagavond erg gezellig vond, vooral het einde! Ik was erg blij en liep de hele dag vrolijk op mijn werk. Het viel zelfs mijn collega’s op dat ik vrolijker was dan normaal.

     

    Aan de andere kant voelde ik me steeds schuldig, vooral naar zijn vriendin toe. Ik ken haar gelukkig niet heel goed, maar ik gun het haar niet. Toch gun ik het mezelf meer om deze leuke momenten met Tyrone mee te maken. Ik weet het, ik ben slecht…

     

    Marie©Jose

    27-06-2007 om 20:28 geschreven door Marie Jose  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Beste lezers,

     

    Vrijdag is er iets gebeurd dat ik niet snel zal vergeten.

     

    Zoals elke vrijdag gaf ik een salsales, samen met mijn salsaleraar Tyrone. Tyrone is een bekende danser in de salsawereld, 25 jaar en woont samen. Hij gaf eerst les bij de dansschool waar ik nu nog steeds werk. Hij werd door onzinnige redenen ontslagen en besloot zelf les te gaan geven in een stad in de buurt. Hij heeft me gevraagd hem hierbij te helpen en nu assisteer ik hem dus stiekem. Als mijn baas erachter komt, zou ik natuurlijk geen les meer mogen geven bij haar dansschool.

     

    Maar goed, vrijdag dus… We werden zoals elke keer opgehaald door een collega, bij het station van mijn woonplaats. De les verliep goed en het was gezellig. Na de les bleek er een feestje te zijn voor geslaagde exaministen. De dj was er nog niet, dus besloot Tyrone wat lekkere muziek op te zetten. Hij speelde zijn rol als dj zo goed, dat de bezoekers niets doorhadden. Mensen dachten zelfs dat hij de dj van het feest was!
     

    De collega die ons ook weer terug zou brengen naar het station, bleek te veel te hebben gedronken. Het was tijd om naar huis te gaan, maar het lukte niet om onze collega mee te krijgen. Tyrone zei dat we maar alvast buiten moesten gaan wachten. Ik vroeg wat hij buiten wilde doen. Zoenen alsof we weer 16 waren was het antwoord. Ik dacht dat hij een grapje maakte en liep met hem mee. Buiten aangekomen pakte hij mijn gezicht en gaf me kleine kusjes op mijn wang. Ik dacht dat het door de drank kwam en draaide mijn hoofd een beetje weg. Ik dacht aan zijn vriendin en Armando.

     

    Ik moet bekennen dat ik Tyrone echt een lekkerding vind. Hij is heel erg leuk, maar wel mijn leraar en bezet! Toen hij me voor de 2e keer vastpakte, zoende hij me recht op mijn mond, een echte kus! Ik kon het niet geloven. Ik wist niet hoe ik moest reageren, ik wilde het maar al te graag, maar het mocht niet! Toen hij door bleef gaan, kon ik mezelf niet meer inhouden en zoende terug. Het was de lekkerste en beste kus die ik ook heb gehad. Hier verlangde ik al zo lang naar!

     

    Onze collega kwam opeens naar buiten gestrompeld en kon echt niet meer rijden. Ik belde Benji, mijn danspartner en hij haalde ons op. Onze collega ging weer terug om nog meer te drinken. Ik weet niet hoe hij thuisgekomen is. Tyrone en ik moesten een stukje lopen om bij de parkeerplaats te komen. Tijdens de wandeling hebben we nog een paar keer gezoend. Toen ik thuiskwam ben ik meteen gaan slapen. Ik weet zeker dat ik met een glimlach in slaap ben gevallen. Hoe het nu verder gaat weet ik niet, maar ik houd jullie op de hoogte!

     

    27-06-2007 om 20:26 geschreven door Marie Jose  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie, wat en waar?

    Dag lezers,

    Ik zal in dit bericht iets meer over mezelf vertellen, zodat jullie weten over wat en wie ik het heb in mijn komende berichten!

    Ik ben een 22-jarige studente uit Nederland, ik woon op mezelf en mijn ouders zijn gescheiden. Ik ben verslaafd aan salsa. Ik heb een puberend broertje en een zusje dat is voortgekomen uit de nieuwe relatie van mijn vader en zijn (nu niet meer) nieuwe vriendin.

    Mijn moeder:
    Is verhuisd na de scheiding, heeft een nieuwe vriend, 3 katten en is gelukkig.

    Mijn vader:
    Heeft problemen, een lopende rechtzaak tegen zich, een alcoholprobleem en een nieuwe vriedin die jonger is dan ik.

    Mijn broer(tje):
    Woont bij mijn moeder, heeft problemen met zichzelf, is aan de medicatie, maar verder een erg leuke jongen.

    Mijn zusje:
    Zit nog op de basisschool, woont bij haar moeder (we hebben alle drie dezelfde vader), heeft het daar niet zo goed, mag haar vader niet meer zien en komt af en toe bij mij logeren.

    Ik:
    Woonde eerst bij mijn moeder, later bij mijn vader en nu op mezelf, studeer, werk veel en heb een afwisselend sociaal leven.


    Mijn vrienden:
    Armando, mijn 'vriendje', maar dat noemen we niet zo, want hij wil geen relatie, maar we zien elkaar vaak.
    Yorick, een jongen die erg veel voor mij betekent, ik ken hem van salsa.
    Tyrone, mijn salsaleraar, die weg is bij de dansschool waar ik werk en met wie ik stiekem lesgeef bij een andere dansschool.
    Alisha, mijn buurmeisje, met wie ik veel omga. Ze is ook een salsagek.
    Benji, mijn danspartner, met wie ik lesgeef.
    Linde, mijn beste vriendin, die dat nu niet meer is.
    Famke, mijn goede vriendinnetje, die nu verder weg woont.

    Voor nu laat ik het hier even bij. Er zullen meer mensen in voor komen, maar dit zijn de belangrijkste personen.

    Veel leesplezier!

    Marie©Jose

    27-06-2007 om 19:25 geschreven door Marie Jose  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom
    Welkom op mijn blog!

    Mijn naam is Marie Jose en ik ben 22 jaar. Ik studeer, werk en houd van veel verschillende dingen. Ik leid een soort dubbelleven en daarom heb ik besloten om eens een keer eerlijk te zijn en hier alles wat ik meemaak neer te zetten. Zo kan ik het kwijt en hebben jullie iets om je mee te vermaken!

    Tot snel!

    Marie©Jose

    27-06-2007 om 18:14 geschreven door Marie Jose  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)



    Gastenboek
  • veel blogplezier

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs