Als een verkoopster je telefonisch voorstelt om een abonnement te reactiveren - het eerste jaar aan halve prijs, en je gaat erop in; dan kijk je langer dan 1 week uit naar een mailtje dat niet verschijnt. Haar voorstel werd dan waarschijnlijk aan de bron afgewezen. Dus gaat de deal niet door! Je ziet dus maar: zo lang er niets getekend werd....
Hier ging het om Test Connect dat je blijkbaar niet kunt bestellen zonder Test aankoop. Maar dat laatste doe ik zelfs niet eens open en deponeer ik dus in de bus bij een buurman. Ik vind het gek om dingen te kopen die je niet nodig hebt; daarom wilde ik een effort doen om me te herabonneren aan halve prijs. Maar dat blijkt dus niet te kunnen....
Ondertussen kreeg ik op 06/11/18 terug een exemplaar van Test Aankoop en Test Connect in mijn brievenbus - echter zonder begeleidende brief. Wel vond ik in mijn webmail van Telenet een bericht van Freeform : betreft case 103290226-30 dat van Test aankoop bleek te komen. (Dus heb ik weer 'te vroeg' gereclameerd- moet soms wat meer geduld oefenen.) Moet misschien nog telefonisch contact opnemen met Anouk Verstraeten van de abonnementendienst...
|