Foto
Foto
Inhoud blog
  • Ik zit zwaar in de sukkel
  • Wat een week weeral!
  • Verkoudheid?
  • Dubbele agenda!
  • Nog maar eens veel zaken herordenen...
  • Vandaag een belangrijke dag in onze familie!
  • Vandaag onverwacht kweeperengelei gemaakt...
  • Gisterenavond een minder aangename tijd doorgebracht
  • Nog 3 dagen zomer en...
  • Weer veel gebeurtenissen...
  • Alweer bijna in de helft van september!
  • Laatste dag van de 'grote vakantie'
  • De laatste twee vakantiedagen
  • Vandaag opletten geblazen!
  • Vandaag naar Mortsel en naar Monica en de bib
    Foto
    Ook een mooie dag gewenst!
    Foto
    We zijn de 16de week van 2024
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Reflecties
    Wat mij trof vandaag
    04-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op één week tijd...
    ... toch heel wat inzendingen gedaan! Morgen ben ik net 7 dagen herbegonnen en dan kan ik het min of meer wat loslaten...
    Vandaag buiten de permanentie niks specials gepland. Misschien eens fietsen tot bij Juliette - of waarom niet tot bij Wimmeke - maar dan best in de namiddag en na telefonisch contact...? Maar ik moet eerst nog naar het e-loket van de gemeente om na te checken wanneer ik mijn iets kan laten markeren.
    Ondertussen weten we wat er gaande is bij Juliette en breng ik haar straks wat ik voor haar had ingepakt; maar ik doe er nog 2 persoonlijke boeken bij - omdat daar geen inleveringsdatum op staat: "De zwarte brug" van Erik Vlaminck en "Wil" van Jeroen Olyslaegers - 2 boeken die wij besproken hebben in de leeskring.
    Ben nu snijbonen (van Bofrost) aan het koken om die daarna wat op te stoven voor straks. Wimmeke gaat erover schieten, maar ik zal haar opbellen. Heb zo net de kraag van een hagelwitte vest wat gefatsoeneerd; hopelijk gaat dit wat meevallen; zo niet ?! We wachten af...


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    04-06-2018
    Heb een aangename maandag middag

    Mooie en nette blog hoor. Op deze aangename middag kom ik u blogje bekijken. Hoe gaat het met de beestjes in de warme dagen? De Woorden op mijn blogje geeft kracht, licht, troost, leven en bemoediging. CITAAT:Bijna alle dieren hebben een maandelijkse cyclus, behalve natuurlijk de weekdieren. Het leven dat de natuur ons schenkt is kort, maar de herinnering aan een welbesteed leven duurt eeuwig. maandagReageer op tegen bezoekjes voor meer lezers. Tenminste als u opzoek bent naar blog vrienden. Een ieder is welkom op mijn blogje ongeacht wie u ook bent. Dankje voor uw tegen reactie. Gaat u op vakantie prettige vakantiedagen. Gezegende aangename lente week. In de schaduw en veel drinken . Lieve groeten. Patricia hartjes-smiley-bewegende-animatie-0032Vriendschap is liefde op het eerste woord.

    04-06-2018 om 15:26 geschreven door tricia




    Archief
  • Alle berichten

    forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum


    Foto

    E-mail mij

    maria.claessens@outlook.be


    Categorieën

    Foto

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs